Νεο Street Triple 2011-2012 ..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: nfot στις 28/03/2011 6:56 μμ.

Μμμμ, αυτο το βαθυ κοκκινο - βυσσινι με αρεσει πολυ, οπως και τα νεα φωτα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: redfoot στις 28/03/2011 7:01 μμ.

georgevts"Τα φανάρια όντως φαίνονται μεγάλα.Το μασκάκι είναι ίδιο με του Speed."


αλλη ηλιθιοτητα και αυτη. βαζεις ιδιο φαναρι και ιδιο μασκακι και εχεις ενα 90 -95% ομοιοτητας σε δυο μοντελα , ενα μεσαιο κ ενα premium. Ενας σοβαρος κατασκευαστης δεν υποπιπτει σε τετοια σφαλματα.
the road is made clear when viewed from above..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 8:18 μμ.

redf"
georgevts"Τα φανάρια όντως φαίνονται μεγάλα.Το μασκάκι είναι ίδιο με του Speed."


αλλη ηλιθιοτητα και αυτη. βαζεις ιδιο φαναρι και ιδιο μασκακι και εχεις ενα 90 -95% ομοιοτητας σε δυο μοντελα , ενα μεσαιο κ ενα premium. Ο σοβαρος κατασκευαστης δεν το κανει ποτε αυτο."



Ναι βρε γμτ, και η Τ και η Ducati είναι ασόβαροι κατασκευαστές... Να σκεφτώ κι άλλους? Ας πούμε την ασόβαρη Yamaha?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: redfoot στις 28/03/2011 8:41 μμ.

μαλλον δεν το εθεσα σωστα και γι αυτο το καταλαβες αναποδα
ΕΠΕΙΔΗ ειναι σοβαροι κατασκευαστες ολοι αυτοι που αναφερεις, ΓΙ ΑΥΤΟ δεν επιτρεπεται, οχι επειδη το εκαναν σημαινει οτι δεν ειναι σοβαροι. ελπιζω να καταλαβες
κλασσικο παραδειγμα η porsche που καποια εποχη ειχε και αυτη τη φαεινη ιδεα να βαλει ιδια φωτιστικα σωματα στη ναυαρχιδα της (911) με την boxter και φυσικα πεσανε ολοι να τη φανε και στο επομενο facelift καταλαβε τη λαλακία της. Γιατι περί λαλακίας πρόκειται
the road is made clear when viewed from above..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 8:51 μμ.

Θα διαφωνήσω κύριε redfoot. Δεν υπάρχει κανόνας, υπάρχει απλώς σχέση κόστους - οφέλους που μπορεί να είναι διαφορετική από τομέα σε τομέα, από εταιρεία σε εταιρεία, από brand σε brand και από προιόν σε προιόν. Να το εξηγήσω περισότερο η κατάλαβες? Γιατί βαριέμαι
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: redfoot στις 28/03/2011 8:57 μμ.

πιστευω οτι καταλαβαμε αμφοτεροι
οι Αγγλοι δεν εχουν μαλλον καταλαβει οτι το ακριβο τους μοντελο με τοοοοσο εξυπνες κινησεις θα μεινει στα αζητητα ..
κοροιοδο ειναι ο υποψηφιος και εν μεσω παγκοσμιας κρισης να δωσει 4 χηνες παραπανω ενω με 9 εχει ενα πανομοιοτυπο , αρκουντως δυνατο και 20 κιλα ελαφρυτερο μοντελο ? το speed λοιπον θα μεινει για τους πλουσιους 'ή τους ακρως συνειδητοποιημενους . αυτο ελπιζω να γινεται αντιληπτο
the road is made clear when viewed from above..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 9:04 μμ.

Εμ δε κατάλαβες γρί. Ουτως ή άλλως για αυτούς είναι το σπηντ αλλά ποιό είναι το μοντέλο που θα φέρει τα λεφτά στην Τ? Σκέψου με βάση αυτές τις γραμμές

1. Prestige vs mainstream brand (αλλο Πορσε άλλο Τ, ατυχές το παράδειγμά σου για πολλούς λόγους)
2. Bread earner model(s) και κόστος - όφελος (θα φέρει παραπάνω το στρητ να μοιάζει με το σπηντ από αυτό που θα χαθεί με το σπηντ να μοιάζει με το στρητ?)

Δε θέτω εδώ το παράλληλο θέμα της μείωσης του κόστους παραγωγής που δεν είναι καθόλου αμελητέο θέμα. Μιλώ καθαρά για μαρκετινγκ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: redfoot στις 28/03/2011 9:14 μμ.

χμ, διαπιστωνω οτι ουτε κι εσυ καταλαβες τελικα
αν ισχυαν τα οσα λες τοτε δε θα καναν θεαματικες αλλαγες στο speed και ελαφρες στο street. Ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι επενδυουν στο speed σκεφτομενοι και την αποσβεση της επενδυσης δηλαδη να φερουν χρημα μεσω αγορων speed.
Δηλαδη στο μυαλο σου πως συνδεεται η ομοιοτητα τους με την ελξη νεων αγοραστων ηθελα να ξερα..?
Πρωτα η παπαρια των τραγικων japanφωτιστικων και δευτερη παπαρια τα ιδια φωτα στο μικρο και ολοκληρωσαν την ανοησία με ιδιο μασκακι. Αν ψαξεις στα fora θα δεις οτι ελαχιστοι ενθουσιαστηκαν με τις αλλαγες, η συντριπτικη πλειοψηφία ή εχει απωθηθει ή προσπαθει ο ενας να πεισει τον αλλο οτι δεν ειναι και τοσο ασχημα, θα τα συνηθισουμε μωρε
εδω θαμαστε και θα το καταλαβεις (ευχομαι και ελπιζω ) απο τις πωλησεις
the road is made clear when viewed from above..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Costas στις 28/03/2011 9:19 μμ.

Γιατί έχετε κολλήσει τόσο πολύ με τα φανάρια;Εντάξει ωραία ήταν τα στρογγυλά.Γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να τα αλλάξουν για τα επόμενα 50 χρόνια;Εντάξει τα είχαν 5 χρόνια,τα είδαμε,μας άρεσαν, παρακάτω.Κάποια στιγμή θα άλλαζαν πώς θα γίνει.Και για μένα καλώς που άλλαξαν.

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 9:25 μμ.

redf"χμ, διαπιστωνω οτι ουτε κι εσυ καταλαβες τελικα
αν ισχυαν τα οσα λες τοτε δε θα καναν θεαματικες αλλαγες στο speed και ελαφρες στο street. Ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι επενδυουν στο speed σκεφτομενοι και την αποσβεση της επενδυσης δηλαδη να φερουν χρημα μεσω αγορων speed.
Δηλαδη στο μυαλο σου πως συνδεεται η ομοιοτητα τους με την ελξη νεων αγοραστων ηθελα να ξερα..?
Πρωτα η παπαρια των τραγικων japanφωτιστικων και δευτερη παπαρια τα ιδια φωτα στο μικρο και ολοκληρωσαν την ανοησία με ιδιο μασκακι. Αν ψαξεις στα fora θα δεις οτι ελαχιστοι ενθουσιαστηκαν με τις αλλαγες, η συντριπτικη πλειοψηφία ή εχει απωθηθει ή προσπαθει ο ενας να πεισει τον αλλο οτι δεν ειναι και τοσο ασχημα, θα τα συνηθισουμε μωρε
εδω θαμαστε και θα το καταλαβεις (ευχομαι και ελπιζω ) απο τις πωλησεις"



Μπερδεύεις πολλά θέματα και τα κάνεις χωριάτικη σαλάτα.

1. Το σπηντ είχε χρεία ανανέωσης ούτως η άλλως συγκρινόμενο με τον ανταγωνισμό του αλλά και με το στρητ. Επί της ουσίας. Προφανώς και περιμένουν να βγάλουν λεφτά από το σπηντ αλλιώς δε θα το πούλαγαν. Δεν είναι η Τ εταιρεία νοοτροπίας να έχει ενα μοντέλο με χασούρα μόνο και μόνο για πρεστίζ και αν ήταν το σπήντ δε θα ήταν αυτό το μοντέλο. Τι σχέση έχουν αυτά με τα ίδια φανάρια?

2. Τα υπόλοιπα είναι κουβεντα περί αισθητικής όπου ισχύει μόνο το περί ορέξεως.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 9:27 μμ.

Costas"Γιατί έχετε κολλήσει τόσο πολύ με τα φανάρια;Εντάξει ωραία ήταν τα στρογγυλά.Γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να τα αλλάξουν για τα επόμενα 50 χρόνια;Εντάξει τα είχαν 5 χρόνια,τα είδαμε,μας άρεσαν, παρακάτω.Κάποια στιγμή θα άλλαζαν πώς θα γίνει.Και για μένα καλώς που άλλαξαν."


Δε τα είχαν 5 χρόνια, από το 97 τα είχαν αν μιλάμε και για το σπηντ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: tharis στις 28/03/2011 9:27 μμ.

Συγγνωμη, επειδη η Τ εβγαλε ενα speed πριν μερικες δεκαετιες με 2 στρογγυλα χρωμιωμενα φαναρια πρεπει να βγαινει ετσι εις τους αιώνες των αιώνων??!!

Σε ποιους σκοπευει να πουλησει τα streetfighter μοντελα της.. σ αυτους που την ξερουν και εχουν Τ εδω και 10-20 χρονια ή σε κανενα 25αρι που παιρνει την πρωτη-δευτερη μηχανη του ??

edit: με προλαβε κι ο Costas!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: redfoot στις 28/03/2011 11:06 μμ.

Απαντώ συνολικά στους προλαλησαντες γιατί 1 προς 1 είναι κουραστικό κ χρονοβόρο
- το προβλημα δεν είναι Τόσο ότι το άλλαξαν ,αν κ κατα τη γνώμη μου κ αυτο λάθος είναι διότι δεν αλλάζεις,ΟΧΙ σε 5 αλλα Ούτε σε 35, το σήμα κατατεθέν σου ,το Πρώτο κ πιο εξοφθαλμο χαρακτηριστικό που σε διακρίνει απο τις ιαπωνικές σούπες.Σιγά μη σε χαρακτηρίζει παρωχημένο κ με ανάγκη ανανέωσης το στρογγυλό φωτιστικο σώμα .Για ριξτε μια ματιά προς χαρλευ μεριά κ θα δείτε τι Σημαίνει να παντρευεις επιτυχημενα το ρετρό με το μοντέρνο.το προβλημα λοιπόν είναι κυρίως με ΤΙ τα άλλαξαν !Τα αλλάζεις που τα αλλάζεις ρε Αγγλε ,είναι δυνατόν να επιλέγεις ΑΥΤΑ τα φώτα ;; ΑΥΤΑ είναι σαν μεταλλαγμενου ιαπωνικου εντομου που ξεπήδησε απο πυρηνικό αντιδραστήρα .
-κ Καλά ,την έκανες τη βλακεία (ΚΑΤ εμε) .Πριν καν κατακατσει ο κουρνιαχτος ,πριν καν διαπιστώσεις την επίδραση που Έχουν οι αλλαγές στο αγοραστικό κοινό πας κ επαναλαμβανεις το ίδιο facelift κ στο μικρότερο μοντέλο Πάνω στο οποίο στηριζεις τις μεγαλύτερες ελπίδες σου(μαζί με το tiger 800) για να βγεις μπροστά στον ανταγωνισμό ; Βιαστηκες Αγγλε ,βιαστηκες ΠΟΛΥ ..
- ριξτε μια ματιά στο gladius,προφίλ κ ανφας ,επίσης στο monster .Περνάει κάτι απ το μυαλό σας ; Ειλικρινά ..
- τους νεαρούς αγοραστές που λέτε ότι θελει να προσελκύσει δεν πρόκειται να το πετύχει με ιαπωνομορφο μηχανακι.Σε όσους αρέσει αυτή η αισθητική Σιγά μην επιλέξουν triumph με τόσες εναλλακτικές απο την απω ανατολή. Ίσα Ίσα , triumph επιλέγει κάποιος που θελει την ουσία και δευτερευόντως την αισθητική .Αν πάντως δίνει κ σαυτην μεγάλη σημασία Σίγουρα θα θελήσει κάτι που να ξεχωρίζει αισθητικά ,ΟΧΙ μηχανη που συγκλινει προς τα ανταγωνιστικά .
-
the road is made clear when viewed from above..

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: Sprinter στις 28/03/2011 11:15 μμ.

Σιγά ρε redfoot τα παραλές. Σαν εξώφθαλμη μύιγα ήταν, σαν εξώφθαλμο κουνούπι είναι τώρα. Πάλι χαρακτηριστικά άσχημα είναι και τώρα. Ασχέτως με τα γούστα στο στρογγυλό vs τραπεζοειδές λοξό, τον ίδιο χαρακτήρα εξακολουθούν να έχουν. Για ρίξε ξανά μια ματιά στις φωτό ανφάς παραπάνω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νεο Street Triple 2011-2012 ..  

  Από: tharis στις 28/03/2011 11:20 μμ.

Αυτο παλι οτι "γιαπωνιζει" απο που προεκυψε ??

Μοιαζει καθολου με fazer/hornet/gsr/z ή δε ξερω τι αλλο ? Αυτα ολα ειναι μονοφαναρα ..

Το οτι δε σου αρεσαν ειναι υποκειμενικο.. εμενα μου αρεσαν πολυ πανω στο speed, ενω τα παλια μου φαινονταν μικρα για αυτη τη μηχανη ειδικα χωρις το μασκακι.. Απλα τωρα εγινε το αναποδο και μου φαινονται μεγαλα στο street
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..