Νέο πρόγραμμα TIGER 1050

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 14/05/2011 5:01 μμ.

guraki"Μεσαιες και ψηλες στροφες πως σου φανηκε???"


Στις μεσαίες έχει χάσει και εκεί το "άρπαγμα" σε σχέση με πριν αλλά λιγότερο απ΄ ότι στις χαμηλές. Ψηλά δεν αισθάνθηκα διαφορά ίσως επειδή δεν τις συνηθίζω και πολύ.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: TheFace στις 14/05/2011 6:10 μμ.

Παντως αν καταλαβα καλα το καινουργιο προγραμμα δεν αφορα εμας που βαζουμε αποκλειστικα 100αρα βενζινη στο μοτορι...

Ουτε φυσικα οσους φορουν aftermarket εξατμιση...

Διορθωστε με αν κανω καπου λαθος
money cant buy me love

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 14/05/2011 6:46 μμ.

Εχει διαφορετικο για αφτερμαρκετ εξατμιση το οποιο και μου εβαλε...ειδα την περιγραφη που ειχε το προγραμμα.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 14/05/2011 7:37 μμ.

Επισης κανει πολλα σκασιματα πλεον η εξατμιση στο κλεισιμο του γκαζιου...Αυτο τι συνεπαγεται???Ποιος γνωριζει?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 14/05/2011 9:28 μμ.

Ο native θα σου πεί ότι μπορεί να σου βάλανε κατα λάθος πρόγραμμα για χωρίς SAI. Μια από τις εξηγήσεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 14/05/2011 9:36 μμ.

@Sprinter
Αδερφε το ειδα στην περιγραφη...εγραφε με SAI (αυτο στο φιλτροκουτο δεν εννοεις..???)kαι ελευθερας εξατμιση...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 14/05/2011 10:15 μμ.

οχι δεν εννοώ 'αυτό στο φιλτρόκουτο' αλλά άμα σου βάλανε με SAI τότε απλώς με το πρόγραμμα αυτό αφήνει πολλή άκαυστη που την καίει στην εξάτμιση (μέσω του SAI κυρίως).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 14/05/2011 11:09 μμ.

Τι ακρβως ειναι το SAI?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 15/05/2011 8:23 πμ.

αερας κοπανιστός στην εξάτμιση. Secondary Air Injection. Τοχουν ολα τα ψεκαστά προδιαγραφών Ευρώπης πλήν του 800.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 15/05/2011 2:10 μμ.

guraki"Επισης κανει πολλα σκασιματα πλεον η εξατμιση στο κλεισιμο του γκαζιου...Αυτο τι συνεπαγεται???Ποιος γνωριζει?"


Και σε μένα ακριβώς το ίδιο

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: gran tiger στις 15/05/2011 4:25 μμ.

mos"
guraki"Επισης κανει πολλα σκασιματα πλεον η εξατμιση στο κλεισιμο του γκαζιου...Αυτο τι συνεπαγεται???Ποιος γνωριζει?"


Και σε μένα ακριβώς το ίδιο"



καταραμενη φτώχεια...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 16/05/2011 2:20 μμ.

Οπως τα είπε ο Sprinter, σας έχουν βάλει λάθος πρόγραμμα χωρίς SAI. Θέλετε:

- 20552 (Use with production silencer with secondary air injection. Fuel up to E25.Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel.), για την μαμα εξάτμιση.

ή

- 20553 (Use with Triumph aftermarket silencer with secondary air injection. E25 fuel.Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel.), για την ανοιχτη εξάτμιση.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 16/05/2011 2:55 μμ.

native,

τα καύσιμα Eχ είναι μείγμα βενζίνης - αιθανόλης.... (όπως Αμερική, Βραζιλία κλπ).

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_eth ... E20.2C_E25

Απορώ αν αυτά τα προγράμματα συστήνονται ειδικά για την Ελλάδα ή τα βγάλανε για όλη την Ευρώπη και έχουν αντικαταστήσει τα προηγούμενα. Απορώ επίσης τι θα γίνει αν κάποιος δε βάλει το νέο πρόγραμμα και παρουσιάσει πιστονοπάθεια. Υποθέτω επίσης πως τα εξουσιοδοτημένα θα το περνάν θες δε θες.

Απορώ για τα θέματα του αβανς γιατί απο όσο ξέρω τα μείγματα αιθανόλης είναι πιο ανθεκτικά στην προανάφλεξη (δηλ. ισοδυναμούν με κάυσιμο περισσότερων οκτανίων, να το πούμε απλοικά) άρα και οι κινητήρες είναι ρυθμισμένοι με ποιό προχωρημένο αβανς και μάλιστα σηκώνουν και μεγαλύτερη συμπίεση. Το εντελώς αντίθετο αυτου που λένε δηλαδή για φτωχές βενζίνες και μείωση του αβανς.

Θεωρώ εαυτόν μπερδικλωμένο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 16/05/2011 3:17 μμ.

Native"Οπως τα είπε ο Sprinter, σας έχουν βάλει λάθος πρόγραμμα χωρίς SAI. Θέλετε:

- 20552 (Use with production silencer with secondary air injection. Fuel up to E25.Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel.), για την μαμα εξάτμιση.

ή

- 20553 (Use with Triumph aftermarket silencer with secondary air injection. E25 fuel.Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel.), για την ανοιχτη εξάτμιση."


Το τσεκάραμε το πρωί. Είχε μπει το σωστό πρόγραμμα 20552. Λέτε να έχει γίνει κανένα λάθος στους κωδικούς και να είναι τα προγράμματα ανάποδα;

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Tigris3 στις 16/05/2011 3:50 μμ.

Έβαλα πριν μερικές μέρες το 20553. Πριν φόραγα το 20164. Και οι δικές μου εντυπώσεις είναι:
- Ξεκινάει πολύ πιο ήρεμα, υπάρχει εμφανώς μικρότερη δύναμη και ροπή στις χαμηλές στροφές (με αποτέλεσμα να μην γλυστράει τόσο εύκολα στα ξεκινήματα ο πίσω τροχός).
- Χαμηλότερο ρελαντί και πιο "ήσυχη" λειτουργία του μοτέρ.
- Πολλά σκασίματα από την εξάτμιση στο κλείσιμο του γκαζιού.

Γενικότερα το μηχανάκι είναι πιο ήρεμο από ότι πριν.