Πιστόνια Tiger 1050

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: psilo_paidi στις 05/05/2012 2:37 μμ.

guraki"Τα συμπτωματα της πιστονοπαθειας ποια εινα ρε παιδια?"

μεταλλικος θορυβος στις κρυες εκκινησεις.. ειναι χαρακτηριστικος

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 18/05/2012 9:07 μμ.

Παιδες μετά απο ψάξιμο και κουβέντες να παραθέσω άλλη μια εκδοχη για την βλάβη....

To προβλημα λοιπόν του 1050 έχει πιθανόν να κανει με κακο ζυγισμα του στροφάλου (αντίβαρα) με αποτέλεσμα να δέχονται πολλες πλάγιες δυνάμεις τα πιστονια. Δεν φταίνε λοιπόν τα ιδια τα πιστονια. Είναι θέμα κακης σχεδίασης του μοτέρ. Το ιδιο προβλημα έχουν και τα BMW 800 που εχουν ενα συστημα με τρίτη μπιελα σαν αντιβαρο. Αυτο λοιπόν το σύστημα είναι άσχημα σχεδιασμένο και καποια στιγμη ξεχαρβαλώνεται και τα πιστονια πάνε περίπατο ακριβώς με τον ιδιο τρόπο (σπάνε δηλαδη ανάμεσα στα ελατήρια). Εδω οι έλληνες αναφέρουν αλλαγη μοτερ στα 12000, οι ξένοι σε περισσότερα. Και ναι, η BMW άλλαζε σε κάποιες περιπτώσεις με λίγα χιλιόμετρα όλο το μοτερ γι'αυτην την βλάβη! Βάζω καποιες φώτο απο το μοτερ της BMW και περιμένω γνώμες.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 18/05/2012 10:20 μμ.

Θα βαραγαν ολα αμα ηταν αυτος ο λογος...Και ουτε θα γινοτανε τοσος ντορος για detonation...!

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: VINIS στις 03/06/2013 10:49 μμ.

Καλησπερα σε ολους προβλημα κι εγω με τον τιγρη παιδια το αγορασα τον 9 του 2010 και ανακαλυψα οταν το ελυσα δηλαδη πριν ενα μηνα οτο ο κινητηρασ ειχε κατασκευαστει τον 6 του 2009 το μηχανακι εχει τωρα 11000 χιλιομετρα και το προβλημα ξεκινησε δηλαδη να καιει 1 λιτρο λαδια στα 1000 χιλιομετρα mobil 1 100% συνθετικα 15-50 απο τις 8000 χιλιομετρα εκτος απο αυτο σκαμπιλιζανε πολυ τα πιστονια οταν το μηχανακι ητανε κρυο .παντα κατοσταρα βενζινα απο την ημερα που το αγορασα sell .λαδια αλλαγμα καθε 3500χιλιομετρα .τα χιλιομετρα ολα εκτος αθηνων τα καλυτερα παραφλου τισ αγορας αλλαγμενα απο οταν πηρα τη μηχανη valeo κιτρινο -37 +150 βαθμους . το μηχανακι το ανοιξα τελειως μετα τις 3500 χιλιομετρα πολυ τυπικος στα παντα ευτυχως τα πιστονια δεν σπασανε σε μενα αλλα αλλαχτηκανε με τα τελευτεας γενιας που εχει βγαλει μαζι με χιτωνια, πειρους ,ασφαλειες, ελλατηρια,φλαντζα καυσεως και τσιμουχακια βαλβυδων που ειχαν επισης μεγαλο προβλημα τσιψιμο βαλβυδων και ρυθμισμα βαλβυδων μπουζι, λαδια, φιλτρο λαδιου και παραφλου.η πλακα ειναι πως το προβλημα το ριξανε στισ βενζινες οταν το συζητησα με τον αρχιμηχανικο τις τriumph στα κεντρικα αλλα βρηκε πολυ καλη απαντηση και μετα μου ειπε πως μερικα βγαλανε ετσι κι αλλιως και με καλες βενζινες προβλημα.πολυ απογοητευμενος με ολη την ιστορια ξανα εξοδα τσαμπα και παλι στρωσιμο. 12000 ευρο μηχανη και ουτε μια μπαταρια gell δεν εχει και εχει το tdm to 900 καλο ε!και επισεις ουτε και imobilaizer !!!

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 04/06/2013 3:33 μμ.

Google μεταφραση ειναι...????Αντε και ειχα ανησυχησει κανα χρονο που δεν ειχαμε αναφορες για πιστονια!

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: johnygalan στις 04/06/2013 9:42 μμ.

VINIS"Καλησπερα σε ολους προβλημα κι εγω με τον τιγρη παιδια το αγορασα τον 9 του 2010 και ανακαλυψα οταν το ελυσα δηλαδη πριν ενα μηνα οτο ο κινητηρασ ειχε κατασκευαστει τον 6 του 2009 το μηχανακι εχει τωρα 11000 χιλιομετρα και το προβλημα ξεκινησε δηλαδη να καιει 1 λιτρο λαδια στα 1000 χιλιομετρα mobil 1 100% συνθετικα 15-50 απο τις 8000 χιλιομετρα εκτος απο αυτο σκαμπιλιζανε πολυ τα πιστονια οταν το μηχανακι ητανε κρυο .παντα κατοσταρα βενζινα απο την ημερα που το αγορασα sell .λαδια αλλαγμα καθε 3500χιλιομετρα .τα χιλιομετρα ολα εκτος αθηνων τα καλυτερα παραφλου τισ αγορας αλλαγμενα απο οταν πηρα τη μηχανη valeo κιτρινο -37 +150 βαθμους . το μηχανακι το ανοιξα τελειως μετα τις 3500 χιλιομετρα πολυ τυπικος στα παντα ευτυχως τα πιστονια δεν σπασανε σε μενα αλλα αλλαχτηκανε με τα τελευτεας γενιας που εχει βγαλει μαζι με χιτωνια, πειρους ,ασφαλειες, ελλατηρια,φλαντζα καυσεως και τσιμουχακια βαλβυδων που ειχαν επισης μεγαλο προβλημα τσιψιμο βαλβυδων και ρυθμισμα βαλβυδων μπουζι, λαδια, φιλτρο λαδιου και παραφλου.η πλακα ειναι πως το προβλημα το ριξανε στισ βενζινες οταν το συζητησα με τον αρχιμηχανικο τις τriumph στα κεντρικα αλλα βρηκε πολυ καλη απαντηση και μετα μου ειπε πως μερικα βγαλανε ετσι κι αλλιως και με καλες βενζινες προβλημα.πολυ απογοητευμενος με ολη την ιστορια ξανα εξοδα τσαμπα και παλι στρωσιμο. 12000 ευρο μηχανη και ουτε μια μπαταρια gell δεν εχει και εχει το tdm to 900 καλο ε!και επισεις ουτε και imobilaizer !!!"


Φίλε... εγώ λέω να το πουλήσες και να πάρεις tdm!
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Tigris3 στις 04/06/2013 10:29 μμ.

Άν όντως είναι έτσι όπως τα λέει ο φίλος και μου είχε συμβεί σε μένα με τέτοια φροντίδα στη συντήρηση της μηχανής αλλά και στα τόσα λίγα χιλιόμετρα θα είχε φύγει αμέσως από τα χέρια μου το ρημάδι και μάλλον θα αργούσαν να με ξαναέχουν πελάτη. Και όχι μόνο TDM, αλλά και το παπί τους θα είχα σε μεγαλύτερη εκτίμηση. Εμένα σχεδόν παρόμοιο περιστατικό μου είχε τύχει με scooter Yamaha που άρχισε τα προβλήματα από πολύ νωρίς χωρίς να το παραμελώ (απεναντίας καθότι και ολίγον ψείρας με τα μηχανοκίνητά μου). Έφυγε βράδυ, που λέμε. Κάτι τέτοια σε κάνουν να χάνεις την εμπιστοσύνη σου στην εταιρεία και τα προϊόντα της και μπορεί να επιλέξεις κάτι που ξέρεις ότι είναι κατώτερο σαν κατασκευή, βασιζόμενος όμως στο ότι θα είσαι πιο ήχυχος από βλάβες, προβλήματα, κλπ! Πολύ πιστεύω έχουν επιλέξει TDM (κ άλλα μηχανάκια) πάνω σε αυτή τη βάση σκεπτόμενοι "που να μπλέκω μωρέ τώρα με το Tiger? Και αν μου κάτσει η στραβή, τι?".

Πάντως η μπαταρία gel ή ακόμα και το immobilizer δεν μου λένε προσωπικά και τίποτα, ούτε θα διάλεγα ή θα απόρριπτα μηχανάκι εξαιτίας αυτών.

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: pap43-d2 στις 04/06/2013 10:37 μμ.

Υπερβολές....
γιατί δεν λέτε όλη την αλήθεια...
ότι μαμάτε τα μηχανάκια, τα πηγαίνετε συνέχεια κόφτη ,δεν τα κάνετε τακτικό σέρβις αλλά και όταν τα κάνετε τα πηγαίνετε σε αντιεπαγγελματίες και άσχετους που έχουν μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία...
Σύμφωνα τουλάχιστον με την ΗΛΙΟΦΙΛ και το κ.Ηλιόπουλο (αν θυμάμαι καλά το όνομα) αυτό φταίει όταν τους είπα ότι στις 60000χλμ αντί να καίει λάδι το ρουφάει και ότι η απώλεια πίεσης στα πιστόνια είναι φυσιολογική φθορά.
Σταματήστε λοιπόν να κακολογείτε συνεχώς την Τ και την Ελληνική αντιπροσωπία, με κουράσατε
Ο καλός ταξιδευτής δεν έχει σταθερά σχέδια και δεν έχει καμιά πρόθεση να φτάσει κάπου.

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: PTiger800 στις 05/06/2013 11:05 πμ.

pap43-d2"60000χλμ αντί να καίει λάδι το ρουφάει και ότι η απώλεια πίεσης στα πιστόνια είναι φυσιολογική φθορά."



Νομίζω ότι οι περισσότεροι αντιδραστήρες αντιύλης λειτουργούν έτσι...

Μήπως θα έπρεπε να επικοινωνήσεις με Αγγλία; Λέω τώρα.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: VINIS στις 06/06/2013 1:32 πμ.

Kαλησπερα και παλι σε ενημερωνω φιλε μου που ηπες για τα εξουσιοδοτημενα οτι πηγα και στα δυο που ειναι τωρα αθηνα επισημα για να παρω μια αποψη... το τι μου ειπανε αστο καλυτερα... και για να σε ενημερωσω καλητερα τη μηχανη τη φτιαχνω εγω απο την πρωτη μερα που την αγορασα. τυπικοτατος στα παντα πολυ υπερβολικος και αλλαγμα πολυ πριν απο τους κανονικους χρονους αλλαγης τους.οπως και η επισκευη τωρα του κινητηρα εγινε επισης απο εμενα.οτι ακριβως οριζει η αγγλια και το κανει πραξη στο εργοστασιο της.εαν το εφτιαχνα το μηχανακι μου αλλου μπορει να ελεγα οτι μπορει να εφτεξε καπου ο μαστορας η τα υλικα που μπηκανε.

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: VINIS στις 06/06/2013 2:13 πμ.

Επισης να πω και καποια αλλα πραγματα ετσι πληροφοριακα το ψυγειο του λαδιου κοντεψε να τρυπισει απο πετρες στο τσακ δεν τρυπισε να σκοτωθω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μηχανακι 12000e να μην εχει μια σιτα στο ψυγειο δηλαδη καποιος που δεν εχει γνωσεις η δεν παρατηρει καποια πραγματα σκοτωθηκε (το ψυγειο που φορανε τα tiger γραφουνε πανω χαραγμενο και κατασκευαζετε απο την ΚΤΜ )δηλαδη το μηχανακι ειναι τriumph και το ψυγειο γραφει πανω κtm. το προστατευτικο της αλυσιδας ειναι πολυ κοντο και πεταγονται καποιο ποσοστο απο γρασα απο κατω απο την ουρα και στο υποπλαισιο καλο κι αυτο που γεμιζουν ολα με γρασα τι να πω εχει πολλες αστοχιες κατασκευαστικες αυτη η μηχανη

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Tasos1050 στις 06/06/2013 2:49 πμ.

Ασχετο με το θεμα: ψυγειο ΧΤ660 γραφη ΚΤΜ..Αρα ειχα ΚΤΜ;

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: VINIS στις 06/06/2013 11:09 πμ.

Απο οτι εμαθα οταν το εψαξα μου ειπανε οτι η κtm εχει εργοστασιο που φτιαχνει ψυγεια δικο της και φτιαχνει για πολλες αντιπροσωπιες τα ψυγεια που φορανε πανω

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Gianno στις 06/06/2013 1:32 μμ.

Εγώ από την άλλη πλευρά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το εργαλείο όπως είναι, εχω 25000 και το μόνο που έχει χρειαστεί να αλλάξω είναι φρένα και λάδια.

από εκδρομές άλλο τίποτα και μάλιστα σχεδόν πάντα δικάβαλο και με τριβάλιτσο....

Όλα αυτά που αναφέρεις υποθέτω ότι τα γνώριζες πριν αγοράσεις το tiger. οπότε προφανώς λειτούργησες και εσύ με γνώμονα την καρδιά σου.

Μην μετανιώνεις για κάτι που έκανες και δοκίμασες.

Φιλικά πάντα...
http://www.thehotelslist.com , all about hotels..

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 06/06/2013 2:23 μμ.

Εγω εχω 42000 κμ το εχω φτασει 120 αλογα τροχο,το σκιζω ενιοτε...το εχω βαλει 30 φορες δυναμομετρο και δεν καιει σταγονα λαδι...Περιμενω πως και πως να δω ποτε θα σπασει!!!