Bimota Tesi 3D. Αποψεις.

Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: Aris. στις 03/05/2010 2:10 πμ.

Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο συστημα διευθυνσης -αναρτησης ? Εκτος του κοστους.
Ποια πιστευετε οτι ειναι τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα του?
Ποια θα ειναι η συμπεριφορα του?



[youtube:472wh0b9]ZjsWtFOMLcI&feature=related[/youtube:472wh0b9]


================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: grgasteus στις 03/05/2010 9:08 πμ.

πλάκα μου κάνεις τώρα ; ; ;
μμμμμμμμααααααααααααααααακκκκκκκκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρράάάάάάάάά΄΄ανννννννννννννννννν
το καλύτερο σύστημα που βγήκε ποτέ. ΔΕΝ είναι για συνθήκες πόλης. Οδηγώντας αυτό, οι BMW φαίνονται ποδήλατα, duolever,paralever και τα τέτοια μου κουνιούνται . . .
Πρώτη φορά το είδαμε στην Ελλάδα το 1994 περίπου και τότε θυμήθηκαν και τον Λέφα που είχε φτιάξει κάτι παρόμοιο.
Ανεξαρτητοποιείται πλήρως το σύστημα διεύθυνσης με την ανάρτηση και την πέδηση. Δεν νομίζω οτι θέλει και διευκρίνηση περαιτέρω . . .
και μόνο που το βλέπω με τρελαίνει αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση. Αν θυμάμαι καλά τα νούμερα έχει 15 μοίρες αριστερά-δεξιά το τιμόνι μόνο.
Όσοι το οδήγησαν . . . χαμογέλασαν και περίμεναν να το δούν στην παραγωγή αλλά μάταια. Άψογη οδηγική συμπεριφορά.

καλή σας μέρα
άντε να δουλέψεις τώρα. . . πάω να ψάξω τα παλιά περιοδικά του μοτο και το διαδίκτυο για να βρώ σχέδια
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: chris34 στις 03/05/2010 10:20 πμ.

Μια αηδια και μιση!!!Μπορει να ειναι πρωτοποριακο αλλα δεν παυει να ειναι μια αηδια!!
Σαν αναπηρικο καροτσακι ειναι το μπροστινο συστημα!!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: Polymhxanos στις 03/05/2010 10:36 πμ.

Κανένα πλεονέκτημα στην πράξη, μόνο στην θεωρία και στα λόγια, ΠΟΛΥ ενοχλητική αντιβύθιση, μη-αίσθηση στα φρένα, παραπάνω μη-αναρτώμενη μάζα. Τα σχόλια του ελληνικού και ξένου ειδικού τύπου, από ανθρώπους που την οδήγησαν.

Στην παραγωγή βγήκε και τότε και τώρα, και -φυσικά- γεμίσανε οι δρόμοι από τις τρελλές πωλήσεις...

Κ-Α-Μ-Ι-Α Σ-Χ-Ε-Σ-Η με το Ε-Ξ-Α-Ι-Ρ-Ε-Τ-Ι-Κ-Ο σύστημα του Λέφα. ΚΑΜΙΑ όμως... Το σύστημα του Λέφα, ήταν δύο σχεδόν συμβατικά πηρούνια, τα οποία όμως δεν έστριβαν, ήταν σταθερά βιδωμένα στο πλαίσιο. Αντί να στρίβουν αυτά, έστριβε ο τροχός στον άξονά του μόνο. Λέω σχεδόν συμβατικά, διότι, σε αντίθεση με συμβατικό USD πηρούνι, το καλάμι, έβγαινε και από τις δύο μεριές της μπότας, όπως δλδ βγαίνει και από τις δύο μεριές ο άξονας του σταμπιλιζατέρ τιμονιού.



Προσωπική γνώμη: τι να βγάλουμε τι να βγάλουμε μπας και πουλήσουμε κανά μηχανάκι σε κανά βαρεμένο και πλούσιο (με μια λέξη:εκκεντρικό ) συλλέκτη ευρωπαικών που τόχει ψώνιο να θεωρεί ότι έχει κάτι ξεχωριστό, βγάλαν αυτό το πράγμα. Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν όμως; Ζει μια εταιρία με μόνος τέτοιους για πελάτες;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: Aris. στις 03/05/2010 2:40 μμ.

Οι αποψεις διιστανται οπως βλεπω...

Κανας αλλος , καμμια γνωση-αποψη ?

Εννοειται πως συζηταμε περαν του κοστους και καλαισθησιας .


Ειχα και 'γω μια 2ωρη συζητηση -περι δυναμεων , φυσικης , λειτουργικοτητας ,αποτελεσματος - με εναν φιλο μου οπου καταληξε σε αδιεξοδο...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: jimdom στις 03/05/2010 3:37 μμ.

θα ειναι δυσκολο στο πλυσιμο!
Παντως τα αργανα ολα τα λεφτα...καλυτερα κ απο του μεσιε Λεφα!

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: ATN PANOS στις 03/05/2010 5:02 μμ.

δεν νομιζω οτι απο μια φωτο και ενα βιντεο
να μπορουμε να σχολιασουμε ενα συστημα,εαν ειναι
καλυτερο η οχι απο τα συμβατικα..

και ειδικοι να ειμασταν παλι δεν θα μπορουσαμε

παντως φαινεται αρκετα περιπλοκο και αρκετα βαρυ!!

ποιο πολυ σαν ασκηση τεχνογνωσιας μου φαινετα παρα κατι ουσιοδης!
και παλι λεω ομως οτι εγω ειμαι ο τελευταιος που θα κρινω ενα τετοιο συστημα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: noxelikos στις 03/05/2010 5:51 μμ.

Polymhxanos"Κανένα πλεονέκτημα στην πράξη, μόνο στην θεωρία και στα λόγια, ΠΟΛΥ ενοχλητική αντιβύθιση, μη-αίσθηση στα φρένα"


Συμφωνω και εγω με τα παραπανω!Απο τα λιγα που ξερω και εγω ειναι κακη βυθιση σε συναρτηση με την αισθηση των φρενων.(Το φανταζομαι!)

Το ιδιο συστημα (αναρτηση και φρενα ανεξαρτητα συστηματα) εχει ξαναφορεθει αρκετα χρονια νωριτερα απο Japan!! Βλ. YAMAHA GTS!!!

http://www.sidecarmaniac.nl/gts/gtsexpl.jpg

Στην δουλεια μου το εχει καποιος και το χαζευω με τις ωρες.. Επισης εχει ψηθιστει ως η πιο ομορφη-εκκεντρικη και σπανια μηχανη.Και προσωπικα μου αρεσει οντως αρκετα.Ειναι και λιγες αυτες που κυκλοφορουν....

http://www.youtube.com/watch?v=IsbNfrFDSZE

Οσο για την BIMOTA,συμφωνω απολυτα με τον πολυμηχανο.Καθαρα για πλουσιους που θελουν μια ξεχωριστη μ@()κι@ στο γκαραζ τους,στυλ Jay Leno.Αν και ο συγκεκριμενος εχει παρα πολλα καλα εργαλια στο γκαραζ-γηπεδο του..

Υ.Γ. Δυστυχως δεν εχω ακουσει κατι περι ''Λεφα''.Απο την εικονα φανταζομαι καποιον καινοτομο.

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: spyro στις 06/05/2010 12:21 πμ.

η συζήτηση τεράστια. Οι μελέτες πολλές. Οι γνώσεις μας απειροελάχιστες. 2 είναι τα σίγουρα πράγματα όμως

1. Η διάρκεια της εξέλιξης και τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί συγκεντρωτικά πάνω στα συμβατικά πιρούνια/ σύστημα διεύθυνσης είναι πάρα πολλά για να συγκριθούν με μικρές απόπειρες αντισυμβατικότητας. Αν και ποιο είναι συμβατικό και ποιο όχι και αυτό χωρά συζήτηση

2. Όταν μυαλά σαν τον Χοϊδά, τον Λέφα και τον John Britten μας είπαν οτι είναι παράλογο να έχουμε πάνω στο σύστημα της ανάρτησης και το σύστημα της διεύθυνσης τότε το λιγότερο που μπορεί να κάνουμε είναι να το ψιλοσκεφτούμε λίγο παραπάνω


Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: spyro στις 06/05/2010 12:59 πμ.

quote απο το ακόλουθο θρυλικό άρθρο

"Τα φαινόμενα δείχνουν ότι αυτοί που δουλεύουν στα τμήματα R&D των
εργοστασίων και κατέχουν π.χ. τη θεωρία της Δυναμικής του Στερεού Σώματος
είναι άσχετοι από οριακή οδήγηση. Και οι «οριακοί» δοκιμαστές των R&D δεν
έχουν πάει Πανεπιστήμιο! Φυσικό, άλλωστε το αποτέλεσμα αυτής της «μερικής
αναπηρίας» των μεν και των δε, λέγεται «χαοτική νοητική προσέγγιση» στη
μετάπτωση στρόβου, την κλόνιση στρόβου και το χαϊσάιντινγκ. Εκείνοι που θα
μπορούσαν να αναλύσουν αυτά τα φαινόμενα, δεν έχουν βρει, προφανώς, το
κουράγιο να τα βιώσουν. Κι όσοι τα έχουν βιώσει, δεν έχουν καταλάβει τι
ακριβώς συμβαίνει για να το περιγράψουν στους ειδήμονες.
Και κάπως έτσι, επαναπαυόμαστε (ως εργοστάσια αλλά και ως αναβάτες ή
θεατές) με τις εφησυχαστικές διαπιστώσεις ότι ο αγωνιζόμενος που τσακίζεται
σε ένα χαϊσάιντινγκ «ας πρόσεχε» κι ότι το αυτοενισχυόμενο κοσκίνισμα μιας
«τελικιασμένης» μηχανής με δεκαεξάρη μπροστινό τροχό οφείλεται σε έναν
συνδυασμό σχετικής φθοράς μεταξύ του μπρος και του πίσω λάστιχου και
ελαφράς πτώσης της απόδοσης των πίσω αμορτισέρ. Και κάπως έτσι, οι
σχεδιαστές μοτοσικλετών ξεφορτώνονται όλα τα προβλήματα γυροσκοπικής
αστάθειας, κάνοντάς τα πάσα στα ερευνητικά τμήματα των λαστιχάδων. Οι
οποίοι, με τη σειρά τους, πρέπει να δώσουν απάντηση στο ερώτημα «γιατί π.χ.
η GPZ-600 του '85 είναι ικανή να μπει σε ταλάντωση τιμονιού στα 170-180
χλμ. ώρα, ανεξάρτητα από τα λάστιχα που φοράει, ανεξάρτητα από τη φθορά
τους, αλλά, όμως, σε απόλυτη συνάρτηση με τον κυματισμό του
οδοστρώματος...».

http://library.techlink.gr/2t/article.a ... ticle=5553

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: Polymhxanos στις 06/05/2010 1:24 πμ.

spyr"η συζήτηση τεράστια. Οι μελέτες πολλές. Οι γνώσεις μας απειροελάχιστες. 2 είναι τα σίγουρα πράγματα όμως

1. Η διάρκεια της εξέλιξης και τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί συγκεντρωτικά πάνω στα συμβατικά πιρούνια/ σύστημα διεύθυνσης είναι πάρα πολλά για να συγκριθούν με μικρές απόπειρες αντισυμβατικότητας. Αν και ποιο είναι συμβατικό και ποιο όχι και αυτό χωρά συζήτηση

2. Όταν μυαλά σαν τον Χοϊδά, τον Λέφα και τον John Britten μας είπαν οτι είναι παράλογο να έχουμε πάνω στο σύστημα της ανάρτησης και το σύστημα της διεύθυνσης τότε το λιγότερο που μπορεί να κάνουμε είναι να το ψιλοσκεφτούμε λίγο παραπάνω


"


Ο Χοιδάς δεν έχει κατασκευάσει κανένα σύστημα. Δημοσιογράφος είναι, μακάρι να τον διάβαζαν όλοι, λέει πολύ ωραία πράγματα, αλλά έχει γράψει εννίοτε και τεράστιες μπούρδες. Μην θεοποιούμε και μην βιαζόμαστε τόσο πολύ να υποτιμάμε την δική μας σκέψη, τόσος ραγιαδισμός γιατί; Στις διάφορες ''θεωρίες'' και φιλολογίες, τι δεν πάει καλά με τα συμβατικά συστήματα έχει δίκιο. Δεν μας λέει όμως ότι τα μη-συμβατικά συστήματα λύνουν 5 πόντους πρόβλημα που έχουν τα συμβατικά και δημιουργούν 165 πόντους άλλα προβλήματα...μετά απορούμε γιατί επικρατούν τα συμβατικα;

Ο Λέφας έχει κατασκευάσει το θαυμάσιο σύστημα που ανέφερα αρκετά διεξοδικά για την περίπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ΔΕΝ ήταν το θέμα του άρθρου εδώ. Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύστημα που ΔΕΝ δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απο αυτά που καλείται να λύσει.

Ο Britten κατασκεύασε ένα girder πηρούνι. Aπό ανθρακόνημα και πολύ ελαφρύ και μπράβο του που ένας ιδιώτης τα έκανε όλα μόνος του, αλλά ένα girder πηρούνι. Εφεύρεση του 1908 δλδ... Ίδιο σύστημα με πιο συμβατικά υλικά έχει σήμερα το BMW K1300. Τεράστια μη-αναρτώμενη μάζα, αφού ένα ολόκληρο ψαλίδι πάει πάνω-κάτω και κατά τρόπο μη-γραμμικό...

Έξυπνο σύστημα αλλά με θέματα αξιοπιστίας σε μακροχρόνια-καθημερινή χρήση, ήταν και το σύστημα με τα ράουλα της kW αλλά δεν το βρήσκω τώρα... Σε αυτό το πλαίσιο επεκτείνεται σταθερά σχεδόν μέχρι το κέντρο του τροχού, εκεί υπάρχει ένα ευθύγραμο μεταλικό τμήμα ΠΑΝΩ στο οποίο ''γραφει'' δλδ κινείται σαν οδηγός, η πλύμνη του τροχού, με μεταλικά ροδάκια που την εγκλωβίζουν να κινείται πάνω στο μπράτσο αυτό. Αυτό δίνει την δυνατότητα κίνησης της ανάρτησης. Την φορτιση-απόσβεση, παρέχει ένα αμορτισερ που δένει από πάνω στο σύστημα.


ΚAΝΕΝΑΣ από αυτούς δεν κατασκεύασε το σύστημα της TESI που θα ξαναπώ άλλη μια φορά -πριν κάποιος πάει και κολλήσει μια αφοριστική ταμπέλα ''αποψη''- ότι από τον ειδικό τύπο είχε επικριθεί ως ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ. Και δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό να το καταλάβει κανείς και μόνος του, έχεις ένα μπράτσο κατηφορικό προς τα μπρος, φρενάρεις, τι θα κάνει αυτο; δεν θα θέλει να διπλώσει προς τα κάτω; Σαν τα μπράτσα των παλιών παπιών; Ή θα το φορτίσεις μπράτσα και μοχλικά που θα εξουδετερώνουν αυτήν την τάση; Δεν πάει στον θεό η μη-αναρτώμενη μάζα τότε; Αμ που ο τροχός διαγράφει μήκος τόξου και όχι ευθύγραμη κίνηση κατά την συμπίεση της ανάρτησης; Αμέσως - αμέσως τρία ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα που το καθένα είναι πολύ χειρότερο από το ''κοινή διεύθυνση και ανάρτηση'' των συμβατικών συστημάτων.

Για τις γνώσεις ''μας'', θα σου θυμίσω παλιό τραγούδι του Gary Moore: Speak for your shelf... Britten και Λέφας, δεν το κάνανε συμβόλαιο με το Θεό, ότι είναι οι μοναδικοί...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Bimota Tesi 3D. Αποψεις.  

  Από: tharis στις 06/05/2010 2:26 πμ.

Αφου οσο πιο απλο τοσο το καλυτερο, τι συζηταμε τωρα ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..