Sprint 1050 ST - Εντυπώσεις χρήσης

Sprint 1050 ST - Εντυπώσεις χρήσης  

  Από: vassat στις 10/06/2009 12:34 πμ.

Ως νέος κατόχος της μοτ/τας θέματος σας παραθέτω ορισμένους προβληματισμούς/απορίες και θα εκτιμούσα τις απαντήσεις σας:
1. Ποιες είναι οι προτεινόμενες πιέσεις ελαστικών; Αλλάζουν για καλοκαίρι/χειμώνα; ( Τα ελαστικά που φοράει είναι Metzeler Sportec M1 (2000χλμ)τα οποία μου φαίνεται ότι αργούν να ζεσταθούν και αντίστοιχα κρυώνουν γρήγορα και γενικά δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη, ειδικά σε νερά. Ως μέτρο σύγκρισης έχω τα Conti SportAttack σε CBF 600 με τα οποία στην ίδια διαδρομή που κάνω καθημερινά (Πατήσια-Μαραθώνας είτε από Εθνική-Αγ.Στέφανο είτε από Αττική-Μαραθώνος) πατούσα όλο το πέλμα. Έχει δοκιμάσει κανείς τα ανωτέρω σε Sprint; Και γενικά ποια ελαστικά είναι προτεινόμενα/δοκιμασμένα(εκτός Metzeler);
2. Τις αναρτήσεις πως/που τις ρυθμίζουμε με προσανατολισμό την άνεση και την σπορ συμπεριφορά αντίστοιχα; Σε περίπτωση αλλαγής πίσω αμορτισέρ οι φθηνότερες λύσεις των εταιρειών EMC και WILBERS αποδίδουν ικανοποιητικά;(βέβαια θα μου πει κάποιος όρισε το ικανοποιητικά... οπότε ας πούμε σε σχέση με τα κορυφαία OHLINS)
3. Η μοτ/τα είναι εφοδιασμένη με τα ψηλά handlebars παρόλα αυτά θα ήθελα λίγο ακόμα ύψος στο τιμόνι(1,86 γαρ). Γνωρίζει κανείς αν τα handlebar risers της Genmar είναι συμβατά με το ψηλό τιμόνι ή τι άλλη πατέντα μπορεί να γίνει για να πάρει 1-2 cm ύψος;
4. Ποια ζελατίνα προσφέρει την πιο επαρκή προστασία;
Ευελπιστώ σε κατανόηση για το μεγάλο post και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.
ΒΣ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: Sprinter στις 10/06/2009 8 πμ.

vassa"Ως νέος κατόχος της μοτ/τας θέματος σας παραθέτω ορισμένους προβληματισμούς/απορίες και θα εκτιμούσα τις απαντήσεις σας:
1. Ποιες είναι οι προτεινόμενες πιέσεις ελαστικών; Αλλάζουν για καλοκαίρι/χειμώνα; ( Τα ελαστικά που φοράει είναι Metzeler Sportec M1 (2000χλμ)τα οποία μου φαίνεται ότι αργούν να ζεσταθούν και αντίστοιχα κρυώνουν γρήγορα και γενικά δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη, ειδικά σε νερά. Ως μέτρο σύγκρισης έχω τα Conti SportAttack σε CBF 600 με τα οποία στην ίδια διαδρομή που κάνω καθημερινά (Πατήσια-Μαραθώνας είτε από Εθνική-Αγ.Στέφανο είτε από Αττική-Μαραθώνος) πατούσα όλο το πέλμα. Έχει δοκιμάσει κανείς τα ανωτέρω σε Sprint; Και γενικά ποια ελαστικά είναι προτεινόμενα/δοκιμασμένα(εκτός Metzeler);
2. Τις αναρτήσεις πως/που τις ρυθμίζουμε με προσανατολισμό την άνεση και την σπορ συμπεριφορά αντίστοιχα; Σε περίπτωση αλλαγής πίσω αμορτισέρ οι φθηνότερες λύσεις των εταιρειών EMC και WILBERS αποδίδουν ικανοποιητικά;(βέβαια θα μου πει κάποιος όρισε το ικανοποιητικά... οπότε ας πούμε σε σχέση με τα κορυφαία OHLINS)
3. Η μοτ/τα είναι εφοδιασμένη με τα ψηλά handlebars παρόλα αυτά θα ήθελα λίγο ακόμα ύψος στο τιμόνι(1,86 γαρ). Γνωρίζει κανείς αν τα handlebar risers της Genmar είναι συμβατά με το ψηλό τιμόνι ή τι άλλη πατέντα μπορεί να γίνει για να πάρει 1-2 cm ύψος;
4. Ποια ζελατίνα προσφέρει την πιο επαρκή προστασία;
Ευελπιστώ σε κατανόηση για το μεγάλο post και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.
ΒΣ"



1. Ξεκίνα από 34/38. Ζέστανε το λάστιχο καλά και ξαναμέτρα. Αν η πίεση έχει αυξηθει περίπου 10-20% τότε ΟΚ. Αν έχει αυξηθεί παραπάνω, αύξησε λίγο την πίεση όταν είναι κρύα. Αν λιγότερο, μείωσε την. Αυτά για μονοκάβαλος. Δικάβαλος ξεκίνα από 34/40. Γενικώς γνωριζε πώς αν το λάστιχο δε ζεσταίνεται εύκολα στην διαδρομη που συνηθως κάνεις, χαμηλώνεις τις πιέσεις (σε λογικά πλαίσια βέβαια έως 30-32 / 34-36 μινιμουμ). Rule of thumb για χρήση δρόμου: 4-6 psi διαφορά μπρός / πίσω και για κάθε 1psi μπρός αλλάζεις 2psi πίσω.

Τα Μετζ που φοράει είναι παλιό μοντέλο και ίσως παλιά και πιθανώς 'καμένα'. Τσεκάρισε την ημερομηνια παραγωγής τους. Επίσης είχαν πιο στενά 'supersport' πεδίο δράσης από τα καινούργια. Τα καινούργια τα Μ3 (τι καινουργια δηλαδή κάνα 3χρονο κυκλοφορούν) είναι μια χαρά. Τελειώνω το 2ο ζευγάρι. Αλλα για να τσεκάρεις ειναι τα Pirelli Diablo Rosso, Bridgestone BT016, Continental Qualifier II. Για πιο τουριστικά τα Pirelli Angel ST, Metzeler Z6 Interact, Avon Storm. Μην απορίπτεις τα Metz επειδή δε σου κάνουν τα παλιά Μ1.

2. Το θεμα των αναρτησεων δεν απαντιέται έτσιι γρήγορα. Θεωρητικά ξεκινας από την προφόρτιση έτσι ώστε η συμπίεση σε στάση με εσένα πάνω να είναι περίπου το 30% της διαδρομής. Αν δεν μπορείς καθολου να το φέρεις κάπου εκει, χρειάζεσαι άλλης σκληρότητας ελατήρια. Ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς πίσω γύρω στο 1.5 κλικ από το τελείως σφιχτό. Παίζεις από εκεί μεταξύ 0.5 και 2.5 κλικ. Αλλες ρυθμίσεις δεν έχει. Πρίν κοιτάξεις για αμορτισέρ (πόσα χλμ έχει το μαμισιο?), κοίτα για αλλαγή λαδιών μπροστά σε κάτι ποιο ποιτικό από το νεράκι της Showa (π.χ. white power) και μετά ίσως αλλαγή ελατηρίων. Τα Wilbers έχουν πολύ καλή φήμη και φοριούνται πολύ στα Σπριντ. Δεν θα πήγαινα σε Ολινς για το Σπριντ. Τσάμπα λεφτά.

3. Τα Genmar νομίζω πώς ταιριάζουν χωρίς να εχεις πρόβλημα ντιζών ή κοψίματος τιμονιού. Ψάξε τους Αμερικάνους http://www.triumphrat.net που κάνουν τα Σπριντ Χάρλευ... Ομως μήπως να έπαιρνες άλλο μηχανάκι? Μήπως και θα πρέπε να πάρεις Τίγρη ή κανα cruiser? Η να συνηθίσεις λιγάκι το ελαφρό βάρος στα χέρια, καλύτερα....θα σώσεις και τη μεσούλα σου. Κάνε την προσπάθεια και δώσε στα χερια σου και στούς κοιλιακούς σου λίγο χρόνο. Ερχόμενος από CBF δεν έχεις συνηθίσει την ελαφρώς πιο σπόρ στάση. Σε μεγάλο βαθμό είναι θέμα συνήθειας αλλιώς πιθανόν να έχεις πάρει λάθος μηχανάκι... Η πλήρης αποφόρτιση του μπροστινού επίσης μόνο καλό δε κάνει στο στρίψιμο και στο κράτημα στη στροφή.

4. Για ζελατίνα δεν θα σου απαντήσει κανείς γιατί είναι πολύ προσωπικό θέμα. Ζελατίνα να νιώθεις σαν να οδηγάς BMW RT δεν θα βρείς. Η zero gravity double bubble που είναι εξαιρετικά άσχημη έχει καλή φήμη για όσους εχουν απαιτήσεις για όσο λιγότερο αέρα. Μόνο από Αμερική ή ebay. Αλλη λύση που με καλύπτει αρκετά εμένα (αλλά δεν είμαι 1.90 αν και είμαι μακρυλαίμης..) είναι η MRA Vario Touring με το φτεράκι. Υπάρχει και η λύση της μαμίσιας flip-up η οποία όμως όπωε την κόβω θα δημιουργεί στροβιλισμούς. Πάλι εξαρτάται από το υψος που βρίσκεται το κεφάλι σου.

Αν σηκώσες και άλλο τα τιμόνια (πράγμα που όπως θα κατάλαβες δε συνιστώ) θα έχεις πιθανόν ακόμα περισσότερο πρόβλημα με τον αέρα αλλά ίσως και λιγότερο... Πολλές φορές η λύση δεν είναι να μην έχεις αέρα αλλά να βρείς 'καθαρό' αέρα στο κράνος σου.

5. Ελα για κάνε καφέ όταν ξαναοργανώσουμε, να δοκιμάσουμε λίγο το μηχανάκι να σου κάνουμε διαγνώσεις για κιβώτιο - αναρτήσεις. Αφηρημένα από το νετ δεν γίνεται.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: vassat στις 10/06/2009 4:21 μμ.

Sprinter"
vassa"

5. Ελα για κάνε καφέ όταν ξαναοργανώσουμε, να δοκιμάσουμε λίγο το μηχανάκι να σου κάνουμε διαγνώσεις για κιβώτιο - αναρτήσεις. Αφηρημένα από το νετ δεν γίνεται."
"


Ποότεεε;;;(ελπίζω όχι από Σεπτέμβρη μαζί με τα σχολεία....)
Sprinter ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Διευκρινήσεις:
α. Τα Metz δεν είναι καμένα είναι καινούργια
β. Για την 'μεσούλα' όντως ισχύει, καμία ενόχληση σε σχέση με το CBFάκι (ήταν και ο βασικός λόγος που το αποχωρίστηκα, έλλειψη μοχλικού γαρ). Ίσως να παραθέλω τα πράγματα στα μέτρα μου ή απλά....κοιλιακούς...
γ. Θα πειραματιστώ με πιέσεις-προφορτήσεις και θα επανέλθω
ΒΣ

ΥΓ 1.Τα Μ3 πόσα χλμ 'βγάζουν';
2. Αν προγραμματιστεί καφές παρακαλώ όχι 17-23 Ιουν, θα είμαι εκτός Αθηνών

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: Case στις 10/06/2009 5:27 μμ.

Νομίζω ότι ο Sprinter σε κάλυψε. Απλά να προσθέσω 2 πραγματάκια.

1) Αν δεν κάνω λάθος τα Μ1 σταμάτησαν να παράγονται εδω και 2 χρόνια (1 χρόνο αφού βγήκαν τα Μ3 αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος)

2) Τα καλύτερα χρήματα που έδωσα για την μηχανή ήταν τα 250 ευρω για ενα ζευγάρι (4 για την ακρίβεια) μανιτάρια της R&G racing. Ε'ιναι λίγο τσιμπημένα αλλά μου γλύτωσαν πολύ περισσότερα από 2 στατικές πτώσεις που είχα, 1 από κλειδαριά και 1 από γλύστρα. Μιλάμε ότι τα πλαστικά δεν έπαθαν ΤΙΠΟΤΑ. Επένδυση όχι αστεία. Προτείνω μόνο τα συγκεκριμένα όμως που είναι ειδικά για το Sprint. Και στο κόκκινο-μαύρο δεν είναι καθόλου άσχημα.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: Sprinter στις 10/06/2009 6:22 μμ.

vassa"
Διευκρινήσεις:
α. Τα Metz δεν είναι καμένα είναι καινούργια


ΥΓ 1.Τα Μ3 πόσα χλμ 'βγάζουν';
"


Τσέκαρε την ημερομηνία παραγωγής πάνω στο λάστιχο... Από την άλλη, μια και είναι ακόμα στους καταλόγους της Metz μπορεί και να παράγεται ακόμη

Τα Μ3 μου βγάζουν περίπου 10-11000 πρίν αρχίσει να ενοχλεί το τετραγώνισμα (πολύ ΑΟ γαρ) αλλά έχουν αρκετό πέλμα ακόμα. Αν επιμείνω ίσως με πάνε μέχρι τα 13-14.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: vassat στις 10/06/2009 11:37 μμ.

Η αγγελία όταν το αγόρασα έλεγε καινούργια ελαστικά... Επειδή όμως δεν είναι όλα ρόδινα σε αυτή τη ζωή το καινούργια σήμαινε καινούργιο πίσω μόνον (36η/2008 νομίζω). Για να έρθω λοιπόν από Θεσ/κη με το κεφάλι μου ήσυχο έβαλα και ένα καινούργιο μπροστινό.
Πάντως με 34-38 βελτιώθηκε.

Sprint 1050 ST Παρατηρήσεων συνέχεια...  

  Από: vassat στις 11/06/2009 11:09 μμ.

-Τα Μ1 εκτός από τα νερά απεχθάνονται μετά βδελυγμίας και τις άσπρες γραμμές(βεβαίως έπρεπε να το περιμένω ότι αυτά τα δύο πάνε πακέτο)
-Έχω την εντύπωση ότι παρουσίαζει αυξημένη ευαισθησία στον πλευρικό άνεμο(κουνάει). Το αυτό συμβαίνει και όταν περνάω δίπλα από φορτηγά/λεωφορεία (δίπλα σημαίνει στην μέση της διπλανής λωρίδας από το φορτηγό με ταχύτητα 150-160). Είναι σωστή η εντύπωση μου αυτή;
-Ο δείκτης βενζίνης πόσο αξιόπιστος είναι; όπως και η ένδειξη υπολοιπόμενων χλμ για ανεφοδιασμό; Το ρωτάω αυτό γιατί με ένδειξη μισού ρεζερβουάρ χώρεσε σχεδόν 13 λίτρα!!!(τιγκαρισμένο)
-Υπάρχει κλειδαρία για το κράνος;
-Περιηγούμενος στο forum παλαιότερα είχα διαβάσει ένα topic το οποίο αναφέρονταν σε χρήση του υπάρχοντος συστήματος ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου σε aftermarket αμορτισέρ, όμως τώρα δεν μπορώ να το βρώ. Μπορεί κανείς να ποστάρει το URL;
-Στο αγγλικό forum έχει μια πολύ επεξηγηματική αναφορά στην στάση του σώματος στις sport-touring μοτ/κες και αποδοτική στην πράξη θα πρόσθετα.
-Τop case έχει χρησιμοποιήσει/χρησιμοποιεί κανείς; εντυπώσεις;
-Τα φρένα έχουν αρχίσει να αλλάζουν αίσθηση(υπόψιν η αντλία έχει αλλαχτεί πρόσφατα). Δηλαδή με την ίδια ρύθμιση στην μανέτα ενώ αρχικά χρησιμοποιούσα δύο δάκτυλα τώρα απαιτούνται και τα τέσσερα.
Προς Sprinter: το καθάρισμα που είχες προτείνει παλαιότερα σημαίνει ψεκασμό με brake cleaner σε δίσκους τακάκια;
ΒΣ

Re: Sprint 1050 ST Παρατηρήσεων συνέχεια...  

  Από: Sprinter στις 11/06/2009 11:24 μμ.

vassa"-Τα Μ1 εκτός από τα νερά απεχθάνονται μετά βδελυγμίας και τις άσπρες γραμμές(βεβαίως έπρεπε να το περιμένω ότι αυτά τα δύο πάνε πακέτο)
-Έχω την εντύπωση ότι παρουσίαζει αυξημένη ευαισθησία στον πλευρικό άνεμο(κουνάει). Το αυτό συμβαίνει και όταν περνάω δίπλα από φορτηγά/λεωφορεία (δίπλα σημαίνει στην μέση της διπλανής λωρίδας από το φορτηγό με ταχύτητα 150-160). Είναι σωστή η εντύπωση μου αυτή;
-Ο δείκτης βενζίνης πόσο αξιόπιστος είναι; όπως και η ένδειξη υπολοιπόμενων χλμ για ανεφοδιασμό; Το ρωτάω αυτό γιατί με ένδειξη μισού ρεζερβουάρ χώρεσε σχεδόν 13 λίτρα!!!(τιγκαρισμένο)
-Υπάρχει κλειδαρία για το κράνος;
-Περιηγούμενος στο forum παλαιότερα είχα διαβάσει ένα topic το οποίο αναφέρονταν σε χρήση του υπάρχοντος συστήματος ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου σε aftermarket αμορτισέρ, όμως τώρα δεν μπορώ να το βρώ. Μπορεί κανείς να ποστάρει το URL;
-Στο αγγλικό forum έχει μια πολύ επεξηγηματική αναφορά στην στάση του σώματος στις sport-touring μοτ/κες και αποδοτική στην πράξη θα πρόσθετα.
-Τop case έχει χρησιμοποιήσει/χρησιμοποιεί κανείς; εντυπώσεις;
-Τα φρένα έχουν αρχίσει να αλλάζουν αίσθηση(υπόψιν η αντλία έχει αλλαχτεί πρόσφατα). Δηλαδή με την ίδια ρύθμιση στην μανέτα ενώ αρχικά χρησιμοποιούσα δύο δάκτυλα τώρα απαιτούνται και τα τέσσερα.
Προς Sprinter: το καθάρισμα που είχες προτείνει παλαιότερα σημαίνει ψεκασμό με brake cleaner σε δίσκους τακάκια;
ΒΣ"


1. ανεμος. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις.
2.Αν όλα λειτουργούν καλώς (δηλ. δεν εχεις βλάβη) το τριπ κομπιούτερ είναι πολύ αξιόπιστο. Κάπου είχα γραψει μια διατριβή εδώ μέσα για το πώς δουλεύει αυτό. Το ίδιο και η ένδειξη ρεζέρβας (2 μπαρες). Τα υπόλοιπα είναι στο περίπου. π.χ. από 3 μπάρες πάει σε 2 σε χρόνο dt.
3. Δεν έχει ηλιθίως κλειδαρια κράνους.
4. Καντο λιανα με τα φρενα.Οπως σου είχα πεί η αλλαγή σε τρόμπα μεγαλύτερης διαμέτρου σημαίνει και μειωμένη διαδρομή / αυξημένη σκληρότητα. Φυσική Γυμνασίου.
Σημαίνει αφαίρεση τακακιών, τσιμουχών και εμβόλων και καθάρισμα των εμβόλων με brake cleaner και μετά γρασωμα με ειδικό γράσσο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint 1050 ST Παρατηρήσεων συνέχεια...  

  Από: vassat στις 11/06/2009 11:35 μμ.

Sprinter"-4. Καντο λιανα με τα φρενα.Οπως σου είχα πεί η αλλαγή σε τρόμπα μεγαλύτερης διαμέτρου σημαίνει και μειωμένη διαδρομή / αυξημένη σκληρότητα. Φυσική Γυμνασίου.
Σημαίνει αφαίρεση τακακιών, τσιμουχών και εμβόλων και καθάρισμα των εμβόλων με brake cleaner και μετά γρασωμα με ειδικό γράσσο."


Εννοώ ότι η αρχική αίσθηση σκληρότητας έχει χαθεί, η μανέτα είναι 'ούζο'.
Η βελτίωση με την αλλαγή εμβόλων πόσο πάει;
ΒΣ

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: Sprinter στις 12/06/2009 1:41 πμ.

Το σύμπτωμα οφείλεται 99.9% σε κόλλημα ενός ή περισσοτέρων εμβολακίων στις τσιμούχες τους. Προέρχεται από την βρώμα και φταίει η (μη?) επίστρωση στα εμβολα. Δεν ξέρω αν στα τελευταία μοντέλα έχει φτιαχτεί αυτό.

Τρομπάρισε την. Καλύτερα δέσε ενα ζιπάκι (δεματικό) και ασε την μανέτα πατημένη όλο το βράδι. Ακόμα καλύτερα, καθαρισμοί ο Φίλιππας. Το τελειον εμβολάκια απο Daytona 675, STR κλπ. Καμμια 250ούρα το σετ με τις τσιμούχες, μπορεί και περισσότερο Δεν ξέρω αν μπορείς να μην αλλάξεις τσιμούχες. Εγω το έκανα αυτό πρίν 2.5 χρόνια και από τότε πρόβλημα ουδέν.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου-Νέα Θέματα  

  Από: vassat στις 14/06/2009 7:50 μμ.

1. Όταν είναι ζεστό αρνείται να πάρει μπρος. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
2. Με το τρέμουλο στους καθρέπτες μετά τα 140 υπάρχει γιατριά;
3. Σήμερα πηγαίνοντας στο Λουτράκι για το Ράλι Ακρόπολις (με 150-170) διαπίστωσα ένα τρέμουλο/κραδασμό από εμπρός μάλλον, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα κατεβαίνοντας, μουδιασμένα χέρια. Σε τι μπορεί να οφείλεται;
ΒΣ

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου-Νέα Θέματα  

  Από: Sprinter στις 14/06/2009 10:19 μμ.

vassa"1. Όταν είναι ζεστό αρνείται να πάρει μπρος. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
2. Με το τρέμουλο στους καθρέπτες μετά τα 140 υπάρχει γιατριά;
3. Σήμερα πηγαίνοντας στο Λουτράκι για το Ράλι Ακρόπολις (με 150-170) διαπίστωσα ένα τρέμουλο/κραδασμό από εμπρός μάλλον, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα κατεβαίνοντας, μουδιασμένα χέρια. Σε τι μπορεί να οφείλεται;
ΒΣ"


1. Οχι. Να το κοιτάξεις. Οταν είναι ζεστό θα πρεπε να πέρνει με μισο γύρισμα της μίζας. Οταν είναι κρύο στα μοντέλα 05-06 θέλει μερικές στροφές η μίζα. Δε πιστευω να κρατάς καθόλου το γκάζι ανοιχτό οταν μιζάρεις?

2. Ναι. Αυτοκόλλητα βαράκια απ' αυτά που κολάνε στις ζάντες στις ζυγοσταθμίσεις. Ανοιγεις τον καθρέπτη και κολλάς κάπου μέσα καμια 100-150 γραμ. από δαύτα. Βελτιωνει το τρέμουλο γιατι αλλάζει η συχνοτητα συντονισμού. Πειραματίσου με 50-50 γραμ.

3. Λάστιχο-ζάντα (είτε εμπρός είτε πίσω, στράβωμα, ζυγοστάθμιση, κλπ), ρουλεμάν λαιμού κλπ. Αλλά βέβαια χωρίς να ξέρω ακριβώς τι εννοείς δύσκολα μπορώ να ειμαι σίγουρος. Ο κραδασμός που μιλάω είναι χαμηλόσυχνος και κουνάει το τιμόνι, δεν είναι υψίσυχνος σαν απο κινητήρα, για να μουδιάζει τα χέρια. Πειραματίσου με την ίδια ταχύτητα αλλά άλλη σχέση (άλλες στροφές) στον κινητήρα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Ελαστικά-Τακάκια-Πηρούνι  

  Από: vassat στις 24/09/2009 6:58 μμ.

- Είμαι σε διαδικασία αναζήτησης ελαστικών, οπότε ξαναρωτάω έχοντας περιορίσει τις επιλογές στα εξής δύο: Pirelli Angel ST, Conti Sport Attack. Έχει κανείς εμπειρία από τα πρώτα; Όσον αφορά τα δεύτερα τα φορούσα στην προηγούμενη μότο και ήμουν λίαν ικανοποιημένος, επίσης ρώτησα ιδιοκτήτη Τίγρη(1050) και έλαβα θετική απάντηση δεδομένου ότι ήταν η δεύτερη φορά που τα τοποθετούσε, μάλιστα το ίδιο συνέβαινε και σε συγγενικό του πρόσωπο πάλι με Τίγρη!!
- Έχει ψαχτεί κανείς με τα τακάκια, τι δυνατότητες/προτάσεις υπάρχουν;
- Τέλος με το εμπρός πηρούνι δε μπορώ να βγάλω άκρη, το μηχανάκι θα έλεγα έχει υποστροφικές τάσεις στις εξόδους των στροφών(πάντα παίζει βέβαια και η κουλαμάρα). Συγκεκριμένα στο πρώτο σέρβις αλλάχτηκαν τα λάδια με 15w αλλά δεν μου άρεσε η αίσθηση, ξαναλλάχτηκαν με 12,5w και είναι βελτιωμένο αλλά όχι όπως θα το ήθελα.Σκέφτομαι να προσθέτω λίγο-λίγο λάδι, 10ml την φορά, να δω πως θα πάει.
Η προφόρτιση εμπρός είναι 2,5 στροφές από τέρμα πατημένο.
Υπάρχουν δυνατότητες αλλαγής ελατηρίων και αν ναι από πού και με τι κόστος;
ΒΣ

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: Sprinter στις 25/09/2009 4:18 μμ.

Εχεις στη short-list σου ενα νέο touring λάστιχο και ενα παλαιότερης τεχνολογίας supersport... Τα ενδιάμεσα? Η γνωμη μου ειναι να κοιτάξεις M3, Qualifier 2 και Rosso εκτός κι αν έχεις ειδικές ανάγκες.

Το' χεις παρακάνει στην προφόρτιση κατά την γνώμη μου. Και εγώ 12.5 WP το δουλεύω. Δε λές τι ψάχνεις απ' το μπροστινό. Πολλές φορές φταίει το πίσω για περίεργες αντιδράσεις του μπροστινού. Ξεκίνα από μια ισόρροπη ρύθμιση του sag μπρός-πίσω όσο σε παιρνει, και επειτα προβληματίζεσαι. Εγώ εχω κατεβάσει το μπροστινό γύρω στα 2.5 χιλιοστά.

Υποστροφικές τάσεις αν δεν είναι κουλαμάρα μπορεί να σημαίνει υπερβολική συμπίεση του πισινού ή αντίστοιχα ανισορροπία στο ύψος (πιο ψηλά το μπροστινό). Μήπως χρειάζεσαι προφόρτιση στο πίσω ή/και μείωση της προφόρτισης μπροστά?

Το περισσότερο λάδι θα κάνει διαφορά μόνο στο τέλος της διαδρομής του πηρουνιού. Εκεί έχεις το πρόβλημα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint 1050 ST - Απορίες νέου κατόχου  

  Από: vassat στις 26/09/2009 4:13 μμ.

Sprinter"Εχεις στη short-list σου ενα νέο touring λάστιχο και ενα παλαιότερης τεχνολογίας supersport... Τα ενδιάμεσα? Η γνωμη μου ειναι να κοιτάξεις M3, Qualifier 2 και Rosso εκτός κι αν έχεις ειδικές ανάγκες.

Το' χεις παρακάνει στην προφόρτιση κατά την γνώμη μου. Και εγώ 12.5 WP το δουλεύω. Δε λές τι ψάχνεις απ' το μπροστινό. Πολλές φορές φταίει το πίσω για περίεργες αντιδράσεις του μπροστινού. Ξεκίνα από μια ισόρροπη ρύθμιση του sag μπρός-πίσω όσο σε παιρνει, και επειτα προβληματίζεσαι. Εγώ εχω κατεβάσει το μπροστινό γύρω στα 2.5 χιλιοστά.

Υποστροφικές τάσεις αν δεν είναι κουλαμάρα μπορεί να σημαίνει υπερβολική συμπίεση του πισινού ή αντίστοιχα ανισορροπία στο ύψος (πιο ψηλά το μπροστινό). Μήπως χρειάζεσαι προφόρτιση στο πίσω ή/και μείωση της προφόρτισης μπροστά?

Το περισσότερο λάδι θα κάνει διαφορά μόνο στο τέλος της διαδρομής του πηρουνιού. Εκεί έχεις το πρόβλημα?"


Sprinter η βοήθεια σου ανεκτίμητη: όντως μειωνόντας μια στροφή την απόσβεση επαναφοράς (που στην πράξη είναι και απόσβεση συμπίεσης νομίζω) το φαινόμενο της υποστροφής βελτιώθηκε. Να σημειώσω εδώ ότι μια από τις εργασίες που ανελήφθησαν εξ αρχής ήταν και η επισκευή(rebuild) του πίσω αμορτισέρ από το K-Shock (αλλά μάλλον επισκευή και πέταμα, άξιζε) μετά την οποία το αμορτισέρ είναι αρκετά σφιχτό αλλά έχει λιγότερο ‘γλυκία‘ λειτουργία.
Επίσης να διευκρινήσω για το μπροστινό ότι λέγοντας 2,5 στροφές, εννοώ ότι φαίνονται 2,5 από τα σημάδια που έχουν οι τάπες όχι πλήρεις περιστροφές και ότι επίσης το έχω κατεβάσει 2 χιλιοστά.
Το Sag εκτιμώ ότι είναι ΟΚ αν και πάντα απαιτείται ο έλεγχος/ρύθμιση να γίνεται με βοήθεια.
Με τα τακάκια καμία πρόταση; Το ρωτάω γιατί προσφάτως άλλαξα τα εμπρός με ΟΕΜ, στρώθηκαν σχετικά ευλαβικά αλλά μετά από ένα κυνηγητό με ένα Κ8 μύρισαν και έπεσε η απόδοση(σσ δεν τα κάνω αυτά συχνά αλλά ήθελα να δω τι κάνει σε σχέση με τις γιαπωνέζες: πάει πολύ καλά φαντάζομαι τι θα γίνεται αν γραναζωθεί....)
Τα Angel ST με αρέσουν σαν πέλμα και επιπλέον συγκρίνοντας (με το μάτι) την κορώνα τους δεν μου φαίνηκε πιο αργή σε σχέση με τα πιο sport ενώ πχ η διαφορά των strada με τα rosso είναι εμφανής. Με τα Conti έχω προηγούμενη θετική εμπειρία και επιπλέον το άτομο που προανέφερα είπε ότι ‘βγάζουν‘ 10-12 χιλ.χλμ., λίαν ικανοποιητικά δηλαδή. Οι δε απαιτήσεις μου είναι μετάβαση προς και από τον τόπο εργασίας (Πατήσια-Μαραθώνας) καθημερινά ακόμα και με βροχή μέσω Εθνικής Αττικής και Μαραθώνος (τον Αγ.Στέφανο Λίμνη τον έκοψα δεν αντέχω να βλέπω τα καμένα)
Και ένα τελευταίο σχετικά με τα ήδη σε χρήση ελαστικά Metz Sportec M-1, αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι η μεγάλη διαφορά μεταξύ του εμπρός και του πίσω. Το εμπρός είναι ικανοποιητικό δεν έχει γληστρήσει πότε (βέβαια πάντα τα κουνήματα έρχονται από το πίσω πρώτα) και σε καλή άσφαλτο παρόλο που η μοτό έχει Abs είναι δυνατόν να γίνει ψιλόendo δηλαδή να σηκωθεί το πίσω καμιά 20-30αρια πόντους, το αναφέρω αυτό για να δείξω ότι δεν γλιστράει(δεν ξέρω βέβαια αν είναι ικανοποιητική ένδειξη). Υπάρχει περίπτωση το πίσω να είναι τίποτα β’ διαλογής(μπορεί αυτό να πιστοποιηθεί;) οπότε να αξίζει να βάλω μόνο ένα καινούργιο πίσω;
ΒΣ