Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Triumph Tiger 800

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 14 Ιαν 2011, 12:23

Και μερικές photo από ένα Tiger 800 μετά από πτώση δεξιά (με χαμηλή ταχύτητα).

http://www.visordown.com/the-grapevine/ ... 15492.html

Οι φωτό είναι κάτω κάτω και ανοίγουν σε slideshow σε μεγάλο μέγεθος κάνοντας κλικ πάνω τους.
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 14 Ιαν 2011, 12:29

Δεν φαίνεται να έχει πάρει το υποπλαίσιο. Έτσι δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 14 Ιαν 2011, 12:47

mixalakis έγραψε:Δεν φαίνεται να έχει πάρει το υποπλαίσιο. Έτσι δεν είναι;


Έτσι μου φαίνεται κι εμένα.

Ερώτηση. Το φάγωμα της βάσης του μαρσπιέ (μου φαίνεται ότι έχουν φαγωθεί φάλτσο οι γωνίες εκεί που περιστρέφεται το μαρσπιέ) πώς θα διορθωθεί;

Αν η βάση του μαρσπιέ ήταν βιδωτή π.χ. ψηλά στο υποπλαίσιο θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει την βάση αν τον ενδιαφέρει τόσο πολύ το εμφανισιακό. Τώρα τί επιλογές υπάρχουν;
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Panos69 » 14 Ιαν 2011, 12:49

Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!
Άβαταρ μέλους
Panos69
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 03 Ιαν 2011, 14:58
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800 ABS
Όνομα: Πάνος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Native » 14 Ιαν 2011, 12:57

Το οδήγησα την εβδομάδα που βγήκε...καλο στήσιμο και στρίψιμο, φρένα ικανοποιητικά, δύναμη πολυ ομαλη(ενδεικνυται για νέους καβαλάριδες), γενικά ένα καλο ισαξιο με την bmw σύνολο με λιγη περισσότερη δύναμη(η οποία κατα την γνωμη μου όμως δεν φαίνεται τόσο).

Σιγουρα μην περιμένετε να δείτε δυναμη 1050 , παρολο που έχουν μολις 20 άλογα διαφορα. Η ροπή του 1050 ξεκολλάει χέρια ακομα και απο χαμηλά...

Η εξάτμιση οταν κλεινεις το γκάζι κανει σαν αδειος τενεκες που τον βαρας με κουτάλα(τον πετυχα τον χαρακτηρισμο?) :p , απο τα σκασίματα!

Οπότε μαλλον, οποιος το πάρει παει κατευθείαν για arrow...αν και έχω μια ιδεα πως θα μπορουσαν να σταματησουν τα πολλα σκασίματα και με την μαμα...οποιος το πάρει PM me :p

Το μαρσπιε-υποπλαίσιο-πλαίσιο με προβλημάτισε κι εμενα το είχα ξαναπει...

Α και ξεχασα να πω...εχει θεμα με την ζέστη που βγαινει απο το μοτερ-ψυγειο-βεντιλατερ, στην βολτα μου, με περιπου 14°C καηκαν τα ποδια μου μεσα στην κίνηση....δεν θελω να φανταστω τι θα γινόταν αμα ήταν Αύγουστος....Το 1050 δεν είχε κανενα τέτοιο θέμα....

Υπόψην όμως το ίδιο περίπου πρόβλημα έχει και το BMW, μην με ρωτήσετε γιατί...Το tiger παντως έχει το τεπόζιτο μπροστα και οχι κατω απο την σελα, οποτε θα έπρεπε να κόβει περισσότερη ζέστη κατα την γνώμη μου. Βεβαια ολα είναι θέμα σχεδίασης και τοποθέτησης...

Αυτα...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Ιαν 2011, 13:11

Native έγραψε:
Οπότε μαλλον, οποιος το πάρει παει κατευθείαν για arrow...αν και έχω μια ιδεα πως θα μπορουσαν να σταματησουν τα πολλα σκασίματα και με την μαμα...οποιος το πάρει PM me :p



Πας καλά ρε? :happyface: Και δεν αγοράζει Χόντα εξ' αρχής αν είναι έτσι? :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό TRIUMPHAKIAS » 14 Ιαν 2011, 17:09

Πηγα και το ειδα και γω αλλα δεν το οδηγησα ακομη γιατι πηγα σκαστος απο την δουλεια,αυτο που με προβληματισε περισσοτερο απο αυτο που ειδα (,βαση οργανων κολλημενη στο πλαισιο,κολλημενο υποπλαισιο στο πλαισιο και πατακια συνεπιβατη στο υποπλαισιο) ηταν η απαντηση του εν λογω πωλητη στον Πειραια.( :frrr: )

Στην ερωτηση μου αν πεσει τι γινεται με τα κομματια που ειναι κολλημενα?Κοψιμο και ραψιμο?Και μου απαντησε το εξης "εχω ψαξει πολυ το θεμα και κατεληξα στο οτι αν πεσεις ολα ερχονται ευκολα με χτυπημα/τραβηγμα ξανα οπως ηταν και αντεχει το να στραβωθει το υποπλαισιο και τα πατακια παρα πολλες φορες" και του λεω ολα οκ ναι αλλα αν σπασει κανει ρωγμη/τριφτει τοσο πολυ που δεν επισκευαζεται με απλο ισιωμα τι? "Ε τοτε πας γεμισμα με κολληση στα σημεια και φαγωμα να γινει ξανα ιδιο με πριν.¨"

Αυτη ηταν επισημη απαντηση απο καποιον που ξερει οτι εχει γινει μλκια στην κατασκευη και θελει να πουλησει.Ευχαριστω δεν θα παρω. :thumbsup:
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....
Άβαταρ μέλους
TRIUMPHAKIAS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 22:20
Μοτοσυκλέτα: c50,Runner 125 VX,GSXR 1000 K8


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Ιαν 2011, 17:33

Η απάντηση που σου έδωσε ειναι νομίζω πολύ σωστή και λογική. Τι περίμενες να σου πεί? Τα σίδερα, φτιάχνονται εύκολα, πολλές φορές λυγίζουν και επανέρχονται και το να επισκευαστούν ακόμα και σε περίπτωση θραύσης δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα όσο δεν παίρνει το πλαίσιο. Σαφώς και πολύ καλύτερα θα είταν να είταν τα πάντα βιδωτά, εγω πρώτος το είπα.


PS BTW το τελευταίο μοτο έχει δοκιμή των τίγρεων και συγκριτικό με τα BMW.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 14 Ιαν 2011, 17:51

Panos69 έγραψε:Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 14 Ιαν 2011, 18:25

Polymhxanos έγραψε:
Panos69 έγραψε:Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;


Δεν είναι υποχρεωτικό αυτό, εξαρτάται από την ποιότητα του πλαστικού. Μπορεί να πάρει και 5-6 καλοκαίρια.. Και πάλι όμως εγώ το προτιμώ από το να πληρώνω μια περιουσία αν σπάσουν (με την υπόθεση πως δεν θα κοστίζουν μια περιουσία ούτως ή άλλως).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 14 Ιαν 2011, 18:27

Polymhxanos έγραψε:
Panos69 έγραψε:Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;


Τα πλαστικά του 1050 είναι σαν καινούργια μετά από 3 χρόνια πάντως.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: Triumph Tiger 800

Δημοσίευσηαπό Billie » 14 Ιαν 2011, 21:33

Polymhxanos έγραψε:
Panos69 έγραψε:Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!

Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;


E άμα γίνει κάτι τέτοιο...

motorcycle-plastics-repair-t2714.html
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley
Άβαταρ μέλους
Billie
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 30 Αύγ 2010, 02:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Honda CB 400 SF

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης