SPRINT _ STREET TRIPLE

SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: TRIUMPH7 στις 01/05/2008 7 μμ.

Παιδιά, καλησπέρα, καλό μήνα, Χρόνια Πολλά, πολλά και κυρίως ασφαλή χιλιόμετρα.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο εξής: τη γνώμη σας για δύο μοντέλα βάσει προσωπικής εμπειρίας. Της Sprint st (με ή χωρίς ΑΒS) και της Street Triple. Ας πούμε ποια είναι τα «τρωτά» τους σημεία


ΥΓ είμαι κάτοχος Τrident 750cc

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: coot στις 02/05/2008 12:38 πμ.

μήπως θες να πεις speed triple; γιατί το street είναι 675 και έχει 8000 ευρώ που είναι 4300 ευρώ φτηνότερο από την έκδοση χωρίς το abs του sprint. όπως και να έχει δεν έχει καμμία σχέση η μία μηχανή με την άλλη ανάλογα τι ζητάει ο καθένας.
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: TRIUMPH7 στις 02/05/2008 11 πμ.

Και φυσικά είναι διαφορετικά μοντέλα και απευθύνονται σε διαφορετικούς ρυθμούς οδήγησης. Απλώς για να γίνω περισσότερο σαφής αναφέρω δύο παραδείγματα με την Sprint κινείσαι στο κέντρο της πόλης ή μετανιώνεις που την καβάλησες; Με την street ταξιδεύεις καλά στην Εθνική ή αναζητάς παράδρομους και στροφιλίκια; Και πόσους ή ποιους συμβιβασμούς καλείσαι να κάνεις;
Ευχαριστώ

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: Sprinter στις 02/05/2008 12:08 μμ.

Η γνώμη μου είναι ότι με το Sprint (όπως και με κάθε 1000άρα φαιρινγκάτη μοτό των 240 κιλων) δεν θές να κινείσαι στο κέντρο της πόλης. Μπορείς, αλλά δεν είναι η καλύτερή σου ούτε η δική του.

Αν σ' αρέσει το Sprint και έχεις σκοπό να το χρησιμοποιήσεις για αυτό που κάνει καλά (δηλ. όλες οι ασφάλτινες διαδρομές εκτός από μέσα στην κίνηση της πόλης, μόνος ή διπλός) αλλά έχεις ανάγκη και να κινείσαι πολύ και καθημερινά στην πόλη παίρνεις το Sprint και ένα παπί.

Κοίτα και το Tiger. Περισότερο all purpose μηχανάκι για την Ελλάδα και από τα δύο που συγκρίνεις.

Είναι περίεργο πάντως το δίλλημα που βάζεις. Αν είναι δίλλημα δηλαδή. Εγώ αν μ΄έπαιρνε θα είχα και τα δύο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: Case στις 02/05/2008 1:22 μμ.

Εγώ κυκλοφορώ με το Sprint καθε μέρα στο κέντρο και παρόλο που δεν είναι η καλύτερη χρήση για αυτό το είδος μηχανής, δεν αντιμετωπίζω ιδιαίτερο πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι με αποζημιώνει με το παραπάνω τα ΣΚ που το βγάζω έξω από την πόλη και κινούμαι με 160 + (αρκετά + κάποιες φορές ) με απόλυτη άνεση.

Για περισσότερες πληροφορίες δες το πόστ για τo Sprint ST: πρώτες εντυπώσεις.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στις 02/05/2008 2:12 μμ.

Case"αντιμετωπίζω ιδιαίτερο πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι με αποζημιώνει με το παραπάνω τα ΣΚ που το βγάζω έξω από την πόλη και κινούμαι με 160 + (αρκετά + κάποιες φορές ) με απόλυτη άνεση."



ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΜΕ 200+ ΠΑΕΙ

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: Sprinter στις 02/05/2008 3:06 μμ.

Δημήτρη,

Οπως όλα τα πράγματα και αυτό, Sprint στην κίνηση, είναι σχετικό και προσωπικό. Παρόλα αυτά, ζήσε μερικούς μήνες ακόμα με το Sprint στην πόλη και μετά δοκίμασε ένα μικρότερο - ελαφρύτερο μηχανάκι για μια μέρα. Θα καταλάβεις...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: coot στις 02/05/2008 4:58 μμ.

Αυτό το έχω δύο μηχανές μία για πόλη και μια για ταξίδια δε μπορώ να το καταλάβω, μία μηχανή να την ευχαριστιέσαι παντού και πάντα . Με το Street το οποίο το έχω κάνει test ride και μοιάζει με το speed που έχω σε μικρότερο βαθμό. Είναι πολύ ελαφρύ και αρκετά μικρό για να χωράει παντού, μέσα στη κίνηση είναι ιδανικό και με διαφορά το καλύτερο απέναντι στον ανταγωνισμό τα οποία επίσης τα έκανα test ride (hornet, Z750, GSR). Πολύ δύναμη από χαμηλά και πολύ fun to ride με ήχο που σε συνεπαίρνει . Δεν έχεις κανένα πρόβλημα σε ταχύτητες μέχρι 140 από εκεί και επάνω ανεβάζεις αλλά ο αέρας είναι ανυπόφορος. Το μασκάκι με τη ζελατίνα δεν κόβουν τίποτα. Αν σου αρέσει τελείως γυμνο καλύτερα γλυτώνεις 300 ευρώ . Το Sprint δε το έχω οδηγήσει και έτσι δε μπορώ να εκφέρω γνώμη σίγουρα είναι πολύ πιο κατάλληλο για ταξίδια και πιο υψηλές ταχύτητες αφού για αυτό φτιάχτηκε.
Άποψη μου παίρνεις το street το ευχαριστιέσαι καθημερινά εντός πόλης και κοντινές αποδράσεις και αγοράζεις ένα κουτί(αυτοκίνητο) με τα ρέστα που θα έπαιρνες το sprint 4000 εώς 5000 euro διαφορά και κάνεις τα ταξιδάκια σου σαν άνθρωπος με 160+ σταθερά με παρεούλες κλπ.
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: SPRINT _ STREET TRIPLE  

  Από: mixalakis στις 02/05/2008 6:32 μμ.

Είναι πραγματικά πολύ διαφορετικά μηχανάκια.
Ικανοποιούν εκδιαμέτρου αντίθετες απαιτήσεις.

Όταν γυρνάγαμε από Βόλο με τον Δημήτρη και τον Γιώργο με τα sprint, εκείνοι ήθελαν να πηγαίνουν συνέχεια με 200χλμ/ώρα. Με το tiger μου ήταν μάλλον δυσάρεστο να ταξιδεύω με αυτή τη ταχύτητα, αν και εύκολα έβλεπα ταχύτητες πάνω από 200. Η ιδανική ταχύτητα ταξιδιού ήταν 150-160χλμ. Με σταθερή ταχύτητα 140χλμ (εντάξη που λέει ο λόγος) πήγα από Βυτίνα μέχρι Λίμνη Πλαστήρα (500χλμ περίπου) με μία μικρή στάση 10 λεπτών μόνο και έφτασα ξεκούραστος και ατσαλάκωτος!! Με το sprint θα είναι το ίδιο ξεκούραστα αλλά με μεγαλύτερες ταχύτητες.

Αν δεν κάνεις πολλά και μεγάλα ταξίδια με μεγάλες μέσες ταχύτητες, είναι κρίμα να πάρεις τέτοιο μηχανάκι που θα σε δυσκολέψει στην πόλη.

Από την άλλη το street είναι ένα φοβερό fun bike, που δυστυχώς δεν κάνει για μεγάλες βόλτες.

Είναι πολύ ξεκάθαρα τα πράγματα