Φίλε Νίκο,
Δεν υπάρχει λόγος να επενδύσεις σε ένα πιθανό πρόβλημα (αλλαγή δίσκων και ελατηρίων συμπλέκτη) προληπτικά, από την στιγμή που δεν σου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα.
Γενικά οι φθορά στο κιβώτιο δεν συμβαδίσει με τα χιλιόμετρα που έχει στο σύνολό του ένα όχημα, αλλά με τον τρόπο χρήσης του. Δηλαδή, εάν ο τέως ιδιοκτήτης του το είχει λιώσει σε κόντρες, σούζες, ξερογκαζιές, μπαντιλίκια, κλπ.
Τότε σίγουρα ο συμπλέκτης θα έχει ένα θέμα!
Οι δίσκοι και τα ελατήρια του συμπλέκτη αλλάζονται όταν αρχίσει και «πατινάρει» το όχημα.
Απλά ως συντήρηση μπορείς να λιπάνεις την ντίζα του συμπλέκτη. Σε περίπτωση που δεις πως το συρματόσχοινο έχει αρχίσει να ξεφτάει, τότε απλά άλλαξε την με καινούρια και τέλος.