Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 04 Σεπ 2013, 19:20

Παιδες καλησπερα εχω ενα προβλημα απο τον Ιανουαριο και δεν εχω βρει λυση πουθενα.
Αν ζεσταθει το tiger (1050 του 2010 se) οταν το δουλευψω ψηλα (δηλαδη 6-9 χιλιαδες στροφες) εστω και για ενα πενταλεπτο η και λιγοτερο , μετα δε παιρνει μπροστα. Ο ηχος που κανει η μιζα ειναι ειναι λες και δεν εχει η μπαταρια δυναμη να τη γυρισει . Μολις κρυωσει (πεντε-δεκα λεπτα ) παιρνει κανονικα και παλι.
-εχω αλλαξει 5 μπαταριες , η τελευταια που φοραω ειναι με τα ενισχυμενα αμπερ εκινησης
-εχω αλλαξει μιζα *με εγγυηση
-κομπλερ μιζας (φοραω το καινουριο πλεον με τις 5 βιδες) *με εγγυηση
-το καλωδιο που παει απο τη μπαταρια στη μιζα (με τη θεωρια του οτι εχει καει και οταν ζεσταινεται ανεβαζει ομικη αντισταση και δε περναει ρευμα)
-ρευματα τσεκαρισμενα ειναι ενταξει ολα
-εχω καθαρισει προσφατα μπεκ ψεκασμου ρυθμισει/καθαρισει πεταλουδες
-εχω περασει απο επισημα και ανεπισημα συνεργεια και εχω κανει οτι του κατεβαινει του καθενα στο κεφαλι, μονο την ηλιοφιλ εχω αφησει που δε νομιζω να δω κατι διαφορετικο γιατι η ιδεα του καλωδιου ηταν δικη τους (τη προτειναν στο πιερακο που και αυτος με τη σειρα του δεν ηξερε τι αλλο ν αλλαξει και καθε τι που πειραζε ελεγε "τωρα εισαι ενταξει"...)

εχει κανεις καμια ιδεα τι να κανω ???? δε ξερω που να απευθυνθω πλεον.

ανεβασα εδω το πως ακουγεται η μιζα οταν το παθαινει
http://picosong.com/yLBv
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό Tigris3 » 04 Σεπ 2013, 19:29

Άνοιξε κανένας τον διακόπτη να δει μπας κ υπάρχει εκεί μέσα κανένα θέμα?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tigris3
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 400
Εγγραφή: 21 Απρ 2009, 19:37
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050
Όνομα: Νίκος


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 04 Σεπ 2013, 21:27

Tigris3 έγραψε:Άνοιξε κανένας τον διακόπτη να δει μπας κ υπάρχει εκεί μέσα κανένα θέμα?


τον ανοιξα πριν 2 μερες. πεντακαθαρος.
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό viper7 » 04 Σεπ 2013, 22:55

Καλησπέρα, με τη μίζα την καινούργια πόσα χλμ έχεις κάνει???? Διότι με τον ήχο αυτόν που ακούγεται εφόσον η μπαταρία σου είναι γεμάτη και τα ρελέ σου δουλεύουν καλά τότε πρέπει να είναι θέμα της μίζας. Σίγουρα σου έβαλαν καινούργια? μήπως θέλει ένα καθάρισμα η μίζα??? :thinking: :thinking: :thinking:
Εγώ έχω tiger του 2007 και του φοράω μίζα από άλλο μηχανάκι. με σωστά ρελέ και γεμάτη μπαταρία μου κάνει και εμένα το ίδιο μια στο τόσο όποτε ζεσταθεί... και για να παγώσει περνάει πολύ ώρα...!!!! (μέχρι και οδηγική έφερα, να μου δώσει ρεύμα και να ξαναπάρει μπροστά....) ...αυτό ίσως θα μπορούσες να το δοκιμάσεις, :think δηλαδή όταν δεν σου πέρνει μπροστά να συνδέσεις τη μπαταρια με μία αυτοκινήτου και να δεις αντίδραση!!!
...καλά ξεμπερδέματα φίλος :yessir: :yessir: :yessir: :yessir:
γιε μου που πας? ...μάνα θα πάρω τη μηχανή μου και θα φύγω.
viper7
Newbie
Progress to next rank:
78%
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2010, 14:54
Μοτοσυκλέτα: triumph tiger 1050
Όνομα: stavros


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό Aris. » 05 Σεπ 2013, 12:14

Δηλαδη αυτος ο ηχος που ακουσα ειναι επειδη ειναι ζεστη η μηχανη ?
Αμα δηλαδη βαρεσεις μιζα μετα απο 10λεπτα βαραει κανονικα ?


Αν ναι.. Τοτε πονταρω σε ηλεκτρικο προβλημα και πιο συγκεκριμενα σε φυσακι/επαφη καποιου καλωδιου...
Το οτι δεν μπορουν να βγαλουν ακρη οι μαστορες που πας μου δινει ακομα ενα συν οτι ειναι ηλεκτρικης φυσεως προβλημα γιατι αμφιβαλω αν κανεις τους εχει τελειωσει ηλεκτρολογος/ηλεκτρονικος και δεν εχουν θεμελειωδεις γνωσεις στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα.
Σιγουρα Πρεπει να μπει βολτομετρο στην μπαταρια , πριν και μετα τις δοκιμες και 2ο οργανο στα ακρα της μιζας πανω στην μιζα.

Ειναι απλα τα πραγματα ...
Αν πανω στην μιζα , στα ακρα της , ερχονται τα απαιτουμενα βολτ και αμπερ ,τοτε η μιζα πρεπει να δουλεψει σωστα και να γυριζει συνεχεια...
Αν ερχονται σωστα τα ρευματα και δεν γυριζει τοτε φταιει η μιζα.-

Αμα εχωντας το οργανο πανω στην μιζα και ενω πατας το μπουτον τις μιζας -κατα την ωρα του προβληματος παντα - βλεπεις οτι τα βολτ αυξομειωνονται τοτε η μιζα ειναι οκ και πρεπει να ψαχτεις σε διαροες ρευματος στην γη , βραχυκυκλωμα ή κακη επαφη σε φυσακι ή ακομα και κεντρικο διακοπτη.
Κοιτας για γδαρμενα καλωδια , τα τραβας , τα μετατοπιζεις οσο ειναι δυνατον , τσεκαρεις επισεις την γειωση της μηχανης
Και επισεις και πολυ σημαντικο μετρας καλωδια (ωμομετρηση) απο την μια ακρη μεχρι την αλλη , ιδαιτερα αν μεσολαβει φυσακι... (μονο καλωδια ομως , μεμονομενα, χωρις να μεσολαβει καποιο ηλεκτρικο εξαρτημα που μπορει να εχει αντισταση) Η αντισταση κατα την διαρκεια της ωμομετρησης πρεπει να ειναι μηδενικη (0.1~0.4). Οτιδηποτε πανω απο 1, ειναι σιγουρα προβλημα.

Ολα αυτα θα τα κανεις σε εναν σοβαρο ηλεκτρολογο κατα προτιμηση που να εχει τελειωσει και ηλεκτρονικα-αυτοματισμους....

Που θα τον βρεις ?

Καλη ερωτηση ...
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 06 Σεπ 2013, 00:23

viper7 έγραψε:Καλησπέρα, με τη μίζα την καινούργια πόσα χλμ έχεις κάνει???? Διότι με τον ήχο αυτόν που ακούγεται εφόσον η μπαταρία σου είναι γεμάτη και τα ρελέ σου δουλεύουν καλά τότε πρέπει να είναι θέμα της μίζας. Σίγουρα σου έβαλαν καινούργια? μήπως θέλει ένα καθάρισμα η μίζα??? :thinking: :thinking: :thinking:
Εγώ έχω tiger του 2007 και του φοράω μίζα από άλλο μηχανάκι. με σωστά ρελέ και γεμάτη μπαταρία μου κάνει και εμένα το ίδιο μια στο τόσο όποτε ζεσταθεί... και για να παγώσει περνάει πολύ ώρα...!!!! (μέχρι και οδηγική έφερα, να μου δώσει ρεύμα και να ξαναπάρει μπροστά....) ...αυτό ίσως θα μπορούσες να το δοκιμάσεις, :think δηλαδή όταν δεν σου πέρνει μπροστά να συνδέσεις τη μπαταρια με μία αυτοκινήτου και να δεις αντίδραση!!!
...καλά ξεμπερδέματα φίλος :yessir: :yessir: :yessir: :yessir:


Έχω 5000 χιλιόμετρα με τη καινούρια μίζα.
Καινούρια μου είπαν ότι είναι, του κουτιού έδειχνε, αντιπροσωπος ήταν δε πιστεύω να χει γίνει μαλακια.
Για να ξαναπάρει μπροστά μου κάνει 3-10 λεπτά....
Κανα δύο φορές που έβαλα σταρτερ από βενζινάδικο πήρε χωρίς να περιμένω.
Σα να δίνει παραπάνω ρεύμα? Δε ξέρω τι να πω
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 06 Σεπ 2013, 00:36

Aris. έγραψε:Δηλαδη αυτος ο ηχος που ακουσα ειναι επειδη ειναι ζεστη η μηχανη ?
Αμα δηλαδη βαρεσεις μιζα μετα απο 10λεπτα βαραει κανονικα ?


Αν ναι.. Τοτε πονταρω σε ηλεκτρικο προβλημα και πιο συγκεκριμενα σε φυσακι/επαφη καποιου καλωδιου...
Το οτι δεν μπορουν να βγαλουν ακρη οι μαστορες που πας μου δινει ακομα ενα συν οτι ειναι ηλεκτρικης φυσεως προβλημα γιατι αμφιβαλω αν κανεις τους εχει τελειωσει ηλεκτρολογος/ηλεκτρονικος και δεν εχουν θεμελειωδεις γνωσεις στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα.
Σιγουρα Πρεπει να μπει βολτομετρο στην μπαταρια , πριν και μετα τις δοκιμες και 2ο οργανο στα ακρα της μιζας πανω στην μιζα.

Ειναι απλα τα πραγματα ...
Αν πανω στην μιζα , στα ακρα της , ερχονται τα απαιτουμενα βολτ και αμπερ ,τοτε η μιζα πρεπει να δουλεψει σωστα και να γυριζει συνεχεια...
Αν ερχονται σωστα τα ρευματα και δεν γυριζει τοτε φταιει η μιζα.-

Αμα εχωντας το οργανο πανω στην μιζα και ενω πατας το μπουτον τις μιζας -κατα την ωρα του προβληματος παντα - βλεπεις οτι τα βολτ αυξομειωνονται τοτε η μιζα ειναι οκ και πρεπει να ψαχτεις σε διαροες ρευματος στην γη , βραχυκυκλωμα ή κακη επαφη σε φυσακι ή ακομα και κεντρικο διακοπτη.
Κοιτας για γδαρμενα καλωδια , τα τραβας , τα μετατοπιζεις οσο ειναι δυνατον , τσεκαρεις επισεις την γειωση της μηχανης
Και επισεις και πολυ σημαντικο μετρας καλωδια (ωμομετρηση) απο την μια ακρη μεχρι την αλλη , ιδαιτερα αν μεσολαβει φυσακι... (μονο καλωδια ομως , μεμονομενα, χωρις να μεσολαβει καποιο ηλεκτρικο εξαρτημα που μπορει να εχει αντισταση) Η αντισταση κατα την διαρκεια της ωμομετρησης πρεπει να ειναι μηδενικη (0.1~0.4). Οτιδηποτε πανω απο 1, ειναι σιγουρα προβλημα.

Ολα αυτα θα τα κανεις σε εναν σοβαρο ηλεκτρολογο κατα προτιμηση που να εχει τελειωσει και ηλεκτρονικα-αυτοματισμους....

Που θα τον βρεις ?

Καλη ερωτηση ...

Ναι όταν κρυώσει μιζαρει κανονικά. Υποτίθεται ότι έχουν μετρήσει το ρεύμα που φτάνει στη μίζα και έχει βρεθεί οκ.
Το πρόβλημα είναι πως θα το μετρήσω όταν έχω δουλέψει το μηχανάκι σε μεγάλες στροφές.
Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.
Μπορεί να το χώ αναμενο μισή ώρα να το ψιλογκαζονω να χει ανεβάσει θερμοκρασίες και θα πάρει απροβληματιστα.....
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό galileos » 06 Σεπ 2013, 09:29

Πήγαινε σε ηλεκτρολογείο ανεξάρτητο αντιπροσωπείας και εξήγησέ τους το θέμα σου και όλα όσα έχεις κάνει για επίλυσή του!!

Κάπου υπάρχει διαρροή ρεύματος στο όλο κύκλωμα. Κάποα φύσα, κάποιο καλώδιο ... κάτι έχει φθαρεί και δεν είναι ορατό με γυμνό μάτι, καθώς με όλα αυτά που άλλαξες είναι φύση αδύνατο να φταίει κάτι όπως η μπαταρία, το κόμπλερ, κλπ. μια μεμονομένη μονάδα δηλάδή.

Κράτα μας ενήμερους :yessir:
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
Άβαταρ μέλους
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 02 Σεπ 2009, 13:38
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger SE


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό billy the kid » 06 Σεπ 2013, 10:05

Μπορεί να λέω βλακεία, αλλά το πηνίο το τσέκαρες?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
billy the kid
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 03 Μαρ 2012, 01:12
Μοτοσυκλέτα: triumph sprint st 1050
Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό Aris. » 06 Σεπ 2013, 10:39

lucifsg έγραψε:Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.

Δεν το κατεχω το θεμα των ηλεκτρικων μοτοσυκλετας η αληθεια ειναι .... αλλα...

Αν οντως ισχυει αυτο που λες , βαλε βολτομετρο στα ακρα της μπαταριας στην αρχη με σβηστη μηχανη.
Η ταση πρεπει να κυμαινεται απο 12.2V εως 12.8V .
Κρατας το οργανο συνεχεια στα ακρα της μπαταριας και ανοιγεις τον κεντρικο διακοπτη στο ON μαζι με το killswitch ανοιχτο , δηλαδη η μηχανη να ειναι ετοιμη για να πατησεις μιζα.
Η ταση εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι το λιγοτερο 11.6V , κατω απο αυτο το νουμερο , υπολογιζοντας την βυθιση τασης κατα την διαρκεια της μιζας , δεν προκειται να σκασει ...
Αν ολα ειναι καλα μεχρι εκεινο το σημειο , βαλε μπρος την μηχανη.
Οταν η μηχανη δουλευει στο ρελαντι η ταση λογικα πρεπει να κυμαινεται γυρω στα 13-14volt με ισως καποιες μικρες αυξομειωσεις...
Επειτα αρχιζεις να γκαζωνεις , εντονα και σταθερα μεχρι λιγο παραπανω απο τις μεσσαιες σου στροφες (δεν ξερω ποσο ειναι στο tiger αν εχεις κοφτη στις 13κ δοκιμασε να το κρατησεις σταθερα για μερικα δευτερολεπτα στις 10κ rpm)
Η ταση στην μπαταρια εκεινη την στιγμη -αν θυμαμε καλα- δεν πρεπει να ξεπερασει τα 14~15 volt (και 15volt νομιζω πολλα λεω). Αν δεις τασεις 16,17,18++volt , τοτε βρηκες το προβλημα ...
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 07 Σεπ 2013, 16:34

billy the kid έγραψε:Μπορεί να λέω βλακεία, αλλά το πηνίο το τσέκαρες?


Είναι καινούριαη μιζα σε ππερίπτωση που ήταν το πηνίο. Είχε καλές πιθανότητες να ήταν το πηνίο.
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg


Re: δε παιρνει μπροστα οταν ζεσταθει...

Δημοσίευσηαπό lucifsg » 07 Σεπ 2013, 16:38

Aris. έγραψε:
lucifsg έγραψε:Η σπαζοκεφαλιά είναι ότι δε παίρνει όταν δουλέψει σε μεγάλες στροφές.

Δεν το κατεχω το θεμα των ηλεκτρικων μοτοσυκλετας η αληθεια ειναι .... αλλα...

Αν οντως ισχυει αυτο που λες , βαλε βολτομετρο στα ακρα της μπαταριας στην αρχη με σβηστη μηχανη.
Η ταση πρεπει να κυμαινεται απο 12.2V εως 12.8V .
Κρατας το οργανο συνεχεια στα ακρα της μπαταριας και ανοιγεις τον κεντρικο διακοπτη στο ON μαζι με το killswitch ανοιχτο , δηλαδη η μηχανη να ειναι ετοιμη για να πατησεις μιζα.
Η ταση εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι το λιγοτερο 11.6V , κατω απο αυτο το νουμερο , υπολογιζοντας την βυθιση τασης κατα την διαρκεια της μιζας , δεν προκειται να σκασει ...
Αν ολα ειναι καλα μεχρι εκεινο το σημειο , βαλε μπρος την μηχανη.
Οταν η μηχανη δουλευει στο ρελαντι η ταση λογικα πρεπει να κυμαινεται γυρω στα 13-14volt με ισως καποιες μικρες αυξομειωσεις...
Επειτα αρχιζεις να γκαζωνεις , εντονα και σταθερα μεχρι λιγο παραπανω απο τις μεσσαιες σου στροφες (δεν ξερω ποσο ειναι στο tiger αν εχεις κοφτη στις 13κ δοκιμασε να το κρατησεις σταθερα για μερικα δευτερολεπτα στις 10κ rpm)
Η ταση στην μπαταρια εκεινη την στιγμη -αν θυμαμε καλα- δεν πρεπει να ξεπερασει τα 14~15 volt (και 15volt νομιζω πολλα λεω). Αν δεις τασεις 16,17,18++volt , τοτε βρηκες το προβλημα ...


Θα το δοκιμάσω και αυτό. Έχουμε μετρήσει τάσεις, δε θυμάμαι αν μετρήσαμε στις ψηλές. Αλλά αν στις ψηλές δίνει 17 βολτ πχ δε θα έπαιρνε μετά? Απλά θα υπερφόρτηζε τη μπαταρια έτσι δεν είναι?
lucifsg
Newbie
Progress to next rank:
70%
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 05:33
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 10'
Όνομα: greg

Advertisement
Επόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες