Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Triumph Tiger 800

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 16 Ιαν 2011, 22:19

Ξανακοίταγα πως είναι κολλημένα τα μαρσπιέ στο υποπλαίσιο. Μου είναι αδύνατο να φαντασθώ πως οποιδήποτε τάση στα μαρσπιέ μπορεί να βλάψει το υποπλαίσιο πόσο μάλλον το πλαίσιο. Στη χειρότερη να κόψει τις κολλήσεις του μαρσπιέ πάνω στο υποπλαίσιο. Εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι κακή ιδέα αυτό το κολλημενο συνολάκι αλλά μάλλον υπερβάλλουμε για τον κίνδυνο.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 16 Ιαν 2011, 22:28

Συμφωνώ με τον Νίκο.

Πόσες φορές έχει χρειαστεί να αλλάξετε υποπλαίσιο επειδή ήταν κολλημένες πάνω σε αυτό οι βάσεις των μαρσπιέ;
Σίγουρα δεν είναι καλή η λύση που επέλεξε η Τ, αλλά ας μην φτάνουμε να λέμε ότι δεν θα το αγόραζε κάποιος για αυτόν το λόγο.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Ιαν 2011, 11:56

Εριχνα μια ματιά στις μετρήσεις του moto στο συγκριτικό που έχει για με τα GS. Γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό το μοτέρ θα μπορούσε να αποδώσει εύκολα τουλάχιστον 15% περισσότερη ισχύ χωρίς να θιχτεί η καμπύλη ροπής του. Ο κόφτης είναι κάπου στις 10.000 κάτι που δεν δικαιολογείται μάλλον από τη διαδρομή του, και μέχρι εκεί δε δείχνει σημάδια κάμψης. Κάτι μου λέει πως αυτό το 95 είναι απολύτως τεχνητό και έχει να κάνει με νομοθεσίες.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 18 Ιαν 2011, 12:06

Sprinter έγραψε: Κάτι μου λέει πως αυτό το 95 είναι απολύτως τεχνητό και έχει να κάνει με νομοθεσίες.


Σωστά. Και με όρια εκπομπής ρύπων επίσης.
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό gran tiger » 20 Ιαν 2011, 00:02

Panos69 έγραψε:
Sprinter έγραψε:Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?


Δεν είσαι μυστήριος. Είναι κάτι που με προβληματίζει κι εμένα. :thinking:

Ειδικά για τα μαρσπιέ, δεν ξέρω αν σε τυχόν πτώση, θα επηρεάζεται το υποπλαίσιο...

Από την άλλη μεριά (ο μη γένοιτο!) το χαλύβδινο πλαίσιο "έρχεται" πιο εύκολα αν χρειαστεί... (μακριά από μας!).

Διορθώστε με αν κάνω λάθος![/quote

ρε γμτ, δεν μπορω να θυμηθω αν ηταν βιδωτα απο το 92 μεχρι το 2007 τα μασπιε στον τιγρη :bye:
Άβαταρ μέλους
gran tiger
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 28 Απρ 2009, 22:04
Μοτοσυκλέτα: tiger 900


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 20 Ιαν 2011, 12:24

gran tiger έγραψε:
Panos69 έγραψε:
Sprinter έγραψε:Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?


Δεν είσαι μυστήριος. Είναι κάτι που με προβληματίζει κι εμένα. :thinking:

Ειδικά για τα μαρσπιέ, δεν ξέρω αν σε τυχόν πτώση, θα επηρεάζεται το υποπλαίσιο...

Από την άλλη μεριά (ο μη γένοιτο!) το χαλύβδινο πλαίσιο "έρχεται" πιο εύκολα αν χρειαστεί... (μακριά από μας!).

Διορθώστε με αν κάνω λάθος!


ρε γμτ, δεν μπορω να θυμηθω αν ηταν βιδωτα απο το 92 μεχρι το 2007 τα μασπιε στον τιγρη :bye:[/quote]

Με απλή λογική (δεν είμαι γνώστης) πιστεύω ότι και βιδωτά να είναι, πάλι υπάρχει ο κίνδυνος να πάρει το υποπλαίσιο υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Απλά, αν είναι βιδωτά τα μαρσπιέ αλλάζονται εύκολα και επίσης ένα στραβωμένο υποπλαίσιο που είναι βιδωτό πάνω στο πλαίσιο αλλάζεται πολύ πιό εύκολα...
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό gran tiger » 20 Ιαν 2011, 23:27

Με απλή λογική (δεν είμαι γνώστης) πιστεύω ότι και βιδωτά να είναι, πάλι υπάρχει ο κίνδυνος να πάρει το υποπλαίσιο υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Απλά, αν είναι βιδωτά τα μαρσπιέ αλλάζονται εύκολα και επίσης ένα στραβωμένο υποπλαίσιο που είναι βιδωτό πάνω στο πλαίσιο αλλάζεται πολύ πιό εύκολα...[/quote]

ουτε βιδωτα ηταν, ουτε προβλημα ειχαν.αντεχουν ν σουπες
Άβαταρ μέλους
gran tiger
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 28 Απρ 2009, 22:04
Μοτοσυκλέτα: tiger 900


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 21 Ιαν 2011, 11:16

Εντάξει λοιπόν! Με πείσατε.

Θα το πάρω!

Τυλίξτε μου ένα για το σπίτι.

:D :D :D
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Native » 22 Ιαν 2011, 19:41

Όσα λεμε έδω μέσα τα ίδια έγραψαν και στο τελευταίο μοτο...

Βάσικα έχω την εντύπωση οτι ζορίζονται λιγο να το πούνε καλύτερο απο το BMW....

Καίει πιο πολύ απο το BMW, απλα σώζεται λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ.

To BMW έχει μεγαλυτερη ιπποδύναμη και ροπη σε όλες τις στροφες(εκτος απο 1000 στροφες ψηλά που κερδίζει 2,5hp) τρίχες δηλαδή, είχα δίκιο που μου φάνηκε πιο δυνατό το BMW στο test ride.

Αρκετές ανησυχίες και απο αυτους για το μασίφ υποπλάισιο-πλαισιο-μαρσπιε.

Είχα δίκιο που έλεγα οτι η εξάτμιση κάνει σαν τενεκές, το ανεφέρουν δις.

Επίσης δεν μπορω να καταλάβω πως το μηχανακι σε προτρέπει να κάνεις καγκουριες(όπως αναφέρουν), είναι πάρα πολυ ήπιο...δηλαδη τότε το 1050 τι σε προτρέπει να κάνεις? Ληστεία?? :happyface:

Τα υπόλοιπα (που φυσικα γράφει και αρκετα θετικά) τα αφήνω να τα διαβάσετε μόνοι σας...

Ααα και λεει τελική 210(6η στον κόφτη)...212 πιάνει το vstrom 650! Eκτος αν έχουνε κάνει λάθος(μάλλον έχουνε κάνει, ας επιβεβαιωσει κάποιος κάτοχος), και δεν ξέρω αν το XC έχει αλλο σασμαν απο το απλο αλλα μου ακούγεται γενικα πολύ κοντό...δεν θύμαμαι ποσες στροφες είχε οταν το οδήγησα, το είχα παει μεχρι 160-170 αττικη οδο...άλλα μάλλον γιάυτο καίει πιο πολυ βένζίνη απο το BMW.

Συμπέρασμα παρόλαυτα δεν βγάζω απλά αναφέρω αυτα που διάβασα και την λιγοστη προσωπικη εμπειρία μου.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 22 Ιαν 2011, 21:07

Native έγραψε:.212 πιάνει το vstrom 650!


Μόνο? :loco: :loco: :loco:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 02 Φεβ 2011, 15:42

Πέρασα σήμερα απο Ηλιοφιλ Μιχαλακοπούλου για να κλεισω ενα τεστ ράιντ. Ειχε κι ενα μαυρο 800αρι κι ανεβηκα λιγο.

Εκπληξη: Το μαλακό πλαστικο που ειναι μεταξυ σέλας και προστατευτικου πλαστικού στο ντεποζιτο, ειχε ξεκολησει και φαινόταν η κόλα... :doh

Ενδεχομένως να οφείλεται στον ήλιο που πεφτει κατ' ευθειαν στη βιτρινα, αλλα και παλι κατι δεν πηγαινε καλα....

Ασχετο: Πάλι αλλαξε το προσωπικο, η Φαίη και ο Κωστας δεν ήταν εκει.

Περισσότερα μετα το τεστ ράιντ
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 02 Φεβ 2011, 15:46

Από πολύ καιρό δεν είναι εκεί. Ειχανε πάει στα κεντρικά. Η έχω χάσει επεισόδια?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες