Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 13 Μάιος 2012, 22:36

vassat έγραψε:ΥΓ Μπάι δε γουάι: τα ΧΧ από ποια χρονιά και μετά έβγαιναν ψεκαστά;


http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1100XX

Από ότι έχω διαβάσει γενικά, δεν ξέρω 100% κατά πόσο ισχύει, η πρώτη γεννιά ψεκαστών (1999), έκαιγε ελαφρώς πιο πολύ από τα καρμπυρατεράτα που αντικατέστησε. Η δεύτερη γεννιά (2001-2002) η οποία ήταν και καταλυτική, έκαιγε πιο λίγο από όλες.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 14 Μάιος 2012, 00:07

vassat έγραψε:- Εκτιμώ, όταν σε ποστ ανωτέρω γράφω ότι τα ΧΧ καίνε τον άμπακο, αφορά τα καρμπυρατεράτα.
- Πάντως γενικά δεν είναι "τρομερή" η μετάβαση από γιαπωνέζο σε Triumph.
/ ΒΣ

ΥΓ Μπάι δε γουάι: τα ΧΧ από ποια χρονιά και μετά έβγαιναν ψεκαστά;

από το 99 και μετά
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 15 Μάιος 2012, 10:28

Polymhxanos έγραψε:
vassat έγραψε:ΥΓ Μπάι δε γουάι: τα ΧΧ από ποια χρονιά και μετά έβγαιναν ψεκαστά;


http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1100XX

Από ότι έχω διαβάσει γενικά, δεν ξέρω 100% κατά πόσο ισχύει, η πρώτη γεννιά ψεκαστών (1999), έκαιγε ελαφρώς πιο πολύ από τα καρμπυρατεράτα που αντικατέστησε. Η δεύτερη γεννιά (2001-2002) η οποία ήταν και καταλυτική, έκαιγε πιο λίγο από όλες.

τα καταλυτικά βγήκαν από το 2002 και (απ'ό,τι έχω ακούσει) καίνε λιγότερο.
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 18 Μάιος 2012, 13:47

τα παλιά ST με τα καινούρια έχουν ουσιαστικές διαφορές;

vassat έγραψε:- αυτό που κυριολεκτικά τα ''φτύνει'' είναι το κόμπλερ της μίζας και μάλιστα σε σύντομα διαστήματα. Εσχάτως έχω βάλει ανταλλακτικό με νέο κωδικό που υποτίθεται ότι αντέχει, είδωμεν.

πόσο κόστισε; δεν υπάρχει "μόνιμη" λύση;
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό vassat » 18 Μάιος 2012, 16:21

slaine έγραψε:τα παλιά ST με τα καινούρια έχουν ουσιαστικές διαφορές;

vassat έγραψε:- αυτό που κυριολεκτικά τα ''φτύνει'' είναι το κόμπλερ της μίζας και μάλιστα σε σύντομα διαστήματα. Εσχάτως έχω βάλει ανταλλακτικό με νέο κωδικό που υποτίθεται ότι αντέχει, είδωμεν.

πόσο κόστισε; δεν υπάρχει "μόνιμη" λύση;


Νομίζω από το 08 και μετά έχουν 32μπιτ εγκέφαλο, ενώ μέχρι τότε 16 και βέβαια όλο και κάποιες μικροδιαφορές θα υπάρχουν πχ τα μεταγενέστερα έχουν τα ψηλά κλιπόν
Το κόμπλερ μεταχείρο βγαίνει κανένα 200άρι, αυτό με το νέο κωδικό, καινούργιο όλο το σετ, κάτσε πρώτα,
πάνω από χιλιαρού...
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 18 Μάιος 2012, 20:44

vassat έγραψε:
slaine έγραψε:τα παλιά ST με τα καινούρια έχουν ουσιαστικές διαφορές;

vassat έγραψε:- αυτό που κυριολεκτικά τα ''φτύνει'' είναι το κόμπλερ της μίζας και μάλιστα σε σύντομα διαστήματα. Εσχάτως έχω βάλει ανταλλακτικό με νέο κωδικό που υποτίθεται ότι αντέχει, είδωμεν.

πόσο κόστισε; δεν υπάρχει "μόνιμη" λύση;


Νομίζω από το 08 και μετά έχουν 32μπιτ εγκέφαλο, ενώ μέχρι τότε 16 και βέβαια όλο και κάποιες μικροδιαφορές θα υπάρχουν πχ τα μεταγενέστερα έχουν τα ψηλά κλιπόν
Το κόμπλερ μεταχείρο βγαίνει κανένα 200άρι, αυτό με το νέο κωδικό, καινούργιο όλο το σετ, κάτσε πρώτα,
πάνω από χιλιαρού...
/ ΒΣ

:| :whaa: :sos: :smokingcrack :scared:
:bye:
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 23 Μάιος 2012, 11:37

στο st οι ταχύτητες μπαίνουν/αλλάζουν εύκολα ή δύσκολα; πήγα είδα ένα και με απογοήτευσε για να είμαι ειλικρινής, αλλά δεν ξέρω αν έτυχε ή έτσι είναι όλα στο συγκεκριμένο θέμα. η πρώτη πχ έμπαινε οκ αλλά η δευτέρα γ@μησέ τα!!!!
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό vassat » 23 Μάιος 2012, 16:30

slaine έγραψε:στο st οι ταχύτητες μπαίνουν/αλλάζουν εύκολα ή δύσκολα; πήγα είδα ένα και με απογοήτευσε για να είμαι ειλικρινής, αλλά δεν ξέρω αν έτυχε ή έτσι είναι όλα στο συγκεκριμένο θέμα. η πρώτη πχ έμπαινε οκ αλλά η δευτέρα γ@μησέ τα!!!!


Όπως έγραψα παραπάνω,
ΠΟΛΥ μεγάλη βελτίωση είδα με AGIP 10w60, υπόψιν πολλοί δεν συστήνουν 60άρι.
Με το AGIP θα τολμούσα να συγκρίνω το κιβώτιο του ST με το προηγούμενο Χόντα μου (CBF), τουλάχιστον για τα πρώτα 4000χλμ μετά πέφτει (λίγο όμως), η απόδοση τους.
Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λάδια, αρκετά από τα οποία τα έβγαλα μετά από 500χλμ γιατί ο μοχλός συχνά-πυκνά ῾῾μουλάρωνε῾῾ (ούτε πάνω ούτε κάτω). Από τα υπόλοιπα ξεχωρίζω τα ΙΡΟΝΕ 15.5 τα οποία όμως μετά από 3500χλμ max σε χαιρετάνε.
Επί του παρόντος και επειδή δεν βρήκα AGIP, έβαλα ELF ίδιου εύρους ιξώδους, εντυπώσεις προσεχώς...
Επίσης επειδή πρόσφατα έβαλα τρόμπα φρένου μπροστά από 675, θεωρώ ότι ήταν η καλύτερη/θεαματικότεη βελτίωση, δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι άλλο, με τα κυλινδράκια από DAYTONA 955 ήταν ασήμαντη η βελτίωση. Με γύρω στα 120ευρά από ebay UK καθάρισες.
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 23 Μάιος 2012, 18:33

i c. δηλαδή είναι λίγο σκληρό το κιβώτιο από το εργοστάσιο.
θενξ!
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό vassat » 23 Μάιος 2012, 21:50

slaine έγραψε:i c. δηλαδή είναι λίγο σκληρό το κιβώτιο από το εργοστάσιο.
θενξ!


Χόντα δεν είναι, σίγουρα!
Σε όλα τα τεστ μότο που χρησιμοποιούν τον 1050 και έχουν πέσει στην αντίληψη μου, γίνεται λόγος για σκληρό κιβώτιο.
Αν κάνεις χαλαρές αλλαγές 3500-4500 σαλ τότε το φαινόμενο είναι εντονότερο, με γκαζι μειώνεται.
Με τα λιπαντικά που προανέφερα, ακόμα και οι χαλαρές αλλαγές 'χοντἰζουν' σε ποσοστό, αν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω, 90%.
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό slaine » 24 Μάιος 2012, 10:18

vassat έγραψε:
slaine έγραψε:i c. δηλαδή είναι λίγο σκληρό το κιβώτιο από το εργοστάσιο.
θενξ!


Χόντα δεν είναι, σίγουρα!
Σε όλα τα τεστ μότο που χρησιμοποιούν τον 1050 και έχουν πέσει στην αντίληψη μου, γίνεται λόγος για σκληρό κιβώτιο.
Αν κάνεις χαλαρές αλλαγές 3500-4500 σαλ τότε το φαινόμενο είναι εντονότερο, με γκαζι μειώνεται.
Με τα λιπαντικά που προανέφερα, ακόμα και οι χαλαρές αλλαγές 'χοντἰζουν' σε ποσοστό, αν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω, 90%.
/ ΒΣ

αν είναι από τη "φύση" του έτσι οκ. το θέμα είναι να μη βγάζει προβλήματα. άλλωστε στο bmw που έχω οι αλλαγές δε μπορείς να πεις ότι είναι αθόρυβες, ίσα ίσα, αλλά έτσι είναι το κιβώτιο. δε σημαίνει ότι χαλάει
slaine
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:36
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Μοτοσυκλέτα: SPRINT 1050 ST


Re: Sprint st VS Cbr 1100 blackbird

Δημοσίευσηαπό vassat » 24 Μάιος 2012, 15:25

slaine έγραψε:
vassat έγραψε:
slaine έγραψε:i c. δηλαδή είναι λίγο σκληρό το κιβώτιο από το εργοστάσιο.
θενξ!


Χόντα δεν είναι, σίγουρα!
Σε όλα τα τεστ μότο που χρησιμοποιούν τον 1050 και έχουν πέσει στην αντίληψη μου, γίνεται λόγος για σκληρό κιβώτιο.
Αν κάνεις χαλαρές αλλαγές 3500-4500 σαλ τότε το φαινόμενο είναι εντονότερο, με γκαζι μειώνεται.
Με τα λιπαντικά που προανέφερα, ακόμα και οι χαλαρές αλλαγές 'χοντἰζουν' σε ποσοστό, αν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω, 90%.
/ ΒΣ

αν είναι από τη "φύση" του έτσι οκ. το θέμα είναι να μη βγάζει προβλήματα. άλλωστε στο bmw που έχω οι αλλαγές δε μπορείς να πεις ότι είναι αθόρυβες, ίσα ίσα, αλλά έτσι είναι το κιβώτιο. δε σημαίνει ότι χαλάει


Αν θυμάμαι καλά σε όλο το φόρουμ μόνο ένας 1050 είχε κατασκευαστικό θέμα που δεν βελτιώθηκε/επιλυθήκε, αυτός του ST του DennisG.
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες