exup valve προβλημα σε daytona 675r

exup valve προβλημα σε daytona 675r  

  Από: giorgos.boun στις 12/12/2017 7:46 πμ.

Γεια σας παιδια,
Ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος εδω και 3 βδομαδες περιπου ενος daytona 675r του ΄14 και μου εμφανιστηκε το προβλημα του check engine.Πηγα στην Triumph και μετα απο 2-3 φορες που σβηστικε το λαμπακι αναβε ξανα μεσα σε ενα λεπτο ετσι μου ειπαν για αλλαγη στις ντιζες. Παραλληλα εχω παραγγηλει την arrow μονο τελικο που παει μαζι με το προγραμμα.
Και ρωταω τωρα εγω αξιζει να τις αλλαξω τις ντιζες (80) ή να παρω το τσιπακι βγαζοντας ολοκληρο το συστημα?
Δεν ειναι στα σχεδια μου να βαλω παραλληλους εγκεφαλους εκτος απο αυτο που θα βαλει η Triumph.
Λετε θα εχω καποιο προβλημα αν βγαλω τελειως τον μηχανισμο?
Σε ξενα φορουμ διαβαζω αλλους να λενε για μια μικρη μειωση χαμηλα που ο εμπειρος την καταλαβαινει και αλλοι λενε πως η βαλβιδα υπαρχει για μειωση του θορυβου και μονο.
Εμενα το μονο που με ενδιαφερει ειναι να δουλευει σωστα και ας εχω μια μικρη μειωση.
Σας ευχαριστω πολυ... καλημερα σας!!!

Re: exup valve προβλημα σε daytona 675r  

  Από: denthnpalevw στις 15/12/2017 1:26 μμ.

Ότι σου πα και σε διπλανό φόρουμ.
Βγάλτο. Δεν θα έχεις θέμα. Μέσα στην πόλη στα χαμηλά δεν θα δεις κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Ψηλά θα ναι το ίδιο.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: exup valve προβλημα σε daytona 675r  

  Από: Polymhxanos στις 19/12/2017 12:27 πμ.

Αν απλά βγάλεις τον μηχανισμό, η αυτοδιάγνωση της κεντρικής μονάδας ελέγχου, θα καταλαβαίνει ότι λείπει, και θα σου βγάζει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ένδειξη check engine.

Για να το αφαιρέσεις, πρέπει να βάλεις ένα exup  emulator, μια πλακετούλα είναι σε μέγεθος usb disk, που βγάζεις όλο το exup σύστημα, και στην φίσα του βάζεις το emulator. Αυτό τι κάνει, ''συμπεριφέρεται'' ηλεκτρικά σαν τον μηχανισμό του exup και κοροιδεύει την κεντρική μονάδα, ότι υπάρχει exup για να μην ανάβει λαμπάκι.

ΓΕΝΙΚΑ, το πρόβλημα που βγάζει το σύστημα exup στο 675, είναι βρωμιά και κάπνα που μαζεύεται στο σύστημα της πεταλούδας, μέσα στον σωλήνα της εξάτμισης, και την μπλοκάρει, και δεν την αφήνει να κινείται τελείως ελεύθερα.

Το μοτέρ και οι ντίζες, δεν χαλάνε, κάνουν την δουλειά τους, απλά η πεταλούδα μουλαρώνει και δεν κουνιέται.

Αν την καθαρίσεις, θα αρχίσει να δουλεύει πάλι σωστά. Δεν είναι και τελείως απίθανο να χαλάσουν και οι ντίζες, αλλά 99% είναι στην πεταλούδα το πρόβλημα, θέλει καθάρισμα. Ψάξτο, μην πληρώνεις ντίζες ΤΖΑΜΠΑ.

Μια άλλη λύση που έχεις, είναι η εξής απλή: Καταργείς το exup χωρίς να το βγάλεις. Πως το κάνεις αυτό; Οι ντίζες καταλήγουν σε ένα αξονάκι που είναι άμεσα συνδεδεμένο με την πεταλούδα. Πας λοιπόν και τρως το καρέ στο αξονάκι αυτό. Να μπορεί να γυρνάει ελεύθερα το πιάτο με τις ντίζες, ΧΩΡΙΣ να δίνει κίνηση στην πεταλούδα.

Με τον τρόπο αυτό, ΚΑΙ το σύστημα θα μείνει απάνω και δεν θα έχεις θέμα με λαμπάκια, και η πεταλούδα θα είναι μόνιμα στην ανοικτή θέση, και το πολύ-πολύ να χάσεις λίγο ροπή στις χαμηλές στροφές.

Αυτά, δες και κάνε.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html