Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby chaco86 » 13 Mar 2016, 13:44

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα
chaco86
Newbie
Progress to next rank:
8%
 
Posts: 4
Joined: 12 Nov 2015, 16:37
Motorcycle: Tiger sport
Name: constantine


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby nikosdk » 13 Mar 2016, 15:33

chaco86 wrote:Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα


Low: Λιγοτερες εκπομπες καυσαεριου στο κορμι του συνεπιβατη, κοντοτερος σωληνας-καλυτερη αποδοση. Η εξατμιση αν προσεξεις εχει ενα λαμακι που ακουμπαει εκει το διπλο και σταματαει. Εγω οταν εβαλα την Μivv επειδη το λαμακι αυτο δεν υπηρχε πλεον, το διπλο σταματουσε πανω στο ψαλιδι. Πηρα λοιπον ενα αλλο λαμακι (κατι σαν προεκταση για να καταλαβεις) και το βιδωσα στην τρυπα που εχει το διπλο σταντ (εκει που μπαινει το τσιμουχακι για να μην κοπαναει). Πλεον το λαμακι αυτο σταματει πανω στον σωληνα της Mivv, και ολα καλα. Επειδη εχω δοκιμασει και High και Low, σου προτείνω την χαμηλη.
*Αν εχεις βαλιτσες πλαινες θελει να το τσεκαρεις πρωτα πριν την βαλεις. :bye:
Last edited by nikosdk on 13 Mar 2016, 21:46, edited 1 time in total.
User avatar
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 99
Joined: 06 Jun 2015, 14:52
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 '09
Name: Νίκος


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby chaco86 » 13 Mar 2016, 17:38

nikosdk wrote:
chaco86 wrote:Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

Είμαι απο αρχές Δεκεμβρίου κάτοχος ενός Tiger 1050 sport λευκό. Θεώρησα απαραίτητη την αγορά και τοποθέτηση του Διπλού σταντ καθώς σου λύνει τα χέρια με την συντήρηση της αλυσίδας και είναι μακράν ασφαλέστερο για την ακινησία της μηχανής.
Το επόμενο βήμα μου θα είναι να βάλω κάποια στιγμή την SC project που κατά την γνώμη μου δένει τέλεια αισθητικά με το Tiger. Καθώς κοιτάω φωτογραφίες μου αρέσει πολύ περισσότερο η Low position αλλά όπως την βλέπω νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση λόγο διπλού σταντ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τα υπερ και τα κατά του low και high position αντίστοιχα;

Κώστας Νάουσα


Low: Λιγοτερες εκπομπες καυσαεριου στο κορμι του συνεπιβατη, κοντοτερος σωληνας-καλυτερη αποδοση. Η εξατμιση αν προσεξεις εχει ενα λαμακι που ακουμπαει εκει το διπλο και σταματαει. Εγω οταν εβαλα την Μivv επειδη το λαμακι αυτο δεν υπηρχε πλεον, το διπλο σταματουσε πανω στο ψαλιδι. Πηρε λοιπον ενα αλλο λαμακι (κατι σαν προεκταση για να καταλαβεις) και το βιδωσα στην τρυπα που εχει το διπλο σταντ (εκει που μπαινει το τσιμουχακι για να μην κοπαναει). Πλεον το λαμακι αυτο σταματει πανω στον σωληνα της Mivv, και ολα καλα. Επειδη εχω δοκιμασει και High και Low, σου προτείνω την χαμηλη.
*Αν εχεις βαλιτσες πλαινες θελει να το τσεκαρεις πρωτα πριν την βαλεις. :bye:
Ευχαριστώ πολύ για την τεκμηριωμένη απάντηση. Είχες κάποιο πρόβλημα με το πίσω φλάς; όπως έχω διαβάσει σε άλλα topic, σε κάποιους φίλους έλιωσε το πίσω φλάς απο την θερμοκρασία της εξαγωγής.
chaco86
Newbie
Progress to next rank:
8%
 
Posts: 4
Joined: 12 Nov 2015, 16:37
Motorcycle: Tiger sport
Name: constantine


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby nikosdk » 13 Mar 2016, 21:45

Μονο με τις Zard συμβαινει αυτο απ'οτι ξερω, γιατι η εξατμιση ειναι τεραστια και βγαινει μεχρι πολυ πισω. Με την Sc δεν θα εχεις τετοια προβληματα.
User avatar
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 99
Joined: 06 Jun 2015, 14:52
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 '09
Name: Νίκος


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby stelios256 » 14 Mar 2016, 12:48

Πολυ όμορφη εξάτμιση η sc project
Ποια σκέφτεσαι; Εγω γλυκοκοιταζα την τιτανίου .
stelios256
Newbie
Progress to next rank:
42%
 
Posts: 21
Joined: 24 May 2014, 16:43
Motorcycle: Triumph Tiger 1050


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby chaco86 » 16 Mar 2016, 17:33

Νομίζω την Carbon καθώς θα δείχνει ωραία σε αντίθεση με το λευκό tiger. Βασικά οποία και να είναι, κατά την γνώμη μου είναι η ποίο ωραία σε ήχο και αισθητικά που μπορείς να βάλεις..
chaco86
Newbie
Progress to next rank:
8%
 
Posts: 4
Joined: 12 Nov 2015, 16:37
Motorcycle: Tiger sport
Name: constantine


Re: Tiger 1050 sport. Εξάτμιση low η high position?

Postby makjr » 18 Apr 2016, 18:04

Σχετικά με την sc project, με την χαμηλή θα εχεις πρόβλημα με τα φλας ( το λιώνει το δεξι, και αν βάζεις πλαινες βαλιτσες πολυ πιθανό να εχει θεμα (εχω τις e41 και σκάει επάνω τους το καυσαέριο.) εβαλα την ψηλη πέρα απ´ τους παραπάνω λόγους και για θεμα αισθητικής γιατι κατα τη γνωμη μου αδιαζει πολυ η ουρά με την χαμηλή.. Πολυ ωραιο ήχο, και το μηχανακι στα ψηλά τρελαίνεται. (Χάνει στη γραμμικότητα ομως)
User avatar
makjr
Newbie
Progress to next rank:
12%
 
Posts: 6
Joined: 01 Sep 2014, 17:18
Motorcycle: tiger sport

Advertisement

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests