Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Αλλαγη μοτερ

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό leuteristiger » 15 Φεβ 2015, 00:42

Παιδια καλησπερα!!!εχω τον τιγρη 885 και ηθελα να ρωτησω αν μπορω να βαλω μοτερ 1050...εστω και με πατεντα...γνωριζει κανεις κατι;ευχαριστω!!!
Άβαταρ μέλους
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2014, 06:16
Μοτοσυκλέτα: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό galileos » 15 Φεβ 2015, 10:27

Κάνε μια βόλτα από ένα συνεργείο και ρώτα. Το πιθανότερο είναι να μην ... αλλά δεν έχεις τίποτα να χάσεις, άλλωστε πατέντες μπορούν να γίνουν πολλές!

Εμένα με προβληματίζει μόνο αν το πλαίσιο του 885 θα αντέξει τον 1050 :think
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
Άβαταρ μέλους
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 02 Σεπ 2009, 13:38
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger SE


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 15 Φεβ 2015, 14:38

Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση! :|
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο). :think

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050. :think

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική. :thinking:

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050. :scared:
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
:bye:
Συνημμένα
TIGER855.jpg
TIGER1050.jpg
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό ehetlaios » 15 Φεβ 2015, 16:23

Αντι να μπλεξεις με πατεντες να βαλεις μοτερ σε αλλο πλαισιο,γιατι τα χρηματα που εχεις υπολογισμενα να ριξεις δεν βελτιωνεις το μοτερ να φτασει τα επιπεδα ιπποδυναμης του 1050;Ασε που ειναι και παρανομο.Επισης οπως προαναφερθηκε θα χρειαστεις οπωσδηποτε αναβαθμισεις σε αναρτησεις και φρενα
Άβαταρ μέλους
ehetlaios
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Σεπ 2012, 18:16
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800
Όνομα: Κώστας


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό Genesis » 15 Φεβ 2015, 20:55

voyager1970 έγραψε:Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση! :|
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο). :think

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050. :think

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική. :thinking:

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050. :scared:
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
:bye:


Γιώργο στην ζάντα του 1050 μπροστά μια διόρθωση γιατί είναι 17 αρα!! :sprinter:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Genesis
Συντονιστής ενότητας αγγελιών
 
Δημοσιεύσεις: 483
Εγγραφή: 19 Οκτ 2012, 02:52
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050
Όνομα: Γιάννης


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό leuteristiger » 16 Φεβ 2015, 00:54

Αρχικα ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις..!!!εχετε δικιο...!!!απο θεμα βελτιωσεις;;; εχετε να προτεινετε κατι που σιγουρα ξερετε καλυτερα να φτασει στα επιπεδα του 1050;σιγουρα οχι ιδια...
Άβαταρ μέλους
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2014, 06:16
Μοτοσυκλέτα: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό leuteristiger » 16 Φεβ 2015, 00:57

Εκτιμω πολυ τον χρονο που διαθετετε για εμενα...!!!
Άβαταρ μέλους
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2014, 06:16
Μοτοσυκλέτα: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Δημοσίευσηαπό grgasteus » 21 Φεβ 2015, 11:09

Γνώμη μου για τη συγκεκριμένη πατέντα: αγόρασε ένα 1050
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...
grgasteus
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: 08 Σεπ 2008, 21:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Suzuki-Bandit 600N
Όνομα: Γιώργος

Advertisement

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες