TIGER 800XC 3000KM REVIEW

TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: giannis1070 στις 19/04/2016 μεσημέρι

Φίλοι καλησπέρα,

Από την ημερομηνία αγοράς της μηχανής μου, έχει περάσει σχεδόν 1,5 μήνας και περίπου 3000χλμ χρήσης, μικτής ως επί το πλείστον η οποία μεταφράζεται ως 1800χλμ πόλη, 1150χλμ σε εθνικούς-περιφερειακούς-επαρχιακούς κτλ δρόμους, και καμιά 50αριά χλμ σε χωματόδρομους (πατημένους και μη). Εδώ να πω ότι τα χωμάτινα κομμάτια ήταν απλά διεκπεραίωση διαδρομής και όχι enduro κτλ.

Προτερήματα:

- Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καταπίνει με μεγάλη άνεση τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος. Πραγματικά η μηχανή της Ελλάδας του σήμερα. Βέβαια δεν είναι η μοναδική on-off που το κάνει αυτό.

- Μου αρέσει όπως στρίβει. Αν και 21 ίντσες μπροστά και δεδομένου ότι πήγε να με πουλήσει μια φορά όταν το πίεσα λίγο παραπάνω, είμαι γενικά ικανοποιημένος. Να πω εδώ ότι φοράει της μάνας του τα λάστιχα (Scorpion Trail).

- Ο ήχος της μηχανής. Αυτό το γρύλισμα του τρικύλινδρου με έχει τρελάνει.

- Γουστάρω τρελά, που με αυτήν τη μηχανή, μπορώ να κάνω κυριολεκτικά τα πάντα (εκτός από καθαρόαιμο enduro.....οι εμπειρότεροι ας πάρουν θέση). Προχθές Σάββατο έκανα μια δικάβαλη βόλτα στην Εύβοια (Χαλκίδα - Ρώσος - Πήλι - Σαρακίνηκο - Λημνιώνας μέσω πέρασμα του Τούρκου – Κοντοδεσπότι- Χαλκίδα) για να παρακολουθήσω μια διάλεξη του Δρ. Μάνου Δανέζη (SPAM ON** συστήνω ανεπιφύλακτα να ασχοληθείτε με τα θέματα που αναπτύσσει, υπάρχουν ομιλίες του σωρό στο https://www.youtube.com/results?search_ ... B7%CF%82** SPAM OFF). Η διαδρομή που έκανα είναι εδώ (https://goo.gl/maps/ku2i88CLaLE2). Φοβερή.

- Μου αρέσει εμφανισιακά (αποτελεί σημαντικό παράγοντα, προσωπικά για ‘μένα).

- Ο κινητήρας έχει δύναμη και η ροπή του είναι κατανεμημένη πολύ ομαλά, χωρίς να κάνει την αίσθηση βαρετή.

- Έχει άνετη σέλα. Έχω κάνει μέχρι και 2,5 ώρες σερί. Ε μετά, αρχίζει και πιάνεται ο ποπούλης...

- Διεκπεραιώνω τις χωμάτινες διαδρομές χωρίς πολύ δυσκολία, με δυο άτομα,όντας αρχάριος στο χώμα. Έχω καταλάβει ότι το βάρος της μηχανής είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, ειδικά με δύο άτομα. Σε κάποια κατηφορικά κομμάτια...ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!
Το πέρασμα του Τούρκου(από το παραπάνω ολοήμερο στην Εύβοια), για όσους δεν το έχουν περάσει, είναι λίγο χέσιμο .....δεδομένου ότι έχει γκρεμό από κάτω και ο δρόμος είναι σχετικά στενός. Από όλα τα χωμάτινα κομμάτια που έχω κάνει, εκεί το βάρος της μηχανής ήταν επικίνδυνο. Παραθέτω φώτο...

Συνεχίζεται..

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: giannis1070 στις 19/04/2016 12:17 μμ.

Συνεχίζεται από επάνω...

Μειονεκτήματα

- Μικρή προστασία από τον αέρα. Δεν είμαι ψηλός. μόλις 1,76μ, παρόλα αυτά μετά τα 130 ένιωθα έντονους στροβιλισμούς στο κράνος και από ένα σημείο και μετά βάζω και κάποια πίεση στον αυχένα για να κρατήσω τα χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης τρώει ΠΟΛΥ ξύλο, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα. Ξέρω βέβαια ότι η μηχανή είναι on-off(75-25) και η μεγάλη ζελατίνα δεν βολεύει στην όρθια οδήγηση.
Άλλαξα τη μαμά ζελατίνα με αυτήν (http://www.motoraid.eu/index.php?route= ... iger%20800). Το καλό είναι ότι είναι ρυθμιζόμενη και την αλλάζω θέσεις όταν κινούμαι στην πόλη ή στην εθνική. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
Στο συνημμένο, φαίνεται η ζελατίνα στην τέρμα όρθια θέση.

- Χαμηλό τιμόνι. Προερχόμενος από street μοντέλα στην αρχή δε μου έκανε καμία αίσθηση, αλλά με τον καιρό διαπίστωσα ότι είναι θέμα. Αν και το μοντέλο XC έχει από τη μάνα του πιο ψηλό τιμόνι, παρόλα αυτά είναι πάλι ενοχλητικό.
Έβαλα after market αποστάτες 20mm και το τιμόνι πήρε εντελώς διαφορετική αίσθηση, δεν το περίμενα. Πλέον, δεν κουράζει καθόλου.

- Αυτονομία. Δεν ξέρω εάν τα 19 λίτρα(15+4) που έχει ανήκουν στα μειονεκτήματα, αλλά απ'ότι διαβάζω άλλες αυτονομίες της τάξης των 350-400 χλμ και άνω, μάλλον κάνουν το tiger800 να σταματάει πιο συχνά για βενζίνη.
Η κατανάλωση δε, μάλλον κυμαίνεται σε φυσιολογικά προς πάνω πλαίσια. Με τα χιλιόμετρα που αναφέρω στην αρχή, το trip computer δείχνει 6,1λτ/100χλμ. Μεμονωμένα, έχω παρατηρήσει στην πόλη γύρω στο 6,6-7,2 και στο παραπάνω ταξίδι που αναφέρω έδειξε 5,5λτ/100χλμ.
Δεν θα μπω σε διαδικασίες να μετράω πότε γεμίζω, πότε ξαναγεμίζω κτλ, γιατί χάνω το νόημα και δεν είμαι και τόσο της ανάλυσης.

Κάποια κατασκευαστικά λάθη.
- Το προστατευτικό της αλυσίδας είναι κοντό σε μήκος, με αποτέλεσμα να φεύγουν γράσα από την καδένα και να τα τρώει ο συνεπιβάτης στο αριστερό πόδι. Λύθηκε με την τοποθέτηση προέκτασης, αφού καταστράφηκε ένα παντελόνι.
- Μίζα για τους γνωστούς λόγους. Βέβαια ήταν εις γνώσιν μου το άνωθεν πρόβλημα, αλλά ήταν τόσο το πάθος μου να την κάνω δική μου, που είμαι διατεθειμένος να το υποστώ.
- Μαρσπιέ συνεπιβάτη κολλημένα στο πλαίσιο για τους γνωστούς λόγους.
- Εκτεθειμένο φίλτρο λαδιού, πίσω ακριβώς από τη μπροστινή ρόδα
- Ρουλεμάν τιμονιού, κακής ποιότητας.
- Πολύ μεγάλο γρανάζωμα 1ης. Έχω παρατηρήσει ότι εάν θέλεις να κινηθείς με χαμηλή ταχύτητα στο χώμα, τότε πρέπει να παίζεις διαρκώς με το συμπλέκτη.


Αυτά μέχρι στιγμής, δε μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο.
Εάν κάτι προκύψει θα κάνω edit.

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: Thodoris XCx στις 19/04/2016 9:54 μμ.

Καλησπερα Γιαννη και καλοταξιδο. Απιθανο το κοκκινο στο πλαισιο. Εχω το ιδιο μηχανακι (σχεδον) και μπορω να πω οτι οι αποψεις μας ταυτιζονται....τωρα για το κομματι της καταναλωσης δεν εχω δει ποτε 350-400 χλμ......συνηθως στα 240 μου αναβει ρεζερβα αλλα πραγματικα δεν νομιζω οτι δουλευει και πολυ καλα μιας και αν παω να το γεμισω δεν παιρνει πανω απο 14 λιτρα.
Για την ψηλοτερη ζελατινα εχουμε την ιδια και οντως κανει διαφορα....το επομενο που θα κανω ειναι να βαλω και εγω καβαλετα για να ψηλωσει λιγο το τιμονι.
Καλα χιλιομετρα!

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: giannis1070 στις 20/04/2016 11:29 πμ.

Thodoris XCx"Καλησπερα Γιαννη και καλοταξιδο. Απιθανο το κοκκινο στο πλαισιο. Εχω το ιδιο μηχανακι (σχεδον) και μπορω να πω οτι οι αποψεις μας ταυτιζονται....τωρα για το κομματι της καταναλωσης δεν εχω δει ποτε 350-400 χλμ......συνηθως στα 240 μου αναβει ρεζερβα αλλα πραγματικα δεν νομιζω οτι δουλευει και πολυ καλα μιας και αν παω να το γεμισω δεν παιρνει πανω απο 14 λιτρα.
Για την ψηλοτερη ζελατινα εχουμε την ιδια και οντως κανει διαφορα....το επομενο που θα κανω ειναι να βαλω και εγω καβαλετα για να ψηλωσει λιγο το τιμονι.
Καλα χιλιομετρα!"


Θοδωρή καλημέρα,

Ούτε εγώ έχω δει 350-400 χλμ, μάλλον δεν το διατύπωσα καλά.. . Και εμένα μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα κάπου εκεί παίζω (240), λίγο πάνω-λίγο κάτω, αν και το XCx λόγω rbw πρέπει να έχει καλύτερη κατανάλωση από το δικό μου (δεν έχω rbw).

Σχετικά με τα καβαλέτα, θα δεις διαφορά. Εμένα η θέση οδήγησης με κούραζε όταν το τιμόνι ήταν με την παλιά ρύθμιση. Δεν περίμενα ότι 2 εκατοστά θα κάνουν τέτοια διαφορά.

Εάν πάντως τα πάρεις και τα αλλάξεις, να προσέχεις να σφίξεις τις βίδες με δυναμόκλειδο, καθώς επίσης να βάλεις και κόλλα σπειρωμάτων μέτριας δύναμης.

Ένα πολύ καλό και συνάμα σχετ. οικονομικό δυναμόκλειδο είναι αυτό. (http://eshop.pikounistools.gr/%CE%B4%CF ... etail.html)
Το εύρος είναι 10-60Nm, έρχονται με πιστοποιητικό και ο εισαγωγέας (Πικούνης) είναι πολύ καλός εππαγγελματίας.
Γνώμη μου, δεν κάνω διαφήμιση.

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: Native στις 20/04/2016 4:45 μμ.

Παντώς ετσι όπως τα λέτε παιδες πρεπει να κάει πιο πολυ απο το 1050. Καθώς αν θυμάμαι καλα οταν το είχα, με μαλακη οδήγηση είχα βγάλει 350km με ενα τεπόζιτο. Και με normal οδήγηση ήταν περί 6~6,5lt/100 εθνική.

Σαφώς λοιπον θα έπρεπε να καιει λιγότερο, οταν το GS800 παει και με 4lt/100!

Ωραία η διαδρομή που λες και για καλοκαιρι με ενδιάμεσες καταπληκτικες παραλίες (Βλαχια-Σαρακηνικο-Σγούρα-Λιμνιώνας) και φυσικα εντουραδα. Να το χαρείς το εργαλείο
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: Thodoris XCx στις 20/04/2016 9:54 μμ.

To θεμα της καταναλωσης ειναι πολυ μεγαλο θεμα!!!
Την Κυριακη εκανα 670 χιλιομετρα σε ορεινο στροφιλικι και εκαψε σταθερα 4.3 λιτρα ...αφου το trip computer μου εβγαζε αυτονομια 415 χιλ. Βεβαια το πηγαινα μεχρι 4000 στροφες...! Αν το μηχανακι το πας 6000- 7000 τοτε σου αναβει το λαμπακι στα 240 που ελεγα. Το θεμα μου ειναι οτι ειναι παρα πολυ κοντο...δηλαδη στις 5000 στροφες εχω 115 χιλιομετρα....γι αυτο και θα το γραναζωσω γι να μακρυνει λιγο...

Τωρα για τα καβαλετα εχει ενα κολπο το XCX που γυρνας της βασεις απο τα καβαλετα και σου δινει 2 ποντους υψος χωρις να αλλαξεις το παραμικρο! Το εχω κανει ηδη και οντως εχει διαφορα αλλα θελω να το ανεβασω κι αλλο.
Τωρα για το θεμα του GS ναι πρεπει να καιει λιγοτερο αλλα δυστυχως μετα τα 160 χλμ ειναι ασταθες και φοβιζει τον αναβατη. Τεσπα περι ορεξεως που λενε....

Re: TIGER 800XC 3000KM REVIEW  

  Από: giannis1070 στις 20/04/2016 10:31 μμ.

Native"Παντώς ετσι όπως τα λέτε παιδες πρεπει να κάει πιο πολυ απο το 1050. Καθώς αν θυμάμαι καλα οταν το είχα, με μαλακη οδήγηση είχα βγάλει 350km με ενα τεπόζιτο. Και με normal οδήγηση ήταν περί 6~6,5lt/100 εθνική.

Σαφώς λοιπον θα έπρεπε να καιει λιγότερο, οταν το GS800 παει και με 4lt/100!

Ωραία η διαδρομή που λες και για καλοκαιρι με ενδιάμεσες καταπληκτικες παραλίες (Βλαχια-Σαρακηνικο-Σγούρα-Λιμνιώνας) και φυσικα εντουραδα. Να το χαρείς το εργαλείο"


Ευχαριστώ φίλε μου, αντεύχομαι!

Δεν ξέρω για το 1050, αλλά μόλις είδα ότι έχει 20άρι τεπόζιτο (σε αντίθεση με το 800 που έχει 19).
Κοίτα, με οικονομική οδήγηση (εθνική120-130χλμ - περίπου 5,2lt/100χλμ) και "τρώγοντας" και τη μισή ρεζέρβα, βγάζει περίπου 330 χλμ.

Μέσα στην πόλη που η κατανάλωση ανεβαίνει, στα 240-270 μου ανάβει λαμπάκι.

Βέβαια πάντα με την κατανάλωση όλα είναι σχετικά, αλλά πάνω-κάτω τα νούμερα πέφτουν αρκετά κοντά, τουλάχιστον σε μένα.