Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Tiger vs triple

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 06 Οκτ 2011, 08:57

Γραφει καπου οτι τα μοτερ ειναι ιδια ??
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Billy » 06 Οκτ 2011, 10:09

http://www.triumph.co.uk/greece/Speed%2 ... _2671.aspx
Άβαταρ μέλους
Billy
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Μοτοσυκλέτα: speed triple 1050 blazing orange
Όνομα: Βασίλης


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό redfoot » 06 Οκτ 2011, 10:38

μισο λεπτό, για να καταλαβω δηλ..
διαφερουν μονο στο φιλτροκουτι και την εξατμιση και αυτες οι διαφορες μονο ευθυνονται για 17 αλογα???
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Native » 06 Οκτ 2011, 10:41

Αν ψάξετε λίγο τους κωδικούς των ανταλλάκτικων σε μοντελα αντιστοιχης χρονιας και θα καταλάβετε οτι ειναι ιδια. Χρηστο κατι δεν κάνεις καλά. Αν θές να πάρεις άλογα παίξε με tuneecu και ασε τους παραλληλους εγκεφάλους που ειναι πεταμένα λεφτά. Το tiger με αυτα που σου ειπα πάει απο 115-122 άλογα τροχό. Ανάλογα βέβαια το δυναμόμετρο και τι μάρκα ειναι, μπορει να δειξει και λιγότερα. Και πάντα οταν θέλουμε να κάνουμε συγκριση, μετραμε τα δυο μηχανακια στο ιδιο δυναμόμετρο και την ιδια μέρα - ώρα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό guraki » 06 Οκτ 2011, 11:10

Οι κινητηρες δεν ειναι ιδιοι...εχουν διαφορα στα ηλεκτρικα τους σιγουρα και δεν ξερω για εκκεντροφορους!
guraki
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008, 10:21
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050... το μαυρο, το κακο!!!


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Native » 06 Οκτ 2011, 12:18

Μιλησα για τα μηχανικά μερη. Πηνια δεν μας ενδιαφερει αν εχει διαφορετικά
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό guraki » 06 Οκτ 2011, 12:39

Τα ηλεκτρικα δεν μπορουν να συμβαλλουν σε μεγαλυτερη αποδοση???
guraki
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008, 10:21
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050... το μαυρο, το κακο!!!


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Billy » 06 Οκτ 2011, 12:54

Στο site της Triumph μιλάει για χαρτογράφηση κινητήρα.Πιθανόν όταν βάζει κανείς διαφορετικό πρόγραμμα,εξάτμιση και φίλτρο στο Tiger,να μην πετυχαίνει η συνταγή,όσο αυτή της ''μαμάς'' Triumph για το speed.
Θέλει κάποιο συστατικό ακόμα. ;)
Άβαταρ μέλους
Billy
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Μοτοσυκλέτα: speed triple 1050 blazing orange
Όνομα: Βασίλης


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Native » 06 Οκτ 2011, 12:57

Μπά, χαμηλή τάση παέι στους πολλαπλασιαστές, η οποίοι έχουν τον ιδιο κωδικό, οποτε ιδιο ρεύμα πάει στα μπουζί.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 07 Οκτ 2011, 14:51

Native έγραψε:Αν ψάξετε λίγο τους κωδικούς των ανταλλάκτικων σε μοντελα αντιστοιχης χρονιας και θα καταλάβετε οτι ειναι ιδια. Χρηστο κατι δεν κάνεις καλά. Αν θές να πάρεις άλογα παίξε με tuneecu και ασε τους παραλληλους εγκεφάλους που ειναι πεταμένα λεφτά. Το tiger με αυτα που σου ειπα πάει απο 115-122 άλογα τροχό. Ανάλογα βέβαια το δυναμόμετρο και τι μάρκα ειναι, μπορει να δειξει και λιγότερα. Και πάντα οταν θέλουμε να κάνουμε συγκριση, μετραμε τα δυο μηχανακια στο ιδιο δυναμόμετρο και την ιδια μέρα - ώρα.


115-122 άλογα τροχό! Δηλαδή 135 - 140 στρόφαλο. Και μετά ξύπνησες :p
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό ridik » 07 Οκτ 2011, 17:36

δεν ξερω για τα αλογα αλλα σημερα που περασα ενα νεο προγραμμα τις triumph και ανοιξα και την αλλη τρυπα στο φιλτροκουτι η μηχανι κανει παρτι χαχαχαχα στα ψηλα μεγαλη διαφορα γραφη και η πεμτη τωρα χιχιχ :happyface: (το mivvoni trelenetai)
ridik
Newbie
Progress to next rank:
96%
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 02 Μάιος 2011, 17:48
Τοποθεσία: καλαματα
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 triumph
Όνομα: spuros


Re: Tiger vs triple

Δημοσίευσηαπό guraki » 07 Οκτ 2011, 19:18

Ποιο προγραμμα εβαλες?Γιατι εμενα δειχνει να εχασε στο δυναμομετρο με την δευτερη τρυπα...
guraki
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008, 10:21
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050... το μαυρο, το κακο!!!

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης