Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vassat » 28 Ιούλ 2016, 23:38

Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vpafi » 29 Ιούλ 2016, 18:19

Όχι δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε προσωπικά δεν θα το συνιστούσα γιατί θα παγιδευε την θερμότητα που πολύ σωστά φεύγει ,μέσα στον κινητήρα με άσχημες συνέπειες. Για πιο μοντέλο μιλάμε;
Επίσης το καλάμι καιγετε υπερβολικά ειδικά αν φοράνε κοντό παντελόνι κάτι που σίγουρα δεν επιτρέπετε σε μοτοσικλετιστή.

From Inside C4 White Airbus
Άβαταρ μέλους
vpafi
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 27 Φεβ 2011, 00:25
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 885i 2001


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vassat » 29 Ιούλ 2016, 20:44

Ξέχασα να αναφέρω εξοπλισμό: ψιλές μπότες dainese "καλοκαιρινές"(δλδ όχι gore tex αδιαβροχες) και μοτοσικλετιστικό τζην held, είναι αρκετά χοντρό.
Μοντέλο της υπογραφής: sprint st 1050
/ B
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vpafi » 29 Ιούλ 2016, 21:48

Sorry δεν είδα την υπογραφή λόγο κινητού. Ισχύουν ότι έγραψα παραπάνω για την θερμοκρασία. Πράγματι τα triumph βγάζουν μια άλφα ζέστη η οποία το καλοκαίρι αρκετές φορές είναι πρόβλημα.

From Inside C4 White Airbus
Άβαταρ μέλους
vpafi
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 27 Φεβ 2011, 00:25
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 885i 2001


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vassat » 29 Ιούλ 2016, 22:24

Έχω δει μοτο, νομίζω GSXR, τα οποία έχουν προστασίες πλαισίου κάρμπον,οι οποίες "αγκαλιάζουν" το πλαίσιο. Θεωρώ οτι αυτές θα λειτουργούσαν ως θερμό διακόπτες, το ζήτημα είναι αν υπάρχουν έτοιμες ή αν μπορούν να κατασκευαστούν και βέβαια αν η τοποθέτηση τους θα είχε κάποια αρνητική επίδραση...
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 30 Ιούλ 2016, 00:01

Υπαρχουν κιτ με καρμπον για πολλα μοντελα ετοιμα, αλλα δυστυχως δεν νομιζω να βρεις για το Τ σου, καθως δεν ειναι και πολυ εμπορικο μοντελο. Χαρακτηριστικα θα σου πω πως η BMW στο S1000rr εχει στον εξτρα καταλογο ολοκληρο κιτ καρμπον για να καλυπτει ολοκληρο το πλαισιο και το ψαλιδι. Στο δικο μου tiger το καλοκαιρι κατεβαζω την θερμοκρασια που ανοιγει το βεντυλατερ μεσω του καλωδιου στους 98-99 (103 μανισιο). Το προβλημα υπαρχει σε ολους, δεν εισαι εξαιρεση..
Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 30 Ιούλ 2016, 00:09

Δες αυτη την εταιρεια, φτιαχνει κατα παραγγελια καρμπον κατασκευες.
https://www.facebook.com/CFC-Carbonfibe ... 528436346/
Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 30 Ιούλ 2016, 01:16

.
Τελευταία επεξεργασία από sprint900 και 30 Ιούλ 2016, 01:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 30 Ιούλ 2016, 01:23

.
Τελευταία επεξεργασία από sprint900 και 30 Ιούλ 2016, 01:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 30 Ιούλ 2016, 01:24

sprint900 έγραψε:
sprint900 έγραψε:Φίλε μου νομίζω ότι ο αέρας που σε ζεσταίνει είναι από το ψυγείο και το καυτό μοτέρ που διαχέεται επάνω στα πόδια σου και όχι από την αντανάκλαση της θερμότητας από το πλαίσιο που την παίρνει ο αέρας μακριά σου .
Όλες σχεδόν και όχι μόνον τα triumph η σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν αυτό το πρόβλημα . Και όσο περισσότερο προστατευμένες αεροδυναμικά το επιτείνουν .
Νομίζω με την κάλυψη τους πλαισίου με άχρηστο περιττό και ακριβό carbon το μόνο που θα καταφέρεις είναι το πλαίσιο να ζεσταίνεται ακόμα περισσότερο να μην βλέπεις μια πιθανή ρωγμή αν τυχόν συμβεί και να αργεί να κρυώσει , όχι ότι κινδυνεύει βέβαια από αυτό .
Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο προτού πετάξεις τα λεφτά σου άδικα , δοκίμασε τα ισοθερμικά σου σε ακραίες θερμοκρασίες καύσωνα που πιθανόν μάλιστα να έχεις η αγόρασε κάποια καινούργια που θα σου φάνουν χρήσιμα και στο κρύο και υπάρχουν και μερικά διαπνεόμενα τα dray tech που επιτρέπουν στον ιδρώτα να λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο .
Επενεργούν όπως ακριβώς και στο πολύ κρύο σε μονώνουν από υψηλές η χαμηλές θερμοκρασίες .


http://www.motoguzziclub.gr/articles/te ... ndysh.html
:)
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 04 Αύγ 2016, 23:44

vassat έγραψε:Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β


Όλα στο μυαλό σου είναι. Δέξου το.

Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχεις, ζέστη βγάζει, καλοκαίρι είναι ,ζεσταίνεται.

Έτσι ήταν πάντα, έτσι θα είναι.

Προστατευτικό , να αποτρέπει την επαφή και την μεταφορά θερμότητας πλαισίου-γάμπας, μπορείς να φτιάξεις σε προσωρινή ή μόνιμη βάση, από ευτελή υλικά, π.χ. χαρτόνι και ταινία.

Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Καίγομαι/Σκάω... Κυριολεκτικά!

Δημοσίευσηαπό vassat » 05 Αύγ 2016, 09:33

Polymhxanos έγραψε:
Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.

Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.

Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...


Σωστά, έπρεπε να ήταν σε εισαγωγικά, θα κάνω αίτημα στον μοντ.
Στο μυαλό μου πάντως δεν είναι! Το δεξί πόδι γίνονταν "κατά-κόκκινο" από την πολύ ζέστη, με αποτέλεσμα να πρέπει να σταματάω(συχνότερα από όσο ήθελα).
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης

Advertisement

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες