Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc

Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: antostam στις 17/12/2014 2:59 πμ.

Θα ήθελα να μάθω αν έχει βάλει κανένας απο το forum εξάτμιση aftermarket η οποία δεν προορίζονταν για street triple.
To ρωτάω καθώς οι τιμές εξάτμισης για street triple είναι τσιμπιμένες ενώ την ίδια στιγμή υπάρχουν πολύ προσιτές τιμές για εξατμίσεις μοντέλων άλλων εταιρειών, π.χ. street triple με εξάτμιση 3-1 απο Yamaha R6.
[Video] https://www.youtube.com/watch?v=p7aYUM0Qbbw [/Video]

Σκέφτομαι για 3-1 και πιθανότατα high mount, όπως στην παρακάτω φωτο (χωρίς κοψίματα στη μανίσια) . Φυσικά το link pipe θα γίνει απο εξατμισά για να μπεί ένα τελικό aftermarket που προορίζεται για κάποιο γιαπωνέζικο supersport 600.

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: billis_patra1991 στις 24/01/2015 8:17 μμ.

antostam"Θα ήθελα να μάθω αν έχει βάλει κανένας απο το forum εξάτμιση aftermarket η οποία δεν προορίζονταν για street triple.
To ρωτάω καθώς οι τιμές εξάτμισης για street triple είναι τσιμπιμένες ενώ την ίδια στιγμή υπάρχουν πολύ προσιτές τιμές για εξατμίσεις μοντέλων άλλων εταιρειών, π.χ. street triple με εξάτμιση 3-1 απο Yamaha R6.
[Video] https://www.youtube.com/watch?v=p7aYUM0Qbbw [/Video]

Σκέφτομαι για 3-1 και πιθανότατα high mount, όπως στην παρακάτω φωτο (χωρίς κοψίματα στη μανίσια) . Φυσικά το link pipe θα γίνει απο εξατμισά για να μπεί ένα τελικό aftermarket που προορίζεται για κάποιο γιαπωνέζικο supersport 600.

"




Λοιπόν φιλε μ έχουμε και λεμε... Εγω στο δικο μου εχω μια remus Hypercone στο στριτακι μ εδω και ενα χρόνο τωρα.. Εννοείτε πως δεν προοριζοτανε για το συγκεκριμένο μηχανακι μιας και δεν βγαζει ετοιμη αλλα δεν παιζει καποιο λογο αμα ρυθμιστεί σωστα εχει και πολυ καλη απόδοση κιολας.. Επίσης αλλα δυο φιλαράκια μ με το ιδιο μηχανακι ο ενας εχει mivv gp και ο άλλος Μ4 απο kawasaki.. Δεν υπάρχει εξατμηση που προοριζετε η δεν προορίζετε για καποιο και για κάποιο οχι η διατομή ειναι που παιζει ρολο αυτο να κοιτάξεις και μετα το πως θα την τοποθετήσεις εξαρτάτε απο τν εξάτμισα.. Η μοναδική διαφορα με τις εξατμίσεις που υποτιθετε προοριζοντε για καποια μοντέλα ειναι οτι απλα κουμπώνουνε κατευθειαν με δυο βίδες.. Αμα ο εξατμισας ειναι καλος μπορει να κανει ακριβώς το ιδιο...!!

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: antostam στις 08/02/2015 8:22 μμ.

Ευχαριστώ για την απάντηση billis! Απλά ανησυχώ για το αν θα έχει επιτυχία στην χαρτογράφιση στη συνέχεια καθώς δεν θα υπάρχει ετοιμος χάρτης λογικά και θα πρέπει να πειραματιστώ.
Εχει γίνει πλέον η αγορά εξάτμισης και σύντομα θα πάει στον εξατμισά για να περαστεί.
Είναι μια Arrow απο GSXR 600/750 της παρακάτω photo.
[img][IMG]http://i259.photobucket.com/albums/hh297/antogts/20141227_183957.jpg[/img] [/img]

Θα ανεβούν φωτό και με το τελικό φορεμένο σύντομα!

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: antostam στις 15/02/2015 11:59 μμ.

Έτοιμο αν και αρκετά άπλυτο το st3 με 3-1 high mount arrow!!!
[img][IMG]http://i259.photobucket.com/albums/hh297/antogts/P1050192.jpg[/img] [/img]

[img][IMG]http://i259.photobucket.com/albums/hh297/antogts/P1050209.jpg[/img] [/img]

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: comando στις 16/02/2015 12:10 πμ.

φαινεται αρκετα καλο,

αλλα εχω το σκαλωμα να την κατεβασω χαμηλα την εξατμηση εγω!

εκει τι γινεται??? ποσο κοψε ραψε χρειαζεται, και ποσο ευκολο ειναι να χωρεσει εξατμηση εκει, μιας και υπαρχει και η καρινα, αν ειναι οποιαδηποτε εξατμηση να αγοραστει??

αδερφε εσυ του εχεις περασει προγραμμα εφοσον την εβαλες, εγω ΠΧ εχει φορεμενο KN θα πρεπει να περασω προγραμμα αμα αλλαξω εξατμηση?

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: antostam στις 16/02/2015 1:17 πμ.

comand"φαινεται αρκετα καλο,

αλλα εχω το σκαλωμα να την κατεβασω χαμηλα την εξατμηση εγω!

εκει τι γινεται??? ποσο κοψε ραψε χρειαζεται, και ποσο ευκολο ειναι να χωρεσει εξατμηση εκει, μιας και υπαρχει και η καρινα, αν ειναι οποιαδηποτε εξατμηση να αγοραστει??

αδερφε εσυ του εχεις περασει προγραμμα εφοσον την εβαλες, εγω ΠΧ εχει φορεμενο KN θα πρεπει να περασω προγραμμα αμα αλλαξω εξατμηση?"


Για 3-1 χαμηλά τα πράγματα είναι πολύ έυκολα αν κόψεις πρίν τον καταλύτη .
Αν το ενδιάμεσο μέρος (mid pipe) μεταξύ τελικού και του σημείου (όπως παραπάνω) που θα κόψεις έχει το ανάλογο μήκος δεν θα έχεις πρόβλημα.
Εξαρτάται πόσο πίσω θες να βρίσκεται το τελικό.
Πρόγραμμα ακόμα δεν έχω περάσει.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:59, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: john triple στις 17/02/2015 1:42 μμ.

Σε γενικες γραμμες για αρχη ψαχνομαι για χαβαλε να βαλω και κοιταω για κατι σε μεταχειρισμενο!

Απλα θελω να βαλω κατι καλο και οχι κανα κονσερβοκουτι!! Με ενδιαφερει η αισθητικη αρκετα

Re: Εξάτμιση 3-1 Aftermarket απο τετρακύλινδρο 600cc  

  Από: comando στις 15/03/2015 10:18 μμ.

Χαμενος στο ψαξιμο με τις εξατμησεις εχω δει διαφορα πραγματα


Αρχικα
Τελικο μονο χαμηλο, μπορεις να βαλεις απο διαφορες μοτοσυκλέτες και πεφτει πολυ κοψε ραψε στους μαμα σωληνες με αποτελεσμα να απορριπτω την ιδεα γτ δεν θελω να τους καταστρεψω! Ψαχνω για ολοσωμη αλλα δεν τις βρισκεις και ευκολα οχι οτι καιγομαι κιολας

Διπλα τελικα επανω, βρισκεις διαφορες επιλογες! Κατι που μου εχει τραβηξει το ματι ειναι οι παρακατω!

http://www.scproject-shop.com/triumph_s ... QXnfuFPmPU
τις εχει δοκιμασει κανεις? απο ηχο σε youtube που ακουσα φαινοντε αρκετα καλες!

acrapovic φτανουν στον θεο οποτε απορριπτοντε
http://www.car.gr/parts/view/3763881/ αυτες εδω δεν μπορω να τις δω πουθενα πανω σε βιντεακι να ακουσω ηχο και να δω πως καθοντε!

και τελικα εχουμε τις Arrow διπλες τις εχω ακουσει τις εχω δει, αλλα στο επισημο site δεν μου βγαζει αντιστοιχια για το street triple R του 11


εχουμε καμια συμβουλη για την επιλογη μου! Σημειωση δεν ειμαι πισταδωρος οποτε να τρεχω για να κερδισω ολα τα αλογα για να βαλω καινουργια ολοσωμη arrow που μονο αυτη αξιζει, παρα μονο μεταχειρισμενη! Για αυτο και καταληγω στα διπλα μαλλον!