Tiger 800 service

Tiger 800 service  

  Από: kouts83 στις 31/03/2012 7:20 μμ.

Καλησπέρα στην παρέα
θα ήθελα να ρωτησω κάποια πράγματα για το σέρβις του τίγρη.
το 1ο σερβις μου πήγε 89 ευρώ
76 τα λάδια και 13 το φίλτρο (χωρίς εργατικά)
σε 5.000 κμ που θα ξαναπάω είχα ρωτήσει ήδη πόσο θα πάει το μαλλί μου είπαν 114 (ή 115 δεν θυμάμαι)
Ρώτησα φίλους , συναδέλφους , άγνωστους (καλή ώρα) , και ένας παλιός μου είπε ότι αν μου φαίνονται ακριβοί μπορώ να πάρω τα λάδια από το εμπόριο και να τους τα πάω (κλειστά εννοείται) την ημέρα του σερβις και δεν έχουν λόγω να αρνηθούν ή να μου κόψουν την εγγύηση. Από τιμές στα praktiker τα έχω βρεί 16,5 (66 ευρώ τα 4 λίτρα) και από το forum μας σε διάφορα post βρήκα Λαμπριανιδη με 13 (52 ευρώ τα 4 λτ) και Trade Wind με 12,5 (50 ευρώ τα 4λτ) (ladia-castrol-power-racing-10w-timi-kai-agora-t3935.html ).
Δεν κάνω διαφήμηση στα μαγαζιά ,απλός ρωτάω αν ήδη κάποιος το έχει κάνει και τι του έχουν πει , προς θεού!
Αμέσως η διαφορά από τα λάδια και μόνο είναι 20+ ευρόπουλα (επίσης αν αλλάξω μάρκα πάλι χάνω την εγγύηση?)
Ούτε το φίλτρο κάνει 13 εν το μεταξύ αλλα τεσπά...

Σε άλλο ποστ επίσης διάβασα πως τα τακάκια τρώγονται γρήγορα, αν αλλάξω μάρκα και σε αυτά (όταν με το καλό έρθει η ώρα τους) και πάω σε δικό μου γνωστό για τοποθέτηση θα έχω πάλι πρόβλημα με την εγγύηση? (ποιο πολύ για να βάλω καμιά καλύτερη μάρκα της προκοπής και όχι τα μαμά πάλι)
Οταν ξεκινάς να οδηγάς ένα δίκυκλο έχεις δύο τσάντες στα χέρια σου.
Η μία γεμάτη και η άλλη άδεια.
Η γεμάτη έχει μέσα της μπόλικη τύχη και η άδεια εμπειρίες.
Φροντίζεις να έχεις γεμίσει και την άδεια πριν σου τελειώσει η τύχη..

Re: Tiger 800 service  

  Από: kemmotar στις 31/03/2012 7:58 μμ.

ο Λαμπριανιδης ειναι η tradewind. απλα ο παππους αν πηγαινεις στο μαγαζι μπορει να κανει και καλυτερη τιμη.

Re: Tiger 800 service  

  Από: kouts83 στις 01/04/2012 9:15 πμ.

Επίσης ξέχασα να ρωτήσω
ο τυπάς στην Τ ,στο 1ο σερβις ,προγραμμάτισε στον εγκέφαλο να βγάλει το σήμα του σερβις στο καντράν στα 6000κμ
Εγώ έτσι και πάω σε δικό μου άνθρωπο που δεν έχει το πρόγραμμα να το ρυθμίσει, τι κάνω? κάθομαι και το βλέπω να αναβοσβήνει μέχρι το σερβις που θα πάω αντιπροσωπεία?
Οταν ξεκινάς να οδηγάς ένα δίκυκλο έχεις δύο τσάντες στα χέρια σου.
Η μία γεμάτη και η άλλη άδεια.
Η γεμάτη έχει μέσα της μπόλικη τύχη και η άδεια εμπειρίες.
Φροντίζεις να έχεις γεμίσει και την άδεια πριν σου τελειώσει η τύχη..

Re: Tiger 800 service  

  Από: PTiger800 στις 01/04/2012 7:09 μμ.

kouts83"Εγώ έτσι και πάω σε δικό μου άνθρωπο"


Νομίζω ότι αν πας σε δικό σου άνθρωπο ίσως να έχεις πρόβλημα με την εγγύηση.
Το να του πας εσύ τα αναλώσιμα (λάδια, ξύδια, λαδόξυδα κ.λπ.) δεν είναι θέμα, εφόσον αυτά είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Αν και η εργασία γίνει από κάποιον που είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (δηλ. εξουσιοδοτημένος) δεν νομίζω ότι μπορεί να σου πει κανείς τίποτα.
Κανονικά και δικός σου να είναι ο μάστορας, δεν θα έπρεπε να μπορεί κανείς να σου πει τίποτα, αλλά επειδή είμαστε στην Ελλάδα, και αν κάτι πάει στραβά ο καθένας κοιτάει πως θα φυλάξει τον κώλο του. Το πρώτο που θα κάνουν είναι να τα ρίξουν στην βενζίνη που έβαλες. Το δεύτερο θα είναι μάλλον να βγάλουν άχρηστο το μάστορα που χρησιμοποίησες.
Μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Γνώμη μου είναι ότι τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης καλό θα ήταν να μη χρειαστεί να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Tiger 800 service  

  Από: Cpt. Haddock στις 01/04/2012 8:26 μμ.

PTiger800"
kouts83"Εγώ έτσι και πάω σε δικό μου άνθρωπο"


Νομίζω ότι αν πας σε δικό σου άνθρωπο ίσως να έχεις πρόβλημα με την εγγύηση.[...]"



Οχι
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Tiger 800 service  

  Από: PTiger800 στις 01/04/2012 8:59 μμ.

Cpt. Haddock"Οχι"


Όχι δε θα έχει πρόβλημα ή όχι να μην πάει σε δικό του άνθρωπο; Θεωρώ ότι διαφωνείς στο ότι υπάρχει πρόβλημα.

Απαντάω διευκρινίζοντας την άποψή μου.
Αν πρόκειται περί αυτοκινήτου δεν υπάρχει πρόβλημα. Στις μοτοσυκλέτες το καθεστώς είναι θολό. Αν προκύψει πρόβλημα δε θα βγάλεις εύκολα άκρη.

Είναι ένα πράγμα το αν θεωρεί κάποιος ότι νομικά έχει δίκιο και ένα τελείως διαφορετικό πράγμα το αν και πότε θα βρει αυτό το δίκιο.

Εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, για όσο καιρό είμαι σε εγγύηση δεν πρόκειται να πάω σε μη εξουσιοδοτημένο. Δεν θέλω να ρισκάρω να πρέπει να μπω σε διαδικασία νομικής διεκδίκησης ή διαφωνίας με καμία εταιρία. Το κόστος αυτής της ενδεχόμενης διαφωνίας είναι για εμένα απαγορευτικό.

Άλλος θα σου πει ότι το κόστος της διαδικασίας είναι ισοδύναμο με το επιπλέον κόστος των service.

Διαλέγεις και παίρνεις. Δεν μπορώ να αποδείξω την αποψή μου. Απλώς την εκθέτω.
...metal under tension, begging you to touch and go...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:53, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Tiger 800 service  

  Από: Cpt. Haddock στις 01/04/2012 9:27 μμ.

PTiger800"
Cpt. Haddock"Οχι"


Όχι δε θα έχει πρόβλημα ή όχι να μην πάει σε δικό του άνθρωπο; Θεωρώ ότι διαφωνείς στο ότι υπάρχει πρόβλημα.

Απαντάω διευκρινίζοντας την άποψή μου.
Αν πρόκειται περί αυτοκινήτου δεν υπάρχει πρόβλημα. Στις μοτοσυκλέτες το καθεστός είναι θολό. Αν προκύψει πρόβλημα δε θα βγάλεις εύκολα άκρη.
[...]"


Οχι, δε θα έχει πρόβλημα. Δε γνωρίζω ο νομος για τα συνεργεία και τις αδειοδοτήσεις αυτών να κανει διακριση αναλογα με τον τυπο του οχηματος.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Tiger 800 service  

  Από: memis στις 01/04/2012 9:33 μμ.

kouts83"Επίσης ξέχασα να ρωτήσω
ο τυπάς στην Τ ,στο 1ο σερβις ,προγραμμάτισε στον εγκέφαλο να βγάλει το σήμα του σερβις στο καντράν στα 6000κμ
Εγώ έτσι και πάω σε δικό μου άνθρωπο που δεν έχει το πρόγραμμα να το ρυθμίσει, τι κάνω? κάθομαι και το βλέπω να αναβοσβήνει μέχρι το σερβις που θα πάω αντιπροσωπεία? "


Φιλοι μου να αναφέρω ότι αντίστοιχος τυπάς και σε εμένα στο 1ο service των 1000km μου προγραμμάτισε τον εγκέφαλο για λαδόξιδα στις 6000km. Να αναφέρω (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι το manual αναφέρει service στα 10000km (απο εξουσιοδοτημένο ενοείται...και καλά...) στο ενδιάμεσο εσύ μπορείς να αλλάξεις τα λάδια 1 και 2 και όσες φορές γουστάρεις και αγαπάς (πάντα με λαδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) σε κάποιο συνεργείο της περιοχής σου. Αρκεί, πιστέυω να είναι πραγματικό συνεργειο ώστε αν σπάσει ο διάλος το ποδάρι του να είσαι καλυμένος τουλάχιστον ότι η αλλαγή έγινε από εξουσιοτημένο ΤΕΧΝΙΚΟ, χωρίς να χρειάζεται αναγκαστικά να είναι και εξουσιοδοτημένος ΤΕΧΝΙΚΟ TRIUMPH.

Τι λέτε ???

Re: Tiger 800 service  

  Από: BOB στις 01/04/2012 9:50 μμ.

Φίλε μου δεν υπάρχει πρόβλημα να τους πας εσύ τα λάδια αρκεί να καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Κι εγώ στο service των 10,000χλμ τους πήγα τα λάδια και δεν είχαν πρόβλημα. Απλά πήρα τα ίδια που βάζει και η αντιπροσωπία και όλα ok. Αν και για τα λάδια των 5,000χλμ και μόνος σου να τα αλλάξεις ή και να μην τα αλλάξες καθόλου δεν έχεις κανένα θέμα αφού και η Triumph σου λέει να τα αλλάζεις κάθε 10,000 και ούτως η άλως δεν σου σφραγίζουν το βιβλιαράκι της εγγύησης. Απλά εδώ σου λένε καλύτερα να τα αλλάξεις στα 5,000 κτλπ.

Το ίδιο ισχύει και με τα τακάκια. Εγώ τα πήρα από τον admin και τα άλλαξα μόνος μου.
Τώρα τι να πω αν μου κάψει κανέναν ανορθωτή η τίποτα τέτοιο (χτύπα ξύλο) και μου πουν ότι φταίει που άλλαξα μόνος μου τα τακάκια..... Triumph είναι αυτή!

Re: Tiger 800 service  

  Από: Cpt. Haddock στις 01/04/2012 9:53 μμ.

memis"[...]Τι λέτε ??? "


Ο,τι εχουμε πει δεκαδες φορες ως τώρα.

Οτι αφενός εαν ειναι κανονικώς αδειοδοτημένο συνεργείο καλυπτεσαι απο το νόμο και οτι αφ' ετέρου, αλλο το σέρβις και άλλο η αλλαγη λαδιώνΕ που μπορεις να την κανεις και μονος σου ακόμα και καθε βδομάδα εαν ετσι γουστάρεις
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Tiger 800 service  

  Από: PTiger800 στις 02/04/2012 5:11 μμ.

Έχει δοκιμάσει κανείς να αγοράσει μόνος του τα αναλώσιμα (λάδια, τακάκια κ.λπ.) και να τα πάει σε συνεργείο προκειμένου να του κάνουν το service;
Αν ναι πού;
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Tiger 800 service  

  Από: TZANNSPY στις 02/04/2012 6:06 μμ.

Αστειάκι Mode on / Αν πάμε την δική μας εργαλειοθήκη και κανέναν ανασφάλιστο Πακιστανό για εργάτη θα ρίξουμε ακόμα περισσότερο το κόστος του service ;;; / Αστειάκι Mode off

Είναι γνωστό από παλιά για το κόστος (πολλές φορές φτάνει σε επίπεδο κοροιδίας) της συντήρησης σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία/Αντιπροσωπείες, οπότε ανάλογα με το πορτοφόλι μας κάνουμε και τα αντίστοιχα κουμάντα...

Αλλά εμένα προσωπικά οι μεσοβέζικες λύσεις πάντα με χαλούσαν...
Μπορώ να το πάω σε Εξ. Συνεργείο; Θα το πάω...
Δεν μπορώ; Θα πάω αλλού με χαμηλότερη εργατώρα και καλύτερες τιμές στα αναλώσιμα...

Επίσης αν εμείς είμαστε πονηροί για να γλυτώσουμε "χ" χρήματα ο κάθε "μάστορας" πόσο πονηρός μπορεί να γίνει όταν κάποια στιγμή τον χρειαστούμε για κάτι πλεον της προβλεπόμενης συντήρησης;

Η προγραμματισμένη συντήρηση, εντός εγγύησης, είναι τα εύκολα χρήματα για τα Εξ. Συνεργεία και αυτά που πονάνε εμάς, το σκηνικό αλλάζει όταν είμαστε εκτός εγγύησης και το μηχανάκι κάτι - απροσδιόριστο - έχει...

Απλά σκέψεις κάνω...
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Tiger 800 service  

  Από: PTiger800 στις 02/04/2012 6:34 μμ.

TZANNSPY"Επίσης αν εμείς είμαστε πονηροί για να γλυτώσουμε "χ" χρήματα ο κάθε "μάστορας" πόσο πονηρός μπορεί να γίνει όταν κάποια στιγμή τον χρειαστούμε για κάτι πλεον της προβλεπόμενης συντήρησης;"


Δεν αντιλέγω ότι έχεις δίκιο.
Μέχρι τώρα, που το χρήμα έρεε άφθονο, έλεγε ο καθένας ότι ήθελε, ζήταγε ότι ήθελε και από δω παν κι άλλοι.

Δεν θέλω να είμαι "πονηρός", άλλα δεν μπορώ να ανεχτώ και ότι ο καθένας θα λύσει το οικονομικό του πρόβλημα υπερχρεώνοντας τον υποφαινόμενο.

Χρέωσε όσο πρέπει, όχι όσο χρειάζεσαι βρε αδερφέ. Δηλαδή ο μη εξουσιοδοτημένος μπαίνει μέσα όταν χρεώνει λιγότερο;
Να μπαινεις για λάδια φίλτρο και να θες μια 90άρα; Δηλαδή δύο μέρες δουλειά (για όσους έχουν δουλειά);

TZANNSPY"Αστειάκι Mode on / Αν πάμε την δική μας εργαλειοθήκη και κανέναν ανασφάλιστο Πακιστανό για εργάτη θα ρίξουμε ακόμα περισσότερο το κόστος του service ;;; / Αστειάκι Mode off"


Μπορείς την ερώτηση να την δεις και αλλιώς :
"'Αν πάρω λάδι από το Πακιστάν, την Κίνα ή δεν ξέρω και 'γω που και του κολλήσω μία ετικέτα μεγάλης ευρωπαϊκής φίρμας, πρέπει να πληρώσω μεγαλύτερο μεροκάματο στον Πακιστανό, τον Κινέζο κ.λπ. ή απλά το χρεώνω εγώ περισσότερο;"

Και για την ιστορία, προσωπικά δεν τολμάω να πάω σε μη εξουσιοδοτημένο. Απλά μου τη δίνει αν κάποιος εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι θέλω το καλύτερο για τη μηχανή μου και με κοπανάει.
Δε σου λέω, πουλάς και φίρμα...Παν μέτρον άριστον όμως.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Tiger 800 service  

  Από: Montechristo στις 02/04/2012 6:56 μμ.

PTiger800"
Εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, για όσο καιρό είμαι σε εγγύηση δεν πρόκειται να πάω σε μη εξουσιοδοτημένο. Δεν θέλω να ρισκάρω να πρέπει να μπω σε διαδικασία νομικής διεκδίκησης ή διαφωνίας με καμία εταιρία. Το κόστος αυτής της ενδεχόμενης διαφωνίας είναι για εμένα απαγορευτικό."

+800
Απλά τα ενδιάμεσα λάδια δεν περιλαμβάνονται στο service καθώς και η αλλάγή στα τακάκια δύσκολα μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα...

See these eyes so green I can stare for a thousand years
Colder than the moon
It's been so long.....
And I've been putting out fire With gasoline

Re: Tiger 800 service  

  Από: PTiger800 στις 02/04/2012 7:02 μμ.

Montechris"Απλά τα ενδιάμεσα λάδια δεν περιλαμβάνονται στο service καθώς και η αλλάγή στα τακάκια δύσκολα μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα..."


Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με αυτό.
Άλλωστε και τακάκια πίσω που χρειάστηκα BREMBO μου έβαλε εξουσιοδοτημένος και όχι NISSIN που είχε.
Συνήθως πας στον εξουσιοδοτημένο και στη λογική "που να βρίσκω άλλον τώρα". Θα μου πεις για αυτό είναι το FORUM για να σε ξεστραβώνει.

Πάσο .
...metal under tension, begging you to touch and go...