Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?

Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: billy the kid στις 16/09/2013 9:42 μμ.

Ήρθε η ώρα να αλλάξω τα λάστιχα της αγαπημένης μου και είμαι ανάμεσα στο Dunlop sportmax sportsmart kai to sportmax roadsmart 2... το δεύτερο συνιστάται από τη Dunlop για sport touring μοτοσυκλέτες αλλά το πρώτο μου το έχουν συστήσει γνώστες του είδους ως κορυφαίο, είναι όμως προσανατολισμένο σε πιο sport χρήση (πίστα) παρά touring.Τα φώτα σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δυο....

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: green-675 στις 16/09/2013 11:02 μμ.

εγω παντως μπιλυ θα βαλω angel gt..

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motor ... ype%3Droad
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: billy the kid στις 17/09/2013 μεσάνυχτα

green-675"εγω παντως μπιλυ θα βαλω angel gt..

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motor ... ype%3Droad"

Είναι στην κατηγορία που ψάχνω αλλά δεν έχω ακούσει καλά λόγια από άτομα που τα έχουν βάλει. Τώρα έχω πάνω τα rosso 2 , αρκετά καλό λάστιχο, κι αυτό πιο αγωνιστικό, αλλά βγάζει λίγα χιλιόμετρα.

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: HelenKoR στις 17/09/2013 1:06 μμ.

Φοράω τα sportsmart και -για μένα- είναι ο,τι καλύτερο έχω πατήσει μέχρι στιγμής. Είμαι ευχαριστημένη απο κάθε άποψη. Αλλά εγώ έχω ss...
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: billy the kid στις 17/09/2013 5:22 μμ.

Helen όντως έχω ακούσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο λάστιχο, απλά όπως είπες κι εσύ εγώ θέλω λάστιχο για πιο sport touring χρήση. Αλήθεια εσένα πόσα χιλιόμετρα σου είπαν ότι βγάζει? Κάτι άκουσα για 15.000 ισχύει? Μιλάμε πάντα για τουριστάδικη χρήση και ίσως 1-2 φορές σε πίστα...

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: HelenKoR στις 17/09/2013 5:55 μμ.

μη με ρωτάς για χιλιόμετρα... δεν ξέρω
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: billy the kid στις 18/09/2013 9:29 μμ.

Τελικά έβαλα τα sportsmart και ησύχασα....

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: green-675 στις 25/09/2013 7:40 μμ.

billy the kid"Τελικά έβαλα τα sportsmart και ησύχασα.... "

κακως.....χαχαχαχαχαχαχα πλακα κανω....
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: tommy στις 25/09/2013 9:42 μμ.

Κι εγώ τέτοια (sportmax) έβαλα στον Τιμολέοντα στην Καρβάλη με 270 ευρώ και τα (καλο)πάτησα στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Καστοριά που πήγα το περασμένο Σ/Κ και απέδειξαν πως μάλλον είναι ο΄πως όλοι λένε...

(Χμμμ, βέβαια είναι και το θέμα αυθυποβολή, αυτοπεποίθηση και ...placebo!)
Θα φανεί, πιθανότατα, και στο Πόζαρ.

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: vassat στις 26/09/2013 8:56 πμ.

billy the kid"Τελικά έβαλα τα sportsmart και ησύχασα.... "


Τι πιέσεις τα δουλεύεις;
/ Β

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: billy the kid στις 17/10/2013 11:54 πμ.

vassa"
billy the kid"Τελικά έβαλα τα sportsmart και ησύχασα.... "


Τι πιέσεις τα δουλεύεις;
/ Β"


Ο κατασκευαστής δίνει 36 μπροστά και 40 πίσω. Αυτά βέβαια για μια μέση χρήση, αν θέλεις να μπείς πιστα ή να κάνεις ταξίδια ρυθμίζεις τις πιέσεις ανάλογα...

Re: Λάστιχα για sprint st, τί να πάρω?  

  Από: vassat στις 30/03/2014 6:30 μμ.

Μια που το νήμα αφορά ελαστικά για ST να γράψω τις εντυπώσεις μου από τα SportSmart που χρησιμοποιώ τώρα,
καθώς και των ελαστικών που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Η μοτό είναι το βασικό μεταφορικό μου μέσο και κινείται καθημερινά 100χλμ στην διαδρομή Πατήσια-Μαραθώνας μἐσω Ε.Ο. - Α.Ο. - Μαραθώνος και ανάποδα.
Όσον αφορά τα SS, στην αρχή μου φάνηκαν "κἀπως", πολύ σκληρός σκελετός νόμιζα ότι είχα μπετόν στις ζάντες. Έπαιξα με τις πιέσεις (ώς 34 - 38,5) άλλα ούτε μεγάλη βελτίωση είδα και επιπλέον το πέλμα κατέβηκε ραγδαία (μπορεί να ήταν και placebo effect αφού τα πειράματα δεν διήρκησαν πάνω από 600χλμ). Όποτε τις άφησα 36 - 41,5 και απλώς συνήθισα την συμπεριφορά τους στις ανωμαλίες υπό κλίση, δηλαδή το μικρογλύστρημα που προκαλείται από την ανωμαλία μέχρι να ξαναποκτήσει πρόσφυση η πολύ καλή γόμα τους. Τα ελαστικά τοποθετήθηκαν με την προοπτική να με βγάλουν 12-13Κ με ικανοποιητική απόδοση και μετά να τα πάω άλλα 2Κ προσεκτικά. Από τα 9Κ έγινε φανερό ότι αυτό δεν θα ήταν εφικτό.
Μετά τα 10Κ τα ελαστικά πάτωσαν κυριολεκτικά και μεταφορικά: πάτωσε το πέλμα, ραγδαία φθορά, πάτωσε και η γόμα τελευταία έχω απροσδόκητα και απότομα γλιστρήματα.

Σε σχέση με τα Μ3 που είχα πιο πριν δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά όσον αφορά την σπορτίβ συμπεριφορά. Τα SS είναι καλύτερα άλλα όχι τόσο όσο να δικαιολογούν την διαφορά τιμής. Επιπλέον τα Μ3 είχαν πιο προοδευτική επιδείνωση της απόδοσης τους, τα κράτησα 12,5Κ και θα μπορούσαν λίγο ακόμα.

Πριν τα Μ3 είχα ΒΤ021, τουριστάδικα ελαστικά, αλλά συμπεριφέρθηκαν άψογα για 15Κ και τα κράτησα μέχρι τα 19Κ με πολύ προοδευτική απομείωση της απόδοσης τους. Σε σχέση με τα Μ3 δεν είχαν τεράστια διαφορά στην σπορ συμπεριφορά.

Πριν τα ΒΤ021 είχα Angel ST. Την άκουσαν στερεοφωνικά από την Α.Ο. -μἀλλον-. Άντεξαν 15Κ, με εμφανή ανομοιόμορφη φθορά στο πέλμα, ήταν πολύ καλά στην βροχή, θυμάμαι.

Τα πρώτα ελαστικά που, είχα ήταν τα Μ1 και μπορώ να πω για αυτά: "απαπά Παναγία μου και Χριστέ μου".

Συμπέρασμα: όσοι κάνουν πάνω από 10Κ χλμ το χρόνο και δεν τους "παίρνει" οικονομικά, επιλέγουν Sport Touring χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς στην απόδοση ακόμα και από παλαιές υλοποιήσεις όπως τα ΒΤ021. Τα οποία παρεπιπτότως αυτή την περίοδο είναι σε προσφορά στα 210 ευρά !!!
/ Β