θερμοκρασία στο κοκκινο....

θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Tigrisss στις 16/06/2010 8:25 πμ.

καλημέρα,

μια ερώτηση τους γνώστες, αν και παω μάστορα άμεσα αναγκαστικα......


απο χτές το τιγράκι ανεβάσει τρελές θερμπκρασίες μέσα στη πόλη, μεχρι που ανάβει και το κόκκινο λαμπάκι, μιλάμε μέσα σε 5-6 χλμ, όχι μετά απο ώρα και κολλημένος στη κίνηση. εν τω μεταξύ το μπουκαλάκι με τα υγρά αριστερά πάνω απο το ψυγείο εχει γεμίσει, ενω ηταν λιγότερο απο τη μέση η στάθμη του, χωρίς όμως να τα πετάει έξω...

τη δευτερα εν τω μεταξύ γύρισα από Σέρρες και σε όλο το δρόμο δεν είχα κανενα προβλημα.....λέτε να αρρώστησε που το επλυνα χτες με τα χεράκια μου?????

καμια ιδέα κανεις για να μου φύγει το αγχος????
φευγω και ταξιδι τη παρασκευη..........

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: chris34 στις 16/06/2010 8:44 πμ.

Το βεντιλατερ σου ανοιγει κανονικα;
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Tigrisss στις 16/06/2010 8:47 πμ.

chris34"Το βεντιλατερ σου ανοιγει κανονικα;"


οχι πάντα..... εν τω μεταξύ με το βλέπω τη κόκκινη λάμπα το σβήνω το μηχανακι κατευθείαν.....

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: chris34 στις 16/06/2010 8:51 πμ.

Τι οχι παντα;;Μηπως εχεις προβλημα με τον θερμοστατη σου:Αν ειναι αυτο να το πας να στον αλλαξουν.
Γρηγορη και οικονομικη δουλεια.Μην αφηνεις την μηχανη να σου ανεβαζει θερμοκρασιες γιατι θα εχεις μεγαλυτερα προβληματα!
Να το πας και σημερα αν μπορεις στο συνεργειο να στο κοιταξουν!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Sprinter στις 16/06/2010 9:19 πμ.

Μη το κυκλοφορείς και πήγαινε στο μηχανικό κατευθείαν.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Native στις 16/06/2010 11:28 πμ.

Καταρχην να ξεκαθαρισουμε οτι δεν έχει σχεση ο μηχανικος θερμοστατης της μηχανης με τον αισθητηρα θερμοκρασιας του βεντιλατερ...και απο την στιγμη που λες οτι τα νερα φουσκώνουν απο την θερμοκρασια σημαινει οτι κυκλοφορουν, οποτε ο μηχανικος θερμοστατης της μηχανης ανοιγει....αρα λειτουργει...

Περισσοτερο θα σου έλεγα να το κοιταξεις για βεντιλατερ. Τωρα με αυτην την ζεστη το μηχανακι σε 5 λεπτα μπορει να παει 7 παυλες η θερμοκρασια...οποτε αν δεν αναβει ή εχει χαλάσει ο αισθητηρας ή δεν εχει τις σωστες στροφες παει για αλλαγη....

Επισης κοιτα μηπως θελει συμπληρωμα το ψυγειο με παραφλου η καμια εξαερωση....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Tigrisss στις 17/06/2010 12:33 πμ.

προς ενημερωση όλων.


τελικα το πρόβλημα ήταν η ταπα του ψυγείου, η οποία δεν αφηνε τα υγρα να κυκλοφορήσουν, με αποτελεσμα να μη ξανακατεβαίνουν στο ψυγείο, και να μη λειτουργεί το βεντιλατερ.,ε το που αλλάχτηκε, εκανα 20 χλμ πολης με 40 βαθμούς υπο σκια, όλα ρολόι.

κοστος 10 ευρω.

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: chris34 στις 17/06/2010 9:18 πμ.

Tigrisss"προς ενημερωση όλων.


τελικα το πρόβλημα ήταν η ταπα του ψυγείου, η οποία δεν αφηνε τα υγρα να κυκλοφορήσουν, με αποτελεσμα να μη ξανακατεβαίνουν στο ψυγείο, και να μη λειτουργεί το βεντιλατερ.,ε το που αλλάχτηκε, εκανα 20 χλμ πολης με 40 βαθμούς υπο σκια, όλα ρολόι.

κοστος 10 ευρω."


Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: cimics στις 06/09/2010 8:34 μμ.

το δοχειο του παραφλου που πρεπει να ειναι ο δηκτης..?

Re: θερμοκρασία στο κοκκινο....  

  Από: Tigrisss στις 07/09/2010 1:48 μμ.

μεχρι τη μεση, αντε λιγο παραπανω, απο τη μεσα μερια αν δεις γραφει καπου MAX.

τωρα αν σου ανεβαινουν.......
εγω αλλαξα τάπα.....με το που το ζορισα τα ίδια....τελικα αλλαξα πιστονια....2 στα 3 καμμενα