νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: Notis στις 02/06/2012 1:37 μμ.

[quote="figalos":o6q1uncl]
bonnie"
figalos"νεος προβληματισμος
και βασικος λογος να καταληξω
19αρες bonneville???
18αρες thruxton??
η
17αρες bonneville SE????
πιο κοντα σε αυτο που φανταζομαι, οτι μου ταιριαζει επειδη λογικα θα στριβει και καλυτερα ειναι 17αρες μπρος πισω
το τιμονι θα το αλλαξω οπως και ναχει στα μετρα που θελω οσο αναφορα την σταση οδηγησης
μου αρεσουν οι ακτινωτες που ειναι και πιο κλασικες αλλα και πιο ελαφριες
αλλα δεν ξερω αν υπαρχουν αφτερ μαρκετ 17αρες (για μπροστα παντα μιλαω)
μιας και δεν τις δινει σε κανενα μοντελο

επισης ειμαι πολυ κοντα σε καινουριο καθως απο το μεταχειρισμενο η διαφορα ειναι στο χιλιαρικο περιπου"



h 17' ειναι λιγο πιο ευελικτη, το εχω οδηγησει...
εγω ειχα 19' στο μπονεβιλ, να σου πω την αληθεια δεν με ενοχλησε ποτε ουτε με δυσκολεψε σε κατι...
η ακτινα πιστευω οτι ειναι πιο κλασικη, η χυτη δεν με ψηνει με τιποτα....

το θραξτον φοραει 18 μπροστα ακτινα, κ ειναι οτι καλυτερο!!! κλασικος συνδυασμος (18 μπροστα, 17 πισω), κ εξαιρετικη αισθητικη αποψη!

αν θες να μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ζαντες, δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο... παιζει να χρειαστει να αλλαξεις κ κεντρα, κ δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν βολικο, καθαρα απο οικονομικη αποψη...

παρεπιμπτοντως...
αν τελικα ψαξεις για καινουριο, η διαθεσιμοτητα ειναι πολυ συγκεκριμενη...
πχ. μονο κοκκινο θραξτον προς το παρον... αν θες μαυρο, μονο παραγγελια, κ αυτη μαλλον απο ιουλιο
σε μπονεβιλ, αν θες, ρωτα να σου πω τι υπαρχει διαθεσιμο.

"

το μπονεβιλ φοραει 19αρες
το αποκλειω ακομα και για μετατροπη σε θραξτον
ιδανικη αναλογια παμε σε θραξτον που καινουριο παιζει μονο σε κοκκινο
μεταχειρισμενο δεν υπαρχει εκτος απο αυτο το κιτρινο που μου ειχες προτινει
οποτε περιοριζομαι στο SE ΜΕ 17ΑΡΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΙΜΟΝΑΚΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΛΑ ΜΕ ΟΥΡΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ TRIUMPH FIGALOS
το ασπρο μαρεσει παρα πολυ με τα πλαστικα στο ντεποζιτο τα μαυρα,
νικελ καπακια στο μοτερ ,μαυρη ουρα,φουσκωμα στην σελα στο μερος του συνοδηγου, μασκακι μπροστα αλλα cafe racer,
ktl ktl ktl......
πω πωω
ταξιδευω τωρα ασε με!!!!!!!!!
επαρχιακο
μπασο ηχο
γαργαλιμα στο στομαχι!!!!!!


οκ οκ
ξυπνησα
υπομονη μεχρι τοτε[/quote:o6q1uncl]
Η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις το μοντέλλο με τις αλουμινένιες ζάντες. Με 17άρες ζάντες θα έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερες επιλογές σε ελαστικά,και είναι περίπου 5 κιλά ελαφρύτερες.Οπότε άν δέν κολλάς στο αισθητικό είναι συνολικά καλύτερες. Σίγουρα τα επι μέροους ανταλλακτικά για να το κάνεις εντελώς Thruxton είναι πολλά, αλλά η γνώμη μου είναι πως δέν χρειάζονται τόσες αλλαγές. Ξεκινώντας με ένα χαμηλό τιμόνι(Άν αλλάξεις καβαλλέτα βάζεις και fat bar) και οπωσδήποτε μαπσπιέ.Η LSL έχει ένα καταπληκτικό σετάκι που τοποθετείται στο Bonneville χωρίς καμμία μετατροπή και τα μεταφέρει 12 εκ.πίσω και 3εκ.πάνω.Με αυτές τις αλλαγές το στήσιμο της Bonneville γίνεται όμοιο με του Thruxton,ίσως και καλύτερο (λίγότερο κουραστικό λόγω τιμονιού).Όσον αφορά τα αμορτισέρ επειδή τα μαμά έτσι κι αλλιώς δέν είναι και ότι καλύτερο,όταν κάποτε τα αλλάξεις με after market βάζεις για Thruxton.Νομίζω πως αυτές είναι οι κυριώτερες αλλαγές για μιά σωστή μετατροπή. Άν όμως θέλεις περισσότερα, όπως σου είπα οι επιλογές είναι ανεξάντλητες...Όρεξη (και χρήμα) να υπάρχει...Για τυχόν απορίες επικοινώνησε μαζί μου.

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 03/06/2012 12:26 μμ.

[/quote]
Η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις το μοντέλλο με τις αλουμινένιες ζάντες. Με 17άρες ζάντες θα έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερες επιλογές σε ελαστικά,και είναι περίπου 5 κιλά ελαφρύτερες.Οπότε άν δέν κολλάς στο αισθητικό είναι συνολικά καλύτερες. Σίγουρα τα επι μέροους ανταλλακτικά για να το κάνεις εντελώς Thruxton είναι πολλά, αλλά η γνώμη μου είναι πως δέν χρειάζονται τόσες αλλαγές. Ξεκινώντας με ένα χαμηλό τιμόνι(Άν αλλάξεις καβαλλέτα βάζεις και fat bar) και οπωσδήποτε μαπσπιέ.Η LSL έχει ένα καταπληκτικό σετάκι που τοποθετείται στο Bonneville χωρίς καμμία μετατροπή και τα μεταφέρει 12 εκ.πίσω και 3εκ.πάνω.Με αυτές τις αλλαγές το στήσιμο της Bonneville γίνεται όμοιο με του Thruxton,ίσως και καλύτερο (λίγότερο κουραστικό λόγω τιμονιού).Όσον αφορά τα αμορτισέρ επειδή τα μαμά έτσι κι αλλιώς δέν είναι και ότι καλύτερο,όταν κάποτε τα αλλάξεις με after market βάζεις για Thruxton.Νομίζω πως αυτές είναι οι κυριώτερες αλλαγές για μιά σωστή μετατροπή. Άν όμως θέλεις περισσότερα, όπως σου είπα οι επιλογές είναι ανεξάντλητες...Όρεξη (και χρήμα) να υπάρχει...Για τυχόν απορίες επικοινώνησε μαζί μου.[/quote][/quote]
φιλε εισαι μεσα στο μυαλο μου
καπως ετσι το σκεφτομαι
γιατι και το θραξτον ειναι πολυ χαμηλα τα τιμονια
στο μπονι ψηλα οποτε κατι ενδιαμεσο ,ορθιος και με ελαφρια κλιση εμπρος ειμαι κομπλε
οι ζαντες αλουμινιου μαρεσουν και σαν σχεδιο και σαν νουμερο με καλυπτουν
τωρα
οι εξατμισεις
αν θελω να βαλω τις ανοιχτε? πρεπει να κανω ενα σωρο αλλαγες σε μαρσπιε και γενικοτερα στο συστημα εκει κατω (φρενα και τετοια?)
και τελος
εχω βρει δυο λευκα σε αγγελια στο car
θα ανεβασω φωτο για να δειτε διαφορες που πιθανον εμενΑ θα μου ξεφυγουν
και τι με συμφερει οικονομικα
αν και δεν εχουν μεγαλη διαφορα με καινουριο,1000ε μονο
η μια ειναι αυτη
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2099333/
και η αλλη ειναι αυτη που παρατηρω μεγαλυτερο δισκοφρενο?? αν δεν κανω λαθος
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1723225/

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: Notis στις 03/06/2012 3:30 μμ.

figalos""

Η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις το μοντέλλο με τις αλουμινένιες ζάντες. Με 17άρες ζάντες θα έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερες επιλογές σε ελαστικά,και είναι περίπου 5 κιλά ελαφρύτερες.Οπότε άν δέν κολλάς στο αισθητικό είναι συνολικά καλύτερες. Σίγουρα τα επι μέροους ανταλλακτικά για να το κάνεις εντελώς Thruxton είναι πολλά, αλλά η γνώμη μου είναι πως δέν χρειάζονται τόσες αλλαγές. Ξεκινώντας με ένα χαμηλό τιμόνι(Άν αλλάξεις καβαλλέτα βάζεις και fat bar) και οπωσδήποτε μαπσπιέ.Η LSL έχει ένα καταπληκτικό σετάκι που τοποθετείται στο Bonneville χωρίς καμμία μετατροπή και τα μεταφέρει 12 εκ.πίσω και 3εκ.πάνω.Με αυτές τις αλλαγές το στήσιμο της Bonneville γίνεται όμοιο με του Thruxton,ίσως και καλύτερο (λίγότερο κουραστικό λόγω τιμονιού).Όσον αφορά τα αμορτισέρ επειδή τα μαμά έτσι κι αλλιώς δέν είναι και ότι καλύτερο,όταν κάποτε τα αλλάξεις με after market βάζεις για Thruxton.Νομίζω πως αυτές είναι οι κυριώτερες αλλαγές για μιά σωστή μετατροπή. Άν όμως θέλεις περισσότερα, όπως σου είπα οι επιλογές είναι ανεξάντλητες...Όρεξη (και χρήμα) να υπάρχει...Για τυχόν απορίες επικοινώνησε μαζί μου.[/quote][/quote]
φιλε εισαι μεσα στο μυαλο μου
καπως ετσι το σκεφτομαι
γιατι και το θραξτον ειναι πολυ χαμηλα τα τιμονια
στο μπονι ψηλα οποτε κατι ενδιαμεσο ,ορθιος και με ελαφρια κλιση εμπρος ειμαι κομπλε
οι ζαντες αλουμινιου μαρεσουν και σαν σχεδιο και σαν νουμερο με καλυπτουν
τωρα
οι εξατμισεις
αν θελω να βαλω τις ανοιχτε? πρεπει να κανω ενα σωρο αλλαγες σε μαρσπιε και γενικοτερα στο συστημα εκει κατω (φρενα και τετοια?)
και τελος
εχω βρει δυο λευκα σε αγγελια στο car
θα ανεβασω φωτο για να δειτε διαφορες που πιθανον εμενΑ θα μου ξεφυγουν
και τι με συμφερει οικονομικα
αν και δεν εχουν μεγαλη διαφορα με καινουριο,1000ε μονο
η μια ειναι αυτη
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2099333/
και η αλλη ειναι αυτη που παρατηρω μεγαλυτερο δισκοφρενο?? αν δεν κανω λαθος
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1723225/[/quote]
Οι διαφορές που έχουν οι δύο Bonneville (εκτός απο τις σέλλες που το πρώτο έχει έξτρα την ταξιδιωτική...Εμένα δέν μ'αρέσει αλλά περι ορέξεως...)είναι ελάχιστες.Το Bonneville του Πιερράκου έχει ηλεκτρονικά όργανα ενώ το άλλο το κλασσικό με τη ντίζα.Αυτή η αλλαγή έγινε απο τα μοντέλλα 2010 και μετά.Απ'ότι γνωρίζω δεν έχουν άλλες διαφορές.Τα δισκόφρενα είναι ίδια.Οι εξατμίσεις τοποθετούνται χωρίς καμμιά μετατροπή.Υπάρχει τεράστια ποικιλία στο διαδίκτυο.Η Triumph έχει ελεύθερα τελικά γύρω στα 500ευρώ και ένα σέτ λαιμοί -τελικά της Arrow γύρω sta 1100 ευρώ.Απ' ότι είδα ο Πιερράκος δίνει και κάποια δώρα με τη μηχανή.Αν κάνει και καλύτερη τιμή,με δεδομένο ότι είναι πιό καινουριο μοντέλλο θα το προτιμούσα. Επειδή όμως οι διαφορές είναι αμελητέες ψάξτο καλά και πάρε όποια σ'αρέσει.

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 05/06/2012 4:59 μμ.


αν βαλω αυτο το τιμονι
πρεπει να αλλαξω ντιζες γκαζιου η φρενων????
το λεω επειδη θα κατεβει λιγο το τιμονι
η δεν εχω προβλημμα?????

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: Notis στις 06/06/2012 8:10 μμ.

figalos"

αν βαλω αυτο το τιμονι
πρεπει να αλλαξω ντιζες γκαζιου η φρενων????
το λεω επειδη θα κατεβει λιγο το τιμονι
η δεν εχω προβλημμα?????"

Οι ντίζες βολεύονται...Το σωληνάκι του φρένου θα χρειαστεί κόντυμα Ένα σωληνάκι υψηλής ΗΕL φτιαγμένο στο μήκος που θές έχει 30 ευρώ (Σπηλιώτης)Αν δεν θέλεις να το αλλάξεις τελείως μπορείς να πάρεις σκέτο μαρκούτσι και αφού κόψεις το υπάρχον σωληνάκι τοποθετείς το καινούριο μαρκούτσι.Κόστος 6 ευρώ.(Moto Madnes).

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 06/06/2012 10:44 μμ.

Notis"
figalos"

αν βαλω αυτο το τιμονι
πρεπει να αλλαξω ντιζες γκαζιου η φρενων????
το λεω επειδη θα κατεβει λιγο το τιμονι
η δεν εχω προβλημμα?????"

Οι ντίζες βολεύονται...Το σωληνάκι του φρένου θα χρειαστεί κόντυμα Ένα σωληνάκι υψηλής ΗΕL φτιαγμένο στο μήκος που θές έχει 30 ευρώ (Σπηλιώτης)Αν δεν θέλεις να το αλλάξεις τελείως μπορείς να πάρεις σκέτο μαρκούτσι και αφού κόψεις το υπάρχον σωληνάκι τοποθετείς το καινούριο μαρκούτσι.Κόστος 6 ευρώ.(Moto Madnes)."

σε ευχαριστω ,
γιατι σκεφτομαι ακομα και το τελευταιο ευρω,
θα φτασει πολυ ψηλα η τιμη της,
θελω και καποιες στανταρ αλλαγες για αρχη,
οπως σιγουρα εξατμισεις,φτερο πισω,και τιμονι,
βλεπω να ξεφευγει η τιμη της...
να ρωτησω κατι αλλο
οι ελευθερες εξατμισεις της triumph που βαζουν οι περισσοτεροι περιλαμβανει και λαιμους η μονο τα τελικα εξατμισης??
απο ιντερνετ υπαρχουν επιλογες η αυτες της triumph ειναι η καλυτερη και απο ηχο αλλα και απο οικονομικης αποψης!!

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: Notis στις 06/06/2012 11:19 μμ.

[quote="figalos":3ela854q]
Notis"
figalos"

αν βαλω αυτο το τιμονι
πρεπει να αλλαξω ντιζες γκαζιου η φρενων????
το λεω επειδη θα κατεβει λιγο το τιμονι
η δεν εχω προβλημμα?????"

Οι ντίζες βολεύονται...Το σωληνάκι του φρένου θα χρειαστεί κόντυμα Ένα σωληνάκι υψηλής ΗΕL φτιαγμένο στο μήκος που θές έχει 30 ευρώ (Σπηλιώτης)Αν δεν θέλεις να το αλλάξεις τελείως μπορείς να πάρεις σκέτο μαρκούτσι και αφού κόψεις το υπάρχον σωληνάκι τοποθετείς το καινούριο μαρκούτσι.Κόστος 6 ευρώ.(Moto Madnes)."

σε ευχαριστω ,
γιατι σκεφτομαι ακομα και το τελευταιο ευρω,
θα φτασει πολυ ψηλα η τιμη της,
θελω και καποιες στανταρ αλλαγες για αρχη,
οπως σιγουρα εξατμισεις,φτερο πισω,και τιμονι,
βλεπω να ξεφευγει η τιμη της...
να ρωτησω κατι αλλο
οι ελευθερες εξατμισεις της triumph που βαζουν οι περισσοτεροι περιλαμβανει και λαιμους η μονο τα τελικα εξατμισης??
απο ιντερνετ υπαρχουν επιλογες η αυτες της triumph ειναι η καλυτερη και απο ηχο αλλα και απο οικονομικης αποψης!![/quote:3ela854q]
http://www.british-customs.com/triumph- ... mag-wheel/ , http://www.newbonneville.com/html/what_s_new.html , http://bestforbritts.com/en/exhausts/ , http://www.solotriumph.com/triumph-bonn ... st-systems , http://www.bellacorse.com/engine.htm#exhaust , http://www.britishracer.com/index.php?m ... v13m53cdi5 , http://www.triumphmotorcycles.gr/access ... my-triumph

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 06/06/2012 11:49 μμ.

NO COMMENTS!!!!!!!!!!!!

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 12/06/2012 2:02 μμ.

χθες ειχα την πρωτη εμπειρια με το μοτερ ενος bonneville SE
πραγματικα εχω μεινει αφωνος
δεν το περιμενα τοσο ευκολοδηγητο και ανετο και μαλιστα σε κεντρικους δρομους με κινηση και πολλες σφινες,
αρκετη ροπη απο πολυ χαμηλα ακομα και με 2α 3η 4η, συναρπαστικο
νομιζα οτι οδηγουσα παπι με μοτερ απο χτ 660
φοβερος ηχος παρολο που ειχε κλειστες εξατμισεις, και τρομερη αισθηση κατυθηντικοτητας
το souper for με ειχε εντυπωσιασει απο την οδηγηση του στην πολη αλλα υστερουσε σε ροπη χαμηλα
καθως και στο ηχο που ειναι διαφορετικος απο ενα δικυλινδρο μοτερ.
εδω τα βρηκα ολα
βεβαια δεν ξερω πως ειναι σε μεγαλες ταχυτητες και τι αισθηση σου δινει η μηχανη σε ενα ταξιδι ας πουμε με 150-160-170 (αληθεια ποσο να φτανει τελικη),γιατι πηρα βολτα μονο 15 λεπτα και δεν μπορουσα να κατεβω λιγο γλυφαδα βαρκιζα να ανοιξω λιγο σε μεγαλο δρομο,

λοιπον τα αρνητικα
χαλια φρενα
να μου πεις ειναι κουλ μηχανακι δεν ειναι πολυστροφο κοντρολαρετε ευκολα
αλλα πραγματικα πιστευω οτι σε σχεση με την ροπη που εχει και το αρπαγμα σαν δικυλινδρο τα φρενα του ειναι επιεικως απαραδεκτα!!!
και δευτερον
σαν συνολο μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι πολλα τα λεφτα για την ποιοτητα κατασκευης του (φαινεται φτινιαρικο)
επισης
δεν μου δινει την εντυπωση οτι θα παρω ενα μηχανακι που θα το κρατησω για παντα
μου δινει την εντυπωση οτι ειναι για 100.000 χιλιομετρα!!!
και μετα θα αρχισει να διαλυετε ...

παρακαλω για το τελευταιο θα ηθελα την αποψη σας εκτενεστερα
καθως το διλημμα να αφησω δυο ιαπωνεζικα ,ενα 1000 σπορτ τουρινγκ, και ενα 400 σουπερ φορ σκυλι για την πολη ,για το bonneville SE εχει αρχισει να μεγαλωνει ξανα
ευχαριστω πολυ εκ των πρωτερων
και sorry για τυχον ορθογραφικα λαθει χαχα λαθη

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: bonnie στις 12/06/2012 6:13 μμ.

figalos"


και δευτερον
σαν συνολο μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι πολλα τα λεφτα για την ποιοτητα κατασκευης του (φαινεται φτινιαρικο)
επισης
δεν μου δινει την εντυπωση οτι θα παρω ενα μηχανακι που θα το κρατησω για παντα
μου δινει την εντυπωση οτι ειναι για 100.000 χιλιομετρα!!!
και μετα θα αρχισει να διαλυετε ...


"



μετα απο 60,000χλμ σχεδον, το μπονεβολακι μου, το μονο που ζητουσε ηταν να αλλαξω την πισω αναρτηση...
φρενα δεν ειναι τελεια, αλλα αρκετα ικανοποιητικα... το ιδιο κ στο θραξτον... ισως λιγο καλυτερα..
προβλημα ποιοτητας δεν διαπιστωσα για κανενα λογο κ πουθενα, ειδικα εγω που δεν τα προσεχω κ ιδιαιτερα, τα παραταω οπου να ναι, δεν τα πλενω, κλπ κλπ
σκουριες δεν μου πεταξε πουθενα, δεν εσπασε τιποτα, τα νικελ γυαλιζαν ακομα μετα απο τοσο καιρο, γενικα δεν μπορω να σου πω οτι ειχα θεμα...
φλαντζα χρειαστηκε μια φορα ν αλλαξω, αλλα οκ, ηταν στην εγγυηση....
δεν ξερω αν οι υπολοιποι κατοχοι βρηκαν καποιο αλλο μειονεκτημα, εγω γενικα το φχαριστηθηκα πολυ, το ιδιο τωρα κ το θραξτον....
χαιρομαι που σου αρεσε μεσα στην πολη, αν βγεις κ παραεξω, θα βρεις κ αλλα καλα..
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: ACE KUSTOMS στις 13/06/2012 4:38 μμ.

Γεια σου μαν.
Οποιο και να παρεις κοιτα να εχει τουλαχιστον ζαντες με ακτινες και οχι χυτες.Και με καρμπ ακομα καλυτερα.
Αν κατι παραπανω εχουν να σου προσφερουν αυτα τα μοτο ειναι το στυλ που αντιγραφουν οι υπολοιποι.
Τα υπολοιπα γινονται.Ορεξη να εχεις και χρημα οχι πολυ.Οι μοντες πανω τους ειναι απειρες.
σε'ι'βντ πουσι booggie!!!!!!!!

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: DimitrisLa στις 24/06/2012 3:43 πμ.

Παιδιά είδα τη συζήτηση και με ενδιαφέρει πολύ γιατί σκέφτομαι κ γω να αγοράσω trhuxtoνάκι....Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μέχρι τώρα με μηχανές κ αν κ ξέρω την απάντηση θέλω να ρωτήσω αν αξίζει να κάνω τη μεταπήδηση απο το αμάξι στο thrux..(αν είναι ευκολοδήγητο κ απο προτάρηδες).. η αναγκαστηκά πρεπει να περάσω πρώτα απο το στάδιο παπί?.....
και κάτι άλλο αν κ ο φίλος begenius ήταν πολύ κατατοπιστηκός, στο θέμα βενζίνη ειδικά σε πόλη τι γίνεται? κάπου είδα οτι γεμάτο(16 lt) βγάζει γύρω στα 200 χμ.ισχύει?

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 11/07/2012 12:17 μμ.

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ FAZER
ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ SOUPER FOUR
ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΒΑΔΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΤΙΛΕΡ
ΕΙΔΩΜΕΝ
ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!!!!!!!!!!!

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: figalos στις 11/07/2012 12:35 μμ.

DimitrisLa"Παιδιά είδα τη συζήτηση και με ενδιαφέρει πολύ γιατί σκέφτομαι κ γω να αγοράσω trhuxtoνάκι....Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μέχρι τώρα με μηχανές κ αν κ ξέρω την απάντηση θέλω να ρωτήσω αν αξίζει να κάνω τη μεταπήδηση απο το αμάξι στο thrux..(αν είναι ευκολοδήγητο κ απο προτάρηδες).. η αναγκαστηκά πρεπει να περάσω πρώτα απο το στάδιο παπί?.....
και κάτι άλλο αν κ ο φίλος begenius ήταν πολύ κατατοπιστηκός, στο θέμα βενζίνη ειδικά σε πόλη τι γίνεται? κάπου είδα οτι γεμάτο(16 lt) βγάζει γύρω στα 200 χμ.ισχύει?"


Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ για το κατα ποσο ευκολοδηγητο ειναι ενα μηχανακι ειναι σχετικο
εχει να κανει κατα ποσο ζωυρος και σβελτος εισαι .Μπορει να εισαι νεος οδηγος αλλα να εχεις θρασος και γρηγοραδα

και δευτερον για τι χρηση προοριζεται!!
αν την θες για εκτος ΠΟΛΗΣ δεν θα εχεις κανενα προβλημα
αν ομως την θες για καθημερινη χρηση μεσα στην πολη πιο πολυ θα εχεις προβλημα με την κινηση (που ειναι τελειως διαφορετικη οταν εισαι με αυτοκινητο) παρα με την συγκεκριμενη μηχανη..
παντως ενα thruxton πιστευω οτι ειναι λιιιιιγο πιο δυσκολο για εναν νεο οδηγο (αλλα και για εναν εμπειρο) λογω τιμονιου (clip on)
αν σε δυσκολεψει το bonneville 10 το thruxton θα σε δυσκολεψει 12
μαλλον πιο πολυ θα σε κουρασει γιατι σκυβεις μπροστα

αυτα
παντως καλο ειναι να δοκιμασεις να κανεις βολτα πρωτα οτι και να ειναι αυτο
η απο καποιον φιλο η απο καποιο test ride
βεβαια αν μπορεις και παρεις πρωτα ενα μεγαλο παπι (125cc) για κανα τριμηνο μεσα στην πολη σιγουρα θα σου κανει καλο
και θα καταλαβεις παρα πολλα πραγματα και για την κινηση αλλα και για το πως να κινεισαι μεσα σε αυτη
οποτε θα εισαι πιο ανετος μετα με ενα 900cc

Re: νεος στο φορουμ- THRUXTON or BONNEVILLE??  

  Από: HelenKoR στις 11/07/2012 2:26 μμ.

figalos"ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ FAZER
ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ SOUPER FOUR
ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΒΑΔΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΤΙΛΕΡ
ΕΙΔΩΜΕΝ
ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!!!!!!!!!!!"


Περιμένουμε και τα δικά σου ευχάριστα!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.