Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 25/12/2008 5:51 μμ.

Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ συγκρατημένος μέχρι τα πρώτα 15,000 χλμ. και δεν είχα ρίξει χρήματα στο μηχανάκι. Όμως συνέχεια με έτρωγε και ήθελα να το αναβαθμίσω λιγάκι. Ο κύβος ερίφθει με το που είδα το νέο Daytona. Οι αλλαγές που δέκτηκε ήταν ελάχιστες και η νέα μούρη-μάσκα μου ξύνησε λιγάκι...
Είχα φθάσει αισίως στις 20,000χλμ. και το μηχανάκι ζητούσε επιγόντως σέρβις. Δεν του χάλασα χατήρι και μπήκε μέσα για μία βδομάδα. Το εμπιστεύτηκα για άλλη μία φορά στα χέρια του Βασίλη (Ευθυμίου) και μπορώ να πω πως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Από πιο πριν είχα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις και παρήγγειλα όλα τα απαραίτητα καλούδια που θα χριαζόταν συν κάποια εντυπωσιακά δωράκια. Ε, χριστούγενα έρχονται λέω, δεν πρέπει να κάνω και εγώ ένα δυνατό δώρο στην καλή μου μετά από τόσα που έχουμε περάσει μαζί???
Η συνέχεια ήταν μονόδρομος... όχι συμπλέκτης αλλά μία ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση από την ιταλική LeοVince. Το μοντέλο είναι το LeoVince SBK Factory racing full-exhaust system Carbon-Fiber (code:7723). Ήρθε ξετάπωτη, καταλύτης και ex-up πήγανε για ύπνο και το θηρίο ξύπνησε. Το καλό έγινε από τα Papastavrou Shops (τα παιδιά είναι πολύ καλά - ειδικά ο Γιάννης στην Καληρρόης) με ξαλαφρώσανε από 1200 ευρώπουλα. Η αρχική σκέψη ήταν για Arrow αλλά η ολόσωμη ήταν πανακριβη γύρω στα 1900 ευρώ και μόνο το τελικό στα 650 ...
Τελειώσαμε με την εξαγωγή λοιπόν πάμε στην εισαγωγή. Για εκεί υπήρχαν τρεις επιλογές: Pippercross, K&N και BMC. Το ιταλικό BMC Race Air-Filter ήταν και το τυχερό. Μου αρέσει πιο πολύ, άσε που είναι τόσο ελεύθερο έτσι ώστε μόνο τα πουλάκια να μένουν απ'έξω .
Σαν φυσική συνέχεια όλων αυτών το μείγμα έπρεπε να αλλάξει και το πρόγραμμα της Triumph για την ολόσωμη Arrow ήρθε και έκατσε κουτί.
Τα μαμά NGK μπουζί αλλάχτηκαν και αυτά με τη σειρά τους για να μπουνε Iridium IX (CR9EIX-3521) της ίδιας εταιρείας φυσικά.
Τα λάδια που χρησιμοποιούσα ήταν τα ημισυνθετικα της Motul, τα 5100 4Τ 15W/50. Πολύ καλά λάδια δε λέω αλλά με όλα τα παραπάνω είπα να μην τσιγκουνευτώ και πήρα του full συνθετικά 300V 4T Factory Line 15W50 της ίδιας εταιρείας πάντα.
Η κλιμάκωση του Daytona 675 είναι αρκετά κοντή σε σχέση με τον ιαπωνέζικο ανταγωνισμό και με τα επιπλέον αλογάκια που πήρε, ένα δόντι κόντεμα στο πίσω γρανάζι ήταν ότι έπρεπε (από 47 σε 46). Δεν μάκρυνε σχεδόν καθόλου. Αμελειτέα διαφορά.
Στο εξωτερικό (κυρίως στις ΗΠΑ) οι περισσότεροι το κοντένουν... πραγματικά απορώ . Αν θέλουν να πάρουν μηχανάκι για σούζες ας πάρουν ένα Speed3.
Το πίσω γρανάζι ήρθε από την AFAM, αλουμουνένιο και από ομορφία σκέτη κ@ύλα.
Η stock αλυσίδα είχε φάει τα ψωμία της και νέο κόσμημα ακούει στο όνομα D.I.D. Η σειρά X2-Ring ZVM2 βγαίνει σε χρυσό χρωματάκι και ταίριαξε τέλεια με το υπόλοιπο σύνολο. Φυσικά έγινε μετατροπή από 525 σε 520.
Το μηχανάκι πήγε για δυναμομέτρηση πριν και μετά για να δούμε τι κάναμε. Ομολογώ πως στην πρώτη δυναμομέτρηση πήγαν να με πιάσουν τα κλάματα καθώς το μηχανάκι μεταβίας ανέβασε πάνω από τα 101 αλόγατα και 5,67 ροπή στον τροχό ... Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο δυναμόμετρο (Dynojet 250i) είναι λίγο "απαισιόδοξο". Τα περισσότερα daytona δείχνουν περίπου 104 με 105.
Όταν όμως όλα τα νέα καλούδια τοποθετήθηκαν το καμάρι ξανανέβηκε στο δυναμόμετρο και η έκπληξη ήρθε από αλλού... Ναι μεν το μηχανάκι εξαπέλησε συν 5,34 αλόγατα (106,56 συνολικά στον τροχό) αλλά το όλο ζουμί ήρθε από την ροπή που εκτινάχτηκε στο 6,58!!! Έβλεπα το διάγραμμα και δεν μπορούσα να το πιστέψω!
Περίμενα η ροπή χαμηλά να έχει μείνει στάσιμη για να μην πω λίγο υποδεέστερη αλλά όχι απλώς δεν έχασε αλλά έχει και την μεγαλύτερη αναβάθμιση. Σταθερά πάνω από τα 5!

Μόλις μπορέσω θα κάνω νέο ποστ με τη δυναμομέτρηση και φωτό από το μηχανάκι.

Το μηχανάκι πλέον οργώνει. Κολλητός μου έχει το Street και στις ρεπριζ κάναμε καλό παιχνίδι. Τώρα πια δεν υπάρχει θέμα... Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα είναι θόρυβος. Ακούγεται παντού και πάντα. Όταν πηγαίνεις μικρές βόλτες με λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο κουραστικό αλλά μόλις αρχισεις να ανοίγεις η ηδονή που σου προσφέρει είναι αστείρευτη

Όλα τα παραπάνω είναι ότι τελευταίο μπήκε το τελευταίο μήνα. Όλες οι άλλες αλλαγές που έχει δεχτεί έχουν να κάνουν κυρίως με προστατευτικά όπως:
1) προστατευτικά πλαισίου της LSL (περίπου 120 ευρώ - Eliofil)
2) προστατευτικά πηρουνιού της R&G (περίπου 60 ευρώ - MotoMarket)
3) προστατευτικά ψαλιδιού και βάσεις για πίσω stand της Powerbronze (περίπου 40 ευρώ - Bike Accessories)
4) Ζελατίνα τύπου Double Bubble -μαύρη φιμέ- της Powerbronze (περίπου 90 ευρώ - Bike Accessories)
Πολύ καλή ποιότητα και γλιτώνεις αρκετό αέρα.
5) Βάση πινακίδας της ValterMoto (περίπου 50 ευρώ - Vassalos)
Είναι με τον μηχανισμό που γυρίζει η πινακίδα κάτω από την ουρά. Δεν την είχα γυρίσει ούτε μία φορά. Μέχρι που έσπασε πάνω στη βάση της πάνω στον χρόνο και το χειρότερο την πήρα στο χέρι μέσα στα μέγαρα.
6) Συναγερμός της Meta Systems Legos 3 (περίπου 220 ευρώ με τοποθέτηση).
Είχα παραγγείλει τον M357TV2 Alarm πάλι της Meta αλλά δεν χωρούσε κάτω από την σέλα!!! Είχα φρικάρει τότε με τον ανύπαρκτο αποθηκευτικό χώρο. Δεν είναι πολύ ευαίσθητος και ο μηχανισμός πιάνει δύσκολα.

Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: HelenKoR στις 25/12/2008 11:43 μμ.

καλοριζικες οι αναβαθμισεις Δημητρη μου !
καλες βολτες να εχεις !
ειμαι σίγουρη οτι πραγματικα θα το γλεντήσεις το 675 στο επακρο !

[quote:21f5e51m]Μόλις μπορέσω θα κάνω νέο ποστ με τη δυναμομέτρηση και φωτό από το μηχανάκι.[/quote:21f5e51m]

περιμένω φωτο
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 27/12/2008 4:27 μμ.

HelenKoR"περιμένω φωτο "


Αυτή είναι μία πρόχειρη φωτό από το κινητό. Μόλις συνδέσω το scanner θα το ξαναποστάρω.
Οι βασικές διαφορές φαίνονται εύκολα πάντως...



και μία ακόμα


Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: ATN PANOS στις 28/12/2008 12:06 πμ.

πολυ καλο φιλε.μπραβο.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: fethry στις 29/12/2008 3:47 μμ.

να το χαίρεσαι...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: Polymhxanos στις 01/01/2009 1:49 πμ.

Αυτά είναι... Να τα χαίρεσαι! Αν και με την θεωρία ''βγάζω τον καταλύτη'' είμαι κατηγορηματικά αντίθετος, αφού φορτώνεις καρκίνο τον αέρα που πρώτος εσύ αναπνέεις...

Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις, ή , ΠΡΙΝ μπούν τα πράγματα ΚΑΙ ΑΦΟΥ είχε γίνει το σέρβις;

Να μπεί και καμία πίστα όμως ε;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 01/01/2009 2:52 μμ.

Polymhxanos"Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις, ή , ΠΡΙΝ μπούν τα πράγματα ΚΑΙ ΑΦΟΥ είχε γίνει το σέρβις;"


Η πρώτη περίπτωση: Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις.

Polymhxanos"Να μπεί και καμία πίστα όμως ε; "

Να δούμε πότε θα μας αφήσουνε να ξαναμπούμε Μέγαρα γιατί οι Σέρρες παραείναι μακριά και χωρίς τρέιλερ δεν πάω.
Πιο πιθανό το βλέπω να μπαίνει στο California School 3 παρά σε track day στα Μέγαρα.

Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 23/06/2009 1:10 πμ.

HelenKoR" περιμένω φωτο "


Άργησα λιγάκι...
Το ξέχασα να σου πω την αλήθεια και με αφορμή μία βολτίτσα στον Υμηττό είπα να βγάλω μερικές φωτογραφίες από το κινητό δυστυχώς, γιατι αν περίμενες από ψηφιακή θα πηγαίναμε από τη νέα χρονιά!












Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: tripletech στις 30/06/2009 10:33 μμ.

K...ειναι,ειδικα η Leo v και η...ζελατινα!!
Mε την τροφοδοσια τι εχεις κανει?

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 22/12/2009 11:56 μμ.

ripletech"Mε την τροφοδοσια τι εχεις κανει?"

Αν και το είδα πολύ αργά... όπως λέω και παραπάνω μπήκε το πρόγραμμα της Τ για την ολόσωμη Arrow. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο καλό που πλέον δε σκέφτομαι να βάλω Tuneboy (αν και πολύ θα ήθελα). Οπότε την επόμενη φορά που θα έχω την οικονομική δυνατότητα προσθέσω κάτι ακόμα μάλλον θα είναι ανάρτηση ή/και πολυεστερικά.

Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: dimchrist στις 11/06/2010 5:29 μμ.

Όταν είχα πρωτοπάρει το μηχανάκι ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που δε με ενδιέφερε να αλλάξω κάτι.
Έγινε σε ανύποπτη χρονική στιγμή και αυτό ήταν που μου άρεσε πιο πολύ.
Είχα πάει με ένα φίλο να κλείσει το νέο Τίγρη... το είδα για άλλη μία φορά να μου κλείνει το μάτι και δεν άντεξα!
Γνωριστήκαμε καλά. Κράτησα χαρακτήρα για ενάμιση χρόνο και μετά από 20κ χλμ. είπα να βάλω το χεράκι μου και να κάνω τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Πέρασε όμως ο καιρός σχεδόν άλλος τόσος από τις τελευταίες ουσιαστικές αναβαθμίσεις και άλλα 20κ χλμ. (αισίως ξεπεράσαμε τις 40,000χλμ. ), ήρθε η ώρα για περαιτέρω βελτιώσεις. Οι υποψηφιότητες έδιναν και έπερναν μέχρι που βρέθηκαν τα κατάλληλα σε συνδιασμό πάντα με σχετικά προσιτές τιμές.
Η λίστα έχει πλέον ως εξής:

-Bitubo XFX rear shock (fully adjustable),
Η καλύτερη επένδυση για ένα τέτοιο μηχανάκι είναι η αναβάθμιση της ανάρτησης. Πολλές επιλογές υπάρχουν. Σίγουρα οι White Power & Ohlins είναι οι πιο γνωστές, ήθελα όμως κάτι διαφορετικό. Θα πήγαινα για Penske αλλά τελικά έπεσα πάνω στην Bitubo πλήρως ρυθμιζόμενη. Το σετάρισμα είναι ολόκληρη επιστήμη και για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το μηχανάκι αξίζει να δώσει βάση. Εννοείται ότι είναι η μέρα με τη νύκτα σε σχέση με το μαμά.

-Sigma Slipper Clutch,
Είναι πολύ πρόσφατο απόκτημα και δεν έχω πλήρη άποψη. Αυτό που κάνει είναι στα κατεβάσματα να μην κόβει τόσο πολύ ταχύτατητα και να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός. Το μηχανάκι καταφέρνει να έχει καλύτερη είσοδο, πιο ομαλή άρα και πιο γρήγορη.

-Gilles Tooling Rearsets (reverse shifting),
Είναι γνωστά σε όλους φαντάζομαι. Αγωνιστικοί μαρσπιέδες της Gilles. Έβαλα ανάποδα την αλλαγή των ταχυτήτων, δηλαδή πρώτη επάνω και όλες οι άλλες κάτω. Οι αλλαγές ταχυτήτων πλέον είναι πιο εύκολες μέσα στη στροφή. Φυσικά δε μιλάω για καταβάσματα αλλά για ανεβάσματα.

-ABS Plastics Bodywork,
Είναι πλαστικά ABS από ebay και συγκεκριμένα από Hong-Kong.
Είναι πολύ κατώτερα των μαμά. Δεν υπάρχει σύγκριση. Η εφαρμογή ήταν απλώς ικανοποιητική. Σε μερικά σημεία έπρεπε να ανοιξω μεγαλύτερες τις τρύπες αλλά όχι τιποτα τρομερό του στυλ ακυρώνω αυτή την τρύπα και πάμε για άλλη. Πολύ σημαντικό είναι να μπουν καλές βίδες με οδηγούς σιληκόνης διαφορετικά θα αρχίσουν να ραγίζουν όπως έχουν ήδη κάνει σε εμένα σε 2-3 σημεία.

-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.

-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.

-Clutch-Crankcase-Generator Carbon-Fiber Covers,
Τα βρήκα στο γερμανικό ebay με 125 ευρώ στο σπίτι μου. Πέρα από το εμφανισιακό τα πήρα γιατί αντέχουν τουλάχιστον δύο πτώσεις. Πέτυχα το 675 χτυπημένο με αυτά τα καλύμματα στο μαγαζί του Περιστέρα και είδα ότι αντέχουν αρκετά οπότε προχώρησα στην αγορά τους. Εμφάνιση και ποιότητα είναι σούπερ!

-Triumph Carbon-Fiber Tank Pad,
Επειδή πήρα δεύτερο ντεπόζιτο είπα να το προσέξω καθώς το πρώτο έχει φάει κάτι ψιλές στο επίμαχο σημείο.

-Metzeler Racetec Interact K3
Με ταιριάξανε πιο πολύ σε σχέση με τα Pirelli Dragon Supercorsa που έβαζα. Πιο γρήγορη κορώνα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, αντέχουν πιο πολλά χλμ. και ακόμα και όταν φτάνουν προς το τέλος τους δε χαζογλιστράνε. Επειδή όμως τα λάστιχα είναι κάτι ιδιαίτερο ας σταματήσουμε εδώ.

-Bikelitez LED Front Turn Signals,
Έψαχνα κάτι απλό από το ebay για να βγάλω τα πεταχτά μαμά. Επειδή είναι led θέλαν αντιστάσεις για να αναβοσβήνουν σωστά.

Μελλοντικά θα αγοραστεί κολοφάναρο led με ενσωματομένα φλας. Θα ήθελα και ένα tuneboy αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον!

Φωτογραφίες θα ακολουθήσουν πιο μετά.

Triple Way

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: nfot στις 11/06/2010 6 μμ.

Περιμενουμε τις φωτο, μη μας ξεχασεις.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: Aris. στις 11/06/2010 7:41 μμ.

dimchris"
-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.


-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.
"



Μπουζι ιριδιου ειχε βαλει ο Στεφανος στο σερβις του , αν δεν κανω λαθος , και το μηχανακι δεν πηγαινε βημα.
Στην αντιπροσωπια του ειπαν οτι μαλλον αυτα φταινε , τα αλλαξε και διορθωθηκε ...
Ασχετο-σχετικο , απλα το επισημανα (ψήλοι στα αυτια )

Αυτα τα γραναζια -αν και υποθετω το ξερεις- εχουν διαρκεια ζωης 5 με 8 χιλιαδες χλμ.



dimchris"αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον!
"

+675

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: oustabas στις 11/06/2010 8:51 μμ.

dimchris"Όταν είχα πρωτοπάρει το μηχανάκι ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που δε με ενδιέφερε να αλλάξω κάτι.
Έγινε σε ανύποπτη χρονική στιγμή και αυτό ήταν που μου άρεσε πιο πολύ.
Είχα πάει με ένα φίλο να κλείσει το νέο Τίγρη... το είδα για άλλη μία φορά να μου κλείνει το μάτι και δεν άντεξα!
Γνωριστήκαμε καλά. Κράτησα χαρακτήρα για ενάμιση χρόνο και μετά από 20κ χλμ. είπα να βάλω το χεράκι μου και να κάνω τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Πέρασε όμως ο καιρός σχεδόν άλλος τόσος από τις τελευταίες ουσιαστικές αναβαθμίσεις και άλλα 20κ χλμ. (αισίως ξεπεράσαμε τις 40,000χλμ. ), ήρθε η ώρα για περαιτέρω βελτιώσεις. Οι υποψηφιότητες έδιναν και έπερναν μέχρι που βρέθηκαν τα κατάλληλα σε συνδιασμό πάντα με σχετικά προσιτές τιμές.
Η λίστα έχει πλέον ως εξής:

-Bitubo XFX rear shock (fully adjustable),
Η καλύτερη επένδυση για ένα τέτοιο μηχανάκι είναι η αναβάθμιση της ανάρτησης. Πολλές επιλογές υπάρχουν. Σίγουρα οι White Power & Ohlins είναι οι πιο γνωστές, ήθελα όμως κάτι διαφορετικό. Θα πήγαινα για Penske αλλά τελικά έπεσα πάνω στην Bitubo πλήρως ρυθμιζόμενη. Το σετάρισμα είναι ολόκληρη επιστήμη και για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το μηχανάκι αξίζει να δώσει βάση. Εννοείται ότι είναι η μέρα με τη νύκτα σε σχέση με το μαμά.

-Sigma Slipper Clutch,
Είναι πολύ πρόσφατο απόκτημα και δεν έχω πλήρη άποψη. Αυτό που κάνει είναι στα κατεβάσματα να μην κόβει τόσο πολύ ταχύτατητα και να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός. Το μηχανάκι καταφέρνει να έχει καλύτερη είσοδο, πιο ομαλή άρα και πιο γρήγορη.

-Gilles Tooling Rearsets (reverse shifting),
Είναι γνωστά σε όλους φαντάζομαι. Αγωνιστικοί μαρσπιέδες της Gilles. Έβαλα ανάποδα την αλλαγή των ταχυτήτων, δηλαδή πρώτη επάνω και όλες οι άλλες κάτω. Οι αλλαγές ταχυτήτων πλέον είναι πιο εύκολες μέσα στη στροφή. Φυσικά δε μιλάω για καταβάσματα αλλά για ανεβάσματα.

-ABS Plastics Bodywork,
Είναι πλαστικά ABS από ebay και συγκεκριμένα από Hong-Kong.
Είναι πολύ κατώτερα των μαμά. Δεν υπάρχει σύγκριση. Η εφαρμογή ήταν απλώς ικανοποιητική. Σε μερικά σημεία έπρεπε να ανοιξω μεγαλύτερες τις τρύπες αλλά όχι τιποτα τρομερό του στυλ ακυρώνω αυτή την τρύπα και πάμε για άλλη. Πολύ σημαντικό είναι να μπουν καλές βίδες με οδηγούς σιληκόνης διαφορετικά θα αρχίσουν να ραγίζουν όπως έχουν ήδη κάνει σε εμένα σε 2-3 σημεία.

-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.

-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.

-Clutch-Crankcase-Generator Carbon-Fiber Covers,
Τα βρήκα στο γερμανικό ebay με 125 ευρώ στο σπίτι μου. Πέρα από το εμφανισιακό τα πήρα γιατί αντέχουν τουλάχιστον δύο πτώσεις. Πέτυχα το 675 χτυπημένο με αυτά τα καλύμματα στο μαγαζί του Περιστέρα και είδα ότι αντέχουν αρκετά οπότε προχώρησα στην αγορά τους. Εμφάνιση και ποιότητα είναι σούπερ!

-Triumph Carbon-Fiber Tank Pad,
Επειδή πήρα δεύτερο ντεπόζιτο είπα να το προσέξω καθώς το πρώτο έχει φάει κάτι ψιλές στο επίμαχο σημείο.

-Metzeler Racetec Interact K3
Με ταιριάξανε πιο πολύ σε σχέση με τα Pirelli Dragon Supercorsa που έβαζα. Πιο γρήγορη κορώνα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, αντέχουν πιο πολλά χλμ. και ακόμα και όταν φτάνουν προς το τέλος τους δε χαζογλιστράνε. Επειδή όμως τα λάστιχα είναι κάτι ιδιαίτερο ας σταματήσουμε εδώ.

-Bikelitez LED Front Turn Signals,
Έψαχνα κάτι απλό από το ebay για να βγάλω τα πεταχτά μαμά. Επειδή είναι led θέλαν αντιστάσεις για να αναβοσβήνουν σωστά.

Μελλοντικά θα αγοραστεί κολοφάναρο led με ενσωματομένα φλας. Θα ήθελα και ένα tuneboy αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον!

Φωτογραφίες θα ακολουθήσουν πιο μετά."


τούμπανο το βρίσκω το μηχανάκι σου..πληροφοριακά σήμερα μόλις εγκατέστησα κολοφαναρο led στο streetaki μου αν k λίγο τσιμπημένη τιμή μαζί με τα μεταφορικά πιστεύω αξίζει αν θες να μαζέψεις λίγο την ουρα σου: http://www.british-customs.com/clear-al ... n-kit.html
p.s.photo οπωσδήποτε να δούμε
Go your own way..

Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις  

  Από: Aris. στις 11/06/2010 10:03 μμ.

oustabas ακριβο το πηρες αδερφε .

Το πηρα απο ebay απο γαλλια , 70€ με μεταφορικα
Αν ψαξεις στο global ebay θα το βρεις.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.