ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ  

  Από: giannis1070 στις 14/04/2016 12:33 μμ.

Αγαπητοί συνάδελφοι ναυτεργάτες,

Εχθές το απόγευμα ξεκινάω πολύ αργά (πάρα πολύ αργά) από ένα φανάρι και παρατηρώ ότι το μπροστινό σύστημα συμπεριφέρεται περίεργα, σαν να είμαι σε δρόμο με κακοτεχνίες, αλλά το καταλαβαίνω μόνο από το μπροστινό.

Ξανασταματάω λίγο πιο κάτω, επαναλαμβάνω τη διαδικασία και παρατηρώ ότι το κάνει μέχρι τα 10 χ.α.ω, μετά το φαινόμενο εξαφανίζεται. Δεν έχω ούτε κραδασμούς στο τιμόνι, ούτε δονήσεις, ούτε τρέμουλα ούτε τίποτα (απ'όσο μπορώ να καταλάβω δηλαδή).

Γυρνώ το βράδυ σπίτι, βάζω τη μηχανή στο stand, τσεκάρω ακτίνες (με το γνωστό ντινγκ-ντονγκ), καμία λασκαρισμένη, τσεκάρω στεφάνι, η περιφέρειά του φαίνεται εντάξει, γυρνάω ρόδα αργά και γρήγορα, γυρνάει φυσιολογικά.

Στηρίζω τη μηχανή καλά, πιάνω τα πηρούνια και τα κουνάω μπρος πίσω και διαπιστώνω πως το μπροστινό σύστημα έχει έναν μικρό(άλλα όχι ανεπαίσθητο) τζόγο.

Ρωτάω λοιπόν τα εξής:

α) Έχω διαβάσει, και εδώ αλλά και σε άλλα φόρα, ότι καμιά φορά το εργοστάσιο δε γρασάρει επαρκώς το ρουλεμάν του τιμονιού, με αποτέλεσμα μετά από λίγο καιρό να παρουσιάζει συμπτώματα μη επαρκούς λίπανσης. Υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό??
Να προσθέσω εδώ ότι η μηχανή είναι του 2014 και έχει 9200 χλμ (είναι στην εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο).
Να πω επίσης ότι τις τελευταίες 2 εβδομάδες πηγαινω αρκετά συχνά σε χωματόδρομους, σε αργούς ρυθμούς και χωρίς να κάνω enduro ή ταρζανιές, μέχρι να μάθω τη μηχανή (όχι ότι μετά θα κάνω).

β) Υπάρχει περίπτωση να θέλει σφίξιμο η άνω βίδα της τιμονόπλακας?
Παραθέτω φωτό για να εξηγηθω. Οι μπλε κουκίδες οι οποίες δεν είναι ευθυγραμμισμένες, λένε κάτι??

γ) Είναι κάτι άλλο? Είναι πολλά άλλα?

Ό,τι έχετε ευχαρίστηση!
Ευχαριστώ.

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: voyager1970 στις 14/04/2016 11:18 μμ.

Φίλε Γιάννη

Συμβαίνει όταν είσαι εν κινήσει ή στο παρουσιάζει και σταματημένος ενώ συμπιέζεις το μπροστινό (σπρώχνοντας το τιμόνι και πατώντας φρένο μαζί); Παρατηρείς κάποιο ελαφρό σκάλωμα στο τιμόνι, όταν είναι διπλό σταντ (εάν έχεις); ;;
Εάν στρίψεις το τιμόνι δεξιά-αριστερά και εάν νιώσεις θόρυβο ή ελαφρό σκάλωμα, τότε αυτό οφείλεται σε χαλασμένο ρουλεμάν τιμονιού.

Γνωρίζω πως έχουν συμβεί περιπτώσεις που το παξιμάδι του τιμονιού να θέλει απλά να σφίξει καλά. Από την φωτό σου όντος τα σημάδια δεν είναι ευθυγραμμισμένα (κατά 20-30 μοίρες)! Σου συνιστώ να πας σε ένα συνεργείο (να ξέρει από Triumph) και να ελέγξει το παξιμάδι.

Γενικά τα ρουλεμάν του τιμονιού στα Tiger 800 είναι κατηγορία Τ.Π.(Της Π%#!@$$), και εάν είναι να στα αντικαταστήσουν, θα σου συνιστούσα να τα αντικαταστήσεις με ένα σετ κωνικού τύπου απο SKF ή Toyo (με το extra κόστος σετ ρουλεμάν 20€) και δεν θα ασχοληθείς για τουλάχιστον 70.000-80.000χλμ.

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: giannis1070 στις 15/04/2016 12:50 πμ.

voyager1970"Φίλε Γιάννη

Συμβαίνει όταν είσαι εν κινήσει ή στο παρουσιάζει και σταματημένος ενώ συμπιέζεις το μπροστινό (σπρώχνοντας το τιμόνι και πατώντας φρένο μαζί); Παρατηρείς κάποιο ελαφρό σκάλωμα στο τιμόνι, όταν είναι διπλό σταντ (εάν έχεις); ;;
Εάν στρίψεις το τιμόνι δεξιά-αριστερά και εάν νιώσεις θόρυβο ή ελαφρό σκάλωμα, τότε αυτό οφείλεται σε χαλασμένο ρουλεμάν τιμονιού.

Γνωρίζω πως έχουν συμβεί περιπτώσεις που το παξιμάδι του τιμονιού να θέλει απλά να σφίξει καλά. Από την φωτό σου όντος τα σημάδια δεν είναι ευθυγραμμισμένα (κατά 20-30 μοίρες)! Σου συνιστώ να πας σε ένα συνεργείο (να ξέρει από Triumph) και να ελέγξει το παξιμάδι.

Γενικά τα ρουλεμάν του τιμονιού στα Tiger 800 είναι κατηγορία Τ.Π.(Της Π%#!@$$), και εάν είναι να στα αντικαταστήσουν, θα σου συνιστούσα να τα αντικαταστήσεις με ένα σετ κωνικού τύπου απο SKF ή Toyo (με το extra κόστος σετ ρουλεμάν 20€) και δεν θα ασχοληθείς για τουλάχιστον 70.000-80.000χλμ. "


Γιώργο καλησπέρα,

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Μόλις γύρισα από τη μηχανή. Στο διπλό stand, γυρνώντας το τιμόνι ΔΕ-ΑΡ, δεν παρατηρώ σκάλωμα στην κίνηση αλλά ούτε και θόρυβο. Όταν πιέζω όμως τις μπουκάλες με το μπροστινό φρένο, τότε καταλαβαίνω ένα σκάλωμα (μικρό).

Οπότε αυτό που έχουμε μέχρι στιγμής είναι:
α) σκάλωμα στη βύθιση του μπροστινού συστήματος,
β) ελαφρύς τζόγος όταν πιάνω τα "πηρούνια" και τα κουνάω μπρός πίσω,
γ) Ελαφρώς ξεβιδωμένη άνω βίδα τιμονόπλακας.

Εφόσον είμαι ακόμα στην εγγύηση, θα την πάω αύριο στο εξουσιοδοτημένο στον Πειραιά (μια και είναι κοντά στη δουλειά μου) και θα γυρίσω με αποτελέσματα.

Ευχαριστώ και πάλι.

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: sprint900 στις 15/04/2016 2:56 μμ.

Δύσκολο το να μην το έχει γρασάρει το εργοστάσιο το ρουλεμάν .
Εύκολο όμως με λάθος πλύσιμο να περάσουν απορρυπαντικά και το καταστρέψουν το γράσο εκεί , μακριά από χημικά μέσα καθαρισμού και πιέσεις στο πλύσιμο από μη πεπειραμένους .
Ο τζόγος 99% είναι από κακής ποιότητας ρουλεμάν , ένα γνωστό πρόβλημα στο μηχανάκι σου όπως στα περισσότερα HONDA άλλωστε , το σίγουρο είναι τι θα σου πουν στο συνεργείο που θα πας , αλλά προσπάθα να στο αλλάξουν δίνοντας την διαφορά , γιατί αν στο σφίξουν απλά σε ελάχιστο χρόνο θα κάνει τα ιδία όποτε μετά θα το πληρώσεις από την τσέπη σου έχοντας βγει από την εγγύηση .
Αν έχεις πάει και απλά στο έσφιξαν , ξέρεις σε ποιο συνεργείο θα πας η δεν θα ξανά πας .
Όχι το παξιμάδι που έχεις φωτογραφίσει δεν πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο με τίποτα λάθος αυτό που λες , απλά εκεί κάθισε όταν σφίχτηκε με τα κιλά που λέει το σέρβις μάνουαλ , αυτό το παξιμάδι δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προστατεύει από νερά και σκόνη το μέσα μηχανισμό με τα δυο παξιμάδια που σφίγγουν – ρεγουλάρουν το ρουλεμάν τιμονιού , δεν ρεγουλάρει τίποτα απλά συνδέει την πλάκα με τον λαιμό .

https://dl.dropboxusercontent.com/u/781 ... iginal.pdf

Μετά την σελίδα 300 κάτι εχει το μπροστινό σύστιμα .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: giannis1070 στις 15/04/2016 11:22 μμ.

sprint900"Δύσκολο το να μην το έχει γρασάρει το εργοστάσιο το ρουλεμάν .
Εύκολο όμως με λάθος πλύσιμο να περάσουν απορρυπαντικά και το καταστρέψουν το γράσο εκεί , μακριά από χημικά μέσα καθαρισμού και πιέσεις στο πλύσιμο από μη πεπειραμένους .
Ο τζόγος 99% είναι από κακής ποιότητας ρουλεμάν , ένα γνωστό πρόβλημα στο μηχανάκι σου όπως στα περισσότερα HONDA άλλωστε , το σίγουρο είναι τι θα σου πουν στο συνεργείο που θα πας , αλλά προσπάθα να στο αλλάξουν δίνοντας την διαφορά , γιατί αν στο σφίξουν απλά σε ελάχιστο χρόνο θα κάνει τα ιδία όποτε μετά θα το πληρώσεις από την τσέπη σου έχοντας βγει από την εγγύηση .
Αν έχεις πάει και απλά στο έσφιξαν , ξέρεις σε ποιο συνεργείο θα πας η δεν θα ξανά πας .
Όχι το παξιμάδι που έχεις φωτογραφίσει δεν πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο με τίποτα λάθος αυτό που λες , απλά εκεί κάθισε όταν σφίχτηκε με τα κιλά που λέει το σέρβις μάνουαλ , αυτό το παξιμάδι δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προστατεύει από νερά και σκόνη το μέσα μηχανισμό με τα δυο παξιμάδια που σφίγγουν – ρεγουλάρουν το ρουλεμάν τιμονιού , δεν ρεγουλάρει τίποτα απλά συνδέει την πλάκα με τον λαιμό .

https://dl.dropboxusercontent.com/u/781 ... iginal.pdf

Μετά την σελίδα 300 κάτι εχει το μπροστινό σύστιμα .

"


Γιώργό (sprint900) καλησπέρα και ευχαριστώ,

Πήγα σήμερα στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και έλεγξαν τους τζόγους που αναφέρω πιο πάνω.
Ανέφεραν ότι είναι ένας μικρός φυσιολογικός τζόγος, ο οποίος προέρχεται από το σημείο που συνδέονται οι σωλήνες των μπροστινών αμορτισέρ.

Το έλεγξαν και αυτοί και δε διαπίστωσαν ελλατωματικό ρουλεμάν ή ελλιπής λίπανση.

Σχετ. με τη άνω βίδα τιμονόπλακας, την έσφιξαν μέχρι το σημείο ευθυγράμμισης.

Τα συμπτώματα που αναφέρω πιο πάνω όταν η μηχανή κινείται με χαμηλή ταχύτητα, δεν μπορώ να τα καταλάβω ακόμα γιατί όλη μέρα σήμερα έτρεχα για δουλειές.

Θα το ελέγξω αύριο και θα επανέλθω.

Δεν ξέρω εάν με κορόιδεψε ο μάστορας.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον τα "μαμα" ρουλεμάν είναι της πού@#$%ας που αναφέρει και ο Γιώργος (voyager1970) πιο πάνω, θα τα αλλάξω.

Θα βοηθούσε πολύ εάν μπορούσα να τσεκάρω με τον ίδιο τρόπο ένα άλλο tiger800, να δω εάν και αυτό έχει τον ίδιο τζόγο.
Ίσως σε κάποια μοτοβόλτα να το κάνω. (να σταματάω αγνώστους με tiger 800 στο δρόμο και να τους τσεκάρω τη μηχανή δε θα το κάνω... )

Ερώτηση: Το σημείο στη φωτό (σύνδεση του αμορτισέρ) έχει κάποιο τζόγο?

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: sprint900 στις 16/04/2016 12:49 πμ.

Φίλε μου έχω ακούσει τόσα πιθανά και απίθανα από ελληνικά συνέργεια , εξουσιοδοτημένα η όχι που τίποτα πια δεν μου προκαλεί εντύπωση .
Δεν έχω φυσικά τίποτα με τους μηχανικούς στο σύνολο δηλαδή γιατί υπάρχουν και πολλοί και σωστοί επαγγελματίες ανάμεσα τους .
Απλά άνοιξε το σέρβις μάνουαλ στην σελίδα 347 που ο κατασκευαστής αναφέρει τα από κάτω ,
Checking Headstock Bearing Adjustment
2. Hold the lower end of the front forks as illustrated
and 'rock' with a front-to-rear motion. If free play can
be detected, the headstock bearings require
adjustment
δεν λέει ούτε λίγο ούτε πολλή τζόγο που να θεωρείται φυσιολογικός .
δεν υπάρχει στο ρουλεμάν φυσιολογικό μπόσικο , δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα , ούτε λίγο ούτε πολύ που να ανιχνεύεται με το χέρι , πολλά δε μάλλον του δικού σου που δεν ξέρεις ούτε καν την ορολογία να ανιχνεύσεις μπόσικο . Δεν χρειάζεται φυσικά να τονίσω ότι δεν το λέω για να προσβάλω εσένα αυτό , κανένας δεν γεννήθηκε μηχανικός . Μπορεί κάλλιστα να είσαι ο καλύτερος καρδιοχειρουργός και να μην ξέρεις από ορολογία μοτοσυκλετών , παράδειγμα φέρνω .
Αν μιλάμε για αυτό τον τζόγο , αν θεωρητικά προέρχεται από μπόσικα από μέσα από τα καλάμια από της γλίστρες στις μπότες , θέλουν ακόμα ποιο πολύ ξύλο , έλεος !
Δεν λέγεται αμορτισέρ το μπροστινό σύστημα , ούτε ανάρτηση , εκεί ένα παραπάνω απαγορεύεται ακόμα πολύ ποιο αυστηρά να υπάρχει μπόσικο ! Και μάλιστα φυσιολογικό ! ! ! ΕΛΕΟΣ !
Εκεί είναι που απαγορεύεται αυστηρότατα να υπάρχει ο παραμικρός τζόγος .
Τώρα το δευτερεύον , στην σελίδα 336 έχει φωτώ το παξιμάδι που αναφέρεις ( headstock top nut ) και λέει τα NM που σφίγγει με δυναμόμετρο , ειδικό εργαλείο που μετρά την ροπή που σφίγγουμε την βίδα , αν η βίδα έπρεπε να πάει στα σημάδια δεν θα είχε τα κιλά θα έλεγε πάμε εκεί στα σημάδια και θα τέλειωνε το ζήτημα , βέβαια και να της δώσανε ½ με 1 ΝΜ ακόμα δεν τρέχει τίποτα , απλά είναι το γαμώτο της κοροϊδίας .
Διάβασα όλα τα παρακάτω αναφέρει τα κιλά , την ροπή μάλλον που πρέπει να σφίξει άλλα πουθενά δεν κάνει μνεία για σημάδια για το ( headstock top nut ).
Δεν θέλω να αναφέρω ποιο είναι η όχι το καλό η καλύτερο συνεργείο , αλλά ψάξε βρες το .
Υπάρχει εδώ μέσα στα πόστα και πήγαινε έλεγξε το ρουλεμάν του λαιμού σου να το φτιάξεις όσο είναι καιρός , βέβαια δεν είναι και τίποτα τόσο σοβαρή ζημιά για λίγο χρονικό διάστημα αλλά σίγουρα θα γίνει χειρότερη συν τον χρόνο .
Καταλαβαίνω ότι αυτά σου φαίνονται δυσνόητα λυπάμαι αν δεν μπορώ να τα απλοποιήσω καλύτερα αλλά όσοι συνφορουμίτες ξέρουν κατάλαβαν απόλυτα τι εννοώ .
Εύχομαι να βρεις την σωστή άκρη και σύντομα .

Α και δευτερολογώ και να ελέγξεις δεύτερο μηχανάκι τίποτα δεν σου αποκλείει να έχει και αυτό τζόγο στο ρουλεμάν , εγώ βέβαια αυτό το ξέρω από πολλά χρόνια και δεν περίμενα το μάνουαλ να το δω , καμιά μοτοσυκλέτα μπροστά δεν πρέπει να έχει τζόγο , ούτε στον λαιμό ούτε στο μπροστινό πουθενά και μιλάμε το δικό σου είναι του κεριού με 10.000κμ μηχανάκι , το μόνο που επιτρέπεται και επιβάλλεται να έχει μπόσικο είναι η αλυσίδα , η μανέτα του συμπλέκτη στα πλαίσια που επιτρέπει και επιβάλει ο κατασκευαστής και τα παλιά τα γκάζια με τα συρματόσκοινα , τίποτα άλλο .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ Η ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ?......Η ΚΑΤΙ  

  Από: giannis1070 στις 17/04/2016 1:15 πμ.

sprint900"Φίλε μου έχω ακούσει τόσα πιθανά και απίθανα από ελληνικά συνέργεια , εξουσιοδοτημένα η όχι που τίποτα πια δεν μου προκαλεί εντύπωση .
Δεν έχω φυσικά τίποτα με τους μηχανικούς στο σύνολο δηλαδή γιατί υπάρχουν και πολλοί και σωστοί επαγγελματίες ανάμεσα τους .
Απλά άνοιξε το σέρβις μάνουαλ στην σελίδα 347 που ο κατασκευαστής αναφέρει τα από κάτω ,
Checking Headstock Bearing Adjustment
2. Hold the lower end of the front forks as illustrated
and 'rock' with a front-to-rear motion. If free play can
be detected, the headstock bearings require
adjustment
δεν λέει ούτε λίγο ούτε πολλή τζόγο που να θεωρείται φυσιολογικός .
δεν υπάρχει στο ρουλεμάν φυσιολογικό μπόσικο , δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα , ούτε λίγο ούτε πολύ που να ανιχνεύεται με το χέρι , πολλά δε μάλλον του δικού σου που δεν ξέρεις ούτε καν την ορολογία να ανιχνεύσεις μπόσικο . Δεν χρειάζεται φυσικά να τονίσω ότι δεν το λέω για να προσβάλω εσένα αυτό , κανένας δεν γεννήθηκε μηχανικός . Μπορεί κάλλιστα να είσαι ο καλύτερος καρδιοχειρουργός και να μην ξέρεις από ορολογία μοτοσυκλετών , παράδειγμα φέρνω .
Αν μιλάμε για αυτό τον τζόγο , αν θεωρητικά προέρχεται από μπόσικα από μέσα από τα καλάμια από της γλίστρες στις μπότες , θέλουν ακόμα ποιο πολύ ξύλο , έλεος !
Δεν λέγεται αμορτισέρ το μπροστινό σύστημα , ούτε ανάρτηση , εκεί ένα παραπάνω απαγορεύεται ακόμα πολύ ποιο αυστηρά να υπάρχει μπόσικο ! Και μάλιστα φυσιολογικό ! ! ! ΕΛΕΟΣ !
Εκεί είναι που απαγορεύεται αυστηρότατα να υπάρχει ο παραμικρός τζόγος .
Τώρα το δευτερεύον , στην σελίδα 336 έχει φωτώ το παξιμάδι που αναφέρεις ( headstock top nut ) και λέει τα NM που σφίγγει με δυναμόμετρο , ειδικό εργαλείο που μετρά την ροπή που σφίγγουμε την βίδα , αν η βίδα έπρεπε να πάει στα σημάδια δεν θα είχε τα κιλά θα έλεγε πάμε εκεί στα σημάδια και θα τέλειωνε το ζήτημα , βέβαια και να της δώσανε ½ με 1 ΝΜ ακόμα δεν τρέχει τίποτα , απλά είναι το γαμώτο της κοροϊδίας .
Διάβασα όλα τα παρακάτω αναφέρει τα κιλά , την ροπή μάλλον που πρέπει να σφίξει άλλα πουθενά δεν κάνει μνεία για σημάδια για το ( headstock top nut ).
Δεν θέλω να αναφέρω ποιο είναι η όχι το καλό η καλύτερο συνεργείο , αλλά ψάξε βρες το .
Υπάρχει εδώ μέσα στα πόστα και πήγαινε έλεγξε το ρουλεμάν του λαιμού σου να το φτιάξεις όσο είναι καιρός , βέβαια δεν είναι και τίποτα τόσο σοβαρή ζημιά για λίγο χρονικό διάστημα αλλά σίγουρα θα γίνει χειρότερη συν τον χρόνο .
Καταλαβαίνω ότι αυτά σου φαίνονται δυσνόητα λυπάμαι αν δεν μπορώ να τα απλοποιήσω καλύτερα αλλά όσοι συνφορουμίτες ξέρουν κατάλαβαν απόλυτα τι εννοώ .
Εύχομαι να βρεις την σωστή άκρη και σύντομα .

Α και δευτερολογώ και να ελέγξεις δεύτερο μηχανάκι τίποτα δεν σου αποκλείει να έχει και αυτό τζόγο στο ρουλεμάν , εγώ βέβαια αυτό το ξέρω από πολλά χρόνια και δεν περίμενα το μάνουαλ να το δω , καμιά μοτοσυκλέτα μπροστά δεν πρέπει να έχει τζόγο , ούτε στον λαιμό ούτε στο μπροστινό πουθενά και μιλάμε το δικό σου είναι του κεριού με 10.000κμ μηχανάκι , το μόνο που επιτρέπεται και επιβάλλεται να έχει μπόσικο είναι η αλυσίδα , η μανέτα του συμπλέκτη στα πλαίσια που επιτρέπει και επιβάλει ο κατασκευαστής και τα παλιά τα γκάζια με τα συρματόσκοινα , τίποτα άλλο .

"

Να' σαι καλά φίλε μου, ευχαριστώ για τις συμβουλές. [emoji4]

Θα κοιτάξω να πάρω και μια δεύτερη γνώμη από ένα ξακουστό καλό συνεργείο.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk