Quick Shift

Quick Shift  

  Από: nfot στις 26/02/2012 7:56 μμ.

Μου εχει "καρφωθει" η ιδεα, να αγορασω quick shift. Εχω ομως μερικες αποριες.
Σε χρηση εκτος πιστας θα εχω καποιο προβλημα; Θα μπορω να ανεβαζω ταχυτητες χωρις συμπλεκτη και κλεισιμο γκαζιου σε χαλαρη οδηγηση;
Αν τυχον πατησω συμπλεκτη, λογω συνηθειας ας πουμε, τι γινεται;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Quick Shift  

  Από: NikosV στις 26/02/2012 8:23 μμ.

nf"Μου εχει "καρφωθει" η ιδεα, να αγορασω quick shift. Εχω ομως μερικες αποριες.
Σε χρηση εκτος πιστας θα εχω καποιο προβλημα; Θα μπορω να ανεβαζω ταχυτητες χωρις συμπλεκτη και κλεισιμο γκαζιου σε χαλαρη οδηγηση;
Αν τυχον πατησω συμπλεκτη, λογω συνηθειας ας πουμε, τι γινεται;"


απ΄οσο ξερω απο τον Πανο δεν υπαρχει κανενα προβλημα για τον συμπλεκτη που λες απλα μετα δεν εχει "νοημα" το quick shifter

στα κατεβασματα νομιζω χρειαζεται ο συμπλεκτης για να ειναι πιο ομαλη και σταθερη η μηχανη οταν οδηγας στα ορια ..

αλλοι που τα ξερουν απο πρωτο χερι θα στα πουνε καλυτερα Νικολα ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Quick Shift  

  Από: nfot στις 26/02/2012 8:31 μμ.

Στα κατεβασματα δεν αλλαζει κατι. Στα ανεβασματα καταργει το συμπλεκτη και το κλεισιμο του γκαζιου.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Quick Shift  

  Από: tharis στις 26/02/2012 8:54 μμ.

Γενικα δεν αλλαζει κατι.. αν θελεις χρησιμοποιεις το συμπλεκτη οπως πριν, απλα τωρα αν θες να ανεβαζεις χωρις συμπλεκτη δε χρειαζεται να κλεινεις το γκαζι..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Quick Shift  

  Από: Bladerunner στις 27/02/2012 3:38 πμ.

nf"Μου εχει "καρφωθει" η ιδεα, να αγορασω quick shift. Εχω ομως μερικες αποριες.
Σε χρηση εκτος πιστας θα εχω καποιο προβλημα; Θα μπορω να ανεβαζω ταχυτητες χωρις συμπλεκτη και κλεισιμο γκαζιου σε χαλαρη οδηγηση;
Αν τυχον πατησω συμπλεκτη, λογω συνηθειας ας πουμε, τι γινεται;"


Καλά κάνει και σου έχει καρφωθεί η ιδέα, είναι το καλύτερο αξεσουάρ για το μηχανάκι!
Έχω παρατηρήσει ότι σε χαμηλές στροφές -κάτω από 7500- δεν κουμπώνει τόσο γλυκά τις ταχύτητες, τώρα γιατί δεν ξέρω. Μέσα στην πόλη δεν το χρησιμοποιώ καθόλου.
Αν πατήσεις συμπλέκτη δεν αλλάζει τίποτα, είναι σαν να μην έχεις shifter.
Θα δεις γιγαντιαία διαφορά στα ανοίγματα πριν και μετά, το μηχανάκι απλά

Re: Quick Shift  

  Από: dimchrist στις 27/02/2012 6:51 μμ.

Είναι πολύ καλό αξεσουάρ και σχετικά φθηνό της Τ (αν δεις τον ανταγωνισμό).
Δεν χρειάζεται να κλείνεις το γκάζι στα ανεβάσματα, ούτε να χρησιμοποιείς συμπλέκτη. Δεν χρειάζεται είναι περιττό.
Κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη και βοηθάει αρκετά στην πίστα. Στα κατεβάσματα τα πράγματα παραμένουν όπως τα ήξερες. Η εγκατάσταση είναι εύκολη για το μηχανάκι σου (σε όλα τα Daytona απο 2009 και μετά) έχει ειδική φίσα (plug n' play) που κουμπώνει πίσω από τα rearsets.
Άντε καλορίζικα!

Triple Way

Re: Quick Shift  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 28/02/2012 9:58 πμ.

haris"Γενικα δεν αλλαζει κατι.. αν θελεις χρησιμοποιεις το συμπλεκτη οπως πριν, απλα τωρα αν θες να ανεβαζεις χωρις συμπλεκτη δε χρειαζεται να κλεινεις το γκαζι..!"

Αυτό ακριβώς και ότι λέει ο Δημήτρης πιό πάνω.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: Quick Shift  

  Από: denthnpalevw στις 28/02/2012 11:12 πμ.

να ρωτησω εγω κατι. οπως καταλαβαινω ολη την δουλεια την κανει το βαρελακι.
αν εχεις ομως αλλαγμενα ποδωστηρια μπορεις να βαλεις της triumph? μαλλον οχι.
για αναποδο απλα μπορεις να το συνδεσεις αναποδα η χρειαζεται διαφορετικο qs?
μπορει καποιος με καποιο τροπο να το κοντηνει για να το προσαρμοσει σε διαφορετικα ποδωστηρια?
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Quick Shift  

  Από: tharis στις 28/02/2012 11:32 πμ.

Οπως το ειπες Στεφανε αν ταιριαζει το μηκος το βαζεις οπου θες..! Πιθανον να μπορεις και να το κοντινεις αν χρειαστει σ ενα μηχανουργειο ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Quick Shift  

  Από: dimchrist στις 28/02/2012 11:41 πμ.

Όπως τα λέει ο Χάρης.
Στην Τ σου λένε πρέπει να πάρεις το αντίστοιχο μοντέλο για τη χρήση που θες να κάνεις. Με λίγο μεράκι και λίγο χρόνο παραπάνω μπορείς να τα προσαρμώσεις. Αν δεν μπορείς μόνος σου πας σε ένα μηχανουργείο. Μη τρελαθούμε κιόλας ένα λεβιεδάκι είναι.

Triple Way

Re: Quick Shift  

  Από: nfot στις 28/02/2012 6:37 μμ.

Μηχανουργειο εχω !!!! Αυτη ειναι η δουλεια μου δλδ, αν κι εγω εχω μικρη σχεση με την παραγωγη Θα ηθελα πολυ να ξερω τορνο, αλλα δεν αξιωθηκα...

Κιτακι quick shift δεν εχω για να δω τι χρειαζεται. Εχω βρει ενα αλλα ειναι για τα μαμα πατηρακια και οχι για τα Arrow που εχω. Σαφως και η διαφορα ειναι μονο στο αξονακι αλλα δεν ξερω ποσο ευκολα γινεται η μετατροπη, χωρις να αφησει "αισθητικα" σημαδια στο αξονακι. Οποτε δε λεει να το αγορασω μονο και μονο για να πειραματιστω.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Quick Shift  

  Από: leonithastz στις 28/02/2012 6:48 μμ.

μια ερώτηση θα θελα να κάνω

στον τίγρη 1050 μπαίνει αυτό το quickshifter?
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Re: Quick Shift  

  Από: nfot στις 28/02/2012 6:50 μμ.

Δε νομιζω. Το Daytona απο 2009 και μετα, εχει ετοιμη αναμονη για την καλωδιωση.
Για τον Τιγρη θες μαλλον custom κατασκευη απο after market κατασκευαστη.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Quick Shift  

  Από: dimchrist στις 28/02/2012 8:54 μμ.

nf"Κιτακι quick shift δεν εχω για να δω τι χρειαζεται. Εχω βρει ενα αλλα ειναι για τα μαμα πατηρακια και οχι για τα Arrow που εχω."

Και για τα δύο βγάζει η Τ. Απλά ρωτάς στην αντιπροσωπεία αν μπορεί να σου δώσει σαν ανταλλακτικό μόνο το λεβιεδάκι για τα Arrow. Μακάρι δηλαδή για να μην ασχοληθείς καθόλου με μικροπατέντες.

leonithastz"μια ερώτηση θα θελα να κάνω
στον τίγρη 1050 μπαίνει αυτό το quickshifter?"

Από την Τ δεν βγαίνει. Από όσο ξέρω ούτε σε aftermarket.
Πληροφοριακά αν έβγαινε υπολόγισε τουλάχιστον 450 ευρώ γιατί δεν έχει την απαιτούμενη καλωδίωση.
Περίπου τόσο έχει ο Cordona για το Daytona 675 πριν του 2009.

Triple Way

Re: Quick Shift  

  Από: denthnpalevw στις 28/02/2012 9:31 μμ.

δεν απαντησε κανεις αν δουλευει με αναποδα το σασμαν?

αν δεν αλλαξει ο τροπος συνδεσhς μαλλον θα δουλευει , τουλαχιστον οπως το σκεφτομαι αλλα αν αλλαξεις ισως ειναι διαφορετικα το push/pull
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/