Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vassat » 28 Jul 2016, 23:38

Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vpafi » 29 Jul 2016, 18:19

Όχι δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε προσωπικά δεν θα το συνιστούσα γιατί θα παγιδευε την θερμότητα που πολύ σωστά φεύγει ,μέσα στον κινητήρα με άσχημες συνέπειες. Για πιο μοντέλο μιλάμε;
Επίσης το καλάμι καιγετε υπερβολικά ειδικά αν φοράνε κοντό παντελόνι κάτι που σίγουρα δεν επιτρέπετε σε μοτοσικλετιστή.

From Inside C4 White Airbus
User avatar
vpafi
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 71
Joined: 27 Feb 2011, 00:25
Motorcycle: Triumph Tiger 885i 2001


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vassat » 29 Jul 2016, 20:44

Ξέχασα να αναφέρω εξοπλισμό: ψιλές μπότες dainese "καλοκαιρινές"(δλδ όχι gore tex αδιαβροχες) και μοτοσικλετιστικό τζην held, είναι αρκετά χοντρό.
Μοντέλο της υπογραφής: sprint st 1050
/ B
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vpafi » 29 Jul 2016, 21:48

Sorry δεν είδα την υπογραφή λόγο κινητού. Ισχύουν ότι έγραψα παραπάνω για την θερμοκρασία. Πράγματι τα triumph βγάζουν μια άλφα ζέστη η οποία το καλοκαίρι αρκετές φορές είναι πρόβλημα.

From Inside C4 White Airbus
User avatar
vpafi
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 71
Joined: 27 Feb 2011, 00:25
Motorcycle: Triumph Tiger 885i 2001


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vassat » 29 Jul 2016, 22:24

Έχω δει μοτο, νομίζω GSXR, τα οποία έχουν προστασίες πλαισίου κάρμπον,οι οποίες "αγκαλιάζουν" το πλαίσιο. Θεωρώ οτι αυτές θα λειτουργούσαν ως θερμό διακόπτες, το ζήτημα είναι αν υπάρχουν έτοιμες ή αν μπορούν να κατασκευαστούν και βέβαια αν η τοποθέτηση τους θα είχε κάποια αρνητική επίδραση...
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby nikosdk » 30 Jul 2016, 00:01

Υπαρχουν κιτ με καρμπον για πολλα μοντελα ετοιμα, αλλα δυστυχως δεν νομιζω να βρεις για το Τ σου, καθως δεν ειναι και πολυ εμπορικο μοντελο. Χαρακτηριστικα θα σου πω πως η BMW στο S1000rr εχει στον εξτρα καταλογο ολοκληρο κιτ καρμπον για να καλυπτει ολοκληρο το πλαισιο και το ψαλιδι. Στο δικο μου tiger το καλοκαιρι κατεβαζω την θερμοκρασια που ανοιγει το βεντυλατερ μεσω του καλωδιου στους 98-99 (103 μανισιο). Το προβλημα υπαρχει σε ολους, δεν εισαι εξαιρεση..
User avatar
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 99
Joined: 06 Jun 2015, 14:52
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 '09
Name: Νίκος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby nikosdk » 30 Jul 2016, 00:09

Δες αυτη την εταιρεια, φτιαχνει κατα παραγγελια καρμπον κατασκευες.
https://www.facebook.com/CFC-Carbonfibe ... 528436346/
User avatar
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 99
Joined: 06 Jun 2015, 14:52
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 '09
Name: Νίκος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby sprint900 » 30 Jul 2016, 01:16

.
Last edited by sprint900 on 30 Jul 2016, 01:30, edited 1 time in total.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
User avatar
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 274
Joined: 28 Jul 2008, 20:43
Motorcycle: Triumph 900 sprint
Name: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby sprint900 » 30 Jul 2016, 01:23

.
Last edited by sprint900 on 30 Jul 2016, 01:28, edited 2 times in total.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
User avatar
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 274
Joined: 28 Jul 2008, 20:43
Motorcycle: Triumph 900 sprint
Name: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby sprint900 » 30 Jul 2016, 01:24

sprint900 wrote:
sprint900 wrote:Φίλε μου νομίζω ότι ο αέρας που σε ζεσταίνει είναι από το ψυγείο και το καυτό μοτέρ που διαχέεται επάνω στα πόδια σου και όχι από την αντανάκλαση της θερμότητας από το πλαίσιο που την παίρνει ο αέρας μακριά σου .
Όλες σχεδόν και όχι μόνον τα triumph η σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν αυτό το πρόβλημα . Και όσο περισσότερο προστατευμένες αεροδυναμικά το επιτείνουν .
Νομίζω με την κάλυψη τους πλαισίου με άχρηστο περιττό και ακριβό carbon το μόνο που θα καταφέρεις είναι το πλαίσιο να ζεσταίνεται ακόμα περισσότερο να μην βλέπεις μια πιθανή ρωγμή αν τυχόν συμβεί και να αργεί να κρυώσει , όχι ότι κινδυνεύει βέβαια από αυτό .
Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο προτού πετάξεις τα λεφτά σου άδικα , δοκίμασε τα ισοθερμικά σου σε ακραίες θερμοκρασίες καύσωνα που πιθανόν μάλιστα να έχεις η αγόρασε κάποια καινούργια που θα σου φάνουν χρήσιμα και στο κρύο και υπάρχουν και μερικά διαπνεόμενα τα dray tech που επιτρέπουν στον ιδρώτα να λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο .
Επενεργούν όπως ακριβώς και στο πολύ κρύο σε μονώνουν από υψηλές η χαμηλές θερμοκρασίες .


http://www.motoguzziclub.gr/articles/te ... ndysh.html
:)
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
User avatar
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 274
Joined: 28 Jul 2008, 20:43
Motorcycle: Triumph 900 sprint
Name: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby Polymhxanos » 04 Aug 2016, 23:44

vassat wrote:Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β


Όλα στο μυαλό σου είναι. Δέξου το.

Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχεις, ζέστη βγάζει, καλοκαίρι είναι ,ζεσταίνεται.

Έτσι ήταν πάντα, έτσι θα είναι.

Προστατευτικό , να αποτρέπει την επαφή και την μεταφορά θερμότητας πλαισίου-γάμπας, μπορείς να φτιάξεις σε προσωρινή ή μόνιμη βάση, από ευτελή υλικά, π.χ. χαρτόνι και ταινία.

Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Postby vassat » 05 Aug 2016, 09:33

Polymhxanos wrote:
Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...


Σωστά, έπρεπε να ήταν σε εισαγωγικά, θα κάνω αίτημα στον μοντ.
Στο μυαλό μου πάντως δεν είναι! Το δεξί πόδι γίνονταν "κατά-κόκκινο" από την πολύ ζέστη, με αποτέλεσμα να πρέπει να σταματάω(συχνότερα από όσο ήθελα).
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης

Advertisement

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests