Triumph Tiger 800

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: NikosV στις 28/11/2011 6:03 μμ.


δεν ειναι κακοοοο !! για την ακριβεια .. μ'αρεσει περισσοτερο ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: tharis στις 28/11/2011 7:07 μμ.

NikosV"
δεν ειναι κακοοοο !! για την ακριβεια .. μ'αρεσει περισσοτερο .."


Ε παρε street triple απ την αρχη βρε αγορι μου..!!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: NikosV στις 28/11/2011 7:29 μμ.

haris"Ε παρε street triple απ την αρχη βρε αγορι μου..!! "


αυτο ειναι ψηλο και χιλιοπενηντοφερνει !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: denthnpalevw στις 28/11/2011 7:42 μμ.

NikosV"
δεν ειναι κακοοοο !! για την ακριβεια .. μ'αρεσει περισσοτερο .."




δεν ξερω γιατι αλλα μου θυμιζει τρανσαλπ ετσι...
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: xezo στις 29/11/2011 10:42 μμ.

NICK δες το φανάρι και πες μου τι σου θυμίζει??
Το παλιό μου μηχανάκι μήπως?

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: NikosV στις 30/11/2011 12:49 μμ.

xez"NICK δες το φανάρι και πες μου τι σου θυμίζει??
Το παλιό μου μηχανάκι μήπως? "

χαχαχαχα
βιαστηκες να το δωσεις !!
τωρα μπορεις να εχεις και το παλιο μαζι 2 σε 1 !!
εμενα εξακολουθει να μου αρεσει περισσοτερο ..
του δινει ενα στυλ LC4 ενα πραμα .. παιχνιδιαρικο !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: maria58 στις 30/11/2011 6:32 μμ.

ειναι καλη μηχανη
ελαιοχρωματισμοι
ηλεκτρολογοι
υδραυλικος

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Ichigo στις 30/11/2011 7:28 μμ.

Με μια αναζήτηση βρέθηκε αυτό το Manual στα Γερμανικά. Αν βρει κανείς και το αγγλικό σε PDF μορφή ας το ποστάρει. Κάνουμε δουλειά προσωρινά με αυτό.

Και plz μη σπαμάρετε για να κρατάμε την πληροφορία καθαρή
"O coward conscience, how dost thou afflict me!"

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 30/11/2011 10:50 μμ.

Κατεβάστε το αγγλικό από εδώ.

http://www.mediafire.com/?4uwednjny89bjcb

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: chrisk1967 στις 23/02/2012 4:07 μμ.

Kαλησπερα σε ολους ....

Ειμαι ολοκαινουργιο μελος στην παρεα και εν δυναμει ( για την ωρα δεν υπαρχουν ολα τα χρηματα για αυτο ) αγοραστης ενος Τiger 800 ....

Θα ηθελα να ρωτησω τους ευτυχεις κατοχους να επιβεβαιωσουν οτι στο πολυοργανο ενδειξεων εμφανιζεται και ο αριθμος της σχεσης που ειναι επιλεγμενη στο κιβωτιο ....Οι προδιαγραφες το γραφουν αλλα στο γενικο manual της μηχανης δεν βρηκα καμμια αναφορα ....
Επισης ο συναγερμος της μαμας εταιρειας φαινεται αρκουντως ακριβος και απο οτι εχω διαβασει δυσχρηστος ....Εχει κανενας καποιο σχολιο για αυτο ?

Επισης τα παραπονα που κανουμε ολοι μας για τα αβαφτα πλαστικα που βοηθουν την τσεπη σε περιπτωση μικρης πτωσης και ολο και περισσοτεροι κατασκευαστες τα ενστερνιζονται ( ισως κα για μειωση του κοστους κατασκευης ) τελικα ευσταθουν ? Κοβουν απο τον ηλιο και θελουν αλλαγη ανεξαρτητως πτωσης ?

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: PTiger800 στις 23/02/2012 4:42 μμ.

Καλωσήλθες στην παρέα λοιπόν.

Ναι στο πολυόργανο φαίνεται η σχέση που είναι επιλεγμένη στο κιβώτιο.

Ο μαμίσιος συναγερμός είναι αμφιλεγόμενος ως προς την αποτελεσματικότητά του. Προσωπικά με καλύπτει και δεν τον θεωρώ δύσχρηστο, πλην όμως πρέπει να R.T.F.M. (Read The Fucking Manual) για να είσαι σίγουρος τι κάνεις.
Φίλος και συμφορουμίτης "έχασε" προσωρινά ευτυχώς γι αυτόν τον Τίγρη του (1050), επειδή είχε αφήσει το συναγερμό του να οπλίσει αυτόματα. Δυστυχώς για το φίλο, στο αυτόματο ο συναγερμός έχει περιορισμένες λειτουργίες. Έτσι του πήραν το μηχανάκι τσουλητό και σπρωχτό από το σπίτι. Ευτυχώς ξαναλέω το μηχανάκι βρέθηκε.

Για τα πλαστικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Εμένα μέχρι τώρα (περίπου 11 μήνες) τα πλαστικά δεν έχουν κόψει από τον ήλιο.
Βέβαια τα σιλικονάρει και ο Κάρολος στο πλυντήριο και ίσως και αυτό να βοηθάει.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/02/2012 4:50 μμ.

chrisk1967"[...]Θα ηθελα να ρωτησω τους ευτυχεις κατοχους να επιβεβαιωσουν οτι στο πολυοργανο ενδειξεων εμφανιζεται και ο αριθμος της σχεσης που ειναι επιλεγμενη στο κιβωτιο ....[...]"


Το πολύ τελευταίο που θα με ένοιαζε σαν κριτήριο αγοράς μηχανής.

Πιο πολύ θα με ένοιαζε στο πολυόργανο η χρηστικότητά του (πχ να ρυθμιζεται απο το τιμόνι) και εαν έχει παραπανω απο μια ενδειξεις. Δυο μειονεκτήματα που έχει το 1050 πχ
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: PTiger800 στις 23/02/2012 4:53 μμ.

Cpt. Haddock"Πιο πολύ θα με ένοιαζε στο πολυόργανο η χρηστικότητά του (πχ να ρυθμιζεται απο το τιμόνι) και εαν έχει παραπανω απο μια ενδειξεις. Δυο μειονεκτήματα που έχει το 1050 πχ"


και το 800 καπετάνιο όσον αφορά το ότι δεν ρυθμίζεται από το τιμόνι.
Όταν λες παραπάνω από μία ενδείξεις τι εννοείς; Στο 800 τέλος πάντων δείχνει πάντα :
1. Σχέση στο κιβώτιο
2. Ταχύτητα
3. Θερμοκρασία κινητήρα

και ένα εκ των :
1. Μέση ταχύτητα
2. Μέση κατανάλωση
3. Διανυθέντα χιλιόμετρα
4. Χιλιόμετρα μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό
5. Στιγμιαία κατανάλωση

και αυτά σε δύο ανεξάρτητους μετρητές TRIP1 και TRIP2
...metal under tension, begging you to touch and go...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:53, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Polymhxanos στις 23/02/2012 4:57 μμ.

chrisk1967"Επισης τα παραπονα που κανουμε ολοι μας για τα αβαφτα πλαστικα που βοηθουν την τσεπη σε περιπτωση μικρης πτωσης και ολο και περισσοτεροι κατασκευαστες τα ενστερνιζονται ( ισως κα για μειωση του κοστους κατασκευης ) τελικα ευσταθουν ? Κοβουν απο τον ηλιο και θελουν αλλαγη ανεξαρτητως πτωσης ?"


Σχετική πληροφορία, όχι ακριβώς αυτό που ρωτάς, αλλά σου λέω την εμπειρία μου.

Στο αδερφό street triple τα μαύρα άβαφα πλαστικά, π.χ. προέκταση φτερού πίσω (προς την πινακίδα), φλασάκια κ.ο.κ. μετά από 2 καλοκαίρια, γκριζάρισαν.

ΔΕΝ έχουν κανενα πρόβλημα αντοχής ή φθοράς, απλά γκριζάρισαν.

Με λίγο WD40 στο τέλος του καλοκαιρίου γίνονται και πάλι κατράμι.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/02/2012 5:04 μμ.

Ρε ξέρω πολύ καλά τί δειχνει το 800αρι, εχω οδηγήσει αρκετα ενα τέτοιο. Απλα λέω ποια θα ήταν τα κριτήριά μου σε οτι αφορά τη χρηστικότητα ενος "πολυοργάνου", πχ το γεγονός οτι δε ρυθμιζεται απο το τιμόνι (όπως το ΒΜW F800GS) ειναι μείον. Οπως αντιστοιχα μείον στο 1050 ειναι οτι δείχνει πάντα μια ενδειξη (κυρια).

Η σχέση στο κιβώτιο μου ειναι τελείως αδιάφορη.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."