Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

BONEVILLE NEW2009

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό kenntos » 25 Μαρ 2009, 23:13

BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης.
kenntos
Newbie
Progress to next rank:
2%
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Μαρ 2009, 00:46
Μοτοσυκλέτα: transalp2006


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 26 Μαρ 2009, 00:25

δεν ξερω πολλα να σου πω για το BONEVILLE
εκτος το οτι ειναι μια κλασικη σε εμφανιση μοτο σε καινουργιο περιτυλιγμα!!!
ομως στα 35 σου εχεις πολλα χρονια στην πλατη σου!!!! :plaf
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό icet » 26 Μαρ 2009, 01:12

Δεν έχει σχέση η ηλικία με τον έρωτα :wink:

Πάρε αυτό που γουστάρεις και λέει η καρδιά σου :salut1

Αφού σου αρέσουν οι κλασικές μη το σκέφτεσαι.
---biip biip---
Άβαταρ μέλους
icet
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 02 Μαρ 2008, 00:16
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 26 Μαρ 2009, 09:30

Μπές στο www.triumphrat.net να διαβάσεις ότι υπάρχει και να ρωτήσεις ότι θέλεις για τα 'κλσσικά' της Τ.

Είσαι 35 και θέλεις να τελειώσεις εδώ το θέμα μηχανή???? Γιατί σε πήρανε τα χρόνια? :lol1 :lol1 :lol1
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό coot » 26 Μαρ 2009, 16:21

kenntos έγραψε:BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης.

Πάντα ήσουν της κλασσικής και πως και πήρες transalp;
Η bonneville είναι μια μηχανή 60+ χρόνων ιστορίας. Σε καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς να τελειώσεις εδώ το θέμα της μηχανής. Αγοράζοντας μια τέτοια μηχανή την παίρνεις για μια ζωή και είναι πάντα μέσα στη μόδα :cool1 . Δε παλιώνει γιατί είναι ήδη παλιά :-D . Και εγώ το σκέφτομαι να το δώσω το speed triple για μια bonneville ή για ένα thruxton :wink: . Απλά είναι ακόμα αρκετά γουστόζικο (για μένα τουλάχιστον) :gvse για να το αλλάξω..
Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could
Άβαταρ μέλους
coot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008, 18:20
Τοποθεσία: Glufada
Μοτοσυκλέτα: Triumph speed triple


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 26 Μαρ 2009, 16:29

Τό μόνο πρόβλημά μου με όλα αυτά είναι πώς είναι υπερβολικά ακριβά για ότι κουβαλάνε πάνω τους. Πάντα έχεις την αίσθηση ότι σου πιάνουνε τονν κώλο όταν αγοράζεις μηχανή, με αυτά τα 'κλασσικά' της Τ η αίσθηση είναι πως σου βάζουν και κωλοδάχτυλο... :evil Είναι μηχανάκια που δε θα πρεπε να κάνουν πάνω από 7 χιλιάρικα με βία. Μέ τόσα μπορεί να τοχα τσιμπήσει το Thruxton για το γκαράζ σε καμμιά στιγμή αδυναμίας (πρίν την οικονομική κρίση..)

(ΒΤW List price για Thruxton στην Αγγλία 6119 λίρες. Τιμή Ηλιοφίλ 10.290 Ευρώ :swear1 :swear1 )

Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εχω ενα φίλο που ψάχνεται να πάρει ενα...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό shine921 » 11 Απρ 2009, 19:50

Συμφωνω πως είναι σχετικά ακριβή, αλλά έτσι είναι όλα τα μοντέλλα της εταιρίας ... όπως και τα αξεσουάρ και συναφή. Εμένα με αποζημίωσε η αισθητική, η άνεση και το στήσιμο που έχει (μονέλλο 2007). Νομίζω όμως πως πλέον βγαίνει με ζάντα και όχι ακτίνες ... Κλασσικό μηχανάκι με ΖΑΝΤΑ;;;; Ήμαρτον
shine921
Newbie
Progress to next rank:
10%
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 12:06
Μοτοσυκλέτα: Triumph Bonneville Black


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 11 Απρ 2009, 21:01

Τα μη 'κλασικά' μοντέλα της εταιρίας έχουν νομίζω μια χαρά ανταγωνιστικές τιμές.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό liberal » 11 Απρ 2009, 22:27

shine921 έγραψε:Συμφωνω πως είναι σχετικά ακριβή, αλλά έτσι είναι όλα τα μοντέλλα της εταιρίας ... όπως και τα αξεσουάρ και συναφή. Εμένα με αποζημίωσε η αισθητική, η άνεση και το στήσιμο που έχει (μονέλλο 2007). Νομίζω όμως πως πλέον βγαίνει με ζάντα και όχι ακτίνες ... Κλασσικό μηχανάκι με ΖΑΝΤΑ;;;; Ήμαρτον


Ναι είναι ακριβή!

Αλλά,

Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, ειδικά το Τ100...

Τα μοντέλα 09-10 βγαίνουν με αλουμινένια ζάντα, χωρίς ακτίνες, θα βρεις εύκολα, όμως, με ακτίνες!

Αν και τα νεα μομτέλα προσανατολίζονται στην αισθητική των 80's υπάρχουν ακόμα μηχανές με ακτίνες, είναι καθαρά θέμα γούστου, αν και πιο πρακτική (από θέμα ελαστικών) είναι η αλουμινιένα...

Η επιλογή δική σου!
Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
liberal
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 14 Απρ 2009, 11:57

kenntos έγραψε:BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης.


Όμορφο μηχανάκι και πολύ θα ήθελα να είχα και ένα τέτοιο (μαζί με καμιά δεκαριά ακόμα).

Αυτό που λες, ότι θα τελειώσεις το θέμα μηχανή στα 35, να δούμε αν θα το λες σε 5-6 χρόνια!!
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό fethry » 14 Απρ 2009, 13:47

εγώ δηλαδή έχω ακόμα μόνο 5 χρονάκια, ε? :cry1
πρέπει σιγά σιγά να ψάχνομαι για κάνα τέτοιο... :lol1 :lol1 :lol1
Εικόνα
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 15:45
Τοποθεσία: υμηττός, αθήνα
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: BONEVILLE NEW2009

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 15 Απρ 2009, 14:30

Εικόνα

Triumph's profilation of this bike
New for 2009, the Bonneville gets an authentic 70's look that's sure to appeal to riders of all ages and experience.

General information
Model: Triumph Bonneville SE
Year: 2009
Category: Classic
Rating: 60.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 865.00 ccm (52.78 cubic inches)
Engine type: Twin
Stroke: 4
Power: 68.00 HP (49.6 kW)) @ 7500 RPM
Torque: 69.00 Nm (7.0 kgf-m or 50.9 ft.lbs) @ 5800 RPM
Bore x stroke: 90.0 x 68.0 mm (3.5 x 2.7 inches)
Fuel system: Injection. Multipoint sequential electronic fuel injection
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Clutch: Wet. multi-plate

Physical measures
Dry weight: 203.0 kg (447.5 pounds)
Seat height: 751 mm (29.6 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,100 mm (43.3 inches)
Overall length: 2,144 mm (84.4 inches)
Overall width: 748 mm (29.4 inches)
Wheelbase: 1,454 mm (57.2 inches)

Chassis and dimensions
Rake (fork angle): 27.0°
Front suspension: 41mm forks. 120mm travel
Rear suspension: Chromed spring twin shocks with adjustable preload. 100mm rear wheel travel
Front tyre dimensions: 110/70-R17
Rear tyre dimensions: 130/80-R17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 310 mm (12.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 255 mm (10.0 inches)

Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.3350 HP/kg

Other specifications
Fuel capacity: 16.00 litres (4.23 gallons)
Color options: Jet Black. Pacific Blue/Fusion White

New Bonneville EFI 8.290 ευρω
New Bonneville S.E 9.290 ευρω
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc

Advertisement
Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες