Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Κοντεύει ακούγεται..

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Native » 18 Μάιος 2011, 11:20

Εμένα κάποιο πουλάκι εκ των έσω, μου μίλησε για μοτερ 1300. Αρβύλα???
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2011, 11:51

Αν είναι 1255 τί είναι? :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό redfoot » 18 Μάιος 2011, 12:05

bonnie έγραψε:απλοικη ερωτηση ασχετης... :think εφοσον τα 1050, κυριως στα tiger, ειδαν οτι εχουν θεμα με τα πιστονια, δεν θα τους συμφερε να βαλουν 1200 επανω? εκτος αν ειναι εξελιγμενος 1050, χωρις αστοχιες υλικων κλπ.. :happyface:
δεν γνωριζα οτι υπηρχε project για 1200, δεν ειχα διαβασει καποια θρεντ προφανως...
οσο για τον παλιο 1200 των σπριντ δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναεφαρμοστει? δεν ειχε θεματα απ οτι ξερω... :think
επισης... μπορει ο 1200 να ειναι τρικυλινδρος? 4κυλινδρος πιο πιθανο.. εε?


κ please, γλυκιε μου μαγειρα και καλε μου κοκκινοποδαρε, ελεος... συννενοηθειτε επιτελους... δεν λετε κατι διαοφορετικο, προς τι οι ειρωνιες και οι μπηχτες? μεγαλα παιδια ειστε... :thankyouyellow



φυσικα και τους συμφέρει, συμφωνω. Θεωρω οτι δεν εχουν καμια τυχη βαζοντας επανω τον 1050. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και ανελέητος. Η bmw για παραδειγμα βγαζει 1600αρη στα touring-sport touring και η triumph θα απαντησει με τον πιστονόπληκτο ή μη εστω, 1050αρη? πολυ χλωμο το βλεπω, θα ναι κινηση "αυτοκτονίας". Εξαλλου ήδη λέγεται και γράφεται οτι οι ιθύνοντες εχουν ετοιμο τον 1200αρη και μαλιστα προοδευτικα θα τον τοποθετησουν και στο tiger οπως προείπα σε αλλο post. Γιατι θελουν να χτυπησουν στα ίσια κυριως τα gs, ηδη και με το 800αρι αυτο το στοχο εχουν.



και δικιο εχεις but βασικη αρχη μου ειναι να σεβομαι μονο οσους με σεβονται και να απαντω οταν με προκαλούν . Γιατι αν προσεξες, για αλλη μια φορα , δεν το ξεκινησα εγω το γαιτανάκι των προσωπικών ειρωνικών αιχμών . Οσο για τη συνεννόηση, believe me ειναι ανεφικτη.
Τελευταία επεξεργασία από redfoot και 18 Μάιος 2011, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Native » 18 Μάιος 2011, 12:06

Καλά αυτο να μου πείς...εδω η BMW έβγαλε μηχανάκι στο όνομα 650 και στο μοτερ 800.... :loco:

Το μισό πάντως είναι πάντα υπέρ της εταιρίας :rotfl:
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2011, 12:32

Ασχέτως αν και εγώ δε βλέπω σοβαρή πιθανότητα να βάλουν πάλι τον 1050 σε ολοκαινουργο μηχανάκι (ποτέ μη λές ποτέ όμως), από την άλλη λέω πως για όλους έχει χώρο ο μπαξες given a good value for money ή αρκετό στύλ και ιδιαιτερότητα και σε εξάρτηση από τα πόσα μηχανάκια πας να βγάλεις κέρδος. Η Norge δηλαδή είναι ανταγωνιστική στα GTR, K κλπ? Ο 1050 πατάει τον Guzzi κάτω ανα πάσα στιγμή (και βέβαια τα BMW R btw). Δεν είναι αυτό το μόνο κριτήριο εκτός αν είσαι μικρός και ανίδεος.

Εμένα 'αλλη είναι η απορία μου που την έχω ξαναματαπεί πολλάκις. Τι θα κάνει με τη σειρά Σπριντ όταν βγάλει το 'Τρόφυ'.. Δότι και 'Τροφυ' και Sprint GT παραπάει, δυό μηχανάκια που έχουν μεγάλο ποσοστό υπερκάλυψης σε target group, εκ των οποίων το ένα ξαναζεσταμένο φαί, και τεράστιο κενο στη γκάμα πρός το ποιό σπορτίφ. Από την αλλη να μου πείτε, το κενό αυτό στη γκάμα το έχουν οι περισσότεροι πλέον.
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 18 Μάιος 2011, 12:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 18 Μάιος 2011, 12:51

Sprinter έγραψε:Εμένα 'αλλη είναι η απορία μου που την έχω ξαναματαπεί πολλάκις. Τι θα κάνει με τη σειρά Σπριντ όταν βγάλει το 'Τρόφυ'.. Δότι και 'Τροφυ' και Sprint GT παραπάει, δυό μηχανάκια που έχουν μεγάλο ποσοστό υπερκάλυψης σε target group, εκ των οποίων το ένα ξαναζεσταμένο φαί, και τεράστιο κενο στη γκάμα πρός το ποιό σπορτίφ. Από την αλλη να μου πείτε, το κενό αυτό στη γκάμα το έχουν οι περισσότεροι πλέον.


Δεν ξερω, πρεπει λογικά να υπάρχει κοινο και για τα δυο. Εγω θα προτιμουσα το σπριντ απο το τροφι, εαν πηγαινα στην κατηγορία τουρινγκ, σαν πιο "σπορτιβ" και πιο μαζεμενο οπτικα.

Απο την αλλη, υπάρχει και το κοινο που αγοράζει 1200RT, fjr, paneuropean κλπ. Αυτοι θα ριξουν ενα βλεφαρο στο τροφι.

Αφηνω εκτός το gtr, το θεωρω κατηγορίας σπριντ απο πλευρας στυλ και οδηγησης αλλα, προφανως, εκτος συναγωνισμού, λόγω επιδόσεων

Mένει και η απορία τι θα γινει ο 1050 τιγρης οταν βγει το 1200αρι. Λογικα θα σταματησει, με το κοινο του να μοιραζεται: Οι ονοφ στο 1200αρι, οι πιο δρομου στο σπριντ (εαν παραμεινει)
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Κοντεύει ακούγεται..

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Μάιος 2011, 12:57

Ρε καπετάνιο, κοινό για κάτι υπάρχει πάντα όσο κοντά να έχεις τα μοντελα, πάντα θα μπορείς να πείς από δύο κοντινά 'εγώ προτιμώ αυτό από εκείνο'.

Το θέμα είναι αν έχεις 50% π.χ. ποσοστό υπερκάλυψης από την μία και από την άλλη αφήνεις ενα κενό που ίσως είναι μεγάλο (π.χ. περιλαμβάνει τον :sprinter: και τον :sprinter: :happyface: ) το βλέπεις λογικό?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης