θόρυβοι απο το κιβώτιο

θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: mountboy στις 24/01/2011 9:39 μμ.

Εδώ και 3-4000χλμ και ανα 400 περίπου χλμ. βγαίνει η 5η-6η και ακούω(κι όχι μόνο εγώ) μεταλλικούς θορύβους απο το χώρο του κιβωτίου.
Οταν γίνεται αυτό(120-150km/h), με πατημένο συμπλέκτη(συνεχίζουν να ακούγονται...) κάνω δεξιά , βάζω 1η, ξαναξεκινάω και όλα οκ...
Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι δεν κλειδώνουν τα γρανάζια και τρώγονται...
Εχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο;
Πάω για άνοιγμα κιβωτίου;

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: ATN PANOS στις 24/01/2011 10:42 μμ.

για τσεκαρε το μπροστινο γραναζι τις αλυσιδας πρωτα και την ασφαλεια τις.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: Polymhxanos στις 24/01/2011 10:46 μμ.

Υποθέτω λάδια είναι καλά και σχετικά φρέσκα έτσι;

Αν ναι, φθαρμένα γρανάζια ή φθαρμένες φουρκέτες ή φθαρμένα αυλάκια στον μύλο. Ουσιαστικά αυτό που περιγράφεις είναι ότι το κινούμενο γρανάζι που εμπλέκει τις σχέσεις 5 ή 6, ή δεν κινείται αρκετά ώστε να τις εμπλέξει σωστά, ή το ίδιο είναι φθαρμένο και τα δόντια του δεν πιάνουν εκεί που πρέπει ή και τα δύο μαζί.

Αν όχι, πιθανόν με αλλαγή λαδιού να γλυκάνεις το πρόβλημα για αρκετό καιρό. Αν αλλάξεις λάδια, τσέκαρε για ρινίσματα.

Τελικά όμως θα επιδεινωθεί και θα χρειαστεί επισκευή, δλδ κατέβασμα μοτέρ και πλήρες άνοιγμα για επιθεώρηση και αλλαγή των φθαρμένων εξαρτημάτων.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: Native στις 24/01/2011 11:07 μμ.

Θέλουν και λίγο αποφασιστικότητα για να μπούν οι ταχύτητες έτσι? Δεν τις χαιδεύουμε...και σίγουρα όλα τα μηχανικά μέρη και τα γρανάζια δεν έιναι ίδια, κάποια έχουν μεγαλύτερες η μικρότερες ανοχές...

Αλλαξε και ένα λαδάκι και τσέκαρε...αα και μην το βάζεις στο μυαλό σου καθε φορά που βάζεις απο 5η, 6η γιατι ποτε δεν θα την κουμπώνεις σωστά.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: mountboy στις 24/01/2011 11:50 μμ.

Λάδια έχω αλλάξει πρόσφατα αλλά δοκίμασα και mobil και amsoil, δεν είδα κάποια διαφορά.
Στην τελευταία αλλαγή, όπου τσέκαρε ο μηχανικός, δεν είδε ρινίσματα...
Επίσης, είχα αφήσει τη μηχανή μερικές μέρες για να το δοκιμάσει κι αυτός αλλά δεν του συνέβη(που; μες την Αθήνα; )
Τελευταία φορά, πηγαίνοντας προς Πάτρα, άκουσε τους θορύβους φίλος που πηγαίναμε μαζί(γύρω στα 130kmh) και ήταν πίσω μου

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 25/01/2011 12:09 πμ.

Μαζι με ολα αυτα που ειπωθηκαν καλο ειναι να ρυθμιστει και ο συμπλεκτης μηπως στις ψηλες στροφες δεν τον πατας καλα και δεν σου επιτρεπει να κουμπωσεις καλα την ταχυτητα,οπως ειπε και ο Νative δεν τον χαιδευουμε τον λεβιε ετσι?
Δοκιμασε και τα torco semisynthetic 10-40 T4R σε επομενη αλλαγη,εμενα μου αλλαξαν εντελως το κουμπωμα του κιβωτιου,πολυ πιο γλυκο κουμπωμα και χωρις θορυβους.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: gpal στις 25/01/2011 8:54 πμ.

Είχα και γω πρόβλημα με τον τίγρη όταν έβαζα 5η, μου την πέταγε.
Αυτό που έκανα και λύθηκε το πρόβλημα είναι ότι κατέβασα (ο μηχανικός) λίγο πιο χαμηλά το ποδολεβιέ των ταχυτήτων και έτσι έχω μεγαλύτερη δύναμη στο ανέβασμα των ταχυτήτων. Το πρόβλημα απαλείφθηκε.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι για το πέρασμα στην 5η η διαδρομή είναι πιο μεγάλη στο λεβιέ από τις προηγούμενες ταχύτητες και δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό "κλακ" που κάνει σε 1η, 2α, 3η,4η.

Re: θόρυβοι απο το κιβώτιο  

  Από: Native στις 25/01/2011 9:47 πμ.

gpal"... κατέβασα (ο μηχανικός) λίγο πιο χαμηλά το ποδολεβιέ των ταχυτήτων και έτσι έχω μεγαλύτερη δύναμη στο ανέβασμα των ταχυτήτων. Το πρόβλημα απαλείφθηκε...
"


Σώστος ο φίλος, παίζει μεγάλο ρόλο και η θέση του λεβιέ, ακόμα και το παπούτσια μερικες φορές που φοράμε...

Ριξε μια μάτια μήπως ο λέβιές σου είναι αρκετά πρός τα πάνω και θέλει λίγο κατέβασμα...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...