καλως σας βρηκα

καλως σας βρηκα  

  Από: thankar στις 07/04/2014 10:20 πμ.

Καλημέρα σε όλα τα μελη του φορουμ και καλως σας βρηκα. Σκέφτομαι να κανω το μεγαλο βημα και να προχωρήσω στην αγορα ενός tiger 1050(μεταχειρισμενο παντα) και κατω από 25000 χιλιόμετρα, το ποσο που λεω να διαθεσω είναι max 7000ε

Θα ηθελα να σας ρωτησω στα λεφτα που διαθετω θα μπορεσω να βρω κατι με τα χιλιόμετρα που θελω?? τι θα πρεπει να προσεξω στο συγκεκριμενο μοντελο από θεμα προβλημάτων, να αποκλεισω μοντελα καποιας συγκεκριμένης χρονιας??
το κοστος συντηρησης σε τι επίπεδα βρισκεται?? Οποιαδήποτε άλλη συμβουλη θα ηταν ευπροσδεκτη.

Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: pragias στις 07/04/2014 1:42 μμ.

Καλησπέρα και καλώς ήρθες Θανάση.
Μια γρήγορη ματιά που έριξα στο κάρ , είδα ότι στα λεφτά που θές βρίσκεις μοντέλου μέχρι του 09- 10.
Από εκεί πέρα αυτό που πρέπει να κάνεις για μένα είναι να πάρεις τον μηχανικό σου ( αν έχεις φυσικά και αν τον εμπιστεύεσαι με κλειστά τα μάτια) ή αν δεν έχεις να το πάς σε κάποια από τα συνεργεία που θα βρείς να ανεφέρονται μέσα στο φόρουμ.
Στο θέμα προβλημάτων που λές δεν μπορώ να σε βοηθήσω πολύ μιας και δεν έχω εγώ τίγρη. Σίγουρα μια καλή αναζήτηση μέσα στο φόρουμ θα σε βοηθήσει να βρείς πάρα πολλά πράγματα. Βέβαια έχε υποψιν σου ότι μέσα στο φόρουμ κατά μεγαλύτερο ποσοστό θα βρείς να γράφονται τα "κακά" και όχι τα καλά (και είναι λογικό).
Τώρα όσον αφορά το κόστος σέρβις μπορώ να σου πώ οτι σίγουρα είναι υψηλό (εξαρτάται από το σέρβις ωστόσο , αν είναι μικρό ή μεγάλο) αλλά όχι και τεράστιο. Υπολόγισε το απλό σέρβις (λάδια - φίλτρο) περίπου στα 150. Αλλά και αυτό όμως δεν είναι στάνταρ γτ παίζει μεγάλο παράγοντα και το συνεργείο.
Πες μου τι μηχανάκι είχες πριν για να σου πούμε που περίπου να περιμένεις τα σέρβις. Δηλαδή αν έχεις το nexus300 υπολόγισε περίπου το διπλάσιο κόστος θα έχει ο τίγρης.

Αν κάνω κάπου λάθος να με διορθώσουν οι συμφουρίτες. Αλλά στο κάτω κάτω πιστεύω πως είναι αμελητέο το κάτι παραπάνω μπροστά σε αυτό που θα σου προσφέρει ο τίγρης όταν θα τον οδηγάς.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: thankar στις 07/04/2014 7:25 μμ.

pragias"Καλησπέρα και καλώς ήρθες Θανάση.
Μια γρήγορη ματιά που έριξα στο κάρ , είδα ότι στα λεφτά που θές βρίσκεις μοντέλου μέχρι του 09- 10.
Από εκεί πέρα αυτό που πρέπει να κάνεις για μένα είναι να πάρεις τον μηχανικό σου ( αν έχεις φυσικά και αν τον εμπιστεύεσαι με κλειστά τα μάτια) ή αν δεν έχεις να το πάς σε κάποια από τα συνεργεία που θα βρείς να ανεφέρονται μέσα στο φόρουμ.
Στο θέμα προβλημάτων που λές δεν μπορώ να σε βοηθήσω πολύ μιας και δεν έχω εγώ τίγρη. Σίγουρα μια καλή αναζήτηση μέσα στο φόρουμ θα σε βοηθήσει να βρείς πάρα πολλά πράγματα. Βέβαια έχε υποψιν σου ότι μέσα στο φόρουμ κατά μεγαλύτερο ποσοστό θα βρείς να γράφονται τα "κακά" και όχι τα καλά (και είναι λογικό).
Τώρα όσον αφορά το κόστος σέρβις μπορώ να σου πώ οτι σίγουρα είναι υψηλό (εξαρτάται από το σέρβις ωστόσο , αν είναι μικρό ή μεγάλο) αλλά όχι και τεράστιο. Υπολόγισε το απλό σέρβις (λάδια - φίλτρο) περίπου στα 150. Αλλά και αυτό όμως δεν είναι στάνταρ γτ παίζει μεγάλο παράγοντα και το συνεργείο.
Πες μου τι μηχανάκι είχες πριν για να σου πούμε που περίπου να περιμένεις τα σέρβις. Δηλαδή αν έχεις το nexus300 υπολόγισε περίπου το διπλάσιο κόστος θα έχει ο τίγρης.

Αν κάνω κάπου λάθος να με διορθώσουν οι συμφουρίτες. Αλλά στο κάτω κάτω πιστεύω πως είναι αμελητέο το κάτι παραπάνω μπροστά σε αυτό που θα σου προσφέρει ο τίγρης όταν θα τον οδηγάς."



Ευχαριστω για την απαντηση.Στην κατοχη μου εχω το nexus 300 τα σερβις του οποιου δεν θυμαμαι ποτε να επεσαν κατω από 100ε με το τελευταιο που εκανα στα 20000 χιλ να κοστιζει 220ε. Γενικα επειδή το μηχανακι το θελω και για καθημερινη χρηση εντος Αθηνων και για βολτες-ταξιδια(max 400 klm) πιστευεις ότι θα ηταν υπερβολικη η αγορα μιας τέτοιας μηχανης?? ή μηπως θα ηταν προτειμοτερο να παω σε κατι μικροτερο π.χ. (versys 650)

Και κατι ακομα ένα tiger με 30000 χιλ μοντελο 09 ή 10 μπορει να θεωρηθεί ότι εχει πολλα πανω του ή είναι λογικα για το συγκεκριμενο μοτερ??

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: jou στις 07/04/2014 7:50 μμ.

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: NikosV στις 08/04/2014 8:08 πμ.

Καλως ηρθες στο φορουμ ..

οσον αφορα τα σερβις γενικα σε καθε κατηγορια ειναι στανταρ (εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις)
και απο τη στιγμη που βλεπεις οτι η εταιρια ειναι σχετικα φθηνη με τους ανταγωνιστες της .. δεν θα ειναι και πιο ακριβη στα σερβις της ..

τα κυβικα ειναι υποκειμενικα .. και με 250cc μπορεις να γυρισεις την Ελλαδα ..
η γνωμη μου ειναι οτι το 600cc ειναι αρκετα για την Ελλαδα .. αλλα με τα 1000 ειναι ξεκουραστα τα χιλιομετρα ..

200-250 χιλ το μηνα δεν ειναι πολλα ετσι οπως το θετεις .. μια βολτα ενα ΣΚ να πας τα εχεις κανει και με το παραπανω..

οσον αφορα τα προβληματα να προσεξεις το ιστορικο της μηχανης οσον αφορα τα πιστονια .. (θα βρεις πολλα στο φορουμ για αυτο το θεμα)
αλλοι το αποδιδουν σε ελλατωματικη παρτιδα, αλλοι στην ποιοτητα του καυσιμου (σε συνδιασμο προγραμματος), αλλοι στην χρηση κλπ ..
μην ξεχνας οτι ο κινητηρας ειναι ο ιδιος απο το 1993 αν δεν κανω λαθος (855) τορναρισμενος στο τερμα..

μη σε φοβιζω ομως .. η μηχανη ειναι φοβερη .. και αν την εχεις ερωτευτει, πηγαινε ελεγξε την και παρτην !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: pragias στις 08/04/2014 9:44 πμ.

Καλημέρα αν τα σερβις σου με το nexous πάνε όσο λένε υπολόγισε ότι με τον τίγρη θα είσαι στα ίδια και μερικές φορές (στα μεγάλα σέρβις ) περίπου στο διπλάσιο.
Επίσης το να κάνει μια μηχανή 10.000 το χρόνο είναι φυσιολογικό, οπότε μην το σκλέφτεσαι από αυτή την μεριά.
Το θέμα είναι να προσέξεις όσα σου είπε ο Νίκος και να προσωρήσεις στην αγορά που θάς.
Πέραν τον άλλον εγώστέκομαι σε αυτό που έγραψα και πριν ,
Αλλά στο κάτω κάτω πιστεύω πως είναι αμελητέο το κάτι παραπάνω μπροστά σε αυτό που θα σου προσφέρει ο τίγρης όταν θα τον οδηγάς.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: thankar στις 08/04/2014 11:38 πμ.

Μια ερώτηση ακομα παιδια,επειδη διάβασα αρκετά στο φόρουμ για το θεμα με τα πιστόνια και προβληματίστηκα,ενα μοτέρ με πανω απο 15000 χιλιόμετρα που δεν έχει εμφανίσει κατι μπορει να πει κανεις οτι πέρασε ο κίνδυνος με τα πιστόνια;;σε περίπτωση που τα βγάλει σε μένα γιατί κόστος μιλάμε και πόσο θα πρέπει να μείνει μεσα;; Σε μάστορα δικο μου ή σε εξουσιοδοτημένο;;

Υ.Γ Το δίλημμα μου ειναι μεταξύ versys 650 καινούργιο και tiger μεταχειρισμένο.Το ξέρω ειναι δεν έχει σχέση η μια μηχανή με την άλλη αλλα θελω ενα μηχανάκι που να το χρησιμοποιώ κάθε μερα για όλες τις δουλειές και μπορει το tiger να ειναι υπερβολικό

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλα μια τέτοια αγορα σε τέτοιες εποχές θέλει ψάξιμο

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: fotisz750 στις 08/04/2014 11:47 πμ.

hankar"

Υ.Γ Το δίλημμα μου ειναι μεταξύ versys 650 καινούργιο και tiger μεταχειρισμένο.Το ξέρω ειναι δεν έχει σχέση η μια μηχανή με την άλλη αλλα θελω ενα μηχανάκι που να το χρησιμοποιώ κάθε μερα για όλες τις δουλειές και μπορει το tiger να ειναι υπερβολικό

"

φιλε μου τοτε δεν ειναι το tiger το μηχανακι που ψαχνεις! χιλιες φορες versys! το tiger ειναι πιο ευαισθητο.καιει πολυ περισσοτερο(ασυμφορο για το σκοπο που το προοριζεις).ειναι κριμα να του φορτωνεις χιλιομετρα μεσα στην πολη και το versys λογω κυβικων ειναι πολυ πιο ανετο για καθε μερα.
στη θεση σου θα εβρισκα ενα μεταχειρο versys και θα εκανα τη δουλεια μου οικονομικα και καλα!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: orange στις 08/04/2014 1:20 μμ.

εγώ το βλέπω τελείως διαφορετικά.

Το tiger δεν απευθύνεται στον οδηγό που αναρωτιέται αν είναι καλό για μέσα στην πόλη ή στον οδηγό που αναρωτιέται "το Triumph το τρικύλινδρο το 1050 ή το Kawasaki το versys το 650".

δεν μου αρέσει να χαϊδεύω τα αυτιά κανενός. Άστο φίλε. Και μόνο που ρωτάς, δεν είσαι για αυτό. Δεν σημαίνει ότι "ΕΓΩ" είμαι. Απλά... εσύ δεν είσαι.

Ποιος σας είπε ότι το Tiger 1050 είναι "επαυθές";;; Σε τι;;;; Στον χωματόδρομο; Ε ναι είναι. Που αλλού; Το ξέρετε ότι δεν παρουσίασαν πρόβλημα όλα τα tiger 1050. Κάποια παρουσίασαν. Και δείτε πόσα tiger πωλούνται γενικά στο car ή και πόσα πωλούνται ως μεταχειρισμένα και εκτός car. Δεν νομίζω ότι ένα στα δύο είχε πρόβλημα. Είχε ναι... ένα ποσοστό. Σημαντικό μεν ώστε να γίνει θέμα και δυστυχώς να στιγματίσει ένα μοντέλο, αλλά η αλήθεια δεν νομίζω ότι είναι αυτή. Και για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να προσδιορίσω το ποσοστό σε βλάβες από τα πιστόνια. Αν μπορεί κάποιος ή ξέρει ας το κάνει!

Ποια είναι η αλήθεια για το Tiger? Να σας πω ποια είναι για μένα που δεν το έχω. Νομίζω ότι το μηχανάκι ΓΑΜΕΙ, πέρα από κομψές και politicaly correct εκφράσεις. Γαμεί!!! Αν το θέλω, το θέλω για αυτό που είναι και όχι ως μέσο μεταφοράς και για κάποιες "αποδράσεις"!

Το ίδιο θεωρώ π.χ. και για ένα ΚΤΜ Smt ή το Multistrada. Τα μηχανάκια αυτά γαμούν και δέρνουν. Δεν ρωτάς αν καίνε ή αν είναι βολικά για την πόλη.

Αν θέλεις μηχανάκι βολικό για την πόλη και για τα ΣΚ έβγαλε η Big H τέτοια μηχανάκια. Αυτά τα καινούρια τα CB500X ή NC750X. Εξαιρετικά μηχανάκια για αυτό ακριβώς που ρωτάς. Για μέσα στην πόλη και για ταξίδια του ΣΚ των 400 χλμ max. Και θα το πάρεις κούτα με τα λεφτά που κρατάς στα χέρια σου. Ούτε να σε νοιάζει αν ο προηγούμενος ήταν δαίμων ή ηγούμενος! Το παίρνεις, καβαλάς και φτερούγα που τα Honda τα ξέρουν όλοι άντρες και γυναίκες και ησυχάζεις. Ούτε να σκέφτεσαι πώς θα μου φανεί από το σκούτερ η μετάβαση στα 110+ άλογα τροχό, πώς θα μου φανεί που τα πόδια μου δεν θα πατάνε κάτω εύκολα, πώς θα μου φανεί ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ, πώς θα μου φανεί που μέσα στην πόλη το μηχανάκι θέλει γκαραντί πάνω από 7,5-8 lt καύσιμο κλπ κλπ. Εγώ στη θέση σου, για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις μου... θα πήγαινα για το CB ή το NC. Επειδή αυτά ζητάς.

Καλές βόλτες!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: thankar στις 08/04/2014 1:46 μμ.

Παιδια σεβαστές όλες οι απόψεις,καταλαβαίνω οτι αρκετοί έχουν πάθος με τη συγκεκριμένη μηχανή είτε κατάφεραν να την αποκτήσουν είτε όχι.Εγω προσωπικά δεν θα έλεγα οτι είχα ιδιαίτερη αρρώστια με τις μηχανές πιτςιρικας( 27 ειμαι τωρα)και θεωρώ τον εαυτό μου έναν κανονικό οδηγό , δεν νομιζω όμως οτι αυτο με αποκλείει απο την απόκτηση μιας αντικειμενικά όμορφης και κορυφαίας σε αποδόσεις μηχανής, και επειδη δεν έχουμε όλοι τη δυνατότητα να εχουμε και δεύτερο μηχανάκι για τις δουλειές ζήτησα τη γνώμη ανθρώπων που έχουν καβαλήσει τη συγκεκριμένη μηχανή εάν η κίνηση μεσα στην πόλη μπορει να τη βλάψει.

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: orange στις 08/04/2014 7:55 μμ.

δεν τα έγραψα όσα έγραψα για να αφήσω υπονοούμενα εναντίον σου. Ούτε να μειώσω ή να προσδιορίσω την αγάπη σου για τα μηχανάκια ούτε για να σε αποκαλέσω έμμεσα μπατίρη ή κουλάδι επειδή έχεις σκούτερ.

Τα έγραψα όχι για να σε αποτρέψω να αγοράσεις ένα μηχανάκι όμορφο ή υψηλών επιδόσεων, αλλά γιατί αυτά που φαίνεται να ζητάς έτσι όπως το αισθάνομαι εγώ με οδηγούν να πω ότι με κάποιο άλλο μηχανάκι θα κάνεις καλύτερα τη δουλειά σου.

Κι εγώ έχω αναγκαστεί να χρησιμοποιώ καθημερινά το triple για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Αν δεν το είχα όμως και ρωτούσα ότι θέλω ένα μηχανάκι για καθημερινή αστική μετακίνηση και ίσως κάποιες μονοκάβαλες εκδρομές 1-2 φορές το χρόνο δεν νομίζω κάποιος λογικός να μου πρότεινε ένα γυμνό 135 ίππων!

Αν όμως έλεγα ότι όπως και νά 'χει εγώ βλέπω το speed triple και φουντώνω και δεν με απασχολεί η καμία κάλυψη από τον αέρα και ότι το προτιμώ από το οποιοδήποτε βασιλικό σκούτερ... τότε θα θεωρούσα φυσιολογικό να συζητάμε για το χρώμα που θα μου πρότειναν να πάρω!

Για την περίπτωσή σου. Το Tiger θα σου βγει πολύ πιο ακριβό από το versys. Σε συντήρηση/χρήση αναλώσιμα μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Το versys θα είναι πολύ πιο καλό εργαλείο για την πόλη. Πέρα όμως από το οικονομικοτεχνικό αν δίνεις σημασία στον παράγοντα "follow your heart" τότε δεν τίθεται θέμα ερώτησης.

Οπότε θα πρέπει να κάνεις καλή έρευνα αγοράς και είσαι τυχερός γιατί είναι ένα μηχανάκι που έχει πουλήσει πάρα πολύ και εύκολα θα βρεις αυτό που θα σου ταιριάξει. Εγώ στη θέση σου δεν θα το αγόραζα αν δεν το έβλεπε συνεργείο της Τ, γιατί όσο να πεις ένα ζητηματάκι υπάρχει.

Καλή αγορά!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: Tigris3 στις 08/04/2014 8:29 μμ.

Μεταξύ Versys και Tiger 1050 το μόνο κοινό που ας πούμε έχουν είναι ότι και τα δύο ανήκουν στα λεγόμενα "ψηλά" street. Το Versys είναι ένα πολύ καλό και τίμιο μηχανάκι με το γκαζάκι του, το στησιματάκι του που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα οικονομικά, να ταξιδέψει, να χωθεί σε κίνηση, κλπ, αλλά μέχρι εκεί. Δεν γεννάει συγκινήσεις. Έχει σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης και συντήρησης (μόνο σε κατανάλωση είσαι περίπου -2 lt στα 100χλμ λιγότερο από το 1050). Είχα το προηγούμενο Versys για 25000χλμ οπότε έχω κάποια εμπειρία μαζί του.

Ο τίγρης από την άλλη ανήκει σε άλλη κατηγορία. Είναι ακριβότερος σε όλα αλλά και πολύ καλύτερος οδηγικά. Στην κίνηση δεν θα σε προβληματίσει περισσότερο από το Versys, απλά θα σου κοστίζει παραπάνω. Στήσιμο, γκάζι, φρένα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης είναι σε άλλο επίπεδο. Επίσης είναι πιο άνετος σε ταξίδια (για οδηγό και συνοδηγό). Η τελική επιλογή σου φαντάζομαι θα εξαρτηθεί από το τι ανάγκες θες το μηχανάκι να σου καλύψει και αν τελικά θα υποκύψεις στο συναίσθημα ή τη ψυχρή λογική!

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: thankar στις 09/04/2014 1:12 πμ.

Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας ηταν πολυ χρήσιμες,αν δεν σας κανει κόπο μπορείτε να μου απαντήσετε πόσο ειναι το κόστος μιας βλάβης στα πιστόνια σε μηχανή εκτός εγγύησης;;

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: orange στις 09/04/2014 10:16 πμ.

για τα πιστόνια δεν ξέρω, αλλά κάπου ρωτούσες για το κόστος των service. Το μεγάλο service έχει 350,00 €.

Re: καλως σας βρηκα  

  Από: GOGOS στις 09/04/2014 10:06 μμ.

range"εγώ το βλέπω τελείως διαφορετικά.

Το tiger δεν απευθύνεται στον οδηγό που αναρωτιέται αν είναι καλό για μέσα στην πόλη ή στον οδηγό που αναρωτιέται "το Triumph το τρικύλινδρο το 1050 ή το Kawasaki το versys το 650".

δεν μου αρέσει να χαϊδεύω τα αυτιά κανενός. Άστο φίλε. Και μόνο που ρωτάς, δεν είσαι για αυτό. Δεν σημαίνει ότι "ΕΓΩ" είμαι. Απλά... εσύ δεν είσαι.

Ποιος σας είπε ότι το Tiger 1050 είναι "επαυθές";;; Σε τι;;;; Στον χωματόδρομο; Ε ναι είναι. Που αλλού; Το ξέρετε ότι δεν παρουσίασαν πρόβλημα όλα τα tiger 1050. Κάποια παρουσίασαν. Και δείτε πόσα tiger πωλούνται γενικά στο car ή και πόσα πωλούνται ως μεταχειρισμένα και εκτός car. Δεν νομίζω ότι ένα στα δύο είχε πρόβλημα. Είχε ναι... ένα ποσοστό. Σημαντικό μεν ώστε να γίνει θέμα και δυστυχώς να στιγματίσει ένα μοντέλο, αλλά η αλήθεια δεν νομίζω ότι είναι αυτή. Και για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να προσδιορίσω το ποσοστό σε βλάβες από τα πιστόνια. Αν μπορεί κάποιος ή ξέρει ας το κάνει!

Ποια είναι η αλήθεια για το Tiger? Να σας πω ποια είναι για μένα που δεν το έχω. Νομίζω ότι το μηχανάκι ΓΑΜΕΙ, πέρα από κομψές και politicaly correct εκφράσεις. Γαμεί!!! Αν το θέλω, το θέλω για αυτό που είναι και όχι ως μέσο μεταφοράς και για κάποιες "αποδράσεις"!

Το ίδιο θεωρώ π.χ. και για ένα ΚΤΜ Smt ή το Multistrada. Τα μηχανάκια αυτά γαμούν και δέρνουν. Δεν ρωτάς αν καίνε ή αν είναι βολικά για την πόλη.

Αν θέλεις μηχανάκι βολικό για την πόλη και για τα ΣΚ έβγαλε η Big H τέτοια μηχανάκια. Αυτά τα καινούρια τα CB500X ή NC750X. Εξαιρετικά μηχανάκια για αυτό ακριβώς που ρωτάς. Για μέσα στην πόλη και για ταξίδια του ΣΚ των 400 χλμ max. Και θα το πάρεις κούτα με τα λεφτά που κρατάς στα χέρια σου. Ούτε να σε νοιάζει αν ο προηγούμενος ήταν δαίμων ή ηγούμενος! Το παίρνεις, καβαλάς και φτερούγα που τα Honda τα ξέρουν όλοι άντρες και γυναίκες και ησυχάζεις. Ούτε να σκέφτεσαι πώς θα μου φανεί από το σκούτερ η μετάβαση στα 110+ άλογα τροχό, πώς θα μου φανεί που τα πόδια μου δεν θα πατάνε κάτω εύκολα, πώς θα μου φανεί ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ, πώς θα μου φανεί που μέσα στην πόλη το μηχανάκι θέλει γκαραντί πάνω από 7,5-8 lt καύσιμο κλπ κλπ. Εγώ στη θέση σου, για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις μου... θα πήγαινα για το CB ή το NC. Επειδή αυτά ζητάς.

Καλές βόλτες!"






+1050