Dunlop Qualifier II

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: denthnpalevw στις 06/06/2009 9:39 μμ.

ok euxaristw tha to koitaksw
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: kostas1975 στις 12/06/2009 9:07 μμ.

τοποθετησα και τα λαστιχα και ενα μπορω να πω...απαιχτα!!!πολυ καλο κρατημα,στις στροφες παει μονο του!!

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 17/06/2009 2:48 μμ.

Λοιπόν μόλις εβαλα τα Qualifier II μετα από 2 ζευγάρια Μ3 (απο το οποια έμεινα πολύ ευχαριστημένος) ετσι για αλλαγή. Δε λέω τίποτα γιατί δεν ξέρω τίποτα ακόμη μια και η μόνη διαδρομή που έκανα ήταν Μεσογείων - Κατεχάκη - Περ. Υμηττού - ΑΟ - Ηράκλειο.

Ομως παρατήρησα το εξής κουφό μόλις κατέβηκα. Στο μπροστινό, εκεί που πάτησε το λαστιχο στο πλάι, το σημαδί που άφησε δεν είναι κυκλικό (πώς αλλιώς να το πω?) αλλά κυματοειδές Δηλαδή η γραμμή που χωρίζει το πατημένο απ' το απάτητο δεν ειναι ευθεία αλλά σαν κύμα με περίοδο 4-5 εκατοστών και πλατος +- 0.5 πόντους περίπου. Γύρω-γύρω στο λάστιχο. Σαν να ταλαντευόντανε στο πλάγιασμα το μπροστινό κάθε 5 πόντους

Αν πώ ότι πήγαινα με 120 μέσα στην κίνηση της Περιφεριακής θα μπορώ να υπολογίσω τη συχνότητα αυτής της κυματογραμής. αλλά βαριέμαι τώρα να κάνω την πράξη.

Πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα και κουφάθηκα. Το 'χει ξαναδεί κανείς? Σε τι να οφείλεται?


(PS. ΟΧΙ δεν έχω πιεί τίποτα, ουτε η ζέστη με χτύπησε...)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Costas στις 17/06/2009 3:09 μμ.

Μισός πόντος μου ακούγεται πολύ.Εγώ θα πήγαινα πίσω στο λαστιχά να μου πει τί συμβαίνει.Πόσο σου πήρε;

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 17/06/2009 3:13 μμ.

Μούπε ο τύπος 380 και γω του είπα πως πηρε ενας φίλος 370 και μου τ' αφησε 370. Κατάλαβες τώρα, ότι θελουν ζητάνε...

Θα το παρατηρήσω με τη γραμμή. Αν υπάρχει μέχρι να πάω σπίτι, θα προσπαθήσω να βάλω και φωτό.

Αμα βάλεις απ' το πιο κάτω σημείο του 'κυματος' μέχρι το πιο πάνω το πλάτος είναι πάνω από πόντο...

PS. Τώρα τι να πώ? Να μην είναι ακριβώς το σημάδι από το πάτημα και είναι απ' τα σκατά που βάζουν στο λάστιχο για να διατηρείται στην αποθήκη? Και τόσο αρμονική κυματομορφή? Θα το παρατηρήσω προσεκτικότερα στο σπίτι, τώρα έχει ζέστη.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: spyro στις 17/06/2009 3:45 μμ.

πάλι καλά που συμβαίνει στο δικό σου ζευγάρι αυτό για να ξέρουμε και εμεις μετα εαν θα τα δοκιμάσουμε.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 17/06/2009 3:46 μμ.

Δεν τα δοκίμασες ολα της αγοράς ακόμα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: john_street_triple675 στις 17/06/2009 4:40 μμ.

Νίκο το έχω παρατηρήσει κι εγώ στα δικά μου αυτό. Φοράει τα dunlop qualifier της μανας του!
Εκεί που σταματάει το πατημένο κ ξεκινάει η απάτητη λωρίδα έχει μια κυματιστή γραμμή.Λογικά θα έπρεπε να ήταν ένας κανονικός κύκλος με ομοιόμορφη περίμετρο.

Και μπροστά και πίσω είναι έτσι!

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 17/06/2009 4:44 μμ.

Κατι παίζει με τον σκελετό από μέσα. Δε λέω ότι είναι πρόβλημα, μπορεί να είναι by design αλλά δεν το 'χω ξαναδεί ποτέ μου...

Αυτό που λές με παρηγορεί κάπως. Θα περναγα απ' τον Περιστερά αλλά που να τρέχω κέντρο..

Η περίοδος του κύματος, δηλαδή αυτοί οι 4-5 πόντοι, παίζει να είναι το contact patch δηλαδή όσο πατάει το λάστιχο υπο κλίση. Τώρα γιατί η παραμόρφωση που δημιουργείται παίρνει αυτο το σχήμα, άγνωστο.

Ρε Κώστα, εσύ δεν είδες κάτι τέτοιο?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: ATN PANOS στις 17/06/2009 5:29 μμ.

dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Costas στις 17/06/2009 5:42 μμ.

Μόνο εμείς αξιοποιούμε τέτοια λάστιχα παιδί μου τί περιμένεις τώρα απ τον παππού...

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 17/06/2009 6:52 μμ.

ATN PANOS"dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem "


Ρε δε μιλάω στο κεντρο με τα πλαινα. Μιλαω 1.5 ποντο από την άκρη...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Dennis G. στις 18/06/2009 6:12 πμ.

Sprinter"
ATN PANOS"dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem "


Ρε δε μιλάω στο κεντρο με τα πλαινα. Μιλαω 1.5 ποντο από την άκρη..."


Φίλε Νικόλα,

Κάτι αντίστοιχο έχω και εγώ με τα Corsa 3.

Αυτό οφείλετε κατά κύριο λόγο στην πιο γρήγορη κορώνα που διαθέτουν ( από Μ3 κλπ )
και σε συνδυασμό με την γεωμετρία και το βάρος τις μηχανής μας, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο
το οποίο στην ουσία είναι από ελεγχόμενη παραμόρφωση σκελετού, μη ανησυχητικό και μη
εμφανές στην οδήγηση μας.
Το δικό μας μηχανάκι επιφορτίζει το μπροστινό με πολύ περισσότερο βάρος απ' ότι
κάποιο supersport 600 η 1000, η σαφώς Τiger, Street κλπ.

Γι' αυτό και δεν θα το δούν τα άλλα παιδιά με τα Tiger κλπ.

Μην ανησυχείς και σου εύχομαι να τα χαρείς.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 18/06/2009 1:27 μμ.

Dennis G."
Αυτό οφείλετε κατά κύριο λόγο στην πιο γρήγορη κορώνα που διαθέτουν ( από Μ3 κλπ )
και σε συνδυασμό με την γεωμετρία και το βάρος τις μηχανής μας, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο
το οποίο στην ουσία είναι από ελεγχόμενη παραμόρφωση σκελετού, μη ανησυχητικό και μη
εμφανές στην οδήγηση μας.
Το δικό μας μηχανάκι επιφορτίζει το μπροστινό με πολύ περισσότερο βάρος απ' ότι
κάποιο supersport 600 η 1000, η σαφώς Τiger, Street κλπ.

Γι' αυτό και δεν θα το δούν τα άλλα παιδιά με τα Tiger κλπ.

Μην ανησυχείς και σου εύχομαι να τα χαρείς. "


Συμφωνώ πώς μάλλον προέρχεται από το πώς δουλεύει ο σκελετός. Το 'γραψα και πιο πάνω. Το είδε και ο φίλος ο Γιάννης με το στρητ triple. Το Tiger ποιό πολύ σχέση με το Sprint εχει παρά με το στρητ.

Αν έχει πιο γρήγορη κορώνα το Q2 από το Μ3, αυτή είναι πολύ ελαφρά πιο γρήγορη. Πολύ μικρή διαφορά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Dunlop Qualifier II  

  Από: Sprinter στις 18/06/2009 1:32 μμ.

Αρχισα να αποκτώ άποψη για το λάστιχο σε σχέση με το Μ3. Δε θα μπώ πρός το παρόν σε λεπτομέρειες αλλά θα πώ πώς οι ομοιότητες είναι περισσότερες από τις διαφορές. Αν θέλετε με μια φράση, το Q2 είναι λίιιιιιιιιιγο πιο σπορ και το Μ3 λίιιιιιιγο πιο τουριστικό με ότι καλό και κακό σημαίνει αυτό. Επίσης ενώ το Μ3 είναι πιστεύω όχι καλή επιλογή για ελαφρύ μηχανάκι (δεν συμπεριλαμβάνω τον Τίγρη σ' αυτά..), δεν νομίζω πώς ισχύει το ίδιο με το Q2.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε