Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Sprint 1050 ST - Εντυπώσεις χρήσης

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Ελαστικά-Τακάκια-Πηρούνι

Δημοσίευσηαπό vassat » 24 Σεπ 2009, 18:58

- Είμαι σε διαδικασία αναζήτησης ελαστικών, οπότε ξαναρωτάω έχοντας περιορίσει τις επιλογές στα εξής δύο: Pirelli Angel ST, Conti Sport Attack. Έχει κανείς εμπειρία από τα πρώτα; Όσον αφορά τα δεύτερα τα φορούσα στην προηγούμενη μότο και ήμουν λίαν ικανοποιημένος, επίσης ρώτησα ιδιοκτήτη Τίγρη(1050) και έλαβα θετική απάντηση δεδομένου ότι ήταν η δεύτερη φορά που τα τοποθετούσε, μάλιστα το ίδιο συνέβαινε και σε συγγενικό του πρόσωπο πάλι με Τίγρη!!
- Έχει ψαχτεί κανείς με τα τακάκια, τι δυνατότητες/προτάσεις υπάρχουν;
- Τέλος με το εμπρός πηρούνι δε μπορώ να βγάλω άκρη, το μηχανάκι θα έλεγα έχει υποστροφικές τάσεις στις εξόδους των στροφών(πάντα παίζει βέβαια και η κουλαμάρα). Συγκεκριμένα στο πρώτο σέρβις αλλάχτηκαν τα λάδια με 15w αλλά δεν μου άρεσε η αίσθηση, ξαναλλάχτηκαν με 12,5w και είναι βελτιωμένο αλλά όχι όπως θα το ήθελα.Σκέφτομαι να προσθέτω λίγο-λίγο λάδι, 10ml την φορά, να δω πως θα πάει.
Η προφόρτιση εμπρός είναι 2,5 στροφές από τέρμα πατημένο.
Υπάρχουν δυνατότητες αλλαγής ελατηρίων και αν ναι από πού και με τι κόστος;
ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 25 Σεπ 2009, 16:18

Εχεις στη short-list σου ενα νέο touring λάστιχο και ενα παλαιότερης τεχνολογίας supersport... :confused :confused :confused Τα ενδιάμεσα? Η γνωμη μου ειναι να κοιτάξεις M3, Qualifier 2 και Rosso εκτός κι αν έχεις ειδικές ανάγκες.

Το' χεις παρακάνει στην προφόρτιση κατά την γνώμη μου. Και εγώ 12.5 WP το δουλεύω. Δε λές τι ψάχνεις απ' το μπροστινό. Πολλές φορές φταίει το πίσω για περίεργες αντιδράσεις του μπροστινού. Ξεκίνα από μια ισόρροπη ρύθμιση του sag μπρός-πίσω όσο σε παιρνει, και επειτα προβληματίζεσαι. Εγώ εχω κατεβάσει το μπροστινό γύρω στα 2.5 χιλιοστά.

Υποστροφικές τάσεις αν δεν είναι κουλαμάρα μπορεί να σημαίνει υπερβολική συμπίεση του πισινού ή αντίστοιχα ανισορροπία στο ύψος (πιο ψηλά το μπροστινό). Μήπως χρειάζεσαι προφόρτιση στο πίσω ή/και μείωση της προφόρτισης μπροστά?

Το περισσότερο λάδι θα κάνει διαφορά μόνο στο τέλος της διαδρομής του πηρουνιού. Εκεί έχεις το πρόβλημα?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό vassat » 26 Σεπ 2009, 16:13

Sprinter έγραψε:Εχεις στη short-list σου ενα νέο touring λάστιχο και ενα παλαιότερης τεχνολογίας supersport... :confused :confused :confused Τα ενδιάμεσα? Η γνωμη μου ειναι να κοιτάξεις M3, Qualifier 2 και Rosso εκτός κι αν έχεις ειδικές ανάγκες.

Το' χεις παρακάνει στην προφόρτιση κατά την γνώμη μου. Και εγώ 12.5 WP το δουλεύω. Δε λές τι ψάχνεις απ' το μπροστινό. Πολλές φορές φταίει το πίσω για περίεργες αντιδράσεις του μπροστινού. Ξεκίνα από μια ισόρροπη ρύθμιση του sag μπρός-πίσω όσο σε παιρνει, και επειτα προβληματίζεσαι. Εγώ εχω κατεβάσει το μπροστινό γύρω στα 2.5 χιλιοστά.

Υποστροφικές τάσεις αν δεν είναι κουλαμάρα μπορεί να σημαίνει υπερβολική συμπίεση του πισινού ή αντίστοιχα ανισορροπία στο ύψος (πιο ψηλά το μπροστινό). Μήπως χρειάζεσαι προφόρτιση στο πίσω ή/και μείωση της προφόρτισης μπροστά?

Το περισσότερο λάδι θα κάνει διαφορά μόνο στο τέλος της διαδρομής του πηρουνιού. Εκεί έχεις το πρόβλημα?


Sprinter η βοήθεια σου ανεκτίμητη: όντως μειωνόντας μια στροφή την απόσβεση επαναφοράς (που στην πράξη είναι και απόσβεση συμπίεσης νομίζω) το φαινόμενο της υποστροφής βελτιώθηκε. Να σημειώσω εδώ ότι μια από τις εργασίες που ανελήφθησαν εξ αρχής ήταν και η επισκευή(rebuild) του πίσω αμορτισέρ από το K-Shock (αλλά μάλλον επισκευή και πέταμα, άξιζε) μετά την οποία το αμορτισέρ είναι αρκετά σφιχτό αλλά έχει λιγότερο ‘γλυκία‘ λειτουργία.
Επίσης να διευκρινήσω για το μπροστινό ότι λέγοντας 2,5 στροφές, εννοώ ότι φαίνονται 2,5 από τα σημάδια που έχουν οι τάπες όχι πλήρεις περιστροφές και ότι επίσης το έχω κατεβάσει 2 χιλιοστά.
Το Sag εκτιμώ ότι είναι ΟΚ αν και πάντα απαιτείται ο έλεγχος/ρύθμιση να γίνεται με βοήθεια.
Με τα τακάκια καμία πρόταση; Το ρωτάω γιατί προσφάτως άλλαξα τα εμπρός με ΟΕΜ, στρώθηκαν σχετικά ευλαβικά αλλά μετά από ένα κυνηγητό με ένα Κ8 μύρισαν και έπεσε η απόδοση(σσ δεν τα κάνω αυτά συχνά αλλά ήθελα να δω τι κάνει σε σχέση με τις γιαπωνέζες: πάει πολύ καλά φαντάζομαι τι θα γίνεται αν γραναζωθεί....)
Τα Angel ST με αρέσουν σαν πέλμα και επιπλέον συγκρίνοντας (με το μάτι) την κορώνα τους δεν μου φαίνηκε πιο αργή σε σχέση με τα πιο sport ενώ πχ η διαφορά των strada με τα rosso είναι εμφανής. Με τα Conti έχω προηγούμενη θετική εμπειρία και επιπλέον το άτομο που προανέφερα είπε ότι ‘βγάζουν‘ 10-12 χιλ.χλμ., λίαν ικανοποιητικά δηλαδή. Οι δε απαιτήσεις μου είναι μετάβαση προς και από τον τόπο εργασίας (Πατήσια-Μαραθώνας) καθημερινά ακόμα και με βροχή μέσω Εθνικής Αττικής και Μαραθώνος (τον Αγ.Στέφανο Λίμνη τον έκοψα δεν αντέχω να βλέπω τα καμένα)
Και ένα τελευταίο σχετικά με τα ήδη σε χρήση ελαστικά Metz Sportec M-1, αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι η μεγάλη διαφορά μεταξύ του εμπρός και του πίσω. Το εμπρός είναι ικανοποιητικό δεν έχει γληστρήσει πότε (βέβαια πάντα τα κουνήματα έρχονται από το πίσω πρώτα) και σε καλή άσφαλτο παρόλο που η μοτό έχει Abs είναι δυνατόν να γίνει ψιλόendo δηλαδή να σηκωθεί το πίσω καμιά 20-30αρια πόντους, το αναφέρω αυτό για να δείξω ότι δεν γλιστράει(δεν ξέρω βέβαια αν είναι ικανοποιητική ένδειξη). Υπάρχει περίπτωση το πίσω να είναι τίποτα β’ διαλογής(μπορεί αυτό να πιστοποιηθεί;) οπότε να αξίζει να βάλω μόνο ένα καινούργιο πίσω;
ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 26 Σεπ 2009, 20:45

Δεν εχω εμπειρία από τα Μ1. Τα Μ3 ειναι πολύ καλά για αυτή τη μηχανή. Στο 90% το ελληνικών δρόμων δεν υπάρχει περίπτωση να μη σπινιάρει το πίσω σε απότομα ανοίγματα με μηχανές αυτής της ροπής.

Τακάκια βάζω συνήθως EBC HH μπροστά και EBC απλά πίσω. Ρίξε και μια ματιά στους δίσκους σου μην έχουν μπλεδίσει / μαυρίσει κατά τοπους...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Δ ι ά φ ο ρ α

Δημοσίευσηαπό vassat » 15 Αύγ 2010, 00:31

Κατά το προηγούμενο 12μηνο έγιναν τα ακόλουθα στην μοτ/τα:
- Δοκιμάστηκαν λιπαντικά Castrol (κάπου είχα διαβάσει ότι θα είναι
τα προτεινόμενα από την Τ, από αυτή την χρονιά) και ...απογοήτευση...
ούτε νεκρά δεν έβρισκα και όλες οι αλλαγές σκέτη ταλαιπωρία..
Αλλάχτηκαν άμεσα με Denicol καθαρίστηκαν και οι δίσκοι και όλα ΟΚ.
Ακολούθησε άλλη μια αλλαγή με Denicol. Μετά από 4500χλμ το κιβώτιο
είχε αρχίσει να δυστροπεί, οπότε προ 10ημέρου έγινε νέα αλλαγή λιπαντικών με
Agip 10w-60 δοκιμαστικά και ενόψει των προβλέψεων για παρατεταμένο καύσωνα.
Το αποτέλασμα είναι ικανοποιητικό, το "γουργούρισμα" του μοτέρ ακούγεται
υγιές, και το κιβώτιο λειτουργεί επίσης με αρκετή ακρίβεια. Η μόνη παρατήρηση
είναι ότι όταν είναι σβήστό και έχει ταχύτητα, πατώντας συμπλέκτη θέλει προσπάθεια
για να το σπρώξω(πάλι κολλημένοι δίσκοι;;).
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών απαιτείται και καθάρισμα
των δίσκων του συμπλέκτη. Υπάρχει περίπτωση τυχόν αλλαγή των δίσκων με aftermarket
πχ EBC να βελτιώσει την κατάσταση, έχει εμπειρία κανείς;

Άλλα θέματα λόγω ζέστης:
1. "Ουζάρει" το πίσω αμορτισέρ, φαντάζομαι είναι ενδεικτικό της ποιότητας του,
και θέλει τουλάχιστον μισή στροφή για να συνέλθει.
2. Μετά από μισή ώρα έρχεται μια ανυπόφορη ζέστη στο αριστερό κάτω μπούτι και μετά
τρία τέταρτα δυσκολεύομαι να κάτσω ακόμα και στη σέλα...
Καμία λύση για οτιδήποτε των ανωτέρω;

Όσον αφορά τις δυνατότητες βελτίωσης των φρένων, πέρα από την αλλαγή των "εντοσθίων"
από 675, ισχύει ότι μπορεί να αλλαχθούν οι δαγκάνες με αυτές του (προηγούμενου)
Hayabusa; ακόμα και στα μοντέλα με ABS; αξίζει;
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 15 Αύγ 2010, 08:42

Αν θέλεις να έχεις ξύλινα φρένα βάλε τις 6πίστονες του παλιού Busa, ταιριαζουν.

Το heat shield kit το έχεις βάλει? Αν η ζέστη που σε ενοχλεί είναι από το midpipe στην άνοδο, μόνο τύλιγμα με ειδική ταινία θα σε βοηθήσει. Αν σε ενοχλεί η ζέστη από την εξάτμιση κάτω από τη σέλα μόνο η ανοιχτή δίχως καταλύτη σε σώζει.

Γενικώς αν κυκλοφορείς 1000άρι μηχανάκι υδρόψυκτο και φαιρινγκάτο μεσα ατην Αθήνα με τέτοιο καιρό πάς γυρεύοντας.

Καταστρατηγώ τον δικό μου κανόνα περί μη αναφορας σε λάδια για να πώ ότι 10w-60 λάδια δε θα έβαζα. Επίσης δοκίμασε τα Torco 20-50 από τον Λαμπριανίδη είτε τα συνθετικά είτε τα ημί. Διάφοροι 'ειδικοί' πίνουν νερό (λάδι??) στο όνομά τους. Εγω δε τα έχω δοκιμάσει. Οτι μου βάζει ο Σάκης έχω και παράπονο δεν έχω.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό vassat » 21 Αύγ 2010, 14:51

Sprinter έγραψε:Αν θέλεις να έχεις ξύλινα φρένα βάλε τις 6πίστονες του παλιού Busa, ταιριαζουν.

Το heat shield kit το έχεις βάλει? Αν η ζέστη που σε ενοχλεί είναι από το midpipe στην άνοδο, μόνο τύλιγμα με ειδική ταινία θα σε βοηθήσει. Αν σε ενοχλεί η ζέστη από την εξάτμιση κάτω από τη σέλα μόνο η ανοιχτή δίχως καταλύτη σε σώζει.

Γενικώς αν κυκλοφορείς 1000άρι μηχανάκι υδρόψυκτο και φαιρινγκάτο μεσα ατην Αθήνα με τέτοιο καιρό πάς γυρεύοντας.

Καταστρατηγώ τον δικό μου κανόνα περί μη αναφορας σε λάδια για να πώ ότι 10w-60 λάδια δε θα έβαζα. Επίσης δοκίμασε τα Torco 20-50 από τον Λαμπριανίδη είτε τα συνθετικά είτε τα ημί. Διάφοροι 'ειδικοί' πίνουν νερό (λάδι??) στο όνομά τους. Εγω δε τα έχω δοκιμάσει. Οτι μου βάζει ο Σάκης έχω και παράπονο δεν έχω.


- Για τα φρένα καταλαβαίνω ότι προτεινόμενη λύση είναι από 675, αυτή η μετατροπή τι ακριβώς βελτιώνει; μπορούν να τοποθετηθούν και σωληνάκια υψηλής/αξίζει;
- Όταν λες Αθήνα τι εννοείς; ή για να το πω διαφορετικά η διαδρομή η Διαδρομή ΣΕΦ - Α.Ο. - Μαραθώνας θεωρείτε "Αθήνα";
- Για τα λιπαντικά με ευρύ ιξώδες συμμερίζομαι το προβληματισμό ( είναι περισσότερο πρόσθετα παρά λάδι ) όμως εκ του αποτελέσματος τα Agip δεν είναι άσχημα (για την αντοχή τους δεν ξέρω) και επιπλέον σε σχέση με τα συνθετικά TORCO είναι 20 ευρώ μείον και στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε είναι υπολογίσιμα.Του χρόνου με την ανάκαμψη :mrgreen βλέπουμε....
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 21 Αύγ 2010, 16:33

Τι βελτιώνει η μετατροπή θα το βρείς σε 82 ποστς εδώ μέσα, μην επαναλαμβανόμαστε. Μεταλλικά σωληνάκια έχει. Δεν είναι μόνο το εύρος είναι και το 60. Το μόνο αποτέλεσμα που μπορείς να νιώσεις στο λάδι είναι τι νιώθεις στο κιβώτιο. Τα υπόλοιπα τα ανακαλύπτεις κατόπιν εορτής. Για Αθήνα.. με κίνηση ναι, χωρίς όχι..

Για πόσο ακόμα θα θεωρείσαι 'νέος κάτοχος'?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό vassat » 21 Αύγ 2010, 22:55

Sprinter έγραψε:Τι βελτιώνει η μετατροπή θα το βρείς σε 82 ποστς εδώ μέσα, μην επαναλαμβανόμαστε. Μεταλλικά σωληνάκια έχει. Δεν είναι μόνο το εύρος είναι και το 60. Το μόνο αποτέλεσμα που μπορείς να νιώσεις στο λάδι είναι τι νιώθεις στο κιβώτιο. Τα υπόλοιπα τα ανακαλύπτεις κατόπιν εορτής. Για Αθήνα.. με κίνηση ναι, χωρίς όχι..

Για πόσο ακόμα θα θεωρείσαι 'νέος κάτοχος'?


- Διόρθωσα το "νέος κάτοχος", ένα έτος+ μάλλον είναι επαρκές!

- Έβαλα στο ψαχτήρι "Φρένα ST 1050" και κοιτώντας τις 4 πρώτες σελίδες δεν βρήκα τίποτα σχετικό, βέβαια ανοίγωντας κάποια ποστς βρήκα απαντήσεις Ρότζερ-Άουτ!
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 21 Αύγ 2010, 23:01

εχουμε κάνει τη συζήτηση και για τα φρένα του παλαιότερου speed και γενικά το ίδιο παίζει με όλες τις συμβατικές τετραπίστονες της Τ εδώ και 10τόσα χρόνια...τώρα πια μόνο το Σπρίντ τίς φοράει και στο 'νέο' GT ακόμα τις εχουνε για να δείς πόσο νέο είναι..

Κάνουμε και τα εμβολάκια που βαζανε σαν αλλαγή στο speed. Αμα ρωτήσεις στον Σάκη θα βγάλεις άκρη. Αλλά είναι ακριβό το κίτ (εμβολα + τσιμούχες). Μπορεί να βρείς αντίστοιχα εμβολα από ΟΕΜ Νισσιν φτηνότερα αλλά δεν ξέρω να σου πώ μοντέλο.. πρέπει να είναι coated κάπως ροζέ.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό vassat » 26 Οκτ 2010, 16:06

- Είχα βρεθεί στην Κέρκυρα τον Σεπτέμβρη και μια που είχε "κρυώσει" ο καιρός άλλαξα τα Agip 10w-60 στον εκεί αντιπρόσωπο με Agip tec4 15w-50. Συμπαθητικό λαδάκι, από την αίσθηση που δίνει στο μοχλό ταχυτήτων, και το άκουσμα του μοτέρ ακούγεται υγιές επίσης. Παρουσιάζει όμως την εξής ιδιότροπη συμπεριφορά: μετά από ένα τέταρτο κυκλοφορία στις "λεωφόρους" του Αθηνιστάν δυσκολεύουν οι αλλαγές ταχυτήτων. Το φαινόμενο παρέρχεται μετά από 10δεκάλεπτο ή αν γίνουν λίγο πιο "άγρια" οι αλλαγές. Στον ανοικτό δρόμο κανένα θέμα - βέβαια εκεί πάω μόνιμα με 6η. Η δε τιμή τους από Λαμπριανίδη είναι ακόμα πιο ευχάριστη 30 ευρώ τα 4lt.
Να πω και μια σκέψη για τα λάδια:
θεωρώ ότι κάθε κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε ανοχές του, το εύρος λειτουργίας του(σ.α.λ) και το εξωτερικο περιβάλλον απαιτεί έ ν α συγκεκριμένο ιξώδες λαδίου πχ για ένα μοτέρ που "σκίζεται¨συνεχώς 50w το οποίο ιδανικά θα έρχεται στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα με προθέρμανση .
Επειδή όμως τίποτα από τα ανωτέρω δεν παραμένει σταθερό(και δεν υφίσταται προθέρμανση) για αυτό υπάρχουν τα λάδια μεταβλητού ιξώδους, άλλη ροή (cst) απαιτεί η εκκίνση και άλλη η συνεχής λειτουργία. Με αυτή την λογική όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι +20 βαθμούς από το σύνηθες, δεν θα πρέπει να υπάρχει και μια ανάλογη προσαρμογή του ιξώδους του λαδιού. Πχ το προτεινόμενο 15w50 στους 25 βαθμούς κελσίου έστω ότι έχει το ιδανική ροή, τι γίνεται όταν η θερμοκρασία αυξηθεί κατά 20 βαθμούς;

- Σχετικά με τα Angel ST (που φοράω), είχα γράψει σε άλλο σημείο του φόρουμ ότι δεν με πολυαρέσουν, αέρα έβαζα όσο και στα προηγούμενα 34 - 38. Πειραματίστηκα λίγο με τις πιέσεις και με 36 - 42 η απόδοση τους βελτιώθηκε αισθητά. Συμπέρασμα θέλουν φούσκωμα.

- ΕΒC clutch springs δοκίμασα και αυτό το προιόν (ελατήρια συμπλέκτη) και ΔΕΝ το προτείνω, κάνει την μανέττα on-off πιάνει και ξεπιάνει σε 1 χιλιοστό διαδρομής, καμία προοδευτικότητα...
/ ΒΣ
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου

Δημοσίευσηαπό tharis » 26 Οκτ 2010, 20:21

vassat έγραψε: - ΕΒC clutch springs δοκίμασα και αυτό το προιόν (ελατήρια συμπλέκτη) και ΔΕΝ το προτείνω, κάνει την μανέττα on-off πιάνει και ξεπιάνει σε 1 χιλιοστό διαδρομής, καμία προοδευτικότητα...
/ ΒΣ


Αυτο μπορει να θελει λιγο συνηθεια και ακριβεια παραπανω αλλα μπορει να σου περιορισει σημαντικα (!!) τη φθορα του συμπλεκτη σου..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης