Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

street triple r vs street triple

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: street triple r vs street triple

Postby Sprinter » 10 Sep 2010, 17:34

Πάνο εγώ την εκτίμηση μου την κάνω βασισμένος στο γεγονός πώς η ΕΕ σιγά-σιγά κάνει την υπαρξη του ABS υποχρεωτική για όλα τα μηχανάκια. Δε ξέρω λεπτομέρειες και χρονοδιαγράμματα αλλα θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξουν εκδόσεις ABS και για τα δύο μοντέλα οι οποίες κάποια στιγμη στο μέλλον να γίνουν και οι μόνες (ή στην επόμενη ανανέωση του μοντέλου).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Postby ATN PANOS » 10 Sep 2010, 17:37

Sprinter wrote:Πάνο εγώ την εκτίμηση μου την κάνω βασισμένος στο γεγονός πώς η ΕΕ σιγά-σιγά κάνει την υπαρξη του ABS υποχρεωτική για όλα τα μηχανάκια. Δε ξέρω λεπτομέρειες και χρονοδιαγράμματα αλλα θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξουν εκδόσεις ABS και για τα δύο μοντέλα οι οποίες κάποια στιγμη στο μέλλον να γίνουν και οι μόνες (ή στην επόμενη ανανέωση του μοντέλου).



συμφωνω, αλλα πιστευω οτι γιαυτο θελουμε 2 χρονακια ακομα.

δεν εχουμε παρα να περιμενουμε, και ας ελπισουμε οτι η μαζικη παραγωγη/διαθεση ABS να ριξει το κοστος
και φυσικα να περασει στον καταναλωτη
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
User avatar
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1613
Joined: 31 Aug 2008, 16:00
Motorcycle: Daytona 675
street triple


Re: street triple r vs street triple

Postby Sprinter » 10 Sep 2010, 17:42

ATN PANOS wrote:
λογικο δεν ειναι? το R ειναι πιο σπορ για την εταιρια.
αρα δεν πολυχρειαζεται για εναν εμπειρο οδηγο.




εδώ είναι που διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως (μια που είναι μηχανάκι για το δρόμο και όχι για την πίστα) αλλά ας μην ξανανοίξουμε αυτό το θέμα.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Postby ATN PANOS » 10 Sep 2010, 17:46

Sprinter wrote:
ATN PANOS wrote:
λογικο δεν ειναι? το R ειναι πιο σπορ για την εταιρια.
αρα δεν πολυχρειαζεται για εναν εμπειρο οδηγο.




εδώ είναι που διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως (μια που είναι μηχανάκι για το δρόμο και όχι για την πίστα) αλλά ας μην ξανανοίξουμε αυτό το θέμα.


ναι ας μην το ξανανοιξουμε το θεμα, γιατι ωρες τωρα προσπαθω να μαγειρεψω αυτο το αρνακι, και
ακομα εξω στον κηπο ειναι και τρωει!! :bahaha:

σε καλω να με πεισεις για ολα αυτα απο κοντα!!
αλλα και εσυ οπως και μερικοι αλλοι τις ηλικιας σου δεν τα μπορουν τα καραβια λογω ρευματισμων μαλλον :bahaha: :bahaha:

οι νεοτεροι του φορουμ παντως με τιμησαν!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
User avatar
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1613
Joined: 31 Aug 2008, 16:00
Motorcycle: Daytona 675
street triple


Re: street triple r vs street triple

Postby Sprinter » 10 Sep 2010, 17:56

δε χρειάζεται να πείσω κανέναν. Οποιος έχει πέσει από φρένα είναι πεισμένος και οι υπόλοιποι θα πεισθουν κάποια στιγμή :evilblack:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Postby babis1980 » 10 Sep 2010, 18:55

Υπάρχει κανεις που δεν έχει πέσει έστω και μια φορά στην καριέρα του σαν μηχανόβιος από φρένα;

Εγώ έχω πέσει μια φορά πάντως από μπροστινό .....εσείς;
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Posts: 22
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Motorcycle: Honda Hornet 600 2005


Re: street triple r vs street triple

Postby chris34 » 10 Sep 2010, 19:06

babis1980 wrote:Υπάρχει κανεις που δεν έχει πέσει έστω και μια φορά στην καριέρα του σαν μηχανόβιος από φρένα;

Εγώ έχω πέσει μια φορά πάντως από μπροστινό .....εσείς;


Εγω ευτυχως και δοξα τον θεο δεν εχω πεσει απο φρενα ακομα,αλλα με τοσα και με τοσους που υπαρχουν στους ελληνικους δρομους ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει.
Οδηγω μηχανες απο τα 20 μου και ειμαι αισιως 36!!
Λευκος Τιγρης!!see you................
User avatar
chris34
Moderator
 
Posts: 1490
Joined: 03 Jun 2008, 10:00
Location: Πειραις-Νικαια
Motorcycle: SYM HD2 200i
Name: Χρηστος


Re: street triple r vs street triple

Postby Airzizel » 09 Dec 2012, 19:55

Ξεθάβω ένα παλιό θέμα καθώς το Σάββατο είχαμε την ευκαιρία να δυναμομετρήσουμε το Street Triple μου και ένα Street Triple R το οποίο αφήχθει εξ Αγγλίας οδικώς την προηγούμενη Πέμπτη (αλλά άυτό είναι μια άλλη ιστορία περιπέτειας). :sprinter:

Τα στοιχεία των 2 μοτο
Street Triple
Χλμ: 14500 (άγνωστης χρήσης τα πρώτα 10000) τα υπόλοιπα με αρκετά ανοίγματα και αλλαγές πάντα στην "μπλε" ζώνη :lol:
Arrow twin exhaust τελικά με πρόγραμμα arrow.

Street Triple R
Χλμ: 4000. Στρώθηκε στους δρόμους του Λονδίνου, ευλαβικά και μετά διέσχισε την Ευρώπη φορτωμένο με ταχύτητες που δεν ξεπεράσαν ποτέ τα 140χλμ/ω και λειτουργία μέχρι 6000-7000 μιας και ο ιδιοκτήτης έχει δίπλωμα μόλις λίγους μήνες.
Arrow twin exhaust τελικά με άγνωστο αν έχει το πρόγραμμα της arrow αφού αγοράστηκε καινούριο με τα τελικά φορεμένα.

Και το αποτέλεσμα...το απλό +4,5 άλογα :loco: τα οποία φάνηκαν μετά τις 10000στρ/λ

http://img827.imageshack.us/img827/8525/triumphx.jpg

[imgShack]http://img827.imageshack.us/img827/8525/triumphx.jpg[/imgShack]

γενικά η διαφορά πιστεύω οτι βρίσκετε καθαρά στο τρόπο στρωσίματος ή πιο πιθανό οτι το μοτέρ του Ρ δεν έχει ανοίξει καλά ακόμα :think

Επίσης αυτό που δεν φαίνεται είναι το Air Fuel Ration. Το Ρ ήταν πολύ πλούσιο σε καύσιμο έχοντας παρατηρήσει μεγάλη κατανάλωση (9lt/100km) στο ταξίδι, το οποίο δείχνει οτι κάτι δεν πάει καλά με το πρόγραμμα.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit
User avatar
Airzizel
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 66
Joined: 22 Jul 2012, 12:33
Motorcycle: STREET TRIPLE 09 Το παιχνιδιαρικο
ZX10R 08 To Τούμπανο
Name: Γιωργος


Re: street triple r vs street triple

Postby tharis » 09 Dec 2012, 23:35

Στα 4000χλμ ειναι αρκετα σφιχτο το μοτερ ακομα.. Λογικα παντως πρεπει να εχει το σωστο προγραμμα το R.

9λ/100χλμ σε ταξιδι μονο αν πηγαινεις με 2α.. :bahaha: :bahaha:
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Image
User avatar
tharis
Moderator
 
Posts: 2216
Joined: 05 Nov 2009, 01:51
Location: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Motorcycle: Honda Innova


Re: street triple r vs street triple

Postby Airzizel » 10 Dec 2012, 08:59

tharis wrote:9λ/100χλμ σε ταξιδι μονο αν πηγαινεις με 2α.. :bahaha: :bahaha:


Έλα ντε... :loco:

Κι εκεί λίγο φοβάμαι, επειδή ο Άγγλος τα μετράει σε mpg, να έκανε την μετατροπή σε λ/100χλμ κουκουρούκου :frrr:
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit
User avatar
Airzizel
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 66
Joined: 22 Jul 2012, 12:33
Motorcycle: STREET TRIPLE 09 Το παιχνιδιαρικο
ZX10R 08 To Τούμπανο
Name: Γιωργος


Re: street triple r vs street triple

Postby PTiger800 » 10 Dec 2012, 11:58

Airzizel wrote:Κι εκεί λίγο φοβάμαι, επειδή ο Άγγλος τα μετράει σε mpg, να έκανε την μετατροπή σε λ/100χλμ κουκουρούκου


Γ@μησέ τα....
Όταν έψαχνα τι μηχανή να αγοράσω, ασχολήθηκα λίγο με την κατανάλωση από αυτά που έβρισκα σε διάφορα site.
Ε, ειδικά το mpg έχει δύο μετατροπές. Άλλο είναι το mpg των Αγγλων και άλλο των Αμερικάνων. Γύρευε ποιό εννοούσε ο δικός σου.
Έχει δίκιο ο Χάρης 9 είναι πολύ.
...metal under tension, begging you to touch and go...
User avatar
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 965
Joined: 18 May 2011, 18:39
Motorcycle: Tiger 800
Name: Πάνος

Advertisement
Previous

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests