Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Tiger vs Tiger......................

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Tiger vs Tiger......................

Postby Sprinter » 22 Jan 2011, 23:19

Υποψιάζομαι πως στην πόλη το 800 θα είναι μακράν καλύτερο.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: Tiger vs Tiger......................

Postby mixalakis » 23 Jan 2011, 12:10

vagtyrp wrote:το 800 θα το επέλεγα μόνο αν με ενδιέφερε το χώμα και για οικονομικούς λόγους επιπλέον μιας κια κοστίζει πολύ λιγότερο από ένα ktm990 για παράδειγμα. το 800 το ασφάλτινο για μένα είναι περιτό από τη στιγμή που υπάρχει το 1050, εκτός και αν είναι μία μετάβαση προς το 1200 και παράλληλη κατάργηση του 1050 από την παραγωγή.
όσον αφορά τις ταξιδιωτικές ικανότητες των δύο μοντέλων πιστεύω ότι και μόνο βλέποντας το 800 από κοντά, είναι μέρα με την νύχτα. προστασία από τον αέρα στο 800 δεν υπάρχει, ενώ για το συνεπιβάτη πιθανώς να είναι λίγο καλύτερα στο 800, και αυτό μόνο αν υπάρχει μικρή διαφορά ύψους από το οδηγό. η κοπέλα μου είναι 165εκοτοστά και δεν έχει κανένα πρόβλημα πίσω μου σε οποιαδήποτε ταχύτητα. ( εγώ είμαι 181 ). το μόνο παράπονο που την ενόχλησε μόνο μία φόρα μέχρι στιγμής είναι το μήκος της σέλας που δεν της επέτρεψε να κουνηθεί λιγάκι, μετά από 5 ώρες συνεχούς οδήγησης, αλλά με μία στάση 10 λεπτών το πρόβλημα λύθηκε.
:yessir: :yessir: :yessir: :yessir: :yessir: :yessir:


Εμένα η γυναίκα μου μου τα έχει κόψει τα ταξίδια πάνω από 2 ώρες και αυτά μέχρι 140χλμ/ωρα. Είμαι 1,76 και εκείνη 1,73, οπότε περισσεύει ολόκληρη και την ζαλίζει ο αέρας. Οπότε με το μικρό τιγράκι θα ήμασταν μια χαρά.
User avatar
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1102
Joined: 07 Sep 2007, 13:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Triumph Tiger 1050


Re: Tiger vs Tiger......................

Postby gran tiger » 23 Jan 2011, 19:08

Sprinter wrote:Υποψιάζομαι πως στην πόλη το 800 θα είναι μακράν καλύτερο.



Απο το λιγο που το οδηγεισα, ειναι μακρααααν καλυτερο.
vag μη σε ξεγελαει η σΙλουετα του. κοβει πολυ καλα τον αερα.δεν θα το ελεγα αχρηστο,μαλλον....ιδανικο.για ταξιδια αυστηρα υπαρχει και το FJR :bye:
User avatar
gran tiger
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 103
Joined: 28 Apr 2009, 22:04
Motorcycle: tiger 900


Re: Tiger vs Tiger......................

Postby Case » 24 Jan 2011, 20:10

mixalakis wrote:
Είμαι αρκετά φλώρος οδηγός, αφού ούτε πρόγραμμα και εξάτμιση έβαλα στον τίγρη, ούτε σούζες κάνω, ούτε παντιλίκια, ούτε πάω τάπα.


Μην τον ακούτε... εγώ άλλα θυμάμαι :happyface:
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.
User avatar
Case
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 364
Joined: 10 Sep 2007, 12:54
Motorcycle: Sprint ST 1050 08' Tornado Red
Honda Magna 750 97' Black
Name: Δημήτρης

Advertisement
Previous

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests