Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby voyager1970 » 11 Jan 2016, 00:33

H Honda μετά από 12-χρόνια απουσίας ανέστησε την Africa Twin.
Πληροφοριακά πρωτοκυκλοφόρησε το 1988 και το 1989 με το Africa Twin XRV-650 το μοναδικό από το HRC. Το 1990 συνέχισε ως Africa Twin XRV-750 μέχρι το 2003.

Φέτος το 2016, επανήλθε δυναμικά με αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που θα συζητηθούν για αρκετό καιρό. Το ποιο πρωτοποριακό και εξελιγμένο που έχει είναι το κιβώτιο ταχυτήτων με σύστημα DCT (Dual Clutch Transmission).
Δηλαδή ένα μηχανικό/ηλεκτρονικό Traction control. Η αρχική εφαρμογή ξεκίνησε στο VFR1200F μετά στο NC700/NC750 αλλά και στο VFR1200Χ (crosstourer).
Στο καινούριο Africa Twin αναφέρουν (Honda και δημοσιογράφοι) πως έχουν έχουν εξελίξει αρκετά καλά το DCT . Επίσης, ο κινητήρας αυτός είναι εξολοκλήρου εξέλιξη και κατασκευή για την Africa Twin 1000L μόνο!
Είναι μια μοτοσυκλέτα προσανατολισμένη στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ On-Off και όχι στο θεωρικό (wannabe) On-Off.

Εδώ θέλω επισημάνω πως ΤΟ βασικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία των πραγματικών μεγάλων On-Off, είναι πρώτιστος η διάσταση του εμπρός τροχού που ΠΡΕΠΕΙ να είναι 21-ιντσών. :hand

Δυστυχώς ο εμπρός τροχός των 19-ιντσών δεν βοηθά και δεν έχει καλή συμπεριφορά στο ΧΩΜΑ σε σχέση με τον 21-ιντσών που ουσιαστικά ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ τα σκληρά χωμάτινα μονοπάτια!!!
Όσο για τον 17-ιντσών σε εμπρός τροχό, για βολτούλα σε χώμα… απλά κάνουμε χαβαλέ! :rotfl:

Χαρακτηριστικό είναι πως όλες οι μοτοσυκλέτες σε διεθνή χωμάτινους αγώνες (Dakar rally, Baja rally, κλπ.) ο εμπρός τροχός τους είναι 21-ιντσών. :sprinter:

Αυτήν την στιγμή στην αγορά τα μοναδικά μοντέλα στα ΜΕΓΑΛΑ On-Off (ΜΕΓΑΛΑ On-Off = 600+ cm³) που έχουν 21-ιντσών του εμπρός τροχό είναι:
    YΑΜΑΗΑ - XT660Z Ténéré
    BMW - F800GS
    TRIUMPH - Tiger 800XCX
    HONDA -Africa Twin CRF 1000
    KTM - 1190 Adventure R.

Όπως βλέπουμε το Africa Twin είναι ουσιαστικά η μοναδική Γιαπωνέζικη δικύλινδρη μοτοσυκλέτα που τολμά να ανταγωνιστεί τους Ευρωπαίους.

Τέλος παραθέτω ένα συγκριτικό πίνακα με βασικά χαρακτηριστικά μεταξύ του νέου Africa Twin 1000 και του Tiger 800 XCX για να έχουμε μια ιδέα που είναι ο ανταγωνισμός.
Attachments
crf1000VsTiger800xcx.png
CRF1000 dct.jpg
CRF1000 motor cutview.jpg
2016-honda-crf1000l-guages.jpg
honda-crf1000l-africa-twin-honda-accessories.jpg
CRF1000LAfricaTwin1.jpg
2016-CRF1000L-Africa-Twin-white.jpg
Honda-Africa-Twin-CRF-1000-2.jpg
xrv650.jpg
User avatar
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 621
Joined: 20 Aug 2011, 01:50
Location: ATHENS
Motorcycle: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Name: Γιώργος


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby vassat » 11 Jan 2016, 17:59

Το 800, αλήθεια τι τέλη πλερώνει;
Επίσης ο πίσω τροχός, ως διάσταση, παίζει ρόλο στα εκτός δρόμου; τα άλλα τι διάσταση έχουν;
Τέλος και αυτό ΔΕΝ έχει ξεχωριστό πίσω υποπλαίσιο!
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby Aris. » 12 Jan 2016, 00:31

Αγαπηθηκε πολυ και αξιζει να ξανα-αγαπηθει!
Πολυ καλη δουλεια απο τους Ιαπωνες :clap
================================================================================================
Image
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
User avatar
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1464
Joined: 02 Oct 2008, 14:15
Location: Larissa
Highscores: 3
Motorcycle: Street triple 675 '08


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby voyager1970 » 12 Jan 2016, 22:34

Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 € :evilblack: :doh:


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!! :birdiered :cussingargument :cussingwhite
User avatar
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 621
Joined: 20 Aug 2011, 01:50
Location: ATHENS
Motorcycle: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Name: Γιώργος


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby REBO13 » 12 Jan 2016, 23:45

vassat wrote:Το 800, αλήθεια τι τέλη πλερώνει;
Επίσης ο πίσω τροχός, ως διάσταση, παίζει ρόλο στα εκτός δρόμου; τα άλλα τι διάσταση έχουν;
Τέλος και αυτό ΔΕΝ έχει ξεχωριστό πίσω υποπλαίσιο!
/ Β

Tα τέλη για το 800 είναι 120 ευρώ.
REBO13
Newbie
Progress to next rank:
2%
 
Posts: 1
Joined: 17 Sep 2011, 20:48
Motorcycle: TRIUMPH TIGER 800 2011
Name: Βασιληs


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby vassat » 13 Jan 2016, 01:19

voyager1970 wrote:Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 € :evilblack: :doh:


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!! :birdiered :cussingargument :cussingwhite


Ακριβό ...ως πανάκριβο. Αλλά όμορφο και αποτελεσματικό. Ας όψεται...
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby Aris. » 14 Jan 2016, 01:18

Aris. wrote:Αγαπηθηκε πολυ και αξιζει να ξανα-αγαπηθει!
Πολυ καλη δουλεια απο τους Ιαπωνες :clap



Βεβαια αφου μου δειξατε τις τιμες...
Πιστευω πως θα ηταν μεσα στον ανταγωνισμο αν ξεκινουσε με 2 λιγοτερα χιλιαρικα στο απλο μοντελο...
================================================================================================
Image
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
User avatar
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1464
Joined: 02 Oct 2008, 14:15
Location: Larissa
Highscores: 3
Motorcycle: Street triple 675 '08


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby voyager1970 » 14 Jan 2016, 01:57

Φίλε Βασίλη, το ότι είναι όμορφο δεν θα διαφωνήσω. 8)
Η αποτελεσματικότητα του όμως με βρίσκει αντίθετο. :hand :naughty

Ο λόγος είναι πως ο «αυτοκράτωρ» Σαρακάκης ζητάει ουσιαστικά 16.000€ για το «πλήρες» μοντέλο δηλαδή με ABS & DTC, αλλά χωρίς διπλό στάντ, κάγκελα, πίσω μπαγκαζιέρα, κλπ… δηλαδή Σπαρτιάτικο! :blink:

Συγκρίνοντας με το KTM - 1190 Adventure R, το οποίο στοιχίζει σχεδόν τα ίδια χρήματα (16.500€). ΑΛΛΑ, περιλαμβάνει αδεία και τέλη 2016, διπλό σταντ, κάγκελα και φυσικά έχει ABS, MSC (=TC, SC), 148- ίππους και 12.5 κιλά ροπάρας!!! :$ :embarassed:

Συγκρίνοντας με το TRIUMPH - Tiger 800XCX, με το υπερπλήρες πακέτο της αντιπροσωπίας ή του εκάστοτε dealer, το κόστος αυτό δεν ξεπερνάει τα 12.000€. Επίσης έχει την ίδια ιπποδύναμη με το νέο Africa Twin (95- ίππους), ελαφρός καλύτερη τελική, 23-κιλά λιγότερα από το νέο Africa κ.α. :p :thumbsup:

Όσο για το σχόλιο του φίλου Αρη, σχετικά εάν αξίζει το 2016 να αγοράσεις μοτοσυκλέτα 1000cc χωρίς τουλάχιστον ABS! Το τίμημα αυτής της επιλογής θα είναι βαρύτατο στην μεταπώληση του! Περιττό να πούμε πως τώρα πια μέχρι και τα καινούρια scooter έχουν ABS και δεν σου στοιχίζει 1.000€ επιπλέων!!! :think :thinking:

Οπότε λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, πιστεύω πως το νέο Africa Twin είναι υπερβολικά υπερτιμημένο για την σύγχρονη αγορά των μεγάλων και πραγματικών on-off. Θεωρώ πως ΠΑΛΙ η HONDA θα αποτύχει εμπορικά όπως και σε προηγούμενα μεγάλα μοντέλα της π.χ. CROSSTOURER VFR1200Χ, VFR1200F, DN01, κ.α. :loco: :doh

Δυστυχώς η HONDA έχει χάσει την μπάλα στον χώρο της μεγάλης μοτοσυκλέτας και προσπαθεί να επανέλθει με αναχρονιστικές αντιλήψεις τυλιγμένες σε σύγχρονα σχέδια! :sleeping :blind: :sprinter:
User avatar
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 621
Joined: 20 Aug 2011, 01:50
Location: ATHENS
Motorcycle: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Name: Γιώργος


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby vassat » 14 Jan 2016, 23:33

...και 12Κ να κόστιζε, πάλι τιγράκο θα έπαιρνα,
άμα έπεφτε στα 10Κ το συζητούσα!
Τέσπα όνειρα θερινής νυκτός, ενώ προβλέπεται χοινό(φορό)επέλαση προσεχώς (κυριολεκτικά και μεταφορικά)
/ Β

ΥΓ αξίζει να σημειωθεί ότι και αυτό έχει ενιαίο πίσω υποπλαίσιο, εκτιμώ δεν είναι θέμα μόνο κόστους. Θυμάμαι τα μοτό περιοδικά σημείωναν αυτό ως αρνητικό στο τιγράκο, ενώ τώρα εκθειάζουν την επιλογή της θόντα...
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby voyager1970 » 15 Jan 2016, 11:12

Φίλε Βασίλη,

Σωστά το επισήμανες αυτό για τον ενιαίο σκελετό. :yessir:

Ειδικότερα για τον φουκαρά τον 800αρι Τιγράκο… τον είχαν «στραβώσει» σαν 8-καρό με τις εικονικές μελέτες τους κάποιοι σχετικοί λεβέντες «Ειδικοί Δημοσιογράφοι-μηχανολόγοι-πυρηνικοί υδραυλικοί»…!!!! Είδες πια πως μετά από 5-χρόνια παραγωγής πόσα πολλά στραβωμένα Tiger 800 κυκλοφορούνε;;!! Γεμίσανε οι μάντρες!!! :rotfl: :evilblack:

Έτσι είναι φίλε μου, όσα δεν φτάνει η αλεπού… :pcrevenge:

Αυτός είναι ο λόγος που εδώ και χρόνια προτιμώ να διαβάζω τα άρθρα και τεστ μοτοσυκλετών από Αγγλία και Η.Π.Α. μια και πραγματικά είναι πολύ πιο σοβαρά και αντικειμενικά σε σχέση με τα αντίστοιχα Ελληνικά! ;)
Attachments
honda-CRF1000L-chassis.jpg
User avatar
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 621
Joined: 20 Aug 2011, 01:50
Location: ATHENS
Motorcycle: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Name: Γιώργος


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby mixalakis » 15 Jan 2016, 22:00

Πολύ όμορφο μηχανάκι αλλά η τιμή είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Κρίμα...
User avatar
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1102
Joined: 07 Sep 2007, 13:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Triumph Tiger 1050


Re: Africa Twin CRF1000L (Vs Tiger 800XCX)

Postby vassat » 21 Jan 2016, 23:32

voyager1970 wrote:Οι τιμές μόλις βγήκαν από την αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Α.Ε.Β.Ε.) προς τους επίσημους dealers:


HONDA -Africa Twin CRF 1000L (απλό χωρίς ABS & DTC) = 13.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS = 14.990 €

HONDA -Africa Twin CRF 1000L με ABS & DCT= 15.990 € :evilblack: :doh:


Δεν γνωρίζω εάν περιλαμβάνει στην εκάστοτε τιμή το διπλό-σταντ και τις χούφτες του τιμονιού (αιώνιος Σαρακάκης)!!!!
Α! Υπόψιν, στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνει το κόστος για την πινακίδα κυκλοφορίας
& τέλη κυκλοφορίας 2016…!!!! :birdiered :cussingargument :cussingwhite


Στο εξωτερικό (Αμερική) σύμφωνα με αυτό: http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2016-adventure-bikes-spec-for-spec?utm_content=more4, είναι σημαντικό φθηνότερο... (φαίνεται ότι ο αθάνατος Σ...άκης έκανε πάλι το θαύμα του...)
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης

Advertisement
Next

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest