Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Πρωτη μεγαλη βολτα

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Πρωτη μεγαλη βολτα

Postby gmanolakakis » 05 Jan 2014, 23:06

Σημερα επιτελους πηγα την πρωτη μεγαλη βολτα μου.
Διπλος,χωρις μπαγκαζια,απο Ηρακλειο μεχρι Χανια και πισω.
Η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας πολυ καλη και τα φρενα της καλυτερα απ'οτι τα περιμενα.Ευελικτη στις προσπερασεις και με μια αποκριση γκαζιου που προσπερνα τις αρχικες μου προσδοκιες.
Η αποψη του συνοδηγου:ξεκουραστη(αν και ειχαμε καιρο να κανουμε τοσα χιλιομετρα σερι και πιαστηκε λιγο),λιγο ενοχλημενη απο την βραση των εξατμισεων κατω απο την σελα αλλα γενικοτερα πολυ ευχαριστημενη απο αυτη μου την επιλογη!!
1)Εχετε κατι να προτεινεται ως λυση οσο αναφορα την θερμη που αισθανεται ο συνοδηγος απο τις εξατμισεις;
2)Εχει μπει στη διαδηκασια κοποιος απο σας να βαλει σελα τζελ;θετικα αποτελεσματα υπαρχουν η δεν αξιζει;Η κοπελα μου μου ειπε πως δεν νομιζει οτι χρειαζεται κατι το οποιο πιστευω κι εγω αλλα αν κανει το ταξιδι πιο ξεκουραστο και για τους δυο μας,θα μπω στην διαδηκασια να την αλλαξω.
Υγ. στο tdm που ειχα την ειχα αλλαξει και η διαφορα για οδηγο-συνοδηγο ηταν τεραστια.
gmanolakakis
Newbie
Progress to next rank:
18%
 
Posts: 9
Joined: 11 Dec 2013, 19:45
Location: Ηρακλειο Κρητης
Motorcycle: triumph sprint st 2010
Name: Γιωργης


Re: Πρωτη μεγαλη βολτα

Postby vassat » 06 Jan 2014, 10:04

Όσον αφορά την σέλα: η τζελ της Τ (η τουλάχιστον αυτή που έχω) έχει λίγο διαφορετική γεωμετρία από την ΟΕΜ -είναι πιο στενή-, με αποτέλεσμα εμένα να μην με βολεύει και τόσο. Για τον/την συνοδηγό ωστόσο είναι ζούπερ!
Όσον αφορά την εκπεμπόμενη θερμότητα της εξάτμισης, μια λύση είναι η κεραμική επίστρωση βλέπε: http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=492
Από γνωστούς που την έχουν εφαρμόσει σε άλλες κατασκευές (ιντερκούλερ) λένε ότι πραγματοποιεί όσα υπόσχεται.
/ Β
User avatar
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 278
Joined: 23 May 2009, 10:10
Motorcycle: Sprint ST 1050
Name: Βασίλης


Re: Πρωτη μεγαλη βολτα

Postby billy the kid » 08 Jan 2014, 12:15

Εμένα η συνοδηγός δεν παραπονέθηκε ποτέ για τη θερμότητα της εξάτμισης, και γενικά πρώτη φορά ακούω κάτι ανάλογο για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.Ας κάνετε μερικές ακόμα βόλτες , να σχηματίσεις καλύτερη γνώμη επί του θέματος.Όσο για τη σέλα, η μαμίσια θεωρείται πως έχει καλό αφρώδες και δε γλιστράει, το έχω σκεφτεί κι εγώ για jel στο παρελθόν, αλλά το άφησα. Η αλήθεια είναι πως η συνοδηγός μου γλιστράει μπροστά αρκετές φορές, σε αυτό φταίει ίσως και η γεωμετρία της σέλας. Πιθανό παράπονο που μπορεί να ακούσεις από τον συνοδηγό είναι απο τον αέρα,ιδιαίτερα στα ταξίδια,επειδή κάθετε λίγο πιο ψηλά στην μηχανή. Καλοτάξιδη εύχομαι!!
Image
User avatar
billy the kid
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 306
Joined: 03 Mar 2012, 01:12
Motorcycle: triumph sprint st 1050
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Advertisement

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests