Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

street triple r vs street triple

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 10 Σεπ 2010, 17:34

Πάνο εγώ την εκτίμηση μου την κάνω βασισμένος στο γεγονός πώς η ΕΕ σιγά-σιγά κάνει την υπαρξη του ABS υποχρεωτική για όλα τα μηχανάκια. Δε ξέρω λεπτομέρειες και χρονοδιαγράμματα αλλα θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξουν εκδόσεις ABS και για τα δύο μοντέλα οι οποίες κάποια στιγμη στο μέλλον να γίνουν και οι μόνες (ή στην επόμενη ανανέωση του μοντέλου).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 10 Σεπ 2010, 17:37

Sprinter έγραψε:Πάνο εγώ την εκτίμηση μου την κάνω βασισμένος στο γεγονός πώς η ΕΕ σιγά-σιγά κάνει την υπαρξη του ABS υποχρεωτική για όλα τα μηχανάκια. Δε ξέρω λεπτομέρειες και χρονοδιαγράμματα αλλα θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξουν εκδόσεις ABS και για τα δύο μοντέλα οι οποίες κάποια στιγμη στο μέλλον να γίνουν και οι μόνες (ή στην επόμενη ανανέωση του μοντέλου).



συμφωνω, αλλα πιστευω οτι γιαυτο θελουμε 2 χρονακια ακομα.

δεν εχουμε παρα να περιμενουμε, και ας ελπισουμε οτι η μαζικη παραγωγη/διαθεση ABS να ριξει το κοστος
και φυσικα να περασει στον καταναλωτη
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 10 Σεπ 2010, 17:42

ATN PANOS έγραψε:
λογικο δεν ειναι? το R ειναι πιο σπορ για την εταιρια.
αρα δεν πολυχρειαζεται για εναν εμπειρο οδηγο.




εδώ είναι που διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως (μια που είναι μηχανάκι για το δρόμο και όχι για την πίστα) αλλά ας μην ξανανοίξουμε αυτό το θέμα.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 10 Σεπ 2010, 17:46

Sprinter έγραψε:
ATN PANOS έγραψε:
λογικο δεν ειναι? το R ειναι πιο σπορ για την εταιρια.
αρα δεν πολυχρειαζεται για εναν εμπειρο οδηγο.




εδώ είναι που διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως (μια που είναι μηχανάκι για το δρόμο και όχι για την πίστα) αλλά ας μην ξανανοίξουμε αυτό το θέμα.


ναι ας μην το ξανανοιξουμε το θεμα, γιατι ωρες τωρα προσπαθω να μαγειρεψω αυτο το αρνακι, και
ακομα εξω στον κηπο ειναι και τρωει!! :bahaha:

σε καλω να με πεισεις για ολα αυτα απο κοντα!!
αλλα και εσυ οπως και μερικοι αλλοι τις ηλικιας σου δεν τα μπορουν τα καραβια λογω ρευματισμων μαλλον :bahaha: :bahaha:

οι νεοτεροι του φορουμ παντως με τιμησαν!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 10 Σεπ 2010, 17:56

δε χρειάζεται να πείσω κανέναν. Οποιος έχει πέσει από φρένα είναι πεισμένος και οι υπόλοιποι θα πεισθουν κάποια στιγμή :evilblack:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό babis1980 » 10 Σεπ 2010, 18:55

Υπάρχει κανεις που δεν έχει πέσει έστω και μια φορά στην καριέρα του σαν μηχανόβιος από φρένα;

Εγώ έχω πέσει μια φορά πάντως από μπροστινό .....εσείς;
babis1980
Newbie
Progress to next rank:
44%
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 15:11
Μοτοσυκλέτα: Honda Hornet 600 2005


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό chris34 » 10 Σεπ 2010, 19:06

babis1980 έγραψε:Υπάρχει κανεις που δεν έχει πέσει έστω και μια φορά στην καριέρα του σαν μηχανόβιος από φρένα;

Εγώ έχω πέσει μια φορά πάντως από μπροστινό .....εσείς;


Εγω ευτυχως και δοξα τον θεο δεν εχω πεσει απο φρενα ακομα,αλλα με τοσα και με τοσους που υπαρχουν στους ελληνικους δρομους ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει.
Οδηγω μηχανες απο τα 20 μου και ειμαι αισιως 36!!
Λευκος Τιγρης!!see you................
Άβαταρ μέλους
chris34
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1490
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008, 10:00
Τοποθεσία: Πειραις-Νικαια
Μοτοσυκλέτα: SYM HD2 200i
Όνομα: Χρηστος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Airzizel » 09 Δεκ 2012, 19:55

Ξεθάβω ένα παλιό θέμα καθώς το Σάββατο είχαμε την ευκαιρία να δυναμομετρήσουμε το Street Triple μου και ένα Street Triple R το οποίο αφήχθει εξ Αγγλίας οδικώς την προηγούμενη Πέμπτη (αλλά άυτό είναι μια άλλη ιστορία περιπέτειας). :sprinter:

Τα στοιχεία των 2 μοτο
Street Triple
Χλμ: 14500 (άγνωστης χρήσης τα πρώτα 10000) τα υπόλοιπα με αρκετά ανοίγματα και αλλαγές πάντα στην "μπλε" ζώνη :lol:
Arrow twin exhaust τελικά με πρόγραμμα arrow.

Street Triple R
Χλμ: 4000. Στρώθηκε στους δρόμους του Λονδίνου, ευλαβικά και μετά διέσχισε την Ευρώπη φορτωμένο με ταχύτητες που δεν ξεπεράσαν ποτέ τα 140χλμ/ω και λειτουργία μέχρι 6000-7000 μιας και ο ιδιοκτήτης έχει δίπλωμα μόλις λίγους μήνες.
Arrow twin exhaust τελικά με άγνωστο αν έχει το πρόγραμμα της arrow αφού αγοράστηκε καινούριο με τα τελικά φορεμένα.

Και το αποτέλεσμα...το απλό +4,5 άλογα :loco: τα οποία φάνηκαν μετά τις 10000στρ/λ

http://img827.imageshack.us/img827/8525/triumphx.jpg

[imgShack]http://img827.imageshack.us/img827/8525/triumphx.jpg[/imgShack]

γενικά η διαφορά πιστεύω οτι βρίσκετε καθαρά στο τρόπο στρωσίματος ή πιο πιθανό οτι το μοτέρ του Ρ δεν έχει ανοίξει καλά ακόμα :think

Επίσης αυτό που δεν φαίνεται είναι το Air Fuel Ration. Το Ρ ήταν πολύ πλούσιο σε καύσιμο έχοντας παρατηρήσει μεγάλη κατανάλωση (9lt/100km) στο ταξίδι, το οποίο δείχνει οτι κάτι δεν πάει καλά με το πρόγραμμα.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit
Άβαταρ μέλους
Airzizel
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2012, 12:33
Μοτοσυκλέτα: STREET TRIPLE 09 Το παιχνιδιαρικο
ZX10R 08 To Τούμπανο
Όνομα: Γιωργος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 09 Δεκ 2012, 23:35

Στα 4000χλμ ειναι αρκετα σφιχτο το μοτερ ακομα.. Λογικα παντως πρεπει να εχει το σωστο προγραμμα το R.

9λ/100χλμ σε ταξιδι μονο αν πηγαινεις με 2α.. :bahaha: :bahaha:
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό Airzizel » 10 Δεκ 2012, 08:59

tharis έγραψε:9λ/100χλμ σε ταξιδι μονο αν πηγαινεις με 2α.. :bahaha: :bahaha:


Έλα ντε... :loco:

Κι εκεί λίγο φοβάμαι, επειδή ο Άγγλος τα μετράει σε mpg, να έκανε την μετατροπή σε λ/100χλμ κουκουρούκου :frrr:
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit
Άβαταρ μέλους
Airzizel
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2012, 12:33
Μοτοσυκλέτα: STREET TRIPLE 09 Το παιχνιδιαρικο
ZX10R 08 To Τούμπανο
Όνομα: Γιωργος


Re: street triple r vs street triple

Δημοσίευσηαπό PTiger800 » 10 Δεκ 2012, 11:58

Airzizel έγραψε:Κι εκεί λίγο φοβάμαι, επειδή ο Άγγλος τα μετράει σε mpg, να έκανε την μετατροπή σε λ/100χλμ κουκουρούκου


Γ@μησέ τα....
Όταν έψαχνα τι μηχανή να αγοράσω, ασχολήθηκα λίγο με την κατανάλωση από αυτά που έβρισκα σε διάφορα site.
Ε, ειδικά το mpg έχει δύο μετατροπές. Άλλο είναι το mpg των Αγγλων και άλλο των Αμερικάνων. Γύρευε ποιό εννοούσε ο δικός σου.
Έχει δίκιο ο Χάρης 9 είναι πολύ.
...metal under tension, begging you to touch and go...
Άβαταρ μέλους
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 18:39
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800
Όνομα: Πάνος

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης