Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό galileos » 03 Φεβ 2011, 20:30

Sprinter έγραψε:Φίλε μου δίκιο έχεις. Ομως το σύστημα αυτό δουλεύει σε άλλες αγορές. Σε άλλο θρεντ ο Cap10 σημειώνει πως στη Στοκχόλμη υπάρχει 1 συνεργείο Τ που τυχαίνει να είναι και το μοναδικό dealership και είναι κάθετη μονάδα. Αλλη αγορά εκεί, άλλη εδώ..

Ο Ηλιόπουλος δε φημίζεται για τις πρακτικές του στο χώρο, μέχρι χθές (ίσως και σήμερα) ανταγωνίζονταν τους dealers και τα συνεργεία του π.χ μέσω διαφόρων σχημάτων ένα εκ των οποίων ήταν και το κατάστημα στη Μιχαλακοπούλου, άλλο το συνεργείο στη Πεύκη.

Το γεγονός όμως παραμένει πώς η Τ, ζητάει από τους συνεργάτες της να είναι καθετες μονάδες, η Τ ζητάει βιτρίνες, ταμπέλες, μπλουζάκια και νταβατζιλίκια. Οχι ο Ηλιόπουλος ο οποίος είναι ο ενδιάμεσος. Σωστή πολιτική? Διεθνώς μάλλον γιατί αυτή ακολουθουν όλοι (οι Ευρωπαίοι τουλάχιστον). Δουλεύει στην Ελλάδα? Οχι για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων είναι και η Ηλιοφίλ. Διαχειρίζεται ίσως λάθος ο Η την γενικότερη πολιτική της Τ? Μπορεί, αγνοώ και δεν έχει πολύ σημασία για το ζήτημα που συζητάμε. Αν κάποιος γνωρίζει πως η Τ ζητάει το Α αλλά ο Η το Α+ ας βγεί να μας το πεί.

Αν κάποιος θέλει να έχει επίσημο συνεργείο, στην Ελλάδα, στη Γερμανία ή στο Τσιμπουκιστάν, πρέπει να έχει κάθετη μονάδα και να σκάει χοντρά λεφτά. Τέρμα τελείωσε. Τα παράπονά σας στην κυρία τάδε που είναι υπέυθυνη στην Αγγλία του franchising.

Ο Σάκης και ο κάθε Σάκης δικαίως ή αδίκως, δεν θέλουν ή δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της μαμάς και βγαίνουν από το δίκτυο των συνεργατών. Δικαίωμά τους, επιχειρηματίες είναι. Αλλοι δεν θέλουν να μπούν γιατί βρίσκουν του όρους επιχειρηματικά ασύμφορους. Και αυτών δικαίωμά τους είναι.

Βλάπτει αυτό την Τ στην Ελλάδα? Προφανώς, λόγω της συνολικής κατάστασης του δικτύου και των συνεργείων αλλά και των ιδιομορφιών της Ελληνικής αγοράς. Ο καθένας υποψήφιος πελάτης κρίνει και αποφασίζει.

Αλλά αν νομίζει κάποιος πως αν αλλάξει χέρια η διανομή, ή έρθει η ίδια η Τ στην Ελλάδα μέσω κάποιου σχήματος θα αλλάξει το συγκεκριμένο ζήτημα, είναι γελασμένος.


Πραγματικά με φοβίζει το γεγονός ότι σε λίγα χρόνια αντί να υπάρχει "αποκέντρωση" των μεγάλων εταιρειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση αλλά και προσέλευση των πελατών, οι οποίοι δίνουν τα ωραία τους λεφτά, να συγκεντρωθούν ΞΑΝΑ όλα στο "μεγάλο χωριό", καθώς οι επαρχιώτες αν και θα έχουν την υποδομή δεν θα μπορούν να το στηρίξουν οικονομικά (δυσανάλογα έσοδα-έξοδα), με ότι επιφέρει αυτό!!!
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
Άβαταρ μέλους
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 02 Σεπ 2009, 13:38
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger SE


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό bonnie » 03 Φεβ 2011, 20:40

galileos έγραψε:
Πραγματικά με φοβίζει το γεγονός ότι σε λίγα χρόνια αντί να υπάρχει "αποκέντρωση" των μεγάλων εταιρειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση αλλά και προσέλευση των πελατών, οι οποίοι δίνουν τα ωραία τους λεφτά, να συγκεντρωθούν ΞΑΝΑ όλα στο "μεγάλο χωριό", καθώς οι επαρχιώτες αν και θα έχουν την υποδομή δεν θα μπορούν να το στηρίξουν οικονομικά (δυσανάλογα έσοδα-έξοδα), με ότι επιφέρει αυτό!!!



...σκεψου απλα οτι στην κρητη ουσιαστικα δεν υπαρχει αντιπροσωπος.... ξερω καποιους απο εκει, που απεκλεισαν το γεγονος να παρουν Τ απλα κ μονο λογω ελλειψης βασικου αντιπροσωπου...
να μην σου πω για την υπολοιπη ελλαδα.. :(

sprinter, +οσα... οπως τα λες ακριβως θεωρω οτι ειναι...
στριβω, αρα υπαρχω... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bonnie
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2188
Εγγραφή: 17 Σεπ 2008, 23:43
Τοποθεσία: irakleio, crete
Μοτοσυκλέτα: triumph thruxton black racer


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό vagtyrp » 03 Φεβ 2011, 20:48

..οπότε η απάντηση στο αρχικό πόστ του παιδιού, να το πάρω ή θα το ξανάπαιρνες, είναι ............ΟΧΙ!
εκτός και αν μεταναστεύσω στην αγγλία, ή αυστραλία, ή αμερική, ή ολλανδία ή νέα ζηλανδία που πουλάει πολύ triumph οπότε θα είμαστε οκ! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
vagtyrp
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2009, 14:29
Τοποθεσία: ...όπου με βγάλει ο δρόμος...
Μοτοσυκλέτα: speed triple t 509
Όνομα: βαγγέλης


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό galileos » 03 Φεβ 2011, 20:50

bonnie έγραψε:...σκεψου απλα οτι στην κρητη ουσιαστικα δεν υπαρχει αντιπροσωπος.... ξερω καποιους απο εκει, που απεκλεισαν το γεγονος να παρουν Τ απλα κ μονο λογω ελλειψης βασικου αντιπροσωπου...
να μην σου πω για την υπολοιπη ελλαδα.. :(


Ακριβώς αυτό !! :%^&
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
Άβαταρ μέλους
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 02 Σεπ 2009, 13:38
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger SE


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό galileos » 03 Φεβ 2011, 20:51

vagtyrp έγραψε:..οπότε η απάντηση στο αρχικό πόστ του παιδιού, να το πάρω ή θα το ξανάπαιρνες, είναι ............ΟΧΙ!
εκτός και αν μεταναστεύσω στην αγγλία, ή αυστραλία, ή αμερική, ή ολλανδία ή νέα ζηλανδία που πουλάει πολύ triumph οπότε θα είμαστε οκ! :thumbsup:


λές να είναι αυτή μια λύση??? :blink:
Αξία δεν δίνω στη μηχανή ... μόνο στον οδηγό !!!
Άβαταρ μέλους
galileos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 02 Σεπ 2009, 13:38
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger SE


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 03 Φεβ 2011, 21:10

Μέχρι κάποιος mod να μεταφέρει τα άσχετα ποστ για την εξουσιοδότηση κτλ στο αντίστοιχο thread που δημιουργήθηκε, παρακαλώ τους υπόλοιπους να μην συνεχίζουν τουλάχιστον εδώ αυτή τη συζήτηση.
Με ενδιαφέρει πολύ και εμένα αλλά έγινε κώλος το θέμα.

lucifsg έγραψε:παιδια γραφτηκα στο forum με σκοπο να μαθω τι παιζει με το 1050. πουλαω αυριο το ζ750 μου (που μηχανικα ηταν αστερι) με σκοπο να παω σε κατι πιο ψηλο και ανετο αλλα να χει και τα γκαζια/φρενα του. Το μονο που ειδα στο δρομο και μ αρεσε ηταν το 1050. στο συνεργειο μου (του ζ750) δουλευει ενα παλικαρι που ηταν στη triumph παλια μου ειπε τα χειροτερα για αντιπροσωπεια service κλπ... Μπαινω εδω μεσα πρωτο πραγμα που διαβαζω ειναι οτι εχουν προβλημα με τα πιστονια τους τα tiger. μπορειτε να μου πειτε τι να προσεξω σε μια πιθανη αγορα ? απο φρενα πως ειναι ? απο συνεργεια τι παιζει μονο της αντιπροσωπειας ? κρατηματα αναρτησεις ? εχω μπερδευτει με κατι που πηρε το ματι μου για βενζινη (οτι καιει σχεδον και πετρελαιο). ειναι ανετο για το συνεπιβατη αλλα και τον οδηγο ? δε το εχω καν οδηγησει ποτε ...

Και τελος η προσωπικη σας αποψη που το εχετε ποια ειναι, θα το ξαναπαιρνατε ? μηπως να κοιταγα και τιποτα αλλο γιατι απ ο,τι καταλαβαινω μηχανολογικα και απο θεμα service δεν ειναι και εγγυηση η απλα ο κοσμος μεγαλωνει το προβλημα που του παρουσιαζεται ?

ps: βασικο που ξεχασα. τι διαφορες εχουν τα μοντελα καθε χρονιας ? παιζει να βγει ανανεωμενο 1050 το 2011 που να διαφερει απ τα προηγουμενα ?



Θα απαντήσω λοιπόν εντός θέματος σε ότι μπορώ από αυτά που ρωτάει το παλικάρι.

Μην ρωτάς ποτέ τον μηχανικό που πας το μηχανάκι σου για τη γνώμη του πάνω σε μηχανάκια που πιθανότατα δεν θα τα ξαναπάς σε αυτόν!!!
Σε αντίθεση με παλιότερα τα triumph σήμερα είναι πολύ αξιόπιστα και δεν ισχύουν όλα αυτά που λένε κατά καιρούς γύρω γύρω. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι οι πιθανότητες να σου παρουσιάσει δεν είναι μεγαλύτερες σε σχέση με άλλα μηχανάκια και σε τελική ανάλυση δεν θα αποτελέσει αυτό το κριτήριο της αγοράς του ή όχι.

Το ζήτημα με τα πιστόνια είναι υπαρκτό, αλλά κανείς δεν γνωρίζει το μέγεθός του και σίγουρα έχει διογκωθεί παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Σε τελική ανάλυση δεν έχει βρεθεί κάποιος μέχρι τώρα που να πλήρωσε έστω και ένα ευρώ για την υπόθεση αυτή, ανεξάρτητα από τις βλακείες που κάνει η Τ στο όλο θέμα.

Επί της ουσίας σαν μηχανάκι σίγουρα θα σου αρέσει! Είναι πιο άνετο από το Ζ και τουλάχιστον το ίδιο γρήγορο, ενώ η άφθονη ροπή του σε όλο το φάσμα θα σε συνεπάρει. Τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά και ίσως η πίσω ανάρτηση να προκαλέσει κάποιες αναπηδήσεις.

Το βασικότερο πρόβλημα για τον συνεπιβάτη είναι ότι κάθεται ψηλά και τρώει όλον τον αέρα. Ταξίδι δικάβαλο με πάνω από 140χλμ/ώρα πρακτικά αποκλείεται.

Τα μηχανάκια δεν έχουν διαφορές από όσο ξέρω από το 2007. Ίσως κάποιες ελάχιστες σε μηχανολογικές λεπτομέρειες αλλά υπάρχουν εδώ ποστ που μπορεί να σε βοηθήσουν. Δεν θυμάμαι κάτι τώρα.

Και τώρα στο τελικό θέμα του αν θα το ξαναγόραζα.
Τώρα που έχω γυναίκα και έχω μετακομίσει και αφού μου έχει ξεκόψει τα ταξίδια, δε νομίζω ότι θα ξαναέπερνα αυτό το στυλ. Διαφορετικά σίγουρα ναι θα σου απαντούσα σήμερα το πρωί!!!!!!!
Μετά διάβασα για τον Σάκη κτλ. Το δικό μου είναι πλέον εκτός εγγύησης οπότε δεν έχω πρόβλημα και θα συνεχίσω να το πηγαίνω στον Σάκη.
Αν αγόραζα σήμερα καινούργιο triumph και είχα να επιλέξω μεταξύ Καλαμοβρακά, Πιερράκου και επίσημου :doh :doh , δεν ξέρω.

Όπως είπα και παραπάνω, για διάφορους λόγους, θέλω να πάρω το καινούργιο μικρό τιγράκι, αλλά τώρα το βλέπω να δυσκολεύει. Για μεταχειρισμένο δεν θα είχα πρόβλημα.

Σε τελική ανάλυση όταν θελήσεις να πάρεις μεταχειρισμένο tiger 1050, πήγαινε στον Σάκη να σου πει. Μπορεί να έχει και μερικά για πούλημα.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό doohan » 03 Φεβ 2011, 22:06

........
Τελευταία επεξεργασία από doohan και 19 Μάιος 2011, 17:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1025
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 01:23
Μοτοσυκλέτα: KTM-RC8
Όνομα: Μάγειρος


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό johnygalan » 03 Φεβ 2011, 22:55

vagtyrp έγραψε:..οπότε η απάντηση στο αρχικό πόστ του παιδιού, να το πάρω ή θα το ξανάπαιρνες, είναι ............ΟΧΙ!

Εσυ μη λες μεγάλες κουβέντες :happyface:
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
Άβαταρ μέλους
johnygalan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: 15 Απρ 2009, 14:23
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 - YAMAHA YBR


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό alexandros.s » 04 Φεβ 2011, 02:06

mixalakis έγραψε:Μέχρι κάποιος mod να μεταφέρει τα άσχετα ποστ για την εξουσιοδότηση κτλ στο αντίστοιχο thread που δημιουργήθηκε, παρακαλώ τους υπόλοιπους να μην συνεχίζουν τουλάχιστον εδώ αυτή τη συζήτηση.
Με ενδιαφέρει πολύ και εμένα αλλά έγινε κώλος το θέμα.

lucifsg έγραψε:παιδια γραφτηκα στο forum με σκοπο να μαθω τι παιζει με το 1050. πουλαω αυριο το ζ750 μου (που μηχανικα ηταν αστερι) με σκοπο να παω σε κατι πιο ψηλο και ανετο αλλα να χει και τα γκαζια/φρενα του. Το μονο που ειδα στο δρομο και μ αρεσε ηταν το 1050. στο συνεργειο μου (του ζ750) δουλευει ενα παλικαρι που ηταν στη triumph παλια μου ειπε τα χειροτερα για αντιπροσωπεια service κλπ... Μπαινω εδω μεσα πρωτο πραγμα που διαβαζω ειναι οτι εχουν προβλημα με τα πιστονια τους τα tiger. μπορειτε να μου πειτε τι να προσεξω σε μια πιθανη αγορα ? απο φρενα πως ειναι ? απο συνεργεια τι παιζει μονο της αντιπροσωπειας ? κρατηματα αναρτησεις ? εχω μπερδευτει με κατι που πηρε το ματι μου για βενζινη (οτι καιει σχεδον και πετρελαιο). ειναι ανετο για το συνεπιβατη αλλα και τον οδηγο ? δε το εχω καν οδηγησει ποτε ...

Και τελος η προσωπικη σας αποψη που το εχετε ποια ειναι, θα το ξαναπαιρνατε ? μηπως να κοιταγα και τιποτα αλλο γιατι απ ο,τι καταλαβαινω μηχανολογικα και απο θεμα service δεν ειναι και εγγυηση η απλα ο κοσμος μεγαλωνει το προβλημα που του παρουσιαζεται ?

ps: βασικο που ξεχασα. τι διαφορες εχουν τα μοντελα καθε χρονιας ? παιζει να βγει ανανεωμενο 1050 το 2011 που να διαφερει απ τα προηγουμενα ?



Θα απαντήσω λοιπόν εντός θέματος σε ότι μπορώ από αυτά που ρωτάει το παλικάρι.

Μην ρωτάς ποτέ τον μηχανικό που πας το μηχανάκι σου για τη γνώμη του πάνω σε μηχανάκια που πιθανότατα δεν θα τα ξαναπάς σε αυτόν!!!
Σε αντίθεση με παλιότερα τα triumph σήμερα είναι πολύ αξιόπιστα και δεν ισχύουν όλα αυτά που λένε κατά καιρούς γύρω γύρω. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι οι πιθανότητες να σου παρουσιάσει δεν είναι μεγαλύτερες σε σχέση με άλλα μηχανάκια και σε τελική ανάλυση δεν θα αποτελέσει αυτό το κριτήριο της αγοράς του ή όχι.

Το ζήτημα με τα πιστόνια είναι υπαρκτό, αλλά κανείς δεν γνωρίζει το μέγεθός του και σίγουρα έχει διογκωθεί παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Σε τελική ανάλυση δεν έχει βρεθεί κάποιος μέχρι τώρα που να πλήρωσε έστω και ένα ευρώ για την υπόθεση αυτή, ανεξάρτητα από τις βλακείες που κάνει η Τ στο όλο θέμα.

Επί της ουσίας σαν μηχανάκι σίγουρα θα σου αρέσει! Είναι πιο άνετο από το Ζ και τουλάχιστον το ίδιο γρήγορο, ενώ η άφθονη ροπή του σε όλο το φάσμα θα σε συνεπάρει. Τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά και ίσως η πίσω ανάρτηση να προκαλέσει κάποιες αναπηδήσεις.

Το βασικότερο πρόβλημα για τον συνεπιβάτη είναι ότι κάθεται ψηλά και τρώει όλον τον αέρα. Ταξίδι δικάβαλο με πάνω από 140χλμ/ώρα πρακτικά αποκλείεται.

Τα μηχανάκια δεν έχουν διαφορές από όσο ξέρω από το 2007. Ίσως κάποιες ελάχιστες σε μηχανολογικές λεπτομέρειες αλλά υπάρχουν εδώ ποστ που μπορεί να σε βοηθήσουν. Δεν θυμάμαι κάτι τώρα.

Και τώρα στο τελικό θέμα του αν θα το ξαναγόραζα.
Τώρα που έχω γυναίκα και έχω μετακομίσει και αφού μου έχει ξεκόψει τα ταξίδια, δε νομίζω ότι θα ξαναέπερνα αυτό το στυλ. Διαφορετικά σίγουρα ναι θα σου απαντούσα σήμερα το πρωί!!!!!!!
Μετά διάβασα για τον Σάκη κτλ. Το δικό μου είναι πλέον εκτός εγγύησης οπότε δεν έχω πρόβλημα και θα συνεχίσω να το πηγαίνω στον Σάκη.
Αν αγόραζα σήμερα καινούργιο triumph και είχα να επιλέξω μεταξύ Καλαμοβρακά, Πιερράκου και επίσημου :doh :doh , δεν ξέρω.

Όπως είπα και παραπάνω, για διάφορους λόγους, θέλω να πάρω το καινούργιο μικρό τιγράκι, αλλά τώρα το βλέπω να δυσκολεύει. Για μεταχειρισμένο δεν θα είχα πρόβλημα.

Σε τελική ανάλυση όταν θελήσεις να πάρεις μεταχειρισμένο tiger 1050, πήγαινε στον Σάκη να σου πει. Μπορεί να έχει και μερικά για πούλημα.


δεν ξερω τον αριθμο των tiger που εχουν πουληθει-αντ/ειας και μη- σε σχεση με τους χρηστες του φορουμ.μπορει να υπαρχουν και να υπαρξουν προβληματα εδω μεσα εκτος εγγυησης που να μην αναφερθουν,με σκοπο να μην στιγματιστει το μηχ.
και ποσα αλλα υπαρχουν εξω που δεν αναφερονται σε αυτο το φορουμ. παντως μια κουβεντα με μηχανικο της T. προ 3 μηνων μου ανεφερε οτι 1 στα 3 tiger με προβληματα ειναι εκτος εγγυησης και σε λιγο καιρο (εντος 5μηνου) το ποσοστο
θα ανεβει κατα πολυ,γιατι μεγαλο ποσοστο εγγυησεων ληγει(μαλλον πληροφορια απο ανωθεν) .στην ερωτηση μου γιατι θα αυξηθει,η απαντηση μεσα σε λιγες γραμμες ειναι οτι τα tiger στο θεμα κινητηρα ειναι απροβλεπτα.δλδ αν σου τυχει την εκατσες!και αν εισαι εκτος την εκτασες χ3!

στο ερωτημα του φιλου θα απαντουσα η καινουργιο η' τιποτα!
Άβαταρ μέλους
alexandros.s
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 11 Απρ 2010, 20:03
Μοτοσυκλέτα: tiger1050


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 04 Φεβ 2011, 02:31

alexandros.s έγραψε:
δεν ξερω τον αριθμο των tiger που εχουν πουληθει-αντ/ειας και μη- σε σχεση με τους χρηστες του φορουμ.μπορει να υπαρχουν και να υπαρξουν προβληματα εδω μεσα εκτος εγγυησης που να μην αναφερθουν,με σκοπο να μην στιγματιστει το μηχ.
και ποσα αλλα υπαρχουν εξω που δεν αναφερονται σε αυτο το φορουμ. παντως μια κουβεντα με μηχανικο της T. προ 3 μηνων μου ανεφερε οτι 1 στα 3 tiger με προβληματα ειναι εκτος εγγυησης και σε λιγο καιρο (εντος 5μηνου) το ποσοστο
θα ανεβει κατα πολυ,γιατι μεγαλο ποσοστο εγγυησεων ληγει(μαλλον πληροφορια απο ανωθεν) .στην ερωτηση μου γιατι θα αυξηθει,η απαντηση μεσα σε λιγες γραμμες ειναι οτι τα tiger στο θεμα κινητηρα ειναι απροβλεπτα.δλδ αν σου τυχει την εκατσες!και αν εισαι εκτος την εκτασες χ3!

στο ερωτημα του φιλου θα απαντουσα η καινουργιο η' τιποτα!


Δεν μας είπες το βασικότερο. Με αυτά που είναι εκτός εγγύησης (1 στα 3) τι γίνεται;
Πληρώνουν οι ιδιοκτήτες κανονικά;
Τους καλύπτει η Τ σιωπηρά;
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό tharis » 04 Φεβ 2011, 02:47

mixalakis έγραψε:Δεν μας είπες το βασικότερο. Με αυτά που είναι εκτός εγγύησης (1 στα 3) τι γίνεται;
Πληρώνουν οι ιδιοκτήτες κανονικά;
Τους καλύπτει η Τ σιωπηρά;


Αφου σου λεει ... την εκατσες χ3 !!

ΑΑχχ Κουλα ....... :wallbang:
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

Δημοσίευσηαπό alexandros.s » 04 Φεβ 2011, 10:25

πληρωνεις κανονικα. π.χ. οταν ειχα προβλημα με μιζα,βλ. σχετικο ποστ, ειχα 'κοντινη' συνομιλια με ενα προισταμενο σε καποιο συνεργειο της Τ.μου ειπε πως θα μου κανει μια καλη,βαζοντας την μιζα μου στο δικο του tiger που ειχε εγγυηση,ετσι ωστε να παρουσιαζε το προβλημα στο δικο του-ολα αυτα απο κοντα χωρις να ανοιχτει η μιζα για να δει το μεγεθος της ζημιας!
οταν ανοιχτηκε και το ειδε μου ανεφερε πως δεν γινοταν σε καμια περιπτωση να μπει αυτη η μιζα σε μηχανη που εχει 1.5 χρονο κυκλοφοριας γιατι ειναι αφυσικη η ζημια,και στην καλυτερη θα ερχοντουσαν ανθρωποι της Τ. να δουν το μηχ.απο κοντα,αν εχει περασει σερβις στην ωρα του,και γενικοτερα να επιθεωρηθη.
μπορουσε να το κανει 100%,αλλα θα ειχαμε αρνητικη απαντηση ακομα και αν ειναι εντος εγγυησης.
δηλαδη η ζημια φαινοταν σα να προυπηρχε καιρο στο καινουργιο μοτορι και κανενας μηχ.της Τ. δεν το πηρε χαμπαρι στα επισημα σερβις με αποτελεσμα να πηδηξει ολο το συστημα της μιζας,που ειχε κοστος 1340ευρω.(αυξημενο κοστος λογο δικιας τους υπαιτιοτητας,ενω το κοστος που πηγαινα να γλυτωσω εγω ηταν το μισο).
-αναφερω την κεντρικη ιδεα και μονο της συζητησης-
ΑΡΑ η Τ. τοτε ηταν αμειλικτη για αντικαταστασεις εντος η εκτος εγγυησης-για τωρα,μετα απο διαφορα αλλα και πολλα κρουσματα δεν ξερω αν αλλαξε τακτικη!
Άβαταρ μέλους
alexandros.s
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 11 Απρ 2010, 20:03
Μοτοσυκλέτα: tiger1050

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης