Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα


Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Sprinter » 21 Jan 2010, 14:53

Σχετικά με τα προβλήματα που μερικοί (όχι εγώ αλλα όπως ο Διονύσιος ο Μέγας) έχουν συναντήσει, και αφορουν δυσκολία στην αποσύμπλεξη βρήκα και αυτό το thread:

http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ ... age-3.html

Μιλάει για κάποιο shim (πώς ειναι το shim ελληνιστί παίδες? ροδέλλα? αποστάτης?) που πρεπει να μπεί κάπου στον συμπλέκτη στα προβληματικά μηχανάκια. Part Number T1170325

Σάκη, Φίλιππα απλώς το αναφέρω μπας και δεν το ξέρετε.

Από το παραπάνω thread:

'The dealership turned out to be very helpful. The part number of the shim is 1170325.

Instructions from the mechanic are as follows: Behind the clutch inner basket is a large washer. The shim fits behind that washer, on the engine side.

He told me that until recently the shim was part of the original assembly, but Triumph has ceased using it. He thinks it is because they were of the opinion that they had improved the tolerances and it was no longer needed. He has had several recent bikes where there is binding in the basket but the shim has fixed it every time.

He advised that it is essential to lubricate the plates well before assembly, as if dry the oil can have problems getting in. (I have seen at least one other thread where that has been a problem.)

I hope that is useful and that it makes sense as I am not familiar with the inner workings of the clutch.'




Στο ίδιο Thread μιλάνε και για τη γνωστή (φαντάζομαι) λύση του μπάνιου λαδιού για τους δίσκους (overnight!!!) για την αντιμετώπιση του θέματος μη σωστής λίπανσης των δίσκων κατά την πρώτη (εργοστασιακή φαντάζομαι) τοποθέτηση.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby LevelOne » 22 Jan 2010, 10:27

Νικο ευχαριστουμε για την επισημανση αλλα αυτη την πατεντουλα την εχουμε σκεφτει και την εχουμε εφαρμοσει εδω και τουλαχιστον 3 χρονια,απο εποχης Tiger 955 06 το οποιο εχει τον ιδιο συμπλεκτη με τα 1050 και τα ιδια προβληματα.Σε καποιες περιπτωσεις η ροδελλα ληνει το προβλημα και σε καποιες οχι.
Στον Διονιση το εχουμε δοκιμασει οπως και αλλες πατεντες,χωρις επιτυχεια διστυχως.
LevelOne
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 104
Joined: 27 Feb 2008, 22:51
Motorcycle: Daytona 600


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Dennis G. » 30 Jan 2010, 03:52

Νίκο καταρχήν ευχαριστώ :right που συνεχίζεις και ψάχνεις ακόμη πιθανές αιτίες για την μη σωστή λειτουργεία του κιβωτίου. :rock

Χθές τελικά μετά από πολλούς μήνες δείχνει ότι η λύση βρέθηκε. :confetti

Μετά την τρίτη φορά που είχα αφήσει την μηχανή στην Ηλιοφίλ ( και την υπομονή μου πλέον να ξεχειλίζει)....... μου έδωσαν το μηχανάκι πίσω και μου είπαν να το κρατήσω, να του κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα και σκληρά χιλιόμετρα μπορώ, χωρίς να μου πούν όμως το τί είχαν κάνει.
Όντως το κιβώτιο λειτούργησε άψογα, αν και κράταγα επιφυλάξεις μιας και η εξωτερική θερμοκρασία εκείνες τις ημέρες ήταν κοντά στους +2 βαθμούς Κελσίου.
Το πήγα πίσω, τους ανέφερα ότι όντως λειτουργούσε πλέον σαν κιβώτιο μοτοσυκλέτας και όχι σαν σκουριασμένες παγίδες που είχαν τοποθετηθεί για 20 χρόνια σε βάλτους...... και μου ξεστόμισαν το μυστικό.........
Με τεράστια έκπληξη μου ανακοίνωσαν πως μου άλλαξαν απλά τους δίσκους ( μεταχειρισμένους από άλλο μηχανάκι ).Ξαφνιάστηκα και αντέδρασα, γιατί με τον Σάκη και τον Φίλιππα το κάναμε αυτό τουλάχιστον 3 με 4 φορές χωρίς αποτέλεσμα. Anyway.... είπα μέσα μου μιας και η χαρά ήταν μεγαλύτερη από την απορία.....
Όμως δεν είχα τελειώσει ακόμη.........μετά την χαρά ήρθε η λυπητερή......
οι δίσκοι θεωρούνται αναλώσιμο προϊόν και δεν μπορούν να μου τους αλλάξουν σαν εγγύηση.
Κόστος 345 Euro..... :evil :evil :evil ( τα εργατικά δώρο της αντιπροσωπείας και την ευχαριστώ γι' αυτό ).
Αλλά........θα δώσω 345 Euro για δίσκους....... από κάποια ΜΑΛΑΚΙΑ του εργοστασίου που δεν φτάνει ότι ήμουν 6 μήνες ουσιαστικά χωρίς μηχανή, δεν φτάνει που ανοίξαμε με τον Σάκη 5 φορές και 3 στην Ηλιοφίλ το μηχανάκι......το πήγαινε-έλα, τα ταξί που πλήρωσα, το ότι κόντεψα 3 φορές να καρφωθώ γιατί περίμενα να κατεβάσω και αυτό εκεί ανένδοτο........ καταστάσεις που με εξοργίζουν αφάνταστα και θα με κάνουν να σκεφτώ διπλά το επόμενο μηχανάκι εάν θα είναι Ευρωπαϊκό.........και κυρίως Αγγλικό !!!!
Την Δευτέρα θα πάω να τα σκάσω..... να βάλω τους καινούργιους δίσκους και εύχομαι να τελειώσω εδώ.
Σ.Σ: Μέσα σε όλα αυτά έκλασε και η μπαταρία ( 1 χρόνος μόνο ..... ) οπότε την άλλαξα και αυτήν ...96 Euro...... και σκέφτομαι.... ενός έτους μηχανάκι...... 26.000χλμ....... ραγισμένο πιστόνι.......προβληματικό κιβώτιο....... μπαταρία........ :plaf :plaf :plaf :confused :confused :confused what else ??????
Τέλος πάντων.......
Σας ζάλισα, αλλά μετά από κάποιους μήνες ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας το πόνημα μου.

Να είμαστε όλοι καλά και να θυμάστε...... Stay alive...keep riding !!!!!!!! :right :salut2 :salut2 :salut2
User avatar
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 270
Joined: 05 Aug 2008, 14:25
Location: Athens
Motorcycle: Triumph Sprint ST 1050


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Sprinter » 30 Jan 2010, 10:06

Τι να πώ Νιόνιο τυχερά ειναι αυτά. Οπως θα ξέρεις εγώ δεν ειχα με το δικό μου κανένα απολύτως πρόβλημα και ειμαι στο δεύτερο Σπρίντ...

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες και παρόλο που μπορεί να μη θέλεις να το πιστέψεις και στα γιαπωνέζικα και στα γερμανικά και στα ιταλικά. Τράβηξες λαχείο. Αν μπείς σε διάφορα φόρουμ θα καταλάβεις.

Τώρα σε αυτό με τους δίσκους δε μπορώ να το καταλάβω, ή κάτι δε σου λένε ή κάτι ειχε καμμια παρτίδα δίσκων και πάλι δε το λένε.

Τώρα σχετικά με τη χρέωση των δίσκων πιστεύω πώς αυτό ειναι συνδυασμένη μαλακία και της Ηλιοφίλ και της Τ και ειναι απαράδεκτο μετά την ταλαιπωρία που έχεις τραβήξει. Το ίδιο απαράδεκτη ειναι η Τ και στο θέμα με τα προβληματικά πιστόνια που μετά από τόσο καιρό κανείς δεν ξέρει αν κάθεται πάνω σε μια υποψήφια βλάβη λόγω αστοχίας υλικού (συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια) που αν ειναι άτυχος και έχει βγεί απ' την εγγύηση θα του κοστισει 4 ψήφιο νούμερο... Αυτό (δηλαδή η συμπεριφορά της Τ σχετικά με το πρόβλημα) ειναι πραγματικά απαράδεκτη. Αλλά και πάλι, τέτοια εχω ακούσει και για Χόντες και για Μπέμπες και για όλες τις μάρκες. Γενικά ειναι μη σου τύχει.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Dennis G. » 30 Jan 2010, 14:49

[quote="Sprinter"]Τι να πώ Νιόνιο τυχερά ειναι αυτά. Οπως θα ξέρεις εγώ δεν ειχα με το δικό μου κανένα απολύτως πρόβλημα και ειμαι στο δεύτερο Σπρίντ...

Δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο αλλά............. σε κάποιο forum διάβασα ότι κάποτε ο Μητσοτάκης είχε ανέβει σε μοτοσυκλέτα προσωπικού του φρουρού που τύγχανε να είναι Triumph. λές να.... ????

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες και παρόλο που μπορεί να μη θέλεις να το πιστέψεις και στα γιαπωνέζικα και στα γερμανικά και στα ιταλικά. Τράβηξες λαχείο. Αν μπείς σε διάφορα φόρουμ θα καταλάβεις.

Σίγουρα, απλά νομίζω ότι οι κινήσεις εργοστασίου και αντιπροσωπειών είναι σε άλλο επίπεδο όταν πρόκειται για τέτοια θέματα......

Τώρα σε αυτό με τους δίσκους δε μπορώ να το καταλάβω, ή κάτι δε σου λένε ή κάτι ειχε καμμια παρτίδα δίσκων και πάλι δε το λένε.

????????????????? γενικά το έχουν οι Άγγλοι αυτό με τα μυστικά μου φαίνεται !!!!!

Τώρα σχετικά με τη χρέωση των δίσκων πιστεύω πώς αυτό ειναι συνδυασμένη μαλακία και της Ηλιοφίλ και της Τ και ειναι απαράδεκτο μετά την ταλαιπωρία που έχεις τραβήξει. Το ίδιο απαράδεκτη ειναι η Τ και στο θέμα με τα προβληματικά πιστόνια που μετά από τόσο καιρό κανείς δεν ξέρει αν κάθεται πάνω σε μια υποψήφια βλάβη λόγω αστοχίας υλικού (συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια) που αν ειναι άτυχος και έχει βγεί απ' την εγγύηση θα του κοστισει 4 ψήφιο νούμερο... Αυτό (δηλαδή η συμπεριφορά της Τ σχετικά με το πρόβλημα) ειναι πραγματικά απαράδεκτη. Αλλά και πάλι, τέτοια εχω ακούσει και για Χόντες και για Μπέμπες και για όλες τις μάρκες. Γενικά ειναι μη σου τύχει.

Σίγουρα κάπου εκεί τριγύρω βρίσκεται η αλήθεια......

Άλλη μια να μου κάτσει................. και τότε με βλέπω για Αγγλία....... για χοντρά γλέντια
User avatar
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 270
Joined: 05 Aug 2008, 14:25
Location: Athens
Motorcycle: Triumph Sprint ST 1050


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby ATN PANOS » 30 Jan 2010, 19:31

τι να πω τωρα εγω... τα ειπατε ολα!!
ευχομαι τουλαχιστον να ξεμπερδεψες και να ξαναδεις συνεργεια
μονο για τα προβλεπομενα service!!!

καλα χιλιομετρα να εχεις φιλε!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
User avatar
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1613
Joined: 31 Aug 2008, 16:00
Motorcycle: Daytona 675
street triple


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby vassat » 30 Jan 2010, 19:40

Σχετικά με την μπαταρία (μια που αναφέρθηκε):
Έχοντας αλλάξει μπαταρία πριν από 6-7 μήνες(YUASA) και αφήνοντας το ακυκλοφόρητο 5 ημέρες, προσπάθησα να το θέσω σε λειτουργία κάποια από τις προηγούμενες μέρες με το πολύ κρύο αλλά μάταια. Πήρε με καλώδια...
Εφόσον η μόνη κατανάλωση είναι ο συναγερμός datatool, υπάρχει δυνατότητα να μπει κρυφός διακόπτης/ασφάλεια στην γραμμή τροφοδοσίας του και να τίθεται σε λειτουργία όποτε απαιτείται ή το θέμα είναι πιο πολύπλοκο (δλδ λειτουργεί και σαν immobilizer κτλ);
/ΒΣ
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Aris. » 30 Jan 2010, 20:36

@ vassat εαν θες μπορεις να διακοψεις το καλωδιο που παει στον θετικο πολο της μπαταριας και να βαλεις σε σειρα ενα διακοπτακι τυπου On/Off .
Το κακο ειναι οτι θα χανεις την ρυθμιση του ρολοϊου, αλλα απο την αλλη αν εχεις σκοπο να αφησεις την μηχανη (χωρις ενεργο συναγερμο) για αρκετες μερες , με αυτον τον τροπο , θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο, οσων αφορα τυχον απωλειες/καταναλωσεις στο κυκλωμα της μηχανης ή του συναγερμου.
Δεν γνωριζω αν ο datatool εχει - ανενεργος - τοση καταναλωση , ικανη να γονατισει την μπαταρια σε 5 μερες. :think

Υ.Γ Αν βαριεσαι να βαλεις διακοπτακι μπορεις απλα να βγαλεις τον θετικο πολο της μπαταριας για τις μερες που θα εχεις την μηχανη σου αραγμενη στο γκαραζ.

Υ.Γ.2 Να ξερεις παντως οτι αφου επεσε μια φορα η μπαταρια πλεον δεν θα εχει την ιδια αντοχη και διαρκεια οσο καλα και αν την φορτισεις.
================================================================================================
Image
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
User avatar
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1464
Joined: 02 Oct 2008, 14:15
Location: Larissa
Highscores: 3
Motorcycle: Street triple 675 '08


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby vassat » 30 Jan 2010, 21:08

Τις καθημερινές την κυκλοφορώ σχεδόν πάντα, απλά έτυχε να λείπω για ένα πενθήμερο και τότε έκανε τα χοντρά κρύα. Για την αντοχή και την διάρκεια το γνωρίζω, δυστυχώς, γιαυτό και δεν θα ξαναπάρω ακριβή των σχεδόν 100e αλλά κάποια των 45 αφού έτσι κι αλλιώς δεν είδα διαφορά.
Το πιο βολικό θα ήταν πάντως να μπορεί να μπει διακόπτης στην τροφοδοσία του ίδιου του συναγερμού, αλλά δεν ξέρω αν έχει λειτουργία imobilizer οπότε δεν...
/ΒΣ
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby nfot » 30 Jan 2010, 21:29

O Datatool εχει winter mode απο οσο γνωριζω, ειδικα για αυτο τον σκοπο. Οταν δηλαδη μενει η μοτο σε ακινησια για μεγαλο χρονικο διαστημα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
User avatar
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1380
Joined: 08 Sep 2007, 17:30
Location: ΒΟΛΟΣ
Motorcycle: Daytona 675 '09
FZ6


Re: Κιβώτιο / δισκοι Σπριντ - Πρός Σάκη κ Φιλιππα

Postby Sprinter » 30 Jan 2010, 22:25

Παιδιά ας μη το κάνουμε θρεντ για μπαταρίες. Εχουμε άλλο για αυτό το λόγο.

Νιόνιο, όσο και να βρίζω για μερικά πράγματα την Τ, δεν ειναι χειρότερη ουτε καλύτερη από αλλα εργοστάσια και διανομείς όσον αφορά στο θέμα των εγγυήσεων κλπ.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος

Advertisement

Return to Board index


Return to Sprint ST/GT 1050

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest