Mythic Bikes

Mythic Bikes  

  Από: Cpt. Haddock στις 16/02/2009 4:51 μμ.

Πήγε κανένας στην εν λόγω έκθεση; Ηταν το περασμένο ΣΚ (14-15/2)

Είχε φοβερά κομμάτια μέσα, απο Zundapp και Harley στρατιωτικα, μέχρι Honda CBX, bimotες, μπόλικα Ducati και, όπως ήταν φυσικό, πολλά αγγλικά κομμάτια.

Ξεχώριζε το Brough Superior στην είσοδο, το Tiger T100 του Ηλιόπουλου, ενα Douglas, ενα Norton Commando μερικά Triumph Bonnevile, Ariel...

Θα βάλω φωτογραφίες το βραδάκι

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Mythic Bikes  

  Από: Polymhxanos στις 16/02/2009 6:32 μμ.

Εγώ πάντως είδα ένα NR, ένα RC45 και ένα RC30.

Άλλες μηχανές δεν πρόσεξα να υπάρχουν
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Mythic Bikes  

  Από: Polymhxanos στις 16/02/2009 7:08 μμ.

Σοβαρά τώρα, είχε πάρα πολύ ωραία πράγματα να δεις κανείς (εκτός από το NR και την παρέα του )

Είχε πάρα πολλές μοτοσυκλέτες της πρώτη γενιάς των μοτοσυκλετών της ιστορίας, ιταλικές , γερμανικές και εγγλέζικες. Επειδή τα πρώτα χρόνια δεν είχαν καθιερωθεί οι τεχνικές λύσεις , μπορούσες να δεις την εξέλιξη των κινητήρων, που σήμερα μπορεί να έχουν φτάσει σε ένα κοινό για όλους δρόμο (μπούσουλα) αλλά στο ξεκίνημά τους δεν ίσχυε κάτι τέτοιο.

Εδώ ένα πρώιμο ducati, ουιαστικά ένα πρόσθετο μοτέρ σε ποδήλατο.



Για παράδειγμα ένα πρώιμο μονοκύλινδρο motoguzzi, στο οποίο ακόμα τα ελατήρια των βαλβίδων, τα κοκοράκια και οι σχετικοί μηχανισμοί ήταν ΕΚΤΟΣ της κεφαλής, στον ατμοσφαιρικό αέρα. Η λίπανση γινόταν με γράσσο, το οποίο πρόσθετε ο χρήστης, κάθε τόσο (όπως βάζουμε σήμερα στην αλυσίδα). Προσέξτε στην πρώτη φωτό το ελατήριο-έλασμα της βαλβίδας εξόδου, και το ωστήριο που δίνει κίνηση στο κοκοράκι που ανοίγει την βαλβίδα.

Εδώ βλέπουμε τον αντίστοιχο μηχανιμό της βαλβίδας εισόδου.




Γενικότερα ήταν χάρμα η έκθεση, και ειδικά οι λάτρεις της παλιάς Triumph και της εγγλέζικης σχολής γενικότερα, δεν συγχωρούνται να μην πέρασαν από εκεί. Αφήστε που όλα αυτά ήταν και ...τζάμπα (ελεύθερη είσοδος). Που αλλού θα μπορούσε κάποιος (χμμμμ πως να το πω ευγενικά, πορωμένος ίσως ) να περάσει ''ακτινογραφία'' ένα RC45 ας πούμε;


Πολύ ωραία και πλήρη παρουσία είχε και η Ducati. Είχε pantah500, 750, 900SS κλασικά, και επίσης την σειρά εξέλιξης 851-888, 916-916SPS-Senna, 1098. Επίσης είχε και πολιτική Desmosedicci με ελληνική πινακίδα παρακαλώ. Στην φωτό βλέπουμε ότι ακόμα και το desmosedicci είναι ένα ευρωπαικό που σέβεται τον ευατό του:Πάω να πιάσω το fairing από μέσα για να νοιώσω την υφή του ανθρακονήματος και...(προσέξτε τα δάκτυλα)

Το πιο ωραίο όμως είναι ότι έβλεπες π.χ. το κλασσικό ducati 900SS Hailwood και δίπλα ας πούμε έβλεπες το σημερινό Hailwood replica (μαγευτικά όμορφο). Στην φωτό διακρίνεται το παλιό paul smart και πίσω του (όχι καλά δυστυχώς) το σύχρονο paul smart replica. Στο παλιό, το ντεπόζιτο ήταν από fiberglass και είχε αυτό το άβαφο παράθυρο από το οποίο έβλεπες την στάθμη της βενζίνης!


Όποιος δεν πήγε....έχασε!
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html