Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα

Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Sprinter στις 02/04/2008 5:55 μμ.

Τελευταίες φήμες (μαζεμένες από εδώ και από εκεί). Φήμες μεν, με βάση δέ:

1. Το πολυαναμενόμενο 'Tiger' 675 ετοιμάζεται (Tiger Cub?)
2. Tiger 1050 "adventure'' με άξονα! (και φαντάζομαι μεγάλες ζάντες με ακτίνες κλπ).
3. Sprint Tourer τύπου Yamaha FJR

Θα δούμε...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Leoni στις 03/04/2008 2:09 πμ.

για daytona χιλιάρι τρικύλινδρο δεν ακούω...και τσαντίζομαι
3>4

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Sprinter στις 03/04/2008 10:58 πμ.

Δύσκολο το βλέπω φίλε. Να ανταγωνιστούν ευθέως τα γιαπωνέζικα και τα ντουκατια δε τους παίρνει χωρίς πολλά λεφτά. Να βρούν μια ιδιαίτερη γωνιά στην αγορά (π.χ. μεγαλοκαμωμένο χιλιάρι για ποιο μεγάλα παιδιά ή πανάκριβο sport bike επίδειξης ) είναι δύσκολο και η γωνιά είναι μικρή για να αξίζει τον κόπο, και την έχουν ήδη άλλοι (BMW, Agusta κλπ) καπαρώσει από πολλές πλευρές. Δεν θα το ρισκάρουν εύκολα γιατί είναι πολλά τα λεφτά Αρη Μπορούν να βγάλουν ένα πανάκριβο sporty bike στα 140 άλογα που θα το πάρεις για το γαμώτο σου και το διαφορετικό (τύπου HP2 Sport)? Προφανώς ναί αλλά πόσα θα πουλήσουν? Μέσα θα μπούν και δεν είναι BMW για να τους παίρνει. Μπορούν να βγάλουν ένα μηχανάκι ανταγωνιστικό των Γιαπωνέζων και των Ιταλών σε τιμή γιαπωνέζικη? Αμφιβάλλω.

Ούτως ή άλλως χρειάζονται νέο κινητήρα. Ο 1050 δεν κάνει για αυτή την δουλειά. Επιπλέον τα πλεονεκτήματα του 3κύλινδρου στα μεσαία κυβικά εξανεμίζονται στα πολλά κυβικά σε αυτήν την κατηγορία. Αρα απαιτείται πολλή τεχνολογία και πολλά λεφτά να ξοδεψεις για να φτιάξεις κάτι με ενδιαφέρον (με αμφίβολα αποτελέσματα).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:35, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: mixalakis στις 03/04/2008 12:42 μμ.

Για το daytona 1050 έχουν γραφτεί πολλά εδώ και πολύ καιρό.
Στο site του 0-300 υπήρχε μέχρι πρόσφατα η σχετική είδηση.

Φαντάζομαι ότι για να μην κυκλοφορεί τίποτα νέο τόσο καιρό θα υπάρχουν προβλήματα στο να βγάλει ο 1050 τουλάχιστον 160 άλογα, αξιόπιστα, ώστε να αντέξει τον ανταγωνισμό.

Οι άλλες πιθανές προτάσεις είναι φοβερά ενδιαφέρουσες και αν υπήρχαν στην ελληνική αγορά (ειδικά οι δύο πρώτες) θα ξεπούλαγαν!

Αυτή την έκδοση adventure του τίγρη πολύ την καλοβλέπω...

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Sprinter στις 03/04/2008 12:53 μμ.

O 1050 θα είναι θαύμα αν μπορεί να βγάλει σημαντικά παραπάνω από όσο στο Speed Tripple. Και αυτό γιατί ο κινητήρας είναι α. ηδη υπερτετράγωνος και ήδη ζορισμένος όσον αφορά στην ταχύτητα του εμβόλου και β. παλαιάς βασικής σχεδίασης

Αν ποτέ βγεί νέος κινητήρας super bike τρικύλινδρος θα είναι βασισμένος στην πλατφόρμα του 675 και κατά πάσα πιθανότητα μεγαλύτερος από 1050.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:35, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Sprinter στις 03/04/2008 12:56 μμ.

Επίσης ψιθυρίζεται ότι το μικρό Tiger θα υπάρξει σε τουλάχιστον 2 ή 3 εκδόσεις. Μιλάνε για 'κανονικό', SM και πιο OFF.

Θα δούμε...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Case στις 03/04/2008 10:42 μμ.

Το Tiger Cub θα πουλήσει τον κ@λο στην Ελλάδα αν βγεί. Ειδικά αν το βγάλουν σε έκδοση SM.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: mixalakis στις 09/04/2008 12:08 μμ.

Αναζωπυρώνονται οι φήμες http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=69027!!

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Costas στις 09/04/2008 12:10 μμ.

Εντάξει το Tiger 675 δεν είναι φήμη πλέον

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: mixalakis στις 14/05/2008 2:21 πμ.

Και στο ΜΟΤΟ γράφτηκαν τα ίδια:

" Η Triumph είναι κοντά στην ολοκλήρωση της νέας της μοτοσυκλέτας διπλής προσωπικότητας, του Tiger Cub 675. Πληροφορίες μάλιστα λένε ότι το νέο Tiger μοιάζει τόσο πολύ στο γνωστό μας 1050, ώστε κατά τη διάρκεια των δοκιμών του στους δημόσιους δρόμους της Αγγλίας, δεν ήταν καν απαραίτητο να το... μεταμφιέσουν: Xωρίς να αναφέρεται πουθενά ο κυβισμός του, όλοι πιστεύουν πως βλέπουν ένα ακόμη Tiger 1050! Οι άνθρωποι της εταιρείας, με δεδομένη...

την επιτυχία του μεγάλου "τίγρη", πιστεύουν ότι και το μεσαίο αδελφάκι του, που θα συνδυάσει τον πετυχημένο σχεδιασμό με το μειωμένο βάρος, θα ακολουθήσει την ίδια θετική πορεία στην κατηγορία των μεσαίων dual purpose, όπου θα χρειαστεί να ανταγωνιστεί μοτοσυκλέτες όπως οι V-Strom 650, Versys και Transalp. Το πακέτο των Daytona και Street Triple, ήταν ένα άριστο σημείο εκκίνησης για τη νέα μοτοσυκλέτα, καθώς το μοντέρνο τους πλαίσιο μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε διαφορετικές χρήσεις. Ένα νέο ψαλίδι και αμορτισέρ πίσω καθώς και ένα πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή, θα παρέχουν το ύψος από το έδαφος αλλά και τη σταθερότητα, αφού οι νέες αναρτήσεις θα αυξήσουν και το μεταξόνιο, όπως επιβάλλουν τα νέα "καθήκοντα", ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας λέγεται ότι θα αποδίδει περί τους εκατό ίππους, με πολύ καλύτερα απλωμένη τη ροπή του σε όλη την κλίμακα των στροφών. Όπως και το 1050, έτσι και το Tiger Cub 675 θα είναι αρχικά μία μοτοσυκλέτα δρόμου -και έτσι, όσοι θέλουν μία πραγματική adventure θα χρειαστεί να ψάξουν αλλού... ή να περιμένουν: Πληροφορίες από την Triumph αναφέρουν ότι οι άνθρωποί της θέλουν να ετοιμάσουν μία πιο σκληροπυρηνική off road έκδοση του Tiger 1050 -και αν γίνει, θα ακολουθήσει και μία αντίστοιχη έκδοση του 675. "

Εγώ περιμένω περισσότερο την πιο off έκδοση του 1050.

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: mixalakis στις 30/05/2008 1:34 πμ.

Να και φώτο από το 0-300!

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Costas στις 30/05/2008 1:50 πμ.

Μου φαίνεται πολύ πιο στριτάδικο απ το μεγάλο! Άντε να δούμεεεεεεε

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: takis1964 στις 30/05/2008 11:15 πμ.

απο 0300 αντιγραφη.

Ένα πρωτότυπο Tiger 675-καλυμμένο επιμελώς ώστε να κρύβει την ταυτότητά του- εθεάθη στους βρετανικούς δρόμους, ενώ σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα MCN οι πιθανότητες να γίνει η επίσημη παρουσίασή του το καλοκαίρι του 2008 πληθαίνουν

ετσι οπως το λενε δεν φενεται να ειναι πραγματικη η φωτο

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 11:29 πμ.

Το Tiger 675 κοντεύει να κυκλοφορήσει. Θα ακολουθήσει στο τέλος του χρόνου το 'ενισχυμένο' Street Triple (R?) καθώς και ανανεωμένο Daytona 675 για το 2009.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τελευταίες φήμες για νέα μοντέλα  

  Από: vendetta στις 22/07/2008 10:48 μμ.

μια χαρα πανεμορφο και το 675.ωστοσο μου αρεσει που στην πισω μερια ειναι γεματο με τις εξατμισεις απο οτι δειχνει.