στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: poseidonas στις 08/11/2010 9:47 μμ.

φιλε μου Νικο το αν εχεις κανει 25000 χιλιομετρα η 5000 δεν παιζει κανενα ρολο.ενας μεσος ορος ζωης δισκων συμπλεκτη για μοτοσυκλετες ειναι απο 20000-50000 χιλιομετρα αναλογα με τη χρηση...και οταν λεω χρηση εννοω οτι οι δισκοι θα σου βγαλουν 20000 χιλιομετρα με συμπλεκταρισματα ,σουζες απειλητικα ανοιγματα στο γκαζι κλπ.και 50000 αν οδηγεις με το''οικονομικο'' μυαλο μεσα στο κεφαλι.σταματημα με απαλο αφημα του συμπλεκτη ανοιγματα χαλαρα και οχι συμπλεκταρισματα και μπαντες.Για εμενα οπως προαναφερες αν η μηχανη δεν σηκωνεται πλεον ουτε με 2α με τερμα γκαζι και 115 αλογα τοτε σιγουρα ειναι δισκοι φιλε μου...οσον αφορα στον κοφτη που λες,σκεψου το απλα.ο στροφαλος ποιανει τις μεγιστες στροφες περιστροφης αλλα δεν μπορει να τις περασει στα γραναζια μεταδοσης διοτι ο συπλεκτης σου ολισθαινει σαν τρελος!να σου δωσω να καταλαβεις το φιλαρακι μου με το ducati 800ss που νορμαλ εχει τελικη 245 κοφταρε με 6η στα 215.αν θες το πιστευεις και μπορεις πολυ απλα να κανεις το εξης τεστ να το διαπιστωσεις και μονος σου.πηγαινε με καμια 80 αρα χιλιομετρα και κουμπωσε την 6η.Πατα το συμπλεκτη σου και δωσε τερμα γκαζι .οταν οι στροφες τερματισουν ασε το συμπλεκτη αποτομα...αν δεν πεσουν οι στροφες δραματικα και η μηχανη επιταχυνει με εντονο μουγκριτο χωρις σπινιαρισμα τροχου και σαν ''σκουτερ ενα πραγμα''τοτε λυπαμαι αλλα οι δισκοι σου ειναι για πεταμα..και αν τους αφησεις ετσι σου εγκυωμαι οτι δεν προκειται να βγαλεις ουτε 5 χιλιαδες χιλιομετρα παραπανω.Φιλικα!Μητσος
TORS,125 Mains,snorkelctomy,much love!:)

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: NikosV στις 08/11/2010 10:33 μμ.

poseidonas"φιλε μου Νικο το αν εχεις κανει 25000 χιλιομετρα η 5000 δεν παιζει κανενα ρολο.ενας μεσος ορος ζωης δισκων συμπλεκτη για μοτοσυκλετες ειναι απο 20000-50000 χιλιομετρα αναλογα με τη χρηση...και οταν λεω χρηση εννοω οτι οι δισκοι θα σου βγαλουν 20000 χιλιομετρα με συμπλεκταρισματα ,σουζες απειλητικα ανοιγματα στο γκαζι κλπ.και 50000 αν οδηγεις με το''οικονομικο'' μυαλο μεσα στο κεφαλι.σταματημα με απαλο αφημα του συμπλεκτη ανοιγματα χαλαρα και οχι συμπλεκταρισματα και μπαντες.Για εμενα οπως προαναφερες αν η μηχανη δεν σηκωνεται πλεον ουτε με 2α με τερμα γκαζι και 115 αλογα τοτε σιγουρα ειναι δισκοι φιλε μου...οσον αφορα στον κοφτη που λες,σκεψου το απλα.ο στροφαλος ποιανει τις μεγιστες στροφες περιστροφης αλλα δεν μπορει να τις περασει στα γραναζια μεταδοσης διοτι ο συπλεκτης σου ολισθαινει σαν τρελος!να σου δωσω να καταλαβεις το φιλαρακι μου με το ducati 800ss που νορμαλ εχει τελικη 245 κοφταρε με 6η στα 215.αν θες το πιστευεις και μπορεις πολυ απλα να κανεις το εξης τεστ να το διαπιστωσεις και μονος σου.πηγαινε με καμια 80 αρα χιλιομετρα και κουμπωσε την 6η.Πατα το συμπλεκτη σου και δωσε τερμα γκαζι .οταν οι στροφες τερματισουν ασε το συμπλεκτη αποτομα...αν δεν πεσουν οι στροφες δραματικα και η μηχανη επιταχυνει με εντονο μουγκριτο χωρις σπινιαρισμα τροχου και σαν ''σκουτερ ενα πραγμα''τοτε λυπαμαι αλλα οι δισκοι σου ειναι για πεταμα..και αν τους αφησεις ετσι σου εγκυωμαι οτι δεν προκειται να βγαλεις ουτε 5 χιλιαδες χιλιομετρα παραπανω.Φιλικα!Μητσος "


Ελα ρε Δημητραρεεεε .. μου φτιαχνεις λιγο την διαθεση αν οντος ειναι απο αυτο ..
οχι τιποτα αλλο απλα σπαω το κεφαλι μου να δω τι ή απο που προερχεται ..

εγω τουλαχιστον δεν ξερω απο μηχανολογικα (μονο τα πολυ βασικα .. )


ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: poseidonas στις 08/11/2010 10:47 μμ.

Νικο κανε αυτο που σου περιεγραψα με την πρωτη ευκαιρια και ενημερωσε με!Θα χαρω πολυ αν μάθω οτι ειναι αυτο!Θα στεναχωρεθω ομως γιατι πρεπει να παει συνεργειο,υπολογιζε γυρω στα 250 αν εχεις δικους απο carbon fibre,190-210 αν εχεις απλα μεταλλικους.Λυπαμαι αλλα δεν γνωριζω τι δισκους ακριβους φοραει το tiger...

Θα τα πουμε και απο κοντα με την πρωτη ευκαιρια..
TORS,125 Mains,snorkelctomy,much love!:)

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: doohan στις 09/11/2010 12:25 πμ.

.........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: vagtyrp στις 09/11/2010 12:45 πμ.

νίκο τώρα που γύρναγα από θεσσαλονίκη, έχοντας στο νού μου το πόστ σου το τσέκαρα και γώ. έχω 47000χλμ ήδη, και από τα 100 με 6η το πλάκωσα ( με tank bag & tail bag ) σε ευθείες μετά το βόλο- λαμία και με πολύ αέρα.λοιπόν έπιασε τα 215 εύκολα και από κει και πέρα ενώ το κράταγα τέρμα το γκάζι αυξομείωνε μόνο του....έφτασε μέχρι τα 235 αλλά ήδη νόμιζα ότι θα ξεκολήσει το κεφάλι μου.....................το έκανα αυτό για περίπου 50-60 χλμ δεν άντεχα παραπάνω. θέλω να καταλήξω ότι πιθανώς να μην έχει τίποτα το τιγράκι σου και απλά να ήταν οι συνθήκες έτσι. το καλοκαίρι και με άπνοια στην ευθεία μετά το διόδια της ελευσίνας μαζί με το γιαννάκη πιάσαμε 242 με 6η από τα 140 περίπου και χωρίς κόπο.
ελπίζω να βρείς άκρη αν και νομίζω ότι ο τίγρης χρειάζεται ιδανικές καιρικές συνθήκες για να πιάσει αυτά τα χλμ, καθαρά λόγο της ψηλής κατασκευής του, χωρίς να είμαι και γνώστης, όπως ξέρεις!

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: poseidonas στις 09/11/2010 1:59 πμ.

παιδια!μην μου μπερδεύεστε,εγώ ειπα την 6η ως μια ταχυτητα αρκετα μεγαλη για να πεσουν οι στροφες του κινητηρα αρκετα,μπορειτε να το κανετε και με 4η αλλα με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ειναι πιο αισθητο το ''πατιναρισμα''του κινητηρα καθως θα μουγκριζει ανεβαζοντας στροφες χωρις να περνάει ολη τη ροπη στο δρομο.ΟΠως προανέφερα θα κάνει σαν σκουτερ .αυτα έχουν μια ταχυτητα με φυγοκεντρικο συμπλεκτη πραγμα που σημαινει οτι απλα οσο πατας το γκαζι ο συμπλεκτης απελευθερώνεται ολο και περισσοτερο...ελατε βρε παιδια.Μια ακομα πιο αποτελεσματικη μεθοδος απο αυτη που ειπα ,ειναι να βαλετε μια ταχυτητα ''καρφωτη''!Μην φοβάστε δεν σπάει δεν χαλάει(για τεστ το κάνουμε !οχι για σουζα!...)οπως παμε λοιπον με 2α φερειπειν κοντα στο τερμα τις ταχυτητας (στον κόφτη δηλαδη) κλεινουμε το γκαζι στιγμιαια και βαζουμε ταχυτητα χωρις συμπλεκτη.ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ να δοκιμασετε διαδικασιες σαν κι αυτη,απλα να ειστε προετοιμασμενοι γιατι αν οι δικοι δεν εχουν προβλημα τοτε η ταχυτητα θα κουμπωσει και θα νιώσετε μια απογειωση ολη δικια σας,καλα θα κανετε ομως να κρατιεστε καλα.Αν δεν απομονωσει ακαριαια το μηχανακι και περασει στην επομενη ταχυτητα σαν να πατατε ακομα συμπλεκτη τοτε ειναι σίγουρα δίσκοι συμπλέκτη.Ελπίζω με τα πολλά να σας έπεισα !
TORS,125 Mains,snorkelctomy,much love!:)

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: tharis στις 09/11/2010 3:14 πμ.

poseidonas"οπως παμε λοιπον με 2α φερειπειν κοντα στο τερμα τις ταχυτητας (στον κόφτη δηλαδη) κλεινουμε το γκαζι στιγμιαια και βαζουμε ταχυτητα χωρις συμπλεκτη.ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ να δοκιμασετε διαδικασιες σαν κι αυτη,απλα να ειστε προετοιμασμενοι γιατι αν οι δικοι δεν εχουν προβλημα τοτε η ταχυτητα θα κουμπωσει και θα νιώσετε μια απογειωση ολη δικια σας,καλα θα κανετε ομως να κρατιεστε καλα."





Βρε ποσειδωνα μηπως τα παραλες ?? Σιγα μη φυγει και το μηχανακι κατω απο τα ποδια μας ..
Power shift λεγεται αυτο και δεν εχει και καμια διαφορα απο το ν αλλαξεις ταχυτητα με συμπλεκτη ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: Sprinter στις 09/11/2010 5:21 πμ.

Γενικως για να μη μπερδεύεσαι. Αν οι στροφές ανεβαίνουν γρήγορα αλλά χωρίς το αναμενόμενο αποτέλεσμα σε ροπή και ταχύτητα τότε παίζει να έχεις πρόβλημα στους δίσκους. Αν το μηχανάκι δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές εκεί που θα περίμενες να ανεβάζει κανονικά έχεις αλλού θέμα (αν δεν είναι απλώς θέμα συνθηκών).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: NikosV στις 09/11/2010 2:16 μμ.

δεν θελω να επαναλαμβανομαι .. αλλα για να μην παρει αλλη κατευθυνση το ποστ

οι συνθηκες ηταν ιδανικες και παραπανω απο ιδανικες ..
με 2 τεστ ..
το πρωτο σε κατηφορικο κομματι επιασα τα 228 .. αλλα το αφηνουμε αυτο το τεστ ..
το δευτερο σε ευθεια με ιδανικες συνθηκες πηγαινε ανετα μεχρι τα 220 και απο εκει γιατι κοιταγα το κοντερ γιατι ηταν τεραστεια η ευθεια και για 5-6-7 δευτερολεπτα δεν ανεβηκε ουτε 1 χιλιομετρο/ωρα 220 τοιχος .. (τεεερμα γκαζι )

ισως να ειναι τελικα δισκοι γιατι τον χρησιμοποιω λιγο παραπανω τον συμπλεχτη ..
αλλα προφανως δεν ηξερα οτι οι δισκοι μπορουν να φερουν αυτο το αποτελεσμα .. τη μειωση δηλαδη της τελικης ταχυτητας ..

τωρα δεν θελω να πω ακομα οτι εχω αισθανθει οτι το μηχανακι εχει "πεσει" ωστε να πω με συγουρια οτι δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές .. για το λογο οτι δεν το εχω τεσταρει και δεν θελω να υποθετω !!

http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: tharis στις 09/11/2010 2:30 μμ.

Αν ειναι οι δισκοι πιστευω θα ειχες κανει πολυ νωριτερα θεμα για την επιταχυνση και γενικα την αποδοση της μηχανης και οχι για την τελικη σου..

Γνωμη μου.. μπορει να κανω και λαθος .. αλλα μπορεις ευκολα να το καταλαβεις νομιζω αν εχουν οντως προβλημα ή οχι ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: Native στις 09/11/2010 2:52 μμ.

NikosV"
το πρωτο σε κατηφορικο κομματι επιασα τα 228 .. αλλα το αφηνουμε αυτο το τεστ ..
το δευτερο σε ευθεια με ιδανικες συνθηκες πηγαινε ανετα μεχρι τα 220 και απο εκει γιατι κοιταγα το κοντερ γιατι ηταν τεραστεια η ευθεια και για 5-6-7 δευτερολεπτα δεν ανεβηκε ουτε 1 χιλιομετρο/ωρα 220 τοιχος .. (τεεερμα γκαζι )
"


Ένιώσες καποιον κόφτη να μπαίνει γενικά η απλα δεν ανέβαζε άλλο? Το στροφομετρο το κοίταξες καθολού? Τα 220 είναι περίπου στις 8500rpm στον τίγρη...είδες παραπάνω στροφες εσυ?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: NikosV στις 09/11/2010 3:22 μμ.

Native"
NikosV"
το πρωτο σε κατηφορικο κομματι επιασα τα 228 .. αλλα το αφηνουμε αυτο το τεστ ..
το δευτερο σε ευθεια με ιδανικες συνθηκες πηγαινε ανετα μεχρι τα 220 και απο εκει γιατι κοιταγα το κοντερ γιατι ηταν τεραστεια η ευθεια και για 5-6-7 δευτερολεπτα δεν ανεβηκε ουτε 1 χιλιομετρο/ωρα 220 τοιχος .. (τεεερμα γκαζι )
"


Ένιώσες καποιον κόφτη να μπαίνει γενικά η απλα δεν ανέβαζε άλλο? Το στροφομετρο το κοίταξες καθολού? Τα 220 είναι περίπου στις 8500rpm στον τίγρη...είδες παραπάνω στροφες εσυ?"


Δημητρη .. το στροφομετρο δεν το κοιταξα καθολου γιατι ειχα σοκαριστει απο το οτι εβλεπα ενα 220 μονο ..
ενιωθες οτι το μηχανακι δεν πηγαινει αλλο .. δεν εχει αλλες δυνατοτητες .. οτι τερματησε .. δηλαδη κοφτη .. !!

πλακα στην πλακα αν εβλεπα τις στροφες θα ηταν πιο ξεκαθαρο .. σωστα τα λες .. και γιαυτο το λογο εχω τρελαθει
αλλα λογικα λογο του οτι πηγαινα τερμα γκαζι θα ειχε παει στις 10 αλλα ξαναλεω οτι δεν κοιταξα εκεινη την ωρα

haris"Αν ειναι οι δισκοι πιστευω θα ειχες κανει πολυ νωριτερα θεμα για την επιταχυνση και γενικα την αποδοση της μηχανης και οχι για την τελικη σου..

Γνωμη μου.. μπορει να κανω και λαθος .. αλλα μπορεις ευκολα να το καταλαβεις νομιζω αν εχουν οντως προβλημα ή οχι .."


επειδη ειναι στρωτη η επιταχυνση της συγκεκριμενης μηχανης ειναι δυσκολο να το παρατηρησεις και ειδικα εγω που αποφευγω τις καγκουριες και να τελικιαζω τη μηχανη καθε φορα που βγαινω εθνικη .. το να κανεις καγκουριες σε μικρες ταχυτητες δεν βγαζεις ευκολα ενα τετοιο πορισμα ..τουλαχιστον εγω ..
NikosV"τωρα δεν θελω να πω ακομα οτι εχω αισθανθει οτι το μηχανακι εχει "πεσει" ωστε να πω με συγουρια οτι δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές .. για το λογο οτι δεν το εχω τεσταρει και δεν θελω να υποθετω !!

"
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: Native στις 09/11/2010 3:46 μμ.

Βασικά πήγαινε σε ενα συνεργέιο Νικ. Ο μηχανικός ξέρει και εν στάση να τσεκάρει τους δισκους, για να μην ζαλίζεις κι εσύ το κέφάλι σου και να σου φυγει και η απορία-αγχος.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: johnygalan στις 09/11/2010 4:40 μμ.

Native"Βασικά πήγαινε σε ενα συνεργέιο Νικ. Ο μηχανικός ξέρει και εν στάση να τσεκάρει τους δισκους, για να μην ζαλίζεις κι εσύ το κέφάλι σου και να σου φυγει και η απορία-αγχος. "

+1050
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: στοπ στα 220 ?? γιατι και πως διορθωνεται ??  

  Από: NikosV στις 12/11/2010 1:49 πμ.

Native"
NikosV"
το πρωτο σε κατηφορικο κομματι επιασα τα 228 .. αλλα το αφηνουμε αυτο το τεστ ..
το δευτερο σε ευθεια με ιδανικες συνθηκες πηγαινε ανετα μεχρι τα 220 και απο εκει γιατι κοιταγα το κοντερ γιατι ηταν τεραστεια η ευθεια και για 5-6-7 δευτερολεπτα δεν ανεβηκε ουτε 1 χιλιομετρο/ωρα 220 τοιχος .. (τεεερμα γκαζι )
"


Ένιώσες καποιον κόφτη να μπαίνει γενικά η απλα δεν ανέβαζε άλλο? Το στροφομετρο το κοίταξες καθολού? Τα 220 είναι περίπου στις 8500rpm στον τίγρη...είδες παραπάνω στροφες εσυ?"


Τελικα Δημητρη σημερα το βραδυ τυχαια το ξανακοιταξα και οντος τερματιζει στα 220 και στις 8.500
ΔΗΛΑΔΗ .... δεν ανεβαζει παραπανω στροφες
ενταξει μην το κουραζουμε σαν Post .. θα παω να το κοιταξω αργοοοοτερα
απλα θυμηθηκα που το ειχες αναφερει και το κοιταξα ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/