Triumph Tiger 800 ή 800 XC?

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: tharis στις 12/02/2011 11:29 μμ.

Δε νομιζω η γραμμικοτητα να ειναι προβλημα..

Ισως το οτι ο κινητηρας προερχεται απο εναν πιο streetαδικο που αποδειδει ψηλα να ηταν ενα θεμα αλλα ο τρικιλυνδρος εχει μπολικη ροπη απο χαμηλα οποτε...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 9:45 πμ.

Panos69"Αν ξέρει κάποιος Γαλλικά, μπορεί να μας πει τί λέει ο φίλος μας στο βίντεο για το πλαίσιο και τα μαρσπιέ γύρω στο 2:30 και μετά;

Ευχαριστώ!

[youtube:l337v037]z5Od0bskXhU[/youtube:l337v037]"


Λεει στο περίπου οτι ρωτησαν την Triumph για το γνωστό σημείο που ανησυχει όλο τον κοσμο και η απαντηση ήταν οτι ειναι πολύ γερό όπως όλο το υποπλαίσιο. Εαν στραβώσει επανερχεται, εαν ραγισει κολλαει αλλα για να σπάσει σημαινει οτι η μηχανη έφαγε πολύ γερό χτυπημα.

"tres solid" - πολυ στιβαρο ήταν ο ορος που ειπαν
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 9:51 πμ.

Η μη γραμμικότητα αναφέρθηκε σαν στοιχείο όλων των χωματινων κινητήρων που ειναι είτε δικυλινδροι είτε μονοκυλινδροι, αφήνουν ενα μικρό χρονο στο ενδιάμεσο για να ξαναβρει το λαστιχο προσφυση

Το μεταφέρω όπως μου ελεγχθη, δεν το γνωριζω. Ετσι κι αλλιως μιλαμε για πιο εξτριμ καταστασεις απο το 'περναω ενα χωματοδρομο" που το κανεις με οτιδηποτε.

Σε αυτες τις καταστασεις που πρεπει να εχεις και μερικα κανταρια εμπειριας σε οδηγηση σε χωμα, δεν ξερω εαν θα μετρησει τοσο, ή ειναι κατι που πουλαν οι beemers για να βρουν μειονεκτήματα (για να καλυψουν τις δικες τους φλαντζες που σκανε...)

Απο ζυγισμα το μηχανακι ειναι πολυ καλο παντως
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Sprinter στις 13/02/2011 10:03 πμ.

Αυτό δεν είναι μη γραμμικότητα, αυτό είναι πως πάει η ροπή στο στρόφαλο από την σειρά και τις μοιρες ανάφλεξης. Θα συμφωνήσω πως ένας 1κύλινδορος ή 2κύλινδρος (εξαρτάται από τον στρόφαλο) έχουν προτέρημα απέναντι σε πολυκύλινδρους. Δε έχει να κάνει με γραμμικότητα αυτό και δεν έχει να κάνει μόνο για χωμάτινους κινητήρες. Να πω επίσης πως για χρήσεις που συζητάμε είναι τρίχες. Η γραμμικότητα ούτως η άλλως είναι πλεονέκτημα γιατι ελέγχεις καλύτερα τι γίνεται με το άνοιγμα του γκαζιού. Και ο Τ είναι πιο γραμμικός από τον BMW.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 11:56 πμ.

Ναι, μαλλον δεν ειναι η σωστη λεξη για αυτο που ήθελα να πω (δεν εβρισκα καλυτερη)

Προφανως στην καθημερινη βόλτα στο χωμα (ακομα και πιο περα απο απλη διασχιση χωματοδρομου) όπου θα βρεθει ο μεσος οδηγός, δε νομιζω οτι παιζει κανενα ρόλο.

Μιλαμε για μικρές διαφορές
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: mixalakis στις 13/02/2011 1:41 μμ.

Cpt. Haddock" ή ειναι κατι που πουλαν οι beemers για να βρουν μειονεκτήματα (για να καλυψουν τις δικες τους φλαντζες που σκανε...)

"



Λες;

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 2:21 μμ.

mixalakis"
Cpt. Haddock" ή ειναι κατι που πουλαν οι beemers για να βρουν μειονεκτήματα (για να καλυψουν τις δικες τους φλαντζες που σκανε...)

"



Λες; "



Εχω και φωτο
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Panos69 στις 13/02/2011 6:15 μμ.

Cpt. Haddock"

Λεει στο περίπου οτι ρωτησαν την Triumph για το γνωστό σημείο που ανησυχει όλο τον κοσμο και η απαντηση ήταν οτι ειναι πολύ γερό όπως όλο το υποπλαίσιο. Εαν στραβώσει επανερχεται, εαν ραγισει κολλαει αλλα για να σπάσει σημαινει οτι η μηχανη έφαγε πολύ γερό χτυπημα.

"tres solid" - πολυ στιβαρο ήταν ο ορος που ειπαν"



Ευχαριστώ Captain!

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Sprinter στις 14/02/2011 1:36 μμ.

Τελικά καπ10, μια σύγκριση του 800 (του σκέτου) με το 1050 μπορείς να μας κάνεις? Οσο μπορείς δηλ. με το λίγο που οδήγησες το 800.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 14/02/2011 3:45 μμ.

Sprinter"Τελικά καπ10, μια σύγκριση του 800 (του σκέτου) με το 1050 μπορείς να μας κάνεις? Οσο μπορείς δηλ. με το λίγο που οδήγησες το 800."


+
Μηχανακι για όλες τις δουλειες. Ελαφρυ, καλοζυγισμένο, γρήγορο, ευελικτο, ανετο. Το 800σκετο, κανει τα παντα και συμφέρει, ειδικα για χωρες σαν την Ελλαδα. Στρίβει πολύ άνετα. Καλα εξτρας (ειδικα βαλιτσες).

-
Δειχνει "λιγο" σε σχεση με το 1050, πιο άδειο. Εχει μια quasi-ονοφαδικη θεση και τιμονι που ειναι και δεν ειναι ονοφ.

Σε σχεση με το 1050, μαλλον δε θα το 'παιρνα. Εαν ήμουν για αγορα σε αυτη την κατηγορία, μαλλον ναι.

Αυτα εν συντομια
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: mixalakis στις 14/02/2011 7:57 μμ.

Cpt. Haddock"

Αυτα εν συντομια"



Και πιο αναλυτικά;

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Aris. στις 14/02/2011 8:59 μμ.

Cpt. Haddock" Εαν στραβώσει επανερχεται, εαν ραγισει κολλαει αλλα για να σπάσει σημαινει οτι η μηχανη έφαγε πολύ γερό χτυπημα.

"tres solid" - πολυ στιβαρο ήταν ο ορος που ειπαν"



Εχω την εντυπωση πως... Αν στραβωνει , δεν ραγιζει και αν σπαει δεν στραβωνει ..

if you know what i mean
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Billie στις 14/02/2011 9:02 μμ.

Aris."
Εχω την εντυπωση πως... Αν στραβωνει , δεν ραγιζει και αν σπαει δεν στραβωνει ..
"


Σε γενικές γραμμές είσαι μέσα
Απλά μπορεί να 'παραστραβώσει' και να σπάσει μετά, αλλά θα είναι διαφορετική θραύση
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: johnygalan στις 14/02/2011 9:20 μμ.

mixalakis"
Cpt. Haddock"

Αυτα εν συντομια"



Και πιο αναλυτικά;"


Μιχάλη αμα θέλεις περισσότερη ανάλυση πρέπει να πας να το οδηγήσεις
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC?  

  Από: Cpt. Haddock στις 14/02/2011 10:09 μμ.

[quote="johnygalan":2mjpup4d]
mixalakis"
Cpt. Haddock"

Αυτα εν συντομια"



Και πιο αναλυτικά;"


Μιχάλη αμα θέλεις περισσότερη ανάλυση πρέπει να πας να το οδηγήσεις [/quote:2mjpup4d]

Ακριβως αυτο!

Επισης, σε οτι αφορα το υποπλαίσιο και τα μαρσπιε κλπ, να συνηγορήσω στο ποστ του . Κοιταξα φωτογραφίες απο το παλιο μου 955i, που ζυγιζε και 260 κιλα κιολας και ήταν ακριβώς το ίδιο. Ατσαλινο πλαίσιο, κολλημενο, με μαρσπιε κολλημενους πανω. Μαλιστα οι βαλιτσες επιαναν και στο μαρσπιε. Εχω να πω λοιπον οτι οταν με τρακαραν στην Ιταλια και το μηχανακι εφερε μια τουμπα και εσκασε κατω απο την αλλη πλευρα, η βαλιτσα εγινε κομματια αλλα το υποπλαισιο/μαρσπιε δεν επαθε τιποτα.

Φωτο
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."