Aνορθωτης Tiger 1050

Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: supergoofy στις 24/06/2009 5:37 μμ.

Paidia geias ki apo mena,

Kainourgios sto forum k proti fora grafw. Sorry gia ta greeklish.

O mixanikos mou mou eipe oti o anorthotis apeviosen eis kirion kai tha xreiastw kainourgio
Tin epomeni mera mou eipe k poso kanei k kontepsa na apeviwsw ki egw

314 euro, dil 3 eggefalika k 2 emfragmata

Mipos exete ipopsin sas pou tha mporousa na koitaxw gia metaxeirismeno, i gia kapoion allo pou na tairiazei?

Kala re gmt kokaini poulane stin triumph? akou 314 euro o anorthotis

------------

Episis me enimerwse oti o ekkinitis tis mizas mou (spraxt mou to eipe, i kapos etsi telos panton) kathos k to granazi tou xreizoun allagis giati kanoun thorivo

236 euro to spraxt k 192 to granazi tou

H etwtisi mou einai, eixe kaneis antistoixo provlima? Mipos kanei thorivo giati apla thelei ligo sfiksimo k o thorivos tha stamatisei?

Sas efxaristw ek ton proteron

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: Aris. στις 24/06/2009 5:43 μμ.

ποσα χλμ του εχεις ? τι μοντελο ειναι ?
Οχι οτι εχω την παραμικρη ιδεα τι μπορει να παιζει αλλα για να δωσω και στους αλλους μια πιο πληρη εικονα απο το tiger σου .
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 24/06/2009 5:50 μμ.

Ανορθωτές θα βρείς καλής ποιότητας στο ελέυθερο εμπόριο καθως και Ελληνικούς από μια εταιρεία που την λένε αν θυμαμαι SX η κάπως έτσι.

Το sprag clutch (http://en.wikipedia.org/wiki/Sprag#Starters), κοινώς το 'κομπλερ της μίζας (αλλα δεν είναι ακριβώς το κόμπλερ που λέμε στα αμάξια, είναι σαν μονόδρομος συμπλέκτης) ήτανε παθιάρικο στους πολύ παλιούς 955. Δεν έχω ακούσει τίποτα ιδιαίτερο τα τελευταία χρόνια. Επειδή, αν οι τιμές είναι σωστές, είναι ακριβό ανταλλακτικό αλλα αν πάθει ζημιά μπορεί να πάρει μαζί του κι άλλα (μέχρι και στρόφαλο στην χειρότερη) καλό είναι να πάρεις άμεσα και μια άλλη γνώμη. Tην διάγνωση την εκανε με το αυτί ή ανοιξε το καπάκι? Ανοιγμα θέλει οπωσδήποτε γιατι όπως λές και εσύ μπορεί απλώς να θέλει σφίξιμο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: supergoofy στις 24/06/2009 5:52 μμ.

H diagnwsi gia to kompler tis mizas egine me to afti, o tigris exei kamia 20.oookm

Par ola afta mporo na po oti o mixanikos mou skistike na me exipiretisei opos kathe fora (dil mou edwse mia mpataria diakia tou gia na pao spiti)

Omos tou eixa paraponethei oti to mixanaki krataei poli xamilo relanti 800 rpm (proekipse meta tin alagi exatmisis gia remus, filtro, programma) kai eno mou to anevase sta 1150 , (eimoun mprosta k to eida) molis efiga pali ta idia k ta idia.

Exw polla svisimata kai kamia fora ekane ena ekkofantiko KAK !. lete na einai apo afto pou proekipse to thema me to kompler?

efxaristw gia tin amesi antapokrisi paidia

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 24/06/2009 6:13 μμ.

Το Tiger εχει ηλεκτρονικο έλεγχο του ρελαντί (ISC idle speed control) που βασίζεται σε αισθητήρες. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για τη 'ρύθμιση' του ρελαντί και τον έλεγχο των αισθητήρων (μπορεί να είναι κάποιος χαλασμένος) πάντα με τη χρήση του οργάνου της Triumph (το λεγόμενο χαιδευτικά gameboy). Μαζί με αυτό απαιτείται να γίνει και ο έλεγχος / ρύθμιση του TPS (throttle position sensor).

Αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και προγράμματος δεν δικαιολογεί πρόβλημα με το ρελαντί. Κακή χρήση του gameboy κατα την διαδικασία, την δικαιολογεί.

Για το KAK δεν ξέρω αλλά αν σπάσει η στήριξη του κόμπλερ μπορεί να ακούσεις πολύ μεγάλο ΚΡΑΑΑΚ...

Τα σβησίματα μπορεί να είναι και λόγω ανορθωτή.

Σχετικά με το αυτί. Δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν. ΕΙτε ο μηχανικός σου εχει μεγάλη εμπειρία και όχι μόνο καταλαβαίνει ότι κάτι συμβαίνει αλλά ξέρει ότι χρειάζεται και αλλαγή μόνο από το αυτί, ή πάει να σε πιάσει κορόιδο. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο από τα δύο ισχύει. Η πάρε και άλλη γνώμη ή βαλτον να στ' ανοίξει και να σου δείξει το πρόβλημα ακριβώς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: supergoofy στις 24/06/2009 6:29 μμ.

Sprinter"Το Tiger εχει ηλεκτρονικο έλεγχο του ρελαντί (ISC idle speed control) που βασίζεται σε αισθητήρες. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για τη 'ρύθμιση' του ρελαντί και τον έλεγχο των αισθητήρων (μπορεί να είναι κάποιος χαλασμένος) πάντα με τη χρήση του οργάνου της Triumph (το λεγόμενο χαιδευτικά gameboy). Μαζί με αυτό απαιτείται να γίνει και ο έλεγχος / ρύθμιση του TPS (throttle position sensor).

Αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και προγράμματος δεν δικαιολογεί πρόβλημα με το ρελαντί. Κακή χρήση του gameboy κατα την διαδικασία, την δικαιολογεί.

Για το KAK δεν ξέρω αλλά αν σπάσει η στήριξη του κόμπλερ μπορεί να ακούσεις πολύ μεγάλο ΚΡΑΑΑΚ...

Τα σβησίματα μπορεί να είναι και λόγω ανορθωτή.

Σχετικά με το αυτί. Δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν. ΕΙτε ο μηχανικός σου εχει μεγάλη εμπειρία και όχι μόνο καταλαβαίνει ότι κάτι συμβαίνει αλλά ξέρει ότι χρειάζεται και αλλαγή μόνο από το αυτί, ή πάει να σε πιάσει κορόιδο. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο από τα δύο ισχύει. Η πάρε και άλλη γνώμη ή βαλτον να στ' ανοίξει και να σου δείξει το πρόβλημα ακριβώς."


Opos leei k o Yoda sto star wars...

You have spoken wisely

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: chris34 στις 24/06/2009 8:10 μμ.

αν επιτρεπεται ποιος ειναι ο μηχανικος σου αν εισαι απο αθηνα;
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Aνορθωτης Tiger 1050  

  Από: fethry στις 24/06/2009 9:21 μμ.

ανορθωτής σε tiger?
για τα 675 είχα ακούσει μόνο...
άτυχος ήσουν...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...