HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!

HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: antonis lironis στις 11/03/2009 7:10 μμ.

Ρε παιδιά έχει κάνει κανείς δυναμομέτρηση στο Τιγράκι του?
Όποιος του έχει βάλει εξάτμιση και πρόγραμμα αν έχει κάνει και πριν και μετά!
Έχει κανείς να προτείνει κάποιο καλό δυναμόμετρο?
Άλλα λέει η Triumph και άλλα τα περιοδικά.



HP/rpm Triumph 115/9400 Moto 101.8/9300 0300 109.8/9250

Kg.m/rpm Triumph 10.2/4500 Moto 8.9/3700 0300 9.2/4500
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: liberal στις 11/03/2009 8:38 μμ.

Ψάχνεις, δηλαδή, δυναμομέτρηση χωρίς να έχει γίνει κάποια επέμβαση στον τίγρη;

Το "καλό" δυναμόμετρο είναι σχετικό...

Υπάρχουν αυτά που πλησιάζουν την πραγματική ιπποδύναμη στον τροχό,

Υπάρχουν τα "αισιόδοξα" και...

Υπάρχουν και αυτά που δυναμομετρούν τα Honda...

Στα νούμερα που παραθέτεις, αυτά που αφορούν την Triumph είναι μετρήσεις στον στρόφαλο, ενώ των περιοδικών είναι μετρήσεις στον τροχό...
Δημήτρης

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: ATN PANOS στις 11/03/2009 11:02 μμ.

ετσι ακριβως ειναι!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: Sprinter στις 12/03/2009 10:01 πμ.

Kgm όχι Kg/m
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: Aragorn στις 12/03/2009 12:21 μμ.

το δυναμομετρησα σε dyno250 με μαμα εξατμιση ανοιχτη και χαρτη της Τ,εδειξε 124ps ροδα και 10,κατι ροποη παλι ροδα.Μπορειτε να την δειτε στο youtube γραφωντας dynojet tiger 1050.

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: dimchrist στις 12/03/2009 3:09 μμ.

Aragorn"το δυναμομετρησα σε dyno250 με μαμα εξατμιση ανοιχτη και χαρτη της Τ,εδειξε 124ps ροδα και 10,κατι ροποη παλι ροδα.Μπορειτε να την δειτε στο youtube γραφωντας dynojet tiger 1050."


Υπεραισιοδοξο... έως απίθανο!

Triple Way

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: Aris. στις 12/03/2009 4:09 μμ.

ews apo kai kleiete mi sou pw...
H peira mou(...) leei pws an o kataskeuasths leei 115hp tote to moter bgazei apo 102 ews 108 hp sto troxo

Onomata de leme...

Oikogeneies de thygoume ...


Alla....

E... Dax....
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: NikosV στις 12/03/2009 5:42 μμ.

Aragorn"... με μαμα εξατμιση ανοιχτη και χαρτη της Τ,εδειξε 124ps ροδα και 10,κατι ροποη παλι ροδα...."


http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: antonis lironis στις 12/03/2009 7:25 μμ.

Το V το πάτησα κατα λάθος.

liberal"Ψάχνεις, δηλαδή, δυναμομέτρηση χωρίς να έχει γίνει κάποια επέμβαση στον τίγρη;

"

Ναι φίλε Δημήτρη. Θέλω και πριν και μετά. Αυτό θέλω να κάνω εγώ. Λέω να πάω
να κάνω μία τώρα και άλλη μία μόλις βάλω εξατμισούλα φίτρο και πρόγραμμα.
Θέλω να δώ την διαφορά σε αριθμούς και το πόσο ισχύουν αυτά που λένε!

liberal"

Στα νούμερα που παραθέτεις, αυτά που αφορούν την Triumph είναι μετρήσεις στον στρόφαλο, ενώ των περιοδικών είναι μετρήσεις στον τροχό..."

Το γνωρίζω αυτό. Εσύ μου το είχες πεί όταν σου είχα φέρει το φτερό του πίσω τροχού.

Aris."
H peira mou(...) leei pws an o kataskeuasths leei 115hp tote to moter bgazei apo 102 ews 108 hp sto troxo

Onomata de leme...

Oikogeneies de thygoume ...


Alla....

E... Dax...."

Και η δικιά μου πείρα αυτό λέει αλλά με μικρότερες διαφορές. Να έχουν τα καλά δυναμόμετρα 4-5 άλογα
διαφορά να πώ εντάξει 10 άλογα διαφορά μου κάνει εντύπωση!(θεωρώ οτι και τα δύο περιοδικά τα πάνε σε καλά δυναμόμετρα)

Sprinter"Kgm όχι Kg/m"


Έγινε η διόρθωση αλλά θα ήθελα απαντήσεις και όχι υποδείξεις!

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: liberal στις 12/03/2009 9:07 μμ.

antonis lironis"... Να έχουν τα καλά δυναμόμετρα 4-5 άλογα
διαφορά να πώ εντάξει 10 άλογα διαφορά μου κάνει εντύπωση!(θεωρώ οτι και τα δύο περιοδικά τα πάνε σε καλά δυναμόμετρα)..."


Τσε Βάαααλε... τα 10 άλογα είναι "σχετικά" μικρή διαφορά. Εδώ στο δικό μου είδα 12...

Πάντως, σχετικά με αυτά που αναφέρει ο Aragorn, οι δυναμομετρήσεις του tiger 1050 σε dynojet (150 και 250) "δείχνουν" από 120 έως 127 άλογα και 10 έως 11 κιλά ροπής.

Να σημειώσω πως το ζητούμενο σε μια δυναμομέτρηση δεν είναι τα απόλυτα νούμερα, αλλά ο τρόπος απόδοσής τους, δηλαδή, οι καμπύλες της ιπποδύναμης και της ροπής.

Για παράδειγμα, στο παρακάτω link, φαίνεται απόδοση 127ps, εντυπωσιακό. Η καμπύλη ροπής όμως;
http://www.grieve.id.au/my_1050_tiger.htm

Δείτε παρακάτω τη διαφορά...
http://www.postimage.org/image.php?v=gx1kC_tA

Τα παραπάνω έχουν επιτευχθεί με αλλαγή τελικού εξάτμισης, αφαίρεση του snorkel από το φιλτροκούτι, ελεύθερο φίλτρο και τέλος, αλλαγή χαρτογράφησης του εγκεφάλου. Το πρώτο μάλιστα είναι ρυθμισμένο και με Tuneboy.

Επαναλαμβάνω πως, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δούμε τον τρόπο με τον οποίο αποδίδεται η δύναμη της μοτοσυκλέτας και αν οι παρεμβάσεις που κάναμε είχαν θετικό αποτέλεσμα ή όχι. Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που επιρρεάζουν τα νούμερα στο δυναμόμετρο που δεν αξίζει να ασχοληθούμε με συγκρίσεις...

Είναι κλειστό δυναμόμετρο (εσωτερικού χώρου με ελεγχόμενες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας) ή ανοιχτό δυναμόμετρο (στο πίσω μέρος φορτηγού χωρίς ελεγχόμενες συνθήκες); Άλλο να γίνεται η δυναμομέτρηση στους 25 βαθμούς κελσίου με 45% υγρασία και άλλο με 12 βαθμούς κελσίου με υγρασία 12-85%.

Ποιός κατασκεύασε το δυναμόμετρο; Είναι dynojet 150, dynojet 250, Soft Engine? Οι διαφορές τους μπορεί να φτάσουν και το 15%...

Πώς είναι ρυθμισμένο το δυναμόμετρο;
Ποια είναι η κατάσταση της καμπάνας του δυναμόμετρου;
Δέθηκε σωστά η μοτοσυκλέτα, ή το πίσω μέρος της είναι στον "αέρα";

Ακόμα και στο ίδιο δυναμόμετρο με τις ίδιες συνθήκες, δύο μοτοσυκλέτες μπορεί να έχουν διαφορετική απόδοση γιατί τα αλυσιδογράναζα της μιας είναι καινούρια ενώ της άλλης έχουν 10000 χλμ. Οι πιέσεις των ελαστικών διαφέρουν. Οι αλυσίδες δεν είναι γρασσαρισμένες το ίδιο. Οι βενζίνες δεν είναι της ίδιας ποιότητας. Τα αμορτισσέρ δεν είναι στην ίδια κατάσταση κ.ο.κ.

Ακόμα και όλα τα παραπάνω να είναι ίδια, υπάρχει ακόμα η διαφορά κάθε κινητήρα που βγαίνει από το εργοστάσιο, το πως έγινε το στρώσιμο και το πως οδηγεί ο κάθε οδηγός (κάτσε μάστορα να στο ξεκαπνίσω το μηχανάκι... )

Αυτά από εμένα και κλείνω λέγοντας πως είναι μάταιο να ψάχνουμε την απόλυτη τιμή. Δηλαδή, αν έχω 120 και όχι 127 άλογα από τον τίγρη με χαλάει; Μάλλον έχω πάρει λάθος μηχανή...

ΥΓ: Έχω κάνει συνολικά τρεις δυναμομετρήσεις. Μία σε Soft engine κλειστό δυναμόμετρο ΜΟΝΟ με το τελικό της Scorpion. Μία στο ίδιο Soft engine δυναμόμετρο με τελικό και φίλτρο K&N και αφαίρεση του snorkel και μια σε dynojet 150 κλειστό, με όλα τα παραπάνω και επιλέον το TOR TUNE (χαρτογράφηση της ανοιχτής εξάτμισης της Triumph με κωδικό 20164). Μένει ακόμη μια δυναμομέτρηση στο Soft engine (όπου θα φανούν σταδιακά όλες οι αλλαγές που έχουν γίνει), η οποία θα γίνει μέχρι το τέλος Μαρτίου. Ουφ! γαμ***** να γράφω!
Δημήτρης

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: penta στις 12/03/2009 10:56 μμ.

Ασχετη ερωτηση.Και εγω το st3 μου σε soft engine το μετρησα.Περα απο της λεπτομεριες που ανεφερες ισχυει οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα?Γενικα τι προτεινεται?

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: liberal στις 13/03/2009 9:59 μμ.

penta"Ασχετη ερωτηση.Και εγω το st3 μου σε soft engine το μετρησα.Περα απο της λεπτομεριες που ανεφερες ισχυει οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα?Γενικα τι προτεινεται?"


Όλα τα δυναμόμετρα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Αυτό που αλλάζει είναι το software. Τα dynojet είναι προελεύσεως ΗΠΑ, ενώ τα Soft engine Ιταλικά. Θεωρητικά, πάντα, τα δεύτερα διαχειρίζονται καλύτερα τις πληροφορίες και δίνουν μια πιο "πραγματική" εικόνα της ιπποδύναμης.

Ουσιαστικά όμως, όπως ανέφερα στο προηγούμενο post μου, όποιο από τα δύο και να διαλέξεις, αυτό που ψάχνεις είναι τα διαγράμματα, συνεπώς, δεν παίζει ρόλο το αν είναι "πραγματική" ή "αισιόδοξη" η απόλυτη τιμή...
Δημήτρης

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: takis1964 στις 13/03/2009 10:43 μμ.

ΥΓ: Έχω κάνει συνολικά τρεις δυναμομετρήσεις. Μία σε Soft engine κλειστό δυναμόμετρο ΜΟΝΟ με το τελικό της Scorpion. Μία στο ίδιο Soft engine δυναμόμετρο με τελικό και φίλτρο K&N και αφαίρεση του snorkel και μια σε dynojet 150 κλειστό, με όλα τα παραπάνω και επιλέον το TOR TUNE (χαρτογράφηση της ανοιχτής εξάτμισης της Triumph με κωδικό 20164)

Για πες τα νουμερα που πηρες!

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: Aragorn στις 14/03/2009 4:14 μμ.

dimchris"
Aragorn"το δυναμομετρησα σε dyno250 με μαμα εξατμιση ανοιχτη και χαρτη της Τ,εδειξε 124ps ροδα και 10,κατι ροποη παλι ροδα.Μπορειτε να την δειτε στο youtube γραφωντας dynojet tiger 1050."


Υπεραισιοδοξο... έως απίθανο! "

δεν καταλαβε πως το εννοεις αυτο ρε φιλε απο την στιγμη που σου παρουσιαζω εμπρακτα επιχειρηματα......


Η μηπως εννοεις οτι το δυναμομετρο δεν μετραει σωστα?

Σιγουρα υπαρχει ενα ποσοστο +-3 εως 5%

Re: HP και ΡΟΠΗ TIGER!!!!  

  Από: Aris. στις 14/03/2009 5:53 μμ.

θέλει να σου πει πως αποκλείεται ένα μοτέρ που ο κατασκευαστής του δίνει 115hp στο στρόφαλο, δηλαδή περίπου -10% hp στον τροχό, να σου βγάζει στο Dyno 125hp.
Τώρα ποιοι οι λόγοι που ο τύπος με το dyno σου έδωσε αυτά τα stats... Δε γνωρίζω...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.