Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό JOSBI » 13 Οκτ 2008, 11:29

ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ!!! :mrgreen :loco
VALE FOR EVER
Άβαταρ μέλους
JOSBI
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 13:33
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050 - YZF R6


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Aragorn » 13 Οκτ 2008, 19:20

Ο τιγρης εχει χιλιομετρικο κοφτη.Για την ακριβεια αμεσως μετα τα 240 στο κοντερ ο εγκεφαλος κοβει μπεκ ψεκασμου. :wink:
Άβαταρ μέλους
Aragorn
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 09 Σεπ 2007, 10:43
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα: Bmw K 1200 S


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό stoupi » 13 Οκτ 2008, 19:21

Και πως είναι o Τιγράκος μας πάνω από τα 210km;
3 > 4
Άβαταρ μέλους
stoupi
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 22 Δεκ 2007, 01:32
Τοποθεσία: Πειραιάς,
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '08


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 13 Οκτ 2008, 21:24

Aragorn έγραψε:Ο τιγρης εχει χιλιομετρικο κοφτη.Για την ακριβεια αμεσως μετα τα 240 στο κοντερ ο εγκεφαλος κοβει μπεκ ψεκασμου. :wink:


Από που το ξερεις ή το συμπεραινεις αυτό? Από περιέργεια ρωτάω γιατί ουτε το Σπριντ ούτε στο S3 έχουν. Δεν έχω βρει πουθενά στον ξένο τύπο ή σε ξένο site αναφορα σε αυτό και επειδή μου φαίνεται περίεργο και μ' αρέσει να ψάχνω γενικως τα θεματα, για αυτό σε ρωταω πως το γνωριζεις τόσο κατηγορηματικά αυτό. Το γνωρίζεις λοιπόν ή το συμπεραίνεις?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 13 Οκτ 2008, 22:46

Sprinter έγραψε:Οπως σου είπα ο κόφτης υπερστροφίας είναι κάπου στις 9500 πραγματικές στροφές (αν θές θα σου πώ ακριβώς) ίδιος σε όλα τα 1050. Το στροφόμετρο κλέβει λιγάκι σε όλα για αυτό σου φαίνεται πως είναι στις 10500. :salut1


9500 σε 10500 είναι ''λιγάκι''; δλδ το πολύ πόσο θα ήταν; :plaf
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 13 Οκτ 2008, 23:56

απο οσα ξερω παιδια, κανενα triumph δεν εχει κοφτη χιλιομετρων..ισως μονο το rocket??
εχουν μονο κοφτη για στροφες.
στο speed triple παντως ειχε στις 10800.σιγουρα.
για 9500 που λετε μαλλον λιγο ειναι.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Οκτ 2008, 08:04

9450 για την ακριβεια ειναι ΟΛΟΙ οι 1050 (αν θυμάμαι καλά οι 955 ειχαν τον κόφτη λίγο πιο ψηλά). Οποιος έχει κάνει τον κοπο να δεί ένα πρόγραμμα με το Tuneboy το ξέρει αυτό :salut1 Ο κινητήρας έχει μεγάλη διαδρομη εμβόλου συγκριτικα με άλλους πιο σπόρ κινητήρες.

Υπολογίστε την μέση γραμμική ταχύτητα του εμβόλου σε αυτές τις στροφές και θα καταλάβετε γιατί....
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό JOSBI » 14 Οκτ 2008, 08:18

ΡΕ ΣΙ ΣΠΡΙΝΤΕΡ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Tuneboy ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?
VALE FOR EVER
Άβαταρ μέλους
JOSBI
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 13:33
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050 - YZF R6


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Οκτ 2008, 08:29

Να μην ΞΑΝΑΜΑΤΑ-ανοίξουμε αυτη τη συζήτηση... http://www.tuneboy.com.au
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό JOSBI » 14 Οκτ 2008, 08:32

Sprinter έγραψε:Να μην ΞΑΝΑΜΑΤΑ-ανοίξουμε αυτη τη συζήτηση... http://www.tuneboy.com.au/Products/tuneboy_v2.htm




ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!! :plaf
VALE FOR EVER
Άβαταρ μέλους
JOSBI
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 13:33
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050 - YZF R6


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Οκτ 2008, 08:42

JOSBI έγραψε:


ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!! :plaf


Τέλος πάντων, είναι ενα πρόγραμμα για το πι-σι και ενα καλώδιο, με το οποίο τρέχεις διαγνωστικά της μηχανής σου και με το οποίο φορτώνεις και αλλάζεις τους χάρτες των προγραμμάτων του εγκεφάλου της μηχανής σου και φλασαρεις τους αλλαγμένους χάρτες πίσω στον εγκέφαλο. Αυτό για όσους εγκέφαλους υποστηρίζονται (της Τ υποστηρίζονται όλοι). Ενα από τα πράγματα που δείχνει είναι και κάποιες γενικές παράμετροι που μπορούν να αλλάξουν. Μια από αυτές είναι ο κόφτης υπερστροφίας (μπορείς δηλ. να κάψεις το μηχανάκι σου αν γουστάρεις), και επίσης η σχέση που μεταφράζει τις στροφές του στροφάλου σε ταχύτητα για το κοντέρ (αν αλλάξεις γρανάζωμα δηλαδή, πειράζεις αυτη την παράμετρο για να μη χάνει το κοντέρ).

Γενικώς κάνει χοντρικά ότι κάνει το εργαλείο της Τ που εχουν οι εξουσιοδοτημένοι + σε αφηνει να αλλάξεις και τους χάρτες και κάποιες παραμέτρους.
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 14 Οκτ 2008, 08:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό JOSBI » 14 Οκτ 2008, 08:50

Sprinter έγραψε:
JOSBI έγραψε:


ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!! :plaf


Τέλος πάντων, είναι ενα πρόγραμμα για το πι-σι και ενα καλώδιο, με το οποίο τρέχεις διαγνωστικά της μηχανής σου και με το οποίο φορτώνεις και αλλάζεις τους χάρτες των προγραμμάτων του εγκεφάλου της μηχανής σου και φλασαρεις τους αλλαγμένους χάρτες πίσω στον εγκέφαλο. Αυτό για όσους εγκέφαλους υποστηρίζονται (της Τ υποστηρίζονται όλοι). Ενα από τα πράγματα που δείχνει είναι και κάποιες γενικές παράμετροι που μπορούν να αλλάξουν. Μια από αυτές είναι ο κόφτης υπερστροφίας (μπορείς δηλ. να κάψεις το μηχανάκι σου αν γουστάρεις), και επίσης η σχέση που μεταφράζει τις στροφές του στροφάλου σε ταχύτητα για το κοντέρ (αν αλλάξεις γρανάζωμα δηλαδή, πειράζεις αυτη την παράμετρο για να μη χάνει το κοντέρ).





ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! :rock :worthy :salut1 :salut2 :right
VALE FOR EVER
Άβαταρ μέλους
JOSBI
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 13:33
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050 - YZF R6

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης