Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Αλλαγη μοτερ

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Αλλαγη μοτερ

Postby leuteristiger » 15 Feb 2015, 00:42

Παιδια καλησπερα!!!εχω τον τιγρη 885 και ηθελα να ρωτησω αν μπορω να βαλω μοτερ 1050...εστω και με πατεντα...γνωριζει κανεις κατι;ευχαριστω!!!
User avatar
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2014, 06:16
Motorcycle: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby galileos » 15 Feb 2015, 10:27

Κάνε μια βόλτα από ένα συνεργείο και ρώτα. Το πιθανότερο είναι να μην ... αλλά δεν έχεις τίποτα να χάσεις, άλλωστε πατέντες μπορούν να γίνουν πολλές!

Εμένα με προβληματίζει μόνο αν το πλαίσιο του 885 θα αντέξει τον 1050 :think
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
User avatar
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 931
Joined: 02 Sep 2009, 13:38
Motorcycle: Triumph Tiger SE


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby voyager1970 » 15 Feb 2015, 14:38

Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση! :|
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο). :think

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050. :think

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική. :thinking:

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050. :scared:
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
:bye:
Attachments
TIGER855.jpg
TIGER1050.jpg
User avatar
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 621
Joined: 20 Aug 2011, 01:50
Location: ATHENS
Motorcycle: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Name: Γιώργος


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby ehetlaios » 15 Feb 2015, 16:23

Αντι να μπλεξεις με πατεντες να βαλεις μοτερ σε αλλο πλαισιο,γιατι τα χρηματα που εχεις υπολογισμενα να ριξεις δεν βελτιωνεις το μοτερ να φτασει τα επιπεδα ιπποδυναμης του 1050;Ασε που ειναι και παρανομο.Επισης οπως προαναφερθηκε θα χρειαστεις οπωσδηποτε αναβαθμισεις σε αναρτησεις και φρενα
User avatar
ehetlaios
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 90
Joined: 22 Sep 2012, 18:16
Motorcycle: Tiger 800
Name: Κώστας


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby Genesis » 15 Feb 2015, 20:55

voyager1970 wrote:Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση! :|
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο). :think

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050. :think

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική. :thinking:

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050. :scared:
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
:bye:


Γιώργο στην ζάντα του 1050 μπροστά μια διόρθωση γιατί είναι 17 αρα!! :sprinter:
Image
User avatar
Genesis
Συντονιστής ενότητας αγγελιών
 
Posts: 483
Joined: 19 Oct 2012, 02:52
Location: Αθήνα
Motorcycle: Triumph Tiger 1050
Name: Γιάννης


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby leuteristiger » 16 Feb 2015, 00:54

Αρχικα ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις..!!!εχετε δικιο...!!!απο θεμα βελτιωσεις;;; εχετε να προτεινετε κατι που σιγουρα ξερετε καλυτερα να φτασει στα επιπεδα του 1050;σιγουρα οχι ιδια...
User avatar
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2014, 06:16
Motorcycle: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby leuteristiger » 16 Feb 2015, 00:57

Εκτιμω πολυ τον χρονο που διαθετετε για εμενα...!!!
User avatar
leuteristiger
Newbie
Progress to next rank:
22%
 
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2014, 06:16
Motorcycle: Tiger


Re: Αλλαγη μοτερ

Postby grgasteus » 21 Feb 2015, 11:09

Γνώμη μου για τη συγκεκριμένη πατέντα: αγόρασε ένα 1050
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...
grgasteus
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 498
Joined: 08 Sep 2008, 21:37
Location: Αθήνα
Motorcycle: Suzuki-Bandit 600N
Name: Γιώργος

Advertisement

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests