tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..

tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: vaggkats στις 27/09/2010 9:55 μμ.

Γεια σας παιδια..καινουργιος κατοχος ενος 1050 tiger σχεδον σε καινουργια κατασταση (1800. χιλ.)..τι να πω..θα πω πολυ καλο μοτερ,επισης φρενα,καλη σελα,αναρτησεις ικανοποιητικες,αλα εγω με το ολο συνολο δεν μπορω να τα βρω,και μαλον ωφειλετε στο οτι το μηχανακι (τουλαχιστον το δικο μου) νιοθω οτι εχει πολυ ελαφρυ τιμονι,δηλαδη το μπροστινο του σου φερνει στα χερια μια οχι και τοσο στιβαρη αισθηση.τωρα οταν το πηρα φορουσε τα μαμα λαστιχα,τα εβγαλα και φορεσα τα diablo corsa 3 και στις δυο περιπτωσεις η αισθηση ειναι λιγο πολυ ιδια.παρακατω το πηγα σε εξουσιωδοτημενο servise του ειπα το θεμα μου και μου καταβασε την τιμονοπλακα (και με δικη μου συνενεση) 2,50 ποντους.Του λεω πολυ δεν ειναι? μου λεει εκει θελει,αλα δεν ειδα και πολυ βελτιωση.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν εχει αλλος το θεμα αυτο, η γενικα το μηχανακι σημπερυφερεται ετσι? μηπως με καποιο αλλο τιμονι πιο χαμηλο και πιο κοντο να εσφιγκε λιγο η αισθηση του,αν το χει κανει καποιος η γνωμη του θα ηταν πολυτιμη για μενα..ευχαριστω...

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: doohan στις 27/09/2010 10:16 μμ.

..........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: ATN PANOS στις 27/09/2010 10:24 μμ.

τι πιεσεις χρησιμοποιεις?
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: vaggkats στις 27/09/2010 10:48 μμ.

35 μπροστα 40 πισω λεει η pirelli,εβαλα ομως και 2 λιμπρες λιγοτερο αλλα δεν ειδα διαφορα.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: vaggkats στις 27/09/2010 11:14 μμ.

Παντως θα συμφωνησο με την απαντηση του φιλου πιο πανω, αλα πιο πολυ στο οτι ο καθενας θελει απο το οχημα του διαφορετικο πραμα.πριν ειχα hayabusa 6 χρονια και τωρα τελευταια tdm 900 που το εχω ακομα και μπορω να πω χωρις καμια υπερβολη οτι το tdm μου δινει πιο στιβαρη αισθηση στο δρομο.οχι δεν θα συγκρινω το tdm με το tiger η το busa με το tiger πιο στριβει καλυτερα πιο παει πιο πολυ η πιο φρεναρει πιο καλα.το καθενα κατι κανει καλα και κατι οχι τοσο.παντως ενας απ τους λογους που επελεξα το tiger ειναι οι 17αρες ζαντες για να φοραει πιο μαλακα λαστιχα και οχι τουριστικα οπως στο tdm που δεν εχεις αλλη επιλογη.ομως το tiger θα παρει το χρονο του μηπως και γνωριστουμαι γιατι στο (κρεβατι) δεν εχουμε παει ακομα..και το (κρεβατι ) διχνει αρκετα...

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Polymhxanos στις 28/09/2010 1:45 πμ.

Τι ακριβώς σου κάνει δλδ το ''ελαφρύ τιμόνι''; Πρακτικά τι σου κάνει; Τι σύμπτωμα παρυσιάζει; Σου κουνάει στα πολλά χιλιόμετρα; Κουνάει αν βρει ανωμαλία ενώ είσαι πλαγιασμένος; Σουζάρει εύκολα; ΤΙ;

Πέστο με δικά σου λόγια, αλλά πεστο, μια έκφραση ''ελαφρύ τιμόνι'' εσένα που το ξέρεις, σου φαίνεται κατανοητή, εμείς όμως που δεν είμαστε στο μυαλό σου, δεν καταλαβαίνουμε τι ακριβώς σου κάνει.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 28/09/2010 8:41 πμ.

Στο κατέβασε 2.5 εκατοστά???????????? Η γεωμετρία του έχει πάει στον αγύριστο. Motard θέλεις? Εχεις πάει με πολλά από τότε που στο κατέβασε? Εχεις πέσει σε σαμαράκια με χιλιόμετρα?

Για το ελαφρύ τιμόνι έχουν δίκιο όσοι λένε πως πρέπει να εξηγήσεις καλύτερα. Με τι το συγκρίνεις ας πούμε? Με Χάρλευ ή με σουπερσπορ?

Πόσα κιλά είσαι? Εχεις πειράξει την προφόρτιση πίσω?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: chris34 στις 28/09/2010 9 πμ.

Sprinter"Στο κατέβασε 2.5 εκατοστά????????????
"


Πολυ σωστα λεει ο Νικος!!2,5 εκατοστα φιλε μου και με συναινεση δικη σου;Τι μηχανη θελεις να οδηγησεις;
Εξηγησε μας λιγο καλυτερα το ελαφρυ τιμονι και με τι μετρο συγκρησης το λες αυτο και εμεις θα προσπαθησουμε να δωσουμε μια πιο ουσιαστικη απαντηση.
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Native στις 28/09/2010 9:30 πμ.

Να πας να σου σφίξουν λιγο το ρουλεμάν του λαιμού...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Cpt. Haddock στις 28/09/2010 9:51 πμ.

2,5 εκατοστά ειναι ΠΑΡΑ πολύ....

Θα έλεγα να το ξανανεβάσεις γιατι το μηχανάκι σου δεν ειναι ίδιο πλεον.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: mixalakis στις 28/09/2010 11:39 πμ.

vaggkats"παρακατω το πηγα σε εξουσιωδοτημενο servise του ειπα το θεμα μου και μου καταβασε την τιμονοπλακα (και με δικη μου συνενεση) 2,50 ποντους.Του λεω πολυ δεν ειναι? μου λεει εκει θελει,αλα δεν ειδα και πολυ βελτιωση."


Ακούω στοιχήματα για τον μηχανικό!

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 28/09/2010 12:09 μμ.

mixalakis"
vaggkats"παρακατω το πηγα σε εξουσιωδοτημενο servise του ειπα το θεμα μου και μου καταβασε την τιμονοπλακα (και με δικη μου συνενεση) 2,50 ποντους.Του λεω πολυ δεν ειναι? μου λεει εκει θελει,αλα δεν ειδα και πολυ βελτιωση."


Ακούω στοιχήματα για τον μηχανικό! "


Λές?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 28/09/2010 12:32 μμ.

Με προλαβαν τα παιδια πιο πανω για το θεμα των 2.5 εκατοστων...μηχανικος οχι απλα της π@υτσ@ς αλλα και του κ@λου μαζι.Να πας να του πεις οτι ειναι πολυ μεγαλο μ@λ@κ@ς ετσι να του πεις οτι το ειπε ο TRIUMPHAKIAS και εχει αντιρρηση να βρεθουμε να μου εξηγησει απο κοντα γιατι στο εκανε.

Λοιπον πρωτη μου γνωμη ειναι οτι μαλλον εσυ πριν οδηγαγες μηχανη με stabilizater (SuperSport πιθανως) και ισως γι'αυτο σου φαινεται τοσο ελαφρυ το τιμονι.Και μενα με ξενισε λιγο στην αρχη αλλα ετσι πρεπει να ειναι για μηχανη πολης-ταξιδιου.

ps:Αν δεν οδηγαγες supersport τοτε στην κατοχη σου ηταν κατι το οποιο ειχε κολλημενα ρουλεμαν λαιμου και σου φαινεται τοσο ελαφρυ το τιμονι του Tiger.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: vaggkats στις 28/09/2010 12:51 μμ.

Παιδια σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας..λοιπον οταν λεω το κατεβασε και με δικη μου συνενεση ειταν στο να το κατεβαση,το 2.50 ποντους ηταν δικη του επιλογη (το αναφερω κιολας οτι δεν ειμουν συμφωνος αλα αυτος λεω ξερει καλυτερα),επισης πηγα με πολλα (190) και το μηχανακι ηταν σταθερο. το μηχανακι εστριβε καλα και ηταν σταθερο και πριν και μετα το κατεβασμα δεν ειναι εκει το θεμα (μαλον πιθανον να μην υπαρχει και καθολου θεμα και να ειναι η φιλοσοφια τις μηχανης ετσι ).λοιπον με το (ελαφρυ τιμονι) μεταφραζω οτι το συνολο κατω απο τα ποδια σου το νιωθεις σταθερο,αλα η αισθηση που φτανει στα χερια απο μπροστα απο το πιρουνι ειναι ελαφρια, δεν ξερω πως αλλιως να το μεταφρασω,σαν να οδηγεις με παραφουσκωμενο λαστιχο, αυτο που ανεφερε και ο φιλος πιο πανω οτι σε καποιες ανωμαλιες του δρομου νιωθεις το τιμονι σου πουπουλο,ισως η ιδεα του φιλου για σφιξιμο του ρουλεμαν να δωσει τη λυση,δεν ξερω.παντως δεν συγκρινω το tiger με κανενα αλλο μηχανακι ουτε προσπαθω να κανω οτι εκανα μεττο busa ας πουμε.και κατι αλλο αν γνωριζεται..τωρα φοραει επανω εξατμιση τις μαμας ελευθερη με προγραμμα,εαν βαλω την κλειστη τις μαμας με το κανονικο του προγραμμα θα καιει λιγοτερο η λιγο πολυ τα ιδια ειναι..σας ευχαριστω...

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 28/09/2010 1:07 μμ.

1. Κατέβασμα 2.5 πόντους ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην έχει επηρεάσει ΠΟΛΥ την συμπεριφορά της μηχανής, άσχετα αν εσύ το κατάλαβες ή όχι.

2. Κατέβασμα του μπροστινού οδηγεί σε νευρικότητα

3. Αν το πρόβλημα (αν υπάρχει) είναι κατανομής βάρους, η θεραπεία είναι η προφόρτιση πίσω ή στη χειρότερη η αυξηση του ύψους πίσω και η μείωση της προφόρτισης μπροστά και όχι το τόσο μεγάλο κατέβασμα του μπροστινού που αλλάζει πολύ την γεωμετρία.

4. Μη συγκρίνεις με το Μπούσα, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια

5. Ρουλεμάν λαιμού στα 1800χλμ λίγο δύσκολο να έχουν πρόβλημα, αλλά κοίταξέ το

5. Αν βάλεις μαμά εξάτμιση, πρόγραμμα θα έχεις λίιιιγο μικρότερη κατανάλωση. Αμελητέα μπροστά στη διαφορά που κάνει το χέρι σου στην κατανάλωση.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε