Triumph Tiger 800

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 14/01/2011 11:49 πμ.

Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Native στις 14/01/2011 11:57 πμ.

Το οδήγησα την εβδομάδα που βγήκε...καλο στήσιμο και στρίψιμο, φρένα ικανοποιητικά, δύναμη πολυ ομαλη(ενδεικνυται για νέους καβαλάριδες), γενικά ένα καλο ισαξιο με την bmw σύνολο με λιγη περισσότερη δύναμη(η οποία κατα την γνωμη μου όμως δεν φαίνεται τόσο).

Σιγουρα μην περιμένετε να δείτε δυναμη 1050 , παρολο που έχουν μολις 20 άλογα διαφορα. Η ροπή του 1050 ξεκολλάει χέρια ακομα και απο χαμηλά...

Η εξάτμιση οταν κλεινεις το γκάζι κανει σαν αδειος τενεκες που τον βαρας με κουτάλα(τον πετυχα τον χαρακτηρισμο?) , απο τα σκασίματα!

Οπότε μαλλον, οποιος το πάρει παει κατευθείαν για arrow...αν και έχω μια ιδεα πως θα μπορουσαν να σταματησουν τα πολλα σκασίματα και με την μαμα...οποιος το πάρει PM me

Το μαρσπιε-υποπλαίσιο-πλαίσιο με προβλημάτισε κι εμενα το είχα ξαναπει...

Α και ξεχασα να πω...εχει θεμα με την ζέστη που βγαινει απο το μοτερ-ψυγειο-βεντιλατερ, στην βολτα μου, με περιπου 14°C καηκαν τα ποδια μου μεσα στην κίνηση....δεν θελω να φανταστω τι θα γινόταν αμα ήταν Αύγουστος....Το 1050 δεν είχε κανενα τέτοιο θέμα....

Υπόψην όμως το ίδιο περίπου πρόβλημα έχει και το BMW, μην με ρωτήσετε γιατί...Το tiger παντως έχει το τεπόζιτο μπροστα και οχι κατω απο την σελα, οποτε θα έπρεπε να κόβει περισσότερη ζέστη κατα την γνώμη μου. Βεβαια ολα είναι θέμα σχεδίασης και τοποθέτησης...

Αυτα...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 14/01/2011 12:11 μμ.

Native"

Οπότε μαλλον, οποιος το πάρει παει κατευθείαν για arrow...αν και έχω μια ιδεα πως θα μπορουσαν να σταματησουν τα πολλα σκασίματα και με την μαμα...οποιος το πάρει PM me

"


Πας καλά ρε? Και δεν αγοράζει Χόντα εξ' αρχής αν είναι έτσι?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 14/01/2011 4:09 μμ.

Πηγα και το ειδα και γω αλλα δεν το οδηγησα ακομη γιατι πηγα σκαστος απο την δουλεια,αυτο που με προβληματισε περισσοτερο απο αυτο που ειδα (,βαση οργανων κολλημενη στο πλαισιο,κολλημενο υποπλαισιο στο πλαισιο και πατακια συνεπιβατη στο υποπλαισιο) ηταν η απαντηση του εν λογω πωλητη στον Πειραια.( )

Στην ερωτηση μου αν πεσει τι γινεται με τα κομματια που ειναι κολλημενα?Κοψιμο και ραψιμο?Και μου απαντησε το εξης "εχω ψαξει πολυ το θεμα και κατεληξα στο οτι αν πεσεις ολα ερχονται ευκολα με χτυπημα/τραβηγμα ξανα οπως ηταν και αντεχει το να στραβωθει το υποπλαισιο και τα πατακια παρα πολλες φορες" και του λεω ολα οκ ναι αλλα αν σπασει κανει ρωγμη/τριφτει τοσο πολυ που δεν επισκευαζεται με απλο ισιωμα τι? "Ε τοτε πας γεμισμα με κολληση στα σημεια και φαγωμα να γινει ξανα ιδιο με πριν.¨"

Αυτη ηταν επισημη απαντηση απο καποιον που ξερει οτι εχει γινει μλκια στην κατασκευη και θελει να πουλησει.Ευχαριστω δεν θα παρω.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 14/01/2011 4:33 μμ.

Η απάντηση που σου έδωσε ειναι νομίζω πολύ σωστή και λογική. Τι περίμενες να σου πεί? Τα σίδερα, φτιάχνονται εύκολα, πολλές φορές λυγίζουν και επανέρχονται και το να επισκευαστούν ακόμα και σε περίπτωση θραύσης δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα όσο δεν παίρνει το πλαίσιο. Σαφώς και πολύ καλύτερα θα είταν να είταν τα πάντα βιδωτά, εγω πρώτος το είπα.


PS BTW το τελευταίο μοτο έχει δοκιμή των τίγρεων και συγκριτικό με τα BMW.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Polymhxanos στις 14/01/2011 4:51 μμ.

Panos69"Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!"


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 14/01/2011 5:25 μμ.

Polymhxanos"
Panos69"Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!"


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;"


Δεν είναι υποχρεωτικό αυτό, εξαρτάται από την ποιότητα του πλαστικού. Μπορεί να πάρει και 5-6 καλοκαίρια.. Και πάλι όμως εγώ το προτιμώ από το να πληρώνω μια περιουσία αν σπάσουν (με την υπόθεση πως δεν θα κοστίζουν μια περιουσία ούτως ή άλλως).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: mixalakis στις 14/01/2011 5:27 μμ.

Polymhxanos"
Panos69"Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!"


Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;"


Τα πλαστικά του 1050 είναι σαν καινούργια μετά από 3 χρόνια πάντως.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Billie στις 14/01/2011 8:33 μμ.

Polymhxanos"
Panos69"Πολύ θετικό για μένα το γεγονός ότι τα πλαστικά στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ δεν είναι βαμένα!"

Όταν όμως θα γίνουν γκρι, μέσα σε ένα καλοκαίρι;"


E άμα γίνει κάτι τέτοιο...

motorcycle-plastics-repair-t2714.html
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 16/01/2011 9:19 μμ.

Ξανακοίταγα πως είναι κολλημένα τα μαρσπιέ στο υποπλαίσιο. Μου είναι αδύνατο να φαντασθώ πως οποιδήποτε τάση στα μαρσπιέ μπορεί να βλάψει το υποπλαίσιο πόσο μάλλον το πλαίσιο. Στη χειρότερη να κόψει τις κολλήσεις του μαρσπιέ πάνω στο υποπλαίσιο. Εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι κακή ιδέα αυτό το κολλημενο συνολάκι αλλά μάλλον υπερβάλλουμε για τον κίνδυνο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: mixalakis στις 16/01/2011 9:28 μμ.

Συμφωνώ με τον Νίκο.

Πόσες φορές έχει χρειαστεί να αλλάξετε υποπλαίσιο επειδή ήταν κολλημένες πάνω σε αυτό οι βάσεις των μαρσπιέ;
Σίγουρα δεν είναι καλή η λύση που επέλεξε η Τ, αλλά ας μην φτάνουμε να λέμε ότι δεν θα το αγόραζε κάποιος για αυτόν το λόγο.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 18/01/2011 10:56 πμ.

Εριχνα μια ματιά στις μετρήσεις του moto στο συγκριτικό που έχει για με τα GS. Γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό το μοτέρ θα μπορούσε να αποδώσει εύκολα τουλάχιστον 15% περισσότερη ισχύ χωρίς να θιχτεί η καμπύλη ροπής του. Ο κόφτης είναι κάπου στις 10.000 κάτι που δεν δικαιολογείται μάλλον από τη διαδρομή του, και μέχρι εκεί δε δείχνει σημάδια κάμψης. Κάτι μου λέει πως αυτό το 95 είναι απολύτως τεχνητό και έχει να κάνει με νομοθεσίες.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 18/01/2011 11:06 πμ.

Sprinter" Κάτι μου λέει πως αυτό το 95 είναι απολύτως τεχνητό και έχει να κάνει με νομοθεσίες."


Σωστά. Και με όρια εκπομπής ρύπων επίσης.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: gran tiger στις 19/01/2011 11:02 μμ.

Panos69"
Sprinter"Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?"
"


Δεν είσαι μυστήριος. Είναι κάτι που με προβληματίζει κι εμένα.

Ειδικά για τα μαρσπιέ, δεν ξέρω αν σε τυχόν πτώση, θα επηρεάζεται το υποπλαίσιο...

Από την άλλη μεριά (ο μη γένοιτο!) το χαλύβδινο πλαίσιο "έρχεται" πιο εύκολα αν χρειαστεί... (μακριά από μας!).

Διορθώστε με αν κάνω λάθος![/quote

ρε γμτ, δεν μπορω να θυμηθω αν ηταν βιδωτα απο το 92 μεχρι το 2007 τα μασπιε στον τιγρη

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 20/01/2011 11:24 πμ.

[quote="gran tiger":8dfe3cp7]
Panos69"
Sprinter"Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?"
"


Δεν είσαι μυστήριος. Είναι κάτι που με προβληματίζει κι εμένα.

Ειδικά για τα μαρσπιέ, δεν ξέρω αν σε τυχόν πτώση, θα επηρεάζεται το υποπλαίσιο...

Από την άλλη μεριά (ο μη γένοιτο!) το χαλύβδινο πλαίσιο "έρχεται" πιο εύκολα αν χρειαστεί... (μακριά από μας!).

Διορθώστε με αν κάνω λάθος![/quote:8dfe3cp7]

ρε γμτ, δεν μπορω να θυμηθω αν ηταν βιδωτα απο το 92 μεχρι το 2007 τα μασπιε στον τιγρη [/quote]

Με απλή λογική (δεν είμαι γνώστης) πιστεύω ότι και βιδωτά να είναι, πάλι υπάρχει ο κίνδυνος να πάρει το υποπλαίσιο υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Απλά, αν είναι βιδωτά τα μαρσπιέ αλλάζονται εύκολα και επίσης ένα στραβωμένο υποπλαίσιο που είναι βιδωτό πάνω στο πλαίσιο αλλάζεται πολύ πιό εύκολα...