Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Απορίες σχετικά με το TuneECU

Τεχνικές ερωτήσεις σχετικά με το Tiger 1050.


Απορίες σχετικά με το TuneECU

Postby thed10kar » 07 Jun 2013, 14:28

καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας και ευχαριστώ εκ των πρότερων όλους τους συγγραφείς για τα πολύ κατατοπιστικά θέματα τα όποια αναλύουν στο forum.
είμαι κάτοχος μιας tiger 1050 άδω και 9 μήνες. κατά τις πρώτες μέρες της αγοράς προχώρησα στις εξής αλλαγές : αφαίρεση του snorkel και τοποθέτηση ενός KN φίλτρου, χταπόδι 3-1-2, 2 Remus powercone και χαρτογράφηση με το 20545.
έχοντας διαβάσει τα τεχνικά θέματα περί χαρτογράφησης, προγραμμάτων και TuneECU αγόρασα ένα OBDII καλώδιο και προχώρησα σε ένα remap από τον 20545 στον 20549.
κατά τη διαδικασία του reset adaptation όπου η μηχανή δούλευε σε closed loop συμφώνα και με την ένδειξη του TuneECU παρατήρησα στη καρτέλα των test ότι οι κύλινδροι είχαν διάφορα στην μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης. συγκεκριμένα ο πρώτος ήταν στα 610-620 ο δεύτερος καρφωμένος στα 580 και ο τρίτος στα 590-600-610. θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει αυτό, τι το προκαλεί και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει στη μηχανή.
ευχαριστώ όλους όσους με διαφωτίσουν.
thed10kar
Newbie
Progress to next rank:
10%
 
Posts: 5
Joined: 05 Jun 2013, 01:39
Motorcycle: Triumph Tiger 1050
Name: Θοδωρής

WARNING

This thread has 4 replies

You must be a registered member and/or logged in to view this response.


Register or Login
Advertisement

  • Similar topics
    Replies
    Views
    Author

Return to Board index


Return to Tiger 1050

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests