Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: spyro στις 10/11/2009 10:58 πμ.

ομορφιές......

http://www.infomotori.com/moto/2009/10/ ... rada-1200/

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: SPEED στις 10/11/2009 11:28 πμ.

Σαν τσατισμένο παπάκι είναι από μπροστά. Θα το θελα όμως.....

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: vakis75 στις 10/11/2009 11:38 πμ.

Εμαθα πως θα ειναι 150 και με "κουμπακι" θα πηγαινει στα 100 σε περιπτωση βροχης και χωμα.εγω βασικα αν εχει κανενα 15αρι το περνω με κλειστα ματια

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Aris. στις 10/11/2009 12:04 μμ.

vakis75"εγω βασικα αν εχει κανενα 15αρι το περνω με κλειστα ματια"


χαχαχαχαχα !! Καλο ! το αλλο με τον τοτο ... Το ξες ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: bekris στις 10/11/2009 1:10 μμ.

Δε μ αρε ...

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: spyro στις 11/11/2009 4:08 μμ.

"Η μοτοσικλέτα θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, «βασική», «S» και «Touring» οι οποίες θα έχουν ως κοινό σημείο την εκπληκτική -για την κατηγορία- απόδοση των 150 ίππων!

Multistrada 1200

To «βασικό» μοντέλο το οποίο θα είναι λογικά και το «οικονομικά προσιτό» της σειράς. Mε αναρτήσεις Marzocchi / Sachs και δυνατότητα επιλογής έκδοσης με ABS.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδος

Ισχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.

Ροπή: 12,08 / 7.500 σ.α.λ.

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικής ενεργοποίησης, περιορισμένης ολίσθησης

Πλαίσιο: Υβριδικό, συνδυασμός ατσάλινου χωροδικτυώματος και αλουμινένιας βάσης με υποπλαίσιο ατσάλινο χωροδικτύωμα

Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50χσλτ. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο

Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με δέκα ακτίνες και διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω

Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. με ακτινικής έδρασης τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 20 λίτρα

Βάρος («στεγνό»): 189 κιλά

Ύψος σέλας: 850χλστ.

Multistrada 1200S

Η «S» έκδοση φέρει carbon τμήματα στα καλύμματα των ιμάντων του κινητήρα, στους αεραγωγούς και στο φτερό του πίσω τροχού. Οι αναρτήσεις είναι από την Ohlins, ενώ στον standard εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα DES (Ducati Electronic Suspension), που ρυθμίζει ηλεκτρικά τις αναρτήσεις αλλά και τα χαρακτηριστικά του επίσης standard ABS, αναλόγως του mode που θα επιλέξει ο αναβάτης. Ρυθμιζόμενο είναι επίσης και το DTS που αποτελεί το traction control της Ducati.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ίδια με το Multistrada 1200, εκτός από:

Αναρτήσεις: Πιρούνι Ohlins διαμέτρου 48χλστ. ρυθμιζόμενο ηλεκτρονικά ως προς την συμπίεση και την απόσβεση, αμορτισέρ της Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενο ηλεκτρονικά

Βάρος («στεγνό»): 191,8 κιλά

Multistrada Touring

Όπως το «S», αλλά και πρόσθετα στοιχεία στο standard εξοπλισμό που αναδεικνύουν ένα τουριστικό χαρακτήρα, δηλαδή θερμαινόμενα grips, κεντρικό σταντ και πλαϊνές βαλίτσες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Όμοια με αυτά του «S»

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Cpt. Haddock στις 12/11/2009 9:23 πμ.

Βαλε και τις τιμές Σπύρο
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: spyro στις 12/11/2009 9:33 πμ.

Cpt. Haddock"Βαλε και τις τιμές Σπύρο "




δεν θέλω να τους στεναχωρήσω

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: nikbalance στις 18/11/2009 4:53 μμ.

nf"To 19χιλιαρο περιλαμβανει και traction control."

γεια σε ολους,
19.995....ΔΟΛΛΑΡΙΑ.....
διαιρουμε με 1,48 και εχουμε ισοτιμια μολις 13,510 ΕΥΡΩ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ 1200S ΜΕ ΟHLINS ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙς ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΛΠ.


http://www.examiner.com/x-1197-Boomer-B ... trada-1200
Αυτα κυριοι.....μια χαρα ,αν ειναι να μη κοπαναει λες και σπανε πετρες....
τοτε θα ειναι μια αξιολογη αντικατασταση......μονο σε αυτη τη περιπτωση και παλι ..κρινουμε εκ του...ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.....
We dont need I.M.F
I.M.F needs us

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Aris. στις 18/11/2009 5:03 μμ.

Εγω γιατι πιστευω πως δεν γινετε να βγαλεις την τιμη του στην Ελλαδα απλα με μια ισοτιμια ?

Εχω την εντυπωση πως οσο εχει με USD , τοσο θα εχει και με Euro εδω

Αμα αναλογιστεις οτι το τριπλακι το πηρα 8300 euro και στην Αμερικη εχει 6000 USD

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Sprinter στις 18/11/2009 5:21 μμ.

nikbalance"
nf"To 19χιλιαρο περιλαμβανει και traction control."

γεια σε ολους,
19.995....ΔΟΛΛΑΡΙΑ.....
διαιρουμε με 1,48 και εχουμε ισοτιμια μολις 13,510 ΕΥΡΩ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ 1200S ΜΕ ΟHLINS ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙς ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΛΠ.


http://www.examiner.com/x-1197-Boomer-B ... trada-1200
Αυτα κυριοι.....μια χαρα ,αν ειναι να μη κοπαναει λες και σπανε πετρες....
τοτε θα ειναι μια αξιολογη αντικατασταση......μονο σε αυτη τη περιπτωση και παλι ..κρινουμε εκ του...ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ..... "


Ποιός σούπε πως η τιμές στην Αμερική ειναι ίδιες με τις Ευρωπαικές? Μάλλον καλά τα λέει ο Aris. Εχεις δεί τις τιμές των Τ στην Αμερική?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: tiger46 στις 18/11/2009 7:32 μμ.

Στην Ελλάδα το απλό θα έχει γύρω στα 17500 και το S γύρω στα 20500.Αυτά από έγκυρη πηγή μέσα από την αντιπροσωπεία.

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Sprinter στις 18/11/2009 7:42 μμ.

τζάμπα δηλαδή...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: tiger46 στις 18/11/2009 7:51 μμ.

Δυστυχώς παρά πολύ ακριβό,αλλά με αυτά που έχει πάνω είναι λογικό.Ενα triumph αν είχε αυτά τα περιφεριακά και τα ηλεκτρονικά πόσο θα έκανε?

Re: Ducati 1200 Strata perda/Multistrada 2010  

  Από: Sprinter στις 18/11/2009 7:54 μμ.

Φθηνότερα... το απλό που πάλι ειναι εξαιρετικά ακριβό αν πιστέψουμε τις τιμές αυτές, δεν έχει δα και τόσο εξωτικά πράματα πάνω του...

Τα Ντουκάτι γενικώς πολλά μπορεί να είναι (ή όχι...) αλλα value for money δεν ειναι. Τα Τ αντιθέτως είναι εκτός από τα ρετρό που δεν είναι... Ολα είναι θέμα market positioning.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.