Να βαλω K&N στο Tiger?

Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: tcool στις 15/06/2010 11:52 πμ.

καλημερα σε ολους!!!
να σας ρωτησω κατι!!!
σε μερικες μερες παραλαμβανω τον καινουριο λεθκο ΤΙΓΡΗ με ARROW επανω κ θελω να ρωτησω αν αξιζει να βαλω το φιλτρο Κ&Ν κ αν το βαλω αν πρεπει να ρυθμισω τιποτα στις βαλβιδες!
Ευχαριστω πολυυυυ!!!

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: ATN PANOS στις 15/06/2010 3:36 μμ.

θα σου πω κατι χωρις να μπορω να το αποδειξω!

σε μια κουβεντα που ειχαμε κανει παλια
με καποιον ο οποιος γνωριζει αρκετα,μου ειπε οτι με τα aftrermarket
φιλτρα,το προβλημα ειναι οτι δεν ταιριαζουν τελεια στην θεση του
γνησιου, με αποτελεσμα να τραβαει σκονη ο κινητηρας !!

μιλαμε παντα οτι εχει να κανει με triumph!

επισης δεν ειμαι σιγουρος αν συμπεριλαμβανε και το ton 1050!

εγω δεν εχω βαλει ποτε μου!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: johnygalan στις 15/06/2010 4:12 μμ.

Πάνο εγω πάντως που το εχω ανοίξει για να βάλω το Pipercross το είδα μια χαρά!

Φίλε tcool πιστεύω πως όποιο after market φίλτρο και αν βάλεις κάτι
θα πάρεις, εξάλλου οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές.

Οι βαλβίδες είναι μια χάρα το μόνο που χρειάζεται είναι να σου περάσουν
άλλο πρόγραμα

Οπότε καλό είναι να το βάλεις!
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: bekris στις 15/06/2010 4:18 μμ.

Σε γενικές γραμμές τα after φίλτρα θέλουν συντήρηση ... (κάποια το λαδάκι τους, άλλα "ξεσκόνισμα" κτλ,κτλ) εάν δεν "το ΄χεις" καλό είναι να αφήσεις το μαμα... άσε που μόνο παραπάνω θόρυβο θα κάνει...
Εάν θες να το πειράξεις χωρίς να κάνεις ζημειά ή όντως να έχει μια αισθητή αύξηση σε hp τότενες θέλεις PC + ολόσωμη + καυσαναλυση - ρύθμιση.

Αμα θες βαβαβούμ βάλε το φιλτράκι σου (έχε το νού σου να το καθαρίζεις όπως λέγει ο κατασκευαστής) και δεν θα έχεις θέμα.

ATN PANOS"...μου ειπε οτι με τα aftrermarket
φιλτρα,το προβλημα ειναι οτι δεν ταιριαζουν τελεια στην θεση του
γνησιου, με αποτελεσμα να τραβαει σκονη ο κινητηρας !!

μιλαμε παντα οτι εχει να κανει με triumph!

επισης δεν ειμαι σιγουρος αν συμπεριλαμβανε και το ton 1050!

εγω δεν εχω βαλει ποτε μου!"



Δεν το ξέρω ούτε το έχω ακούσει ποτέ μου...στα γιαπονέζικα ταιριάζανε γάντι ... στα Αγγλικά δεν έχω ακόμα άποψη ΙΜΟ

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: johnygalan στις 15/06/2010 4:27 μμ.

Προσωπική μου άποψη είναι πως απο την στιγμή που θα αλλάξει εξάτμιση και θα βάλει
την arrow (εστω και τελικό) χρειάζεται και φίλτρο.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: bekris στις 15/06/2010 4:29 μμ.

johnygalan"Προσωπική μου αποψη είναι πως απο την στιγμή που θα αλλάξει εξάτμιση και θα βάλει
την arrow (εστω και τελικό) χρειάζεται και φίλτρο."


Τζάμπα λ7 για εμέ...πιο πολύ ζημειά (μακροχρόνια) παρά καλό...
περι ορέξεως βέβαια ...

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: tcool στις 15/06/2010 7:14 μμ.

Με το φιλτρο ομως δεν αναπνεει καλυτερα το μηχανακι?
οσον αφορα απο θορυβο εννοουμε παντα μηχανικα?
40 ευρω ειναι αποτι ειδα!
βεβαια μου προτειναν κ το φιλτρο της pipercross ως καλυτερο απο το Κ&Ν

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: Sprinter στις 15/06/2010 7:33 μμ.

Η ιστορία με τα φίλτρα ειναι πονεμένη. Αν το βάλεις για να γλυτώσεις λεφτά μακροπρόθεσμα βάλτο. Αν το βάλεις για απόδοση, πετάς τα λεφτά σου. ΑΝ το βάλεις να το συντηρείς σωστά και συχνά. Αν ενα φίλτρο ειναι περισσότερο διαπερατό, αφήνει και περισσότερα σκατά να πάνε στον κύλινδρο. Αυτό είναι κανόνας. Κανόνας επίσης είναι πώς η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να κάνει διαφορά το φίλτρο σε απόδοση (με δεδομένη τη σωστή χαρτογραφηση) είναι σε πολλές στροφές και φουλ γκάζι. Τότε μόνο ο κινητήρας μπορεί να ξεμένει από αέρα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η απαίτηση για αέρα είναι πολύ μικρότερη. Τα έτοιμα προγράμματα της Τ δεν ειναι σχεδιασμένα (όσο σχεδιασμένα είναι.....) για άλλο φίλτρο.

ΒΤW το μεταλλικό πλέγμα στο φιλτροκούτι που είναι για την αποφυγή της σπανιότατης περίπτωσης ανάφλεξης από τα λάδια της επιστροφής ειναι μάλλον περισσότερο περιοριστικό από το ίδιο το φίλτρο... Οπερ σημαίνει πώς άλλο φίλτρο τζάμπα πάει. Αφαίρεσε το πλέγμα η αντικατάστησέ το με μια μοντίφα με πιο αραιό πλέγμα αν θές σώνει και καλά να κάνεις κάτι στην αναπνοή.

Πάνε κάνε δυναμομέτρηση με το μαμά φίλτρο, και κάνε και μιά χωρίς καθόλου φίλτρο. Αμ δείς διαφορά ουσιαστική άλλαξέ το.....

Κοίτα που θα βρεθώ να συμφωνώ με τον μπεκροκανάτα γμτ...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: Aris. στις 15/06/2010 7:50 μμ.

Αρε μην ακους κανενα!
Βαλε φιλτρο , βγαλε σνορκελ ,βαλε 2πλες ρεμους ολοσωμες , στο δυναμομετρο με ενα καλο custom χαρτη ή και με p.commander και θα ξυριζει το εργαλειο !!!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: Sprinter στις 15/06/2010 8:55 μμ.

το τούρμπο το ξέχασες
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: bekris στις 15/06/2010 9:22 μμ.

Sprinter"

Κοίτα που θα βρεθώ να συμφωνώ με τον μπεκροκανάτα γμτ..."

θά 'ρθουν κι άλλα Μπόστς dont worry

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: tharis στις 15/06/2010 11:39 μμ.

Μια που πιασατε το θεμα φιλτρο-θορυβος ..

αυτο το σφυριγμα που κανει ο τρικιλυνδρος (οχι ο θορυβος της εξατμισης) σε τι κυριως οφειλεται ?? μπορει να μειωθει ??
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: Sprinter στις 15/06/2010 11:48 μμ.

Μήπως λές για τον ήχο του κιβωτίου λόγω των ίσιων γραναζιών? BMW τετρακύλινδρη έχεις ακούσει? Βέβαια μιλάω για τα χιλιάρια δεν ξέρω το 675 τι θόρυβο κάνει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: tharis στις 15/06/2010 11:55 μμ.

Εχουν ισια γραναζια στο κυβωτιο ??

Οχι δε νομιζω να ειναι απο κει .. εχω την εντυπωση οτι ειναι απο την εισαγωγη..

παντως καλυπτει τον υπεροχο ηχο της εξατμησης στις χαμηλες στροφες..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Να βαλω K&N στο Tiger?  

  Από: gpal στις 16/06/2010 12:18 πμ.

Aυτός ο ήχος - σφύριγμα είναι που σε κάνει να ξεχωρίζεις ένα τρικίλυνδρο triumph από οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι χωρίς γυρίσεις καν να το κοιτάξεις. Είναι το σήμα κατατεθέν